abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54581544
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fsck, het enige wat momenteel nog droog is aan mij is m'n humor
regende het onderweg?

Wij krijgen hier het huis niet warm..

Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..

Blokverwarming..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:38:29 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_54581588
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:

[..]

regende het onderweg?

Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..

Blokverwarming..
Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...

Hier moet ik uitkijken dat ik niet wegkook, altijd de verwarming uitdoen dus als ik naar mijn werk ga...
disclaimer
pi_54581614
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...
Sorry, moest ff lachen.

Eindelijk weer.
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:40:25 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_54581636
Dat doet me deugd
disclaimer
pi_54582248
Ik heb een datum voor mijn buluitreiking
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54582788
en iedereen krijgt de groeten van Liejannuh...
pi_54583724
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

was niet tegen jouw bedoelt want ik hoor jou niet met smoesjes aan komen
en je moet niet zo in de put zitten, het is niet het einde van de wereld
en de volgende keer weet je wat je kan verwachten dus zal het ook beter gaan
www.bordvoorjekop.nl

het was geen 'smoesje', het was een 'kommopmeid-je-bent-niet-de-enige-overdrijving-zodat-je-je-beter-gaat-voelen'
Ja doei.
pi_54583825
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

www.bordvoorjekop.nl

het was geen 'smoesje', het was een 'kommopmeid-je-bent-niet-de-enige-overdrijving-zodat-je-je-beter-gaat-voelen'
volgens mij was deze discussie alweer afgelopen hoor
pi_54583865
dus niet maar nu wel want het is een hopeloos verhaal
Ja doei.
pi_54593588
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:

[..]

regende het onderweg?

Blokverwarming..
Is het misschien een idee om voor een paar tientjes een electrisch kacheltje aan te schaffen. Is wel redelijk duur stoken, maar het verwarmt wel heel snel en het geeft je de mogelijkheid om een beetje flexibel bij te stoken. Waarschijnlijk heb je dat ding maar een half uurtje per dag nodig. Gewoon als extra...
Koud huis is echt ellendig, zeker als het van dat natte weer is.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54593599
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
dus niet maar nu wel want het is een hopeloos verhaal
Ja, maar... je weet wie het zegt... gewoon laten gaan. Ymme weet ook wel wie het goed met haar voor heeft en wie "een andere discussie voert".
***Levi was here***
pi_54593814
Levitation, ik zit er soms wel over na te denken...

Eerst maar weer eens de woningbouw bellen om te klagen...
Degenen die de blokverwarming onderhouden mogen 's avonds niet langskomen als wij bellen, want het moet via de woningbouw, alleen de woningbouw is 's avonds niet bereikbaar..

Heel handig ook..
pi_54594124
goedemorgen

werken bij een woningbouwvereniging heeft zo zijn voordelen

kan in het verdelingssysteem kjiken op welke woningen we het meeste kans nog maken enzo, zodat we 'zorgvuldig' kunnen gaan reageren... en misschien toch ook maar particulier gaan zoeken we willen nu toch echt wel snel gaan samenwonen

Liet vanochtend een slapende achter in bed... ondanks dat ik dan jaloers ben, dat ik eruit moet en hij kan blijven liggen, vind ik dat toch wel zooooo fijn
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 09:23:51 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_54594248
Mogguh!

Levi, ik weet nog niet zeker of ik kan zwemmen, was even vergeten dat de kans 90% is dat de rode vlag in de loop van de dag naar buiten komt
disclaimer
pi_54594401
jum

vandaag laat ik boodschappen doen voor 't eten.. ben benieuwd waar hij mee aankomt hoop iets van pasta maargoed... je weet het maar nooit

hier op 't werk is 't ook weer rustig... niet veel te doen, hoef gelukkig maar tot half 1 nog maar 3 uurtjes minder zelfs

zou bijna rondjes om het gebouw gaan rennen het was KOUD op de motor vanochtend.. KOUD!!!!!!!!! het is maar 20km naar m'n werk, maar mn handen vroren er af zo ongeveer
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 09:37:30 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_54594410
Ik vraag me bij jou altijd af of je net zo praat als dat je typt
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 09:37:30 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_54594412
Waarom nou weer dubbel, stinkfok
disclaimer
pi_54594432
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me bij jou altijd af of je net zo praat als dat je typt
en hoe is dat?
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 09:40:49 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_54594449
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en hoe is dat?
hyperactief
disclaimer
pi_54594487
whihi

vraag maar aan de rest
Ja doei.
pi_54594943
Je posts zijn erger
  woensdag 14 november 2007 @ 10:17:06 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_54595102
mijn jas is gewoon nog nat van gisteravond
disclaimer
pi_54595124
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:07 schreef freecell het volgende:
Je posts zijn erger

Ja doei.
pi_54595189
Ik mag vanavond oppassen!
pi_54595274
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 10:28:58 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_54595330
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 10:29:18 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_54595340
LEVI!!!

Ik kan niet zwemmen geloof ik, sorry
disclaimer
pi_54595352
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
Top 5 China producten
pi_54595427
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
je kan ook bij slank in de herfst komen
ik ben in de dieetclub begonnen met een bmi van 35
maar zit nu in het andere topic met een bmi van 25
pi_54595448
Het is denk ik net waar je je meer op je plek voelt rene90, allebei de topics hebben hun eigen charme...

En je kan natuurlijk altijd eerst in allebei meeposten..
pi_54595451
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef rene90 het volgende:
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
dan ben je dus al heel wat kwijt?
pi_54595508
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten

Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart

Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
Ja doei.
pi_54595565
ik heb me inmiddels hier aangemeld via die site en een PM naar Troel, en ben al 15 kg kwijt Riann,
dus we zijn op de goede weg, misschien wat voorgeschiedenis:
ik ben een persoon die altijd tot flink laat op is minimaal wel 01.00, en dan eten we altijd om 18.00 en dan tja nam ik vroeger altijd een zak chips mee voor het slapen gaan en daar eindigde me dag dan mee, soms ook 2 net waar ik zin in had. Het was meer een soort tja iets om bezig te zijn hoewel het ook lekker is:p
Ook allemaal van die mona puddingen gekocht en at er soms wel 2 per dag, dit alles heeft mogelijk de oorzaak dat er thuis de nodige spanningen zijn waar ik verder niet op in zal gaan maar ik zocht me toevlucht naar eten en me helemaal volstoppen. Tussendoor heb ik wel eens geprobeerd om eens rustig aan te doen de zakken chips links te laten staan maar dat werkte 2 weken en dan toch weer terugvallen op de zakken chips. Nu heb ik eenmaal voor mezelf die knop ook omgezet, en ben ik begonnen na de zomer vakantie met een 3 weken dieet waarin je totaal niet gevarieerd eet, het ziekenhuis dieet heet het. Had opzich totaal geen moeite ermee was soms zelfs overvol van die halve liter kwark die je per dag mocht. Daarna heb ik gewoon volgehouden en heb ik niet meer de routine om met een zak chips naar bed te gaan. Nu ben ik een beetje verslaafd aan rode spa, waar ik elke dag ook 1 fles minimaal wel van opdrink, ik drink ook alleen nog water en voorheen was dit echt liters cola en dubbelfris en al die zooi. Nu alleen nog lekkere prikkel spa zonder toevoegingen. Verders doe ik niet aan sport eigenlijk, ik ga de nijmeegse vierdaagse doen en daar ga ik binnenkort voor beginnen te trainen, loopschoenen al gekocht dus dat komt wel goed.
Dus tja dat was het:P
Top 5 China producten
pi_54595575
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten

Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
Als wij straks allemaal op een gezond bmi zitten en wij verhuizen naar slank de herfst in dan is slank de herfst net zo gezellig hoor
  woensdag 14 november 2007 @ 10:43:29 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_54595620
Klinkt positief Rene, welkom in ieder geval
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 10:43:55 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_54595627
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

disclaimer
pi_54595651
Welkom rene
pi_54595653
ja, maar dat duurt nog even

en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakken niet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 10:45:42 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54595668
Als ik het zo lees ben je goed bezig, Rene! Welkom hier Chips laten staan en overschakelen op Spa en verder normaal eten lijkt me ook goed vol te houden

Leuke naam trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54595669
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakken niet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
Ja maar daar moet je gewoon over heen kijken en niet op reageren.
pi_54595706
quote:

ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert
Top 5 China producten
pi_54595730
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert
ja idd

maar ja ookal heb je dadelijk een bmi van 25 en je komt in dat andere topiclijstje te staan je mag hier altijd blijven posten. Als ik ooit op een BMI kom van 25 wat ik natuurlijk wel hoop dan blijf ik hier gewoon posten. Hier is altijd een vast clubje die veel post dat is natuurlijk altijd gezellig
pi_54595748
ja inderdaad viel me ook gelijk op, ik denk mensen moeten misschien werken of iets het is een gewone doordeweekse dag, maar meteen reacties:) harstikke gezellig
Top 5 China producten
pi_54595758
Die Eet Club de gekste
Ja doei.
pi_54595769
werken?

Ja doei.
pi_54595774
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 17.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopen Met de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
  woensdag 14 november 2007 @ 10:51:03 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_54595777
Ik werk nooit hoor, ik zit wel op kantoor maar daar is ook alles mee gezegd
disclaimer
pi_54595789
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopen Met de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
bedoel je niet van 7.30-9.00
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 10:52:12 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_54595790
quote:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

van 9:00 tot 7:30, 22,5 uur, daar zou ik ook goed ziek van zijn ja
disclaimer
pi_54595799
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

bedoel je niet van 7.30-9.00
zag net het foutje... nee het is van 9.00 uur tot 17.30 uur.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 10:53:14 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54595813
Huh, werken O wacht, nu je het zegt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54595840
maar hoe "extreem" (of niet) zijn jullie met het afvallen / dieeten bezig dan ?
Top 5 China producten
pi_54595871
quote:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 17.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

ik heb vannacht gedroomd dat ik jou op de motor tegenkwam

je had mijn motorjas aan
Ja doei.
pi_54595913
Ik doe het heel rustig aan..

Ik ben 17 kilo afgevallen in bijna 3 jaar, gewoon door me aan een eetlijst te houden, en daarnaast te bewegen..

Ik sta nu al een tijdje stil, maar als ik nu minder brood ed. ga eten, heb ik weer meer de neiging om te gaan snoepen, en ik probeer nu wel regelmatiger hard te lopen, maar daar lijk ik ook niet echt van af te vallen(al kweek ik er vast wel spieren mee).

Voor mij is het niet echt dieten, maar het omgooien geweest van mijn voedingspatroon en ook deels bewegingspatroon.

En heel hard werken aan wat er in mijn hoofd aan gedachten zitten over mezelf, en daar vecht ik nu nog steeds tegen.
pi_54595999
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:49 schreef rene90 het volgende:
ja inderdaad viel me ook gelijk op, ik denk mensen moeten misschien werken of iets het is een gewone doordeweekse dag, maar meteen reacties:) harstikke gezellig
Ik ben afstuderend student en heb net een concept ingeleverd dus nu een weekje redelijk rustig.
Ik ben wel redelijk met afvallen bzig, maar dat is meer bij perioden. Gelukkig kom ik in de perioden daartussen nooit heel veel aan, dus het blijft een dalende lijn
pi_54596087
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
Extreem, extreem

Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic.
Gewoon letten op wat je eet, en niet ineens drastisch minder gaan eten.

Er wordt veel hardgelopen, gesport, gezond en regelmatig gegeten. Er zijn er wat die een WLS gehad hebben (Weight Loss Surgery) en er zijn er wat die een vorm van een dieet volgen (dus iets met een naampje) zoals bijvoorbeel Riann

Ikzelf sta even stil, ivm drukte en verzwikte enkel zat sporten er niet in maar dat ga ik vanaf volgende week en zeker vanaf januari weer oppakken
Ja doei.
pi_54596100
quote:

de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
  woensdag 14 november 2007 @ 11:11:41 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_54596171
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
Nja, ik Sonja Bakker met zondigbuien, ben een paar jaar geleden veel afgevallen maar door ernstig gebrek aan discipline bijna alles weer aangekomen, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er niet veel mee bezig ben maar het beheerst me minder dan een jaar geleden. Momenteel de draad weer opgepakt sinds 2 weken en er is nu 3 kilo af, dus het lijkt me weer te gaan lukken
disclaimer
pi_54596268
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
he schat jij ook ineens weer hier

de vraag is overigens of je op deze manier (het constant schuldig voelen) succes wilt hebben

of liever er langer over doet en je minder schuldig voelt als je een keer een snoepje neemt doordeweeks
Ja doei.
pi_54596271
oke, bedankt dat jullie ook je verhalen willen delen:)

ik heb zelf vroeger ook zo "drastisch" me eetpatroon vermindert, opeens gewoon amper meer wat eten totaal geen snoep meer enzo, en dat hield ik dan niet vol + dat ik toen nog niet echt de motivatie had. Nu is het gewoon tja die zakken chips / puddingen niet meer kopen, (kost ook een godsvermogen trouwens als je dat allemaal bij elkaar optelt) en gewoon je eigen broodje mee naar school i.p.v. iets kopen zoals een kaasbroodje of iets. En bij de verjaardagen en alles is het opletten en met oud en nieuw i.p.v veel oliebollen 1/2 of iets. Gaan jullie verder nog iets doen vandaag?
Top 5 China producten
pi_54596312
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

he schat jij ook ineens weer hier

nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)

ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
  woensdag 14 november 2007 @ 11:18:56 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_54596315
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef rene90 het volgende:
oke, bedankt dat jullie ook je verhalen willen delen:)

ik heb zelf vroeger ook zo "drastisch" me eetpatroon vermindert, opeens gewoon amper meer wat eten totaal geen snoep meer enzo, en dat hield ik dan niet vol + dat ik toen nog niet echt de motivatie had. Nu is het gewoon tja die zakken chips / puddingen niet meer kopen, (kost ook een godsvermogen trouwens als je dat allemaal bij elkaar optelt) en gewoon je eigen broodje mee naar school i.p.v. iets kopen zoals een kaasbroodje of iets. En bij de verjaardagen en alles is het opletten en met oud en nieuw i.p.v veel oliebollen 1/2 of iets.
Dat werkt ook het beste, alles met zeer veel mate, uiteindelijk geniet je er dan ook meer van i.p.v. dat je het wezenloos naar binnen stouwt
quote:
Gaan jullie verder nog iets doen vandaag?
Mja, misschien een poging doen tot werken
disclaimer
pi_54596326
Ik ben ook een nieuwe leefstijl aan het opbouwen, net als Teigan. Ben daardoor al ongeveer 10kg kwijt sinds begin dit jaar, maar sta ondertussen al een paar maanden stil. Ik doe sinds kort weer aan sport (steps), word daardoor wel iets dunner (strakker), maar merk dus nog weinig in gewicht.
Mijn droom is om voor zomer 2008 op 75kg te zitten (nog 15kg), vooral in de hoop dat ik met een lager gewicht minder last heb van de hitte, ik ga dan namelijk naar centraal Spanje in hoogzomer En bij 75kg heb ik een BMI van 25
pi_54596340
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
LEVI!!!

Ik kan niet zwemmen geloof ik, sorry
Sorry, ik was aan het werk.
Dan ga ik wel alleen zwemmen...
Volgende week kan ik niet op woensdag ga met vriendinnen naar een kerstmarkt.
***Levi was here***
  woensdag 14 november 2007 @ 11:20:18 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_54596341
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)

ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende band
disclaimer
pi_54596351
quote:

[..]

niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"

er kwam een bepaald citaat naar boven dat iemand zo heeft ervaren dat mag hij toch delen
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 11:20:43 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_54596353
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Sorry, ik was aan het werk.
Dan ga ik wel alleen zwemmen...
Volgende week kan ik niet op woensdag ga met vriendinnen naar een kerstmarkt.
noes!!!

donderdag?
disclaimer
pi_54596383
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende band
slecht en ongezond?
volgens mij heb ik dit topic nog nooit zo genoemd maar goed.....
pi_54596398
Ik ga vandaag naar me stage (doe de opleiding SPH) enne dan ga ik met een groepje kinderen (8 kids van 8-9 jaar) wereldkoken, dus allemaal lekkere dingen maken en ook opeten, vandaag op het menu: versierde pannenkoeken" dus met spek en ananas en vruchten en weet ik het allemaal:D
Top 5 China producten
pi_54596403
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"

er kwam een bepaald citaat naar boven dat iemand zo heeft ervaren dat mag hij toch delen
dat mag, behalve dat het grote onzin is
  woensdag 14 november 2007 @ 11:22:40 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_54596413
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

slecht en ongezond?
volgens mij heb ik dit topic nog nooit zo genoemd maar goed.....
Nee, je weet het inderdaad wel altijd in andere woorden dan die 2 te verpakken ja, dat moet ik je nageven
disclaimer
pi_54596473
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:22 schreef rene90 het volgende:
Ik ga vandaag naar me stage (doe de opleiding SPH) enne dan ga ik met een groepje kinderen (8 kids van 8-9 jaar) wereldkoken, dus allemaal lekkere dingen maken en ook opeten, vandaag op het menu: versierde pannenkoeken" dus met spek en ananas en vruchten en weet ik het allemaal:D
Gezellig, en lekker Ik heb zondag bij gebrek aan boodschappen ook pannekoeken gemaakt
pi_54596499
quote:

[..]

misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen
Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..

Ik ben iig lichter dan 5 jaar geleden.
pi_54596511
het mindere is dat ik 3 uur reistijd heb heen en weer, wat je met de auto in een uurtje doet.
Top 5 China producten
pi_54596513
quote:

[..]

Bekijk nu het lijstje nog eens en probeer nu eens iets zinnigs te posten. Je hebt je een tijdje best prettig opgesteld, maar volgens mij zijn je hormonen weer in de war.
***Levi was here***
pi_54596519
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef teigan het volgende:

[..]

Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..

Ik ben iig lichter dan 5 jaar geleden.
ik heb het 2 maanden geleden opgezocht toen ik teveel tijd over had
en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
  woensdag 14 november 2007 @ 11:27:44 #277
79550 Ymke
your ghost
pi_54596521
Helleuh lady's
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_54596569
Ik sta niet in het lijstje maar ik ben wel degelijk lichter dan 5 jaar geleden

Hai Ymke! Alles goed?
  woensdag 14 november 2007 @ 11:30:44 #279
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54596583
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:

en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
Nou, kom maar op met een lijstje Ik ben wel benieuwd wie er alleen maar zijn aangekomen ipv afgevallen want als ik naar het lijstje in de openingspost kijk dan zie ik megaveel dames die meer dan 10 kilo zijn afgevallen en géén operatie hebben gehad.
pi_54596586
quote:

[..]

Volgens mij heb je nu juist teveel tijd over..

MAar als jij dat zo wil zien, be my guest..
  woensdag 14 november 2007 @ 11:31:05 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_54596594
quote:

[..]

Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.

Weet je wat jij eens moet doen? Een ander positief punt zoeken aan jezelf dan het feit dat je wat bent afgevallen en proberen daar vrienden mee te maken.
disclaimer
pi_54596608
quote:

[..]

Vaag, ik zie dat de volgende mensen toch duidelijk zijn afgevallen:
  • BlueCurl
  • Fannetje
  • Freecell (19kg!!)
  • GothicBlackie
  • Ikiskoel
  • Levitation
  • Omearos
  • Riann (21kg!!)
  • Stormqueen
  • Teigan (17kg!!)

Misschien moet je eens met de opticien gaan praten, die hebben goede methoden om van je kippigheid af te komen!
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_54596610
    ik ben niet lichter dan 5 jaar geleden, maar dat is logisch als je 30 centimeter bent gegroeid ofzo
    Edit: of 20 ofzo:)
    Top 5 China producten
    pi_54596633
    quote:

[..]

Maak eens een mooi overzichtje, da's wat duidelijker dan alleen de bewering, dus hoeveel zitten hier nog, hoeveel zijn afgevallen, hoeveel zijn zwaarder, enz.

Bovendien is het geen schande om weer te zijn aangekomen, sommigen hebben ondertussen kinderen gekregen
    pi_54596635
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.
    nee er werd gezegd dat wij (de meiden in het slanke topic) verkeerd bezig waren
      woensdag 14 november 2007 @ 11:33:48 #286
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54596652
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En hou eens op met selectief lezen en reageren
    disclaimer
    pi_54596668
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef rene90 het volgende:
    ik ben niet lichter dan 5 jaar geleden, maar dat is logisch als je 30 centimeter bent gegroeid ofzo
    Edit: of 20 ofzo:)
    Valsspeler, stiekem je BMI beinvloeden door te groeien
    pi_54596691
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bekijk nu het lijstje nog eens en probeer nu eens iets zinnigs te posten. Je hebt je een tijdje best prettig opgesteld, maar volgens mij zijn je hormonen weer in de war.
    dat dus
    Ik sta gewoon stil maar ben zeker niet zwaarder, en de meesten zijn afgevallen
    Ja doei.
    pi_54596736
    Waarom worden de WLS'ers niet meegeteld? Wij zijn net zo goed op dieet hoor. Enig idee hoe moeilijk het is om ALLES met suiker te moeten laten staan?
    pi_54596762
    Vanmiddag weer steps Heb er tegenwoordig echt zin in, en ben ook heel blij dat ik tot de kerst nog door kan gaan. Misschien daarna eens kijken of 2x per week sporten haalbaar is, maar dat is dan ook afhankelijk van mijn nieuwe collegerooster.
    Ow, nog een vraagje daarover, als ik dan wil gaan doen wat mij leuk lijkt sport ik 2 dagen achter elkaar, kan dat kwaad? Want ik begreep dat je een dag rust moet houden tussendoor, maar dat gaat dus niet (groepslessen) maar ik sport maar 2 van de 7 dagen per week op zich. Wie weet daar meer over?
    pi_54596769
    quote:

[..]

opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:
    "Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic."

het is een mening, een interpretatie, er wordt niet gezegd dat het zo is
    Top 5 China producten
    pi_54596782
    Octo, de mensen met een empathisch vermogen hebben dat wel door hoor
    Ja doei.
    pi_54596804
    quote:

[..]

Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..
    Voor die paar kilo die zij eraf hoeven te hebben kan dat ook meestal wel, maar als je richting de 20 kilo gaat die eraf moet dan is dat misschien teveel gevraagd.
    Dan wil je soms ook eens even jezelf wat gunnen..
    Dat doe jij ook nog steeds, met je wijn en stokbrood in het weekend toch?
    pi_54596807
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:
    "Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic."

het is een mening, een interpretatie, er wordt niet gezegd dat het zo is
    als zelfs een nieuweling het zegt en ziet
    Ja doei.
    pi_54596826
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef omearos het volgende:
    Vanmiddag weer steps Heb er tegenwoordig echt zin in, en ben ook heel blij dat ik tot de kerst nog door kan gaan. Misschien daarna eens kijken of 2x per week sporten haalbaar is, maar dat is dan ook afhankelijk van mijn nieuwe collegerooster.
    Ow, nog een vraagje daarover, als ik dan wil gaan doen wat mij leuk lijkt sport ik 2 dagen achter elkaar, kan dat kwaad? Want ik begreep dat je een dag rust moet houden tussendoor, maar dat gaat dus niet (groepslessen) maar ik sport maar 2 van de 7 dagen per week op zich. Wie weet daar meer over?
    het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.
    Top 5 China producten
    pi_54596878
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef octopussy het volgende:
    Waarom worden de WLS'ers niet meegeteld? Wij zijn net zo goed op dieet hoor. Enig idee hoe moeilijk het is om ALLES met suiker te moeten laten staan?
    Omdat ze zei dat er niemand zonder operatie was afgevallen. Ik vind wel degelijk dat jullie een enorme prestatie leveren!
    ***Levi was here***
    pi_54596881
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef teigan het volgende:

[..]

Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..
    Voor die paar kilo die zij eraf hoeven te hebben kan dat ook meestal wel, maar als je richting de 20 kilo gaat die eraf moet dan is dat misschien teveel gevraagd.
    Dan wil je soms ook eens even jezelf wat gunnen..
    Dat doe jij ook nog steeds, met je wijn en stokbrood in het weekend toch?
    wij zondigen ook en voelen ons niet schuldiger dan jullie
    en er zitten genoeg die ook meer dan 15 zijn afgevallen of willen afvallen
    en jezelf wat gunnen moet kunnen maar heb ik al vaker gezegd als het afvallen niet lukt moet je op dat moment gewoon ff niet zondigen, dat kan je dan beter doen wanneer het afvallen weer op gang is gekomen
    pi_54596907
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.
    Mja, het zijn groepslessen, dus heb geen invloed op de tijden. Het is wel de eerste dag poweryoga en de tweede dag steps.
    pi_54596915
    Omearos: als het in je rooster past om toevallig die 2 dagen achter elkaar te sporten, gewoon doen. Zoveel kwaad kan het niet. Ik doe het ook omdat het eenmaal zo past in mijn dagindeling... Ik zorg wel dat ik na 3 dagen sport wel een dagje aan rust doe . Maar goed, ik doe ook aan verschillende types sport (poweryoga, badminton, spinning, bodyattack en sportief wandelen met Evy )

Ah, poweryoga (doe ik ook, erg leuk ) en steps kunnen best twee dagen achterelkaar. Het kunnen verschillende spiergroepen zijn tenzij je tijdens poweryoga een keer veel oefeningen hebt met je benen. Poweryoga is meer spieropbouwend en rustgevend terwijl steps meer inspannend (soort cardio) is .
      woensdag 14 november 2007 @ 11:45:03 #300
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54596918
    Ik sport dagelijks, maar ik wissel het type sport wel af. Waarschijnlijk is dagelijks sporten niet aan te raden als je net bent begonnen; ik heb maar zelden spierpijn en een uitstekende conditie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')