En die andere 200 dan?quote:
Klopt, maar ik vond het -net als de 2 andere dames- wel een gemakkelijke tvp.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:50 schreef Riann het volgende:
sorry de topictitel kan ik niet veranderen
Hier zeg je iets waar ik het niet mee eens ben. In het andere topic zijn er zat users die maar een paar kilootjes kwijt willen en waar dik zijn niet in de genen zit. Ja ik ben nog steeds van mening dat het in de genen zit. Dus dan is afvallen ook een stuk makkelijker hun zijn vaak dikker geworden door het vele snoepen of zo En als ze dat weglaten ja dan vallen ze af. Ik wil daarbij niet zeggen dat hier geen mensen te dik zijn geworden door het vele snoepen. Maar er zijn ook mensen zoals ik. Die eigenlijk nooit snoept en misschien is een broodje teveel pakt met een lekkere eiersalade of kipkerriesalade. En mensen zoals ik die snel aankomen. En dan werkt het niet altijd om te zeggen ik snoep een tijd niet meer en hup de kilo's vliegen eraf. Dat kan namelijk ook niet want ik snoep (bijna) nooit.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
Ymkequote:Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Ymke het volgende:
Ha PandorahHet gaat redelijk hier alleen niet met de lijn , daarom ben ik hier eigenlijk niet . t komt wel weer
quote:
Om nog even tot slot te reageren, je bent weer aan het generaliseren, jij kan niet bepalen of "wij" ons niet schuldiger voelen dan jullie, je spreekt ook voor een groep van het herfst topic, denk je dat zij het met alles eens zijn wat je zegt? spreek dan eens voor jezelf.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wij zondigen ook en voelen ons niet schuldiger dan jullie
en er zitten genoeg die ook meer dan 15 zijn afgevallen of willen afvallen
en jezelf wat gunnen moet kunnen maar heb ik al vaker gezegd als het afvallen niet lukt moet je op dat moment gewoon ff niet zondigen, dat kan je dan beter doen wanneer het afvallen weer op gang is gekomen
PM dan even een modje of ze je post willen verwijderenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:57 schreef Levitation het volgende:
Oh shit, ik heb gepost in het slank-in-de-whatever-topic, nu staat dat in myat. En ik heb er helemaal niets te zoeken.![]()
ik heb het gelezenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:57 schreef Levitation het volgende:
Oh shit, ik heb gepost in het slank-in-de-whatever-topic, nu staat dat in myat. En ik heb er helemaal niets te zoeken.![]()
Ach, gelukkig is het topic bijna volquote:Op woensdag 14 november 2007 11:57 schreef Levitation het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:04 schreef DarkElf het volgende:
zo tt gefixed en het gaat weer lekker hier zo te lezen
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook wel modje wordenkleine kans dat ik door de selectie heenkom
als je het zo wilt noemen....quote:Op woensdag 14 november 2007 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]gezellig he?
wintersferen enzo
Lijkt me best leuk om te doen, ooit. Meen ik echt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef rene90 het volgende:
gaan nog meer mensen de nijmeegse vierdaagse doen trouwens?
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
vrees dat gebanned worden idd geen goede aanbeveling is.
![]()
mij ookquote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om te doen, ooit. Meen ik echt.
ik woon ook niet in nijmegen, maar ach ga het wel doen ,daar hotelletje huren of iets:)quote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mij ook
misschien als ik in Nijmegen woon
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef locutus51 het volgende:
Soo, ik ben er een tijdje niet en we zitten alweer in 214, zag dat het weer gezellig was in 213...
Bij mij verandert er niet veel aan mijn gewicht, schommel veel tussen de 96 en 98 kg.. maar ben er nu ook niet veel mee bezig.... over minder dan 3 weken ga ik trouwen dus heb wel iets anders aan mijn hoofd dan afvallen (zolang mijn pak maar past is het goed)
Oeh, maar wel handigquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Just my 2 cents: Ik denk dat mensen die steeds betrokken zijn bij de "conflicten" tussen de Dieetclub en Slank de herfst in niet echt geschikt zijn als modje.
ik vind mezelf heel geschikt als modjequote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Just my 2 cents: Ik denk dat mensen die steeds betrokken zijn bij de "conflicten" tussen de Dieetclub en Slank de herfst in niet echt geschikt zijn als modje.
En ik ben zwaarder dan 5 jaar geleden, maar toen had ik dan ook nog een gezond gewicht.
Wij zijn niet bevooroordeeldquote:Op woensdag 14 november 2007 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, voor de dames vd dieetclub, ja.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik ben nu 4 KG lichter dan toen ik 13 was telt dat ook?
En nu ga ik lekker naar het winkelcentrum om een nieuwe BH te shoppen, want ik pas die van mij niet meer
Helemaal mee eens. Dat geeft alleen maar selectieve edits en bans.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Viking84 het volgende:
74 KG voor een 13 jarig meisje is ook wel veel hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wow! Dat vind ik echt een gave prestatie. Ik denk niet dat ik dat ooit zal halen.
![]()
Ik woog op die leeftijd ook zoiets...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
74 KG voor een 13 jarig meisje is ook wel veel hoorIk ben ook nog langer geworden sindsdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |