abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54597020
vorige deel: Fok! Dieetclub 213

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 驮 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 驮 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  woensdag 14 november 2007 @ 11:49:48 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_54597039
deel 14?
disclaimer
pi_54597048
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
deel 14?
En die andere 200 dan?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54597053
Ach, zit er maar 200 delen naast toch?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54597054
sorry de topictitel kan ik niet veranderen
pi_54597080
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:50 schreef Riann het volgende:
sorry de topictitel kan ik niet veranderen
Klopt, maar ik vond het -net als de 2 andere dames- wel een gemakkelijke tvp.
***Levi was here***
pi_54597091
Ha Pandorah Het gaat redelijk hier alleen niet met de lijn , daarom ben ik hier eigenlijk niet . t komt wel weer
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_54597092
tvp
ik ga zo maar eens brood smeren voor lunch
pi_54597110
trouwens mijn laatste post in het vorige topic:
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
Hier zeg je iets waar ik het niet mee eens ben. In het andere topic zijn er zat users die maar een paar kilootjes kwijt willen en waar dik zijn niet in de genen zit. Ja ik ben nog steeds van mening dat het in de genen zit. Dus dan is afvallen ook een stuk makkelijker hun zijn vaak dikker geworden door het vele snoepen of zo En als ze dat weglaten ja dan vallen ze af. Ik wil daarbij niet zeggen dat hier geen mensen te dik zijn geworden door het vele snoepen. Maar er zijn ook mensen zoals ik. Die eigenlijk nooit snoept en misschien is een broodje teveel pakt met een lekkere eiersalade of kipkerriesalade. En mensen zoals ik die snel aankomen. En dan werkt het niet altijd om te zeggen ik snoep een tijd niet meer en hup de kilo's vliegen eraf. Dat kan namelijk ook niet want ik snoep (bijna) nooit.
pi_54597115
Oeh, het is al bijna lunchtijd, eens zien of ze lekkere soep hebben..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54597124
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:51 schreef Ymke het volgende:
Ha Pandorah Het gaat redelijk hier alleen niet met de lijn , daarom ben ik hier eigenlijk niet . t komt wel weer
Ymke
pi_54597125
Zal ik dan maar? Geen idee of ik zwaarder ben dan 5 jaar geleden. Wel lichter dan toen ik hier begon idd, maaar ik ben zeker zwaarder dan 2 jaar geleden. Miss_S heeft helemaal gelijk en kunnen we nu weer gezellig door gaan?

Gisteren was mijn maaltijdsalade bedorven toen ik op mijn werk zat. Maar goed dat het regende, anders was ik een frietje gaan halen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54597130
Over spierpijn enzo:
Ik krijg meer spierpijn van op hakken lopen dan van hardlopen. Van sporten heb ik zelden last... ik raakt geblesseerd van andere dingen, zoals werken achter een pc.
***Levi was here***
pi_54597141
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef omearos het volgende:

[..]

Ymke [ afbeelding ]
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  woensdag 14 november 2007 @ 11:54:18 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_54597144
disclaimer
pi_54597150
mijn laatste post die net niet optijd was ingevoerd:
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wij zondigen ook en voelen ons niet schuldiger dan jullie
en er zitten genoeg die ook meer dan 15 zijn afgevallen of willen afvallen
en jezelf wat gunnen moet kunnen maar heb ik al vaker gezegd als het afvallen niet lukt moet je op dat moment gewoon ff niet zondigen, dat kan je dan beter doen wanneer het afvallen weer op gang is gekomen
Om nog even tot slot te reageren, je bent weer aan het generaliseren, jij kan niet bepalen of "wij" ons niet schuldiger voelen dan jullie, je spreekt ook voor een groep van het herfst topic, denk je dat zij het met alles eens zijn wat je zegt? spreek dan eens voor jezelf.
Je zegt maar heb ik al vaker gezegd als het afvallen niet lukt moet je op dat moment gewoon ff niet zondigen, dat kan je dan beter doen wanneer het afvallen weer op gang is gekomen, denk je ook niet dat dit voor iedere persoon verschillend is, niemand is gelijk en iedereen heeft een bepaald karakter wat het eetpatroon beinvloed, er spelen ook andere factoren een rol zoals het milieu waarin iemand leeft, de vrienden / familie, dus het is voor ieder persoon anders.

Case closed
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54597154
inderdaad:

ik snoep ook nagenoeg niet/nooit.

Gisteren stond ik ook in de supermarkt even stil bij de chocolade

maar dacht: nee, niet doen, en dan doe ik het ook niet.
Ik heb nagenoeg geen snoep in huis, en als het er wel ligt, dan ligt het er echt heeeel lang. Mijn vriend is degene die alles opeet

Ik eet normaal en gezond, en kom NIET AAN zolang ik niet sport, DUS moet ik meer bewegen en dat zat er helaas even niet in maar nu weer wel dus moet het god gaan komen
Ja doei.
pi_54597198
gaan nog meer mensen de nijmeegse vierdaagse doen trouwens?
Top 5 China producten
pi_54597237
Oh shit, ik heb gepost in het slank-in-de-whatever-topic, nu staat dat in myat. En ik heb er helemaal niets te zoeken.
***Levi was here***
pi_54597276
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:57 schreef Levitation het volgende:
Oh shit, ik heb gepost in het slank-in-de-whatever-topic, nu staat dat in myat. En ik heb er helemaal niets te zoeken.
PM dan even een modje of ze je post willen verwijderen
Ja doei.
pi_54597296
quote:
ik heb het gelezen
pi_54597311
ze hebben een nieuw modje nodig in lifestyle ik hou me nog steeds aanbevolen dan had ik die topictitel ook meteen kunnen veranderen
pi_54597369
ik wil ook wel modje worden kleine kans dat ik door de selectie heenkom
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:03:58 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_54597380
quote:
Ach, gelukkig is het topic bijna vol
disclaimer
pi_54597382
zo tt gefixed en het gaat weer lekker hier zo te lezen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54597434
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:04 schreef DarkElf het volgende:
zo tt gefixed en het gaat weer lekker hier zo te lezen
gezellig he?

wintersferen enzo
Ja doei.
pi_54597437
Tja, dikke mensen zijn gezellig, ze kletsen zo hele topics vol
pi_54597459
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook wel modje worden kleine kans dat ik door de selectie heenkom
vrees dat gebanned worden idd geen goede aanbeveling is.
***Levi was here***
pi_54597466
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gezellig he?

wintersferen enzo
als je het zo wilt noemen....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54597591
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als je het zo wilt noemen....

positief blijven
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 12:12:23 #31
43556 miss_dynastie
pi_54597599
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef rene90 het volgende:
gaan nog meer mensen de nijmeegse vierdaagse doen trouwens?
Lijkt me best leuk om te doen, ooit. Meen ik echt.
pi_54597649
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

vrees dat gebanned worden idd geen goede aanbeveling is.
al blijft de reden en de duur natuurlijk wel discutabel
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:14:31 #33
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54597651
Soo, ik ben er een tijdje niet en we zitten alweer in 214, zag dat het weer gezellig was in 213...

Bij mij verandert er niet veel aan mijn gewicht, schommel veel tussen de 96 en 98 kg.. maar ben er nu ook niet veel mee bezig.... over minder dan 3 weken ga ik trouwen dus heb wel iets anders aan mijn hoofd dan afvallen (zolang mijn pak maar past is het goed)
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_54597663
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lijkt me best leuk om te doen, ooit. Meen ik echt.
mij ook

misschien als ik in Nijmegen woon
Ja doei.
pi_54597689
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mij ook

misschien als ik in Nijmegen woon
ik woon ook niet in nijmegen, maar ach ga het wel doen ,daar hotelletje huren of iets:)
alleen wel verrot dat je moet worden ingeloot...

maar ik ga de 4x40 km doen:) (mits ingeloot dus)
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 12:16:03 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54597694
Just my 2 cents: Ik denk dat mensen die steeds betrokken zijn bij de "conflicten" tussen de Dieetclub en Slank de herfst in niet echt geschikt zijn als modje.

En ik ben zwaarder dan 5 jaar geleden, maar toen had ik dan ook nog een gezond gewicht .
Niet meer actief op Fok!
pi_54597706
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:14 schreef locutus51 het volgende:
Soo, ik ben er een tijdje niet en we zitten alweer in 214, zag dat het weer gezellig was in 213...

Bij mij verandert er niet veel aan mijn gewicht, schommel veel tussen de 96 en 98 kg.. maar ben er nu ook niet veel mee bezig.... over minder dan 3 weken ga ik trouwen dus heb wel iets anders aan mijn hoofd dan afvallen (zolang mijn pak maar past is het goed)
groot gelijk
pi_54597742
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Just my 2 cents: Ik denk dat mensen die steeds betrokken zijn bij de "conflicten" tussen de Dieetclub en Slank de herfst in niet echt geschikt zijn als modje.
Oeh, maar wel handig
pi_54597792
quote:

En ik ben zwaarder dan 5 jaar geleden, maar toen had ik dan ook nog een gezond gewicht .
ik vind mezelf heel geschikt als modje want ik zou ineens niet met bans gaan strooien ed. hoor

Nu kan ik tenminste nog lekker rellen
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:19:59 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54597799
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef omearos het volgende:

[..]

Oeh, maar wel handig
Ja, voor de dames vd dieetclub, ja .
Niet meer actief op Fok!
pi_54597820
een nieuw topic

* octopussy heeft net lang gedouched en gaat zich nu eens even aankleden
pi_54597829
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, voor de dames vd dieetclub, ja .
Wij zijn niet bevooroordeeld
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 12:21:14 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54597835
Ik ben lichter dan 5 jaar geleden

Gelukkig telt dat voor de meeste mensen hier wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54597898
Zo
Ik ben nu 4 KG lichter dan toen ik 13 was telt dat ook?

En nu ga ik lekker naar het winkelcentrum om een nieuwe BH te shoppen, want ik pas die van mij niet meer
pi_54597928
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik ben nu 4 KG lichter dan toen ik 13 was telt dat ook?

En nu ga ik lekker naar het winkelcentrum om een nieuwe BH te shoppen, want ik pas die van mij niet meer
Wow! Dat vind ik echt een gave prestatie. Ik denk niet dat ik dat ooit zal halen.
***Levi was here***
pi_54597960
quote:
Helemaal mee eens. Dat geeft alleen maar selectieve edits en bans.
pi_54597979
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wow! Dat vind ik echt een gave prestatie. Ik denk niet dat ik dat ooit zal halen.
74 KG voor een 13 jarig meisje is ook wel veel hoor Ik ben ook nog langer geworden sindsdien
pi_54597981
en hoe oud ben je nu freecell?
Top 5 China producten
pi_54598039
fijne dag allemaal ik gaat ervandoor, ben 21.00 weer terug of iets:D
Top 5 China producten
pi_54598059
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef freecell het volgende:

[..]

74 KG voor een 13 jarig meisje is ook wel veel hoor Ik ben ook nog langer geworden sindsdien
Ik woog op die leeftijd ook zoiets... iig kan ik me herinneren dat ik 71kg woog toen ik 12 (en een half ) was.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')