ik heb vannacht gedroomd dat ik jou op de motor tegenkwamquote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 17.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopenMet de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
![]()
![]()
![]()
Ik ben afstuderend student en heb net een concept ingeleverd dus nu een weekje redelijk rustig.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:49 schreef rene90 het volgende:
ja inderdaad viel me ook gelijk op, ik denk mensen moeten misschien werken of iets het is een gewone doordeweekse dag, maar meteen reacties:) harstikke gezellig
Extreem, extreemquote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
maar hoe "extreem" (of niet) zijn jullie met het afvallen / dieeten bezig dan ?
de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succesquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dat duurt nog even
en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakkenniet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen
want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen
maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
![]()
Nja, ik Sonja Bakker met zondigbuien, ben een paar jaar geleden veel afgevallen maar door ernstig gebrek aan discipline bijna alles weer aangekomen, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er niet veel mee bezig ben maar het beheerst me minder dan een jaar geleden. Momenteel de draad weer opgepakt sinds 2 weken en er is nu 3 kilo af, dus het lijkt me weer te gaan lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
maar hoe "extreem" (of niet) zijn jullie met het afvallen / dieeten bezig dan ?
he schatquote:Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he schatjij ook ineens weer hier
![]()
Dat werkt ook het beste, alles met zeer veel mate, uiteindelijk geniet je er dan ook meer van i.p.v. dat je het wezenloos naar binnen stouwtquote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef rene90 het volgende:
oke, bedankt dat jullie ook je verhalen willen delen:)
ik heb zelf vroeger ook zo "drastisch" me eetpatroon vermindert, opeens gewoon amper meer wat eten totaal geen snoep meer enzo, en dat hield ik dan niet vol + dat ik toen nog niet echt de motivatie had. Nu is het gewoon tja die zakken chips / puddingen niet meer kopen, (kost ook een godsvermogen trouwens als je dat allemaal bij elkaar optelt) en gewoon je eigen broodje mee naar school i.p.v. iets kopen zoals een kaasbroodje of iets. En bij de verjaardagen en alles is het opletten en met oud en nieuw i.p.v veel oliebollen 1/2 of iets.
Mja, misschien een poging doen tot werkenquote:Gaan jullie verder nog iets doen vandaag?
Sorry, ik was aan het werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
LEVI!!!
Ik kan niet zwemmen geloof ik, sorry
Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende bandquote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)
ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)
ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het werk.![]()
Dan ga ik wel alleen zwemmen...![]()
Volgende week kan ik niet op woensdagga met vriendinnen naar een kerstmarkt.
![]()
slecht en ongezond?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende band
dat mag, behalve dat het grote onzin isquote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"
er kwam een bepaald citaat naar boven dat iemand zo heeft ervaren dat mag hij toch delen![]()
Nee, je weet het inderdaad wel altijd in andere woorden dan die 2 te verpakken ja, dat moet ik je nagevenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
slecht en ongezond?
volgens mij heb ik dit topic nog nooit zo genoemd maar goed.....
Gezellig, en lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 11:22 schreef rene90 het volgende:
Ik ga vandaag naar me stage (doe de opleiding SPH) enne dan ga ik met een groepje kinderen (8 kids van 8-9 jaar) wereldkoken, dus allemaal lekkere dingen maken en ook opeten, vandaag op het menu: versierde pannenkoeken" dus met spek en ananas en vruchten en weet ik het allemaal:D
Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |