regende het onderweg?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fsck, het enige wat momenteel nog droog is aan mij is m'n humor
Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
[..]
regende het onderweg?
Wij krijgen hier het huis niet warm..
Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..
Blokverwarming..![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...
www.bordvoorjekop.nlquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
was niet tegen jouw bedoelt want ik hoor jou niet met smoesjes aan komen
en je moet niet zo in de put zitten, het is niet het einde van de wereld
en de volgende keer weet je wat je kan verwachten dus zal het ook beter gaan
volgens mij was deze discussie alweer afgelopen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.bordvoorjekop.nl
het was geen 'smoesje', het was een 'kommopmeid-je-bent-niet-de-enige-overdrijving-zodat-je-je-beter-gaat-voelen'
Is het misschien een idee om voor een paar tientjes een electrisch kacheltje aan te schaffen. Is wel redelijk duur stoken, maar het verwarmt wel heel snel en het geeft je de mogelijkheid om een beetje flexibel bij te stoken. Waarschijnlijk heb je dat ding maar een half uurtje per dag nodig. Gewoon als extra...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
[..]
regende het onderweg?
Wij krijgen hier het huis niet warm..
Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..
Blokverwarming..![]()
Ja, maar... je weet wie het zegt... gewoon laten gaan. Ymme weet ook wel wie het goed met haar voor heeft en wie "een andere discussie voert".quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
dus nietmaar nu wel
want het is een hopeloos verhaal
en hoe is dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me bij jou altijd af of je net zo praat als dat je typt
Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hierquote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
je kan ook bij slank in de herfst komenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
dan ben je dus al heel wat kwijt?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef rene90 het volgende:
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag etenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier![]()
Als wij straks allemaal op een gezond bmi zitten en wij verhuizen naar slank de herfst in dan is slank de herfst net zo gezellig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten![]()
Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart![]()
![]()
Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor![]()
dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten![]()
Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart![]()
![]()
Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor![]()
dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
![]()
Ja maar daar moet je gewoon over heen kijkenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dat duurt nog even
en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakkenniet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen
want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen
maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
![]()
ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravertquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakkenniet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen
maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
![]()
ja iddquote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert![]()
bedoel je niet van 7.30-9.00quote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopenMet de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
![]()
![]()
![]()
van 9:00 tot 7:30, 22,5 uur, daar zou ik ook goed ziek van zijn jaquote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopenMet de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
![]()
![]()
![]()
ik heb vannacht gedroomd dat ik jou op de motor tegenkwamquote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 17.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben afstuderend student en heb net een concept ingeleverd dus nu een weekje redelijk rustig.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:49 schreef rene90 het volgende:
ja inderdaad viel me ook gelijk op, ik denk mensen moeten misschien werken of iets het is een gewone doordeweekse dag, maar meteen reacties:) harstikke gezellig
Extreem, extreemquote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
maar hoe "extreem" (of niet) zijn jullie met het afvallen / dieeten bezig dan ?
de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succesquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Nja, ik Sonja Bakker met zondigbuien, ben een paar jaar geleden veel afgevallen maar door ernstig gebrek aan discipline bijna alles weer aangekomen, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er niet veel mee bezig ben maar het beheerst me minder dan een jaar geleden. Momenteel de draad weer opgepakt sinds 2 weken en er is nu 3 kilo af, dus het lijkt me weer te gaan lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
maar hoe "extreem" (of niet) zijn jullie met het afvallen / dieeten bezig dan ?
he schatquote:Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he schatjij ook ineens weer hier
![]()
Dat werkt ook het beste, alles met zeer veel mate, uiteindelijk geniet je er dan ook meer van i.p.v. dat je het wezenloos naar binnen stouwtquote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef rene90 het volgende:
oke, bedankt dat jullie ook je verhalen willen delen:)
ik heb zelf vroeger ook zo "drastisch" me eetpatroon vermindert, opeens gewoon amper meer wat eten totaal geen snoep meer enzo, en dat hield ik dan niet vol + dat ik toen nog niet echt de motivatie had. Nu is het gewoon tja die zakken chips / puddingen niet meer kopen, (kost ook een godsvermogen trouwens als je dat allemaal bij elkaar optelt) en gewoon je eigen broodje mee naar school i.p.v. iets kopen zoals een kaasbroodje of iets. En bij de verjaardagen en alles is het opletten en met oud en nieuw i.p.v veel oliebollen 1/2 of iets.
Mja, misschien een poging doen tot werkenquote:Gaan jullie verder nog iets doen vandaag?
Sorry, ik was aan het werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
LEVI!!!
Ik kan niet zwemmen geloof ik, sorry
Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende bandquote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)
ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)
ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het werk.![]()
Dan ga ik wel alleen zwemmen...![]()
Volgende week kan ik niet op woensdagga met vriendinnen naar een kerstmarkt.
![]()
slecht en ongezond?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende band
dat mag, behalve dat het grote onzin isquote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"
er kwam een bepaald citaat naar boven dat iemand zo heeft ervaren dat mag hij toch delen![]()
Nee, je weet het inderdaad wel altijd in andere woorden dan die 2 te verpakken ja, dat moet ik je nagevenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
slecht en ongezond?
volgens mij heb ik dit topic nog nooit zo genoemd maar goed.....
Gezellig, en lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 11:22 schreef rene90 het volgende:
Ik ga vandaag naar me stage (doe de opleiding SPH) enne dan ga ik met een groepje kinderen (8 kids van 8-9 jaar) wereldkoken, dus allemaal lekkere dingen maken en ook opeten, vandaag op het menu: versierde pannenkoeken" dus met spek en ananas en vruchten en weet ik het allemaal:D
Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb het 2 maanden geleden opgezocht toen ik teveel tijd over hadquote:Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef teigan het volgende:
[..]
Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..
Ik ben iig lichter dan 5 jaar geleden.
Nou, kom maar op met een lijstjequote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
ik heb het 2 maanden geleden opgezocht toen ik teveel tijd over had
en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
Volgens mij heb je nu juist teveel tijd over..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vaag, ik zie dat de volgende mensen toch duidelijk zijn afgevallen:quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maak eens een mooi overzichtje, da's wat duidelijker dan alleen de bewering, dus hoeveel zitten hier nog, hoeveel zijn afgevallen, hoeveel zijn zwaarder, enz.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee er werd gezegd dat wij (de meiden in het slanke topic) verkeerd bezig warenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.
En hou eens op met selectief lezen en reagerenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee er werd gezegd dat wij (de meiden in het slanke topic) verkeerd bezig waren
Valsspeler, stiekem je BMI beinvloeden door te groeienquote:Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef rene90 het volgende:
ik ben niet lichter dan 5 jaar geleden, maar dat is logisch als je 30 centimeter bent gegroeid ofzo
Edit: of 20 ofzo:)
dat dusquote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bekijk nu het lijstje nog eens en probeer nu eens iets zinnigs te posten. Je hebt je een tijdje best prettig opgesteld, maar volgens mij zijn je hormonen weer in de war.
![]()
opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:quote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als zelfs een nieuweling het zegt en zietquote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:
"Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic."
het is een mening, een interpretatie, er wordt niet gezegd dat het zo is
het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef omearos het volgende:
Vanmiddag weer stepsHeb er tegenwoordig echt zin in, en ben ook heel blij dat ik tot de kerst nog door kan gaan. Misschien daarna eens kijken of 2x per week sporten haalbaar is, maar dat is dan ook afhankelijk van mijn nieuwe collegerooster.
Ow, nog een vraagje daarover, als ik dan wil gaan doen wat mij leuk lijkt sport ik 2 dagen achter elkaar, kan dat kwaad? Want ik begreep dat je een dag rust moet houden tussendoor, maar dat gaat dus niet (groepslessen) maar ik sport maar 2 van de 7 dagen per week op zich. Wie weet daar meer over?
Omdat ze zei dat er niemand zonder operatie was afgevallen. Ik vind wel degelijk dat jullie een enorme prestatie leveren!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef octopussy het volgende:
Waarom worden de WLS'ers niet meegeteld? Wij zijn net zo goed op dieet hoor. Enig idee hoe moeilijk het is om ALLES met suiker te moeten laten staan?
wij zondigen ook en voelen ons niet schuldiger dan julliequote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef teigan het volgende:
[..]
Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..
Voor die paar kilo die zij eraf hoeven te hebben kan dat ook meestal wel, maar als je richting de 20 kilo gaat die eraf moet dan is dat misschien teveel gevraagd.
Dan wil je soms ook eens even jezelf wat gunnen..
Dat doe jij ook nog steeds, met je wijn en stokbrood in het weekend toch?
Mja, het zijn groepslessen, dus heb geen invloed op de tijden. Het is wel de eerste dag poweryoga en de tweede dag steps.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |