ik heb het 2 maanden geleden opgezocht toen ik teveel tijd over hadquote:Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef teigan het volgende:
[..]
Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..
Ik ben iig lichter dan 5 jaar geleden.
Nou, kom maar op met een lijstjequote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
ik heb het 2 maanden geleden opgezocht toen ik teveel tijd over had
en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
Volgens mij heb je nu juist teveel tijd over..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vaag, ik zie dat de volgende mensen toch duidelijk zijn afgevallen:quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maak eens een mooi overzichtje, da's wat duidelijker dan alleen de bewering, dus hoeveel zitten hier nog, hoeveel zijn afgevallen, hoeveel zijn zwaarder, enz.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee er werd gezegd dat wij (de meiden in het slanke topic) verkeerd bezig warenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.
En hou eens op met selectief lezen en reagerenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee er werd gezegd dat wij (de meiden in het slanke topic) verkeerd bezig waren
Valsspeler, stiekem je BMI beinvloeden door te groeienquote:Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef rene90 het volgende:
ik ben niet lichter dan 5 jaar geleden, maar dat is logisch als je 30 centimeter bent gegroeid ofzo
Edit: of 20 ofzo:)
dat dusquote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bekijk nu het lijstje nog eens en probeer nu eens iets zinnigs te posten. Je hebt je een tijdje best prettig opgesteld, maar volgens mij zijn je hormonen weer in de war.
![]()
opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:quote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als zelfs een nieuweling het zegt en zietquote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:
"Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic."
het is een mening, een interpretatie, er wordt niet gezegd dat het zo is
het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef omearos het volgende:
Vanmiddag weer stepsHeb er tegenwoordig echt zin in, en ben ook heel blij dat ik tot de kerst nog door kan gaan. Misschien daarna eens kijken of 2x per week sporten haalbaar is, maar dat is dan ook afhankelijk van mijn nieuwe collegerooster.
Ow, nog een vraagje daarover, als ik dan wil gaan doen wat mij leuk lijkt sport ik 2 dagen achter elkaar, kan dat kwaad? Want ik begreep dat je een dag rust moet houden tussendoor, maar dat gaat dus niet (groepslessen) maar ik sport maar 2 van de 7 dagen per week op zich. Wie weet daar meer over?
Omdat ze zei dat er niemand zonder operatie was afgevallen. Ik vind wel degelijk dat jullie een enorme prestatie leveren!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef octopussy het volgende:
Waarom worden de WLS'ers niet meegeteld? Wij zijn net zo goed op dieet hoor. Enig idee hoe moeilijk het is om ALLES met suiker te moeten laten staan?
wij zondigen ook en voelen ons niet schuldiger dan julliequote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef teigan het volgende:
[..]
Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..
Voor die paar kilo die zij eraf hoeven te hebben kan dat ook meestal wel, maar als je richting de 20 kilo gaat die eraf moet dan is dat misschien teveel gevraagd.
Dan wil je soms ook eens even jezelf wat gunnen..
Dat doe jij ook nog steeds, met je wijn en stokbrood in het weekend toch?
Mja, het zijn groepslessen, dus heb geen invloed op de tijden. Het is wel de eerste dag poweryoga en de tweede dag steps.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |