abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:52:10 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_54478077
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 驮 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 驮 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
disclaimer
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:53:37 #2
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54478118
Ik ben erg blij een lichtpuntje (zie chocoforum)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 november 2007 @ 11:53:46 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54478121
Hm, ik ga dat opgedroogde bloed maar eens van mijn duim poetsen, ziet er wel een beetje luguber uit eigenlijk

En hoe zit dat nou met die teen van YPPY?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54478244
Mijn teennagel is van het weekend twee keer omgeklapt Rewimo. Dat was niet zo leuk. Dinsdagochtend heeft de huisarts de nagel eraf getrokken, ook niet zo leuk. Woensdag kon ik niet werken, want ik kon mijn schoenen niet aan. Nu zit het netjes dicht en kan ik dus fijn zonder verband.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:03:23 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_54478308
auwauwauwauwauw

Daarom knip ik dus mijn teennagels altijd tot op het bot af
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 november 2007 @ 12:09:29 #6
13151 crew  Rewimo
pi_54478456
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:59 schreef YPPY het volgende:
Mijn teennagel is van het weekend twee keer omgeklapt Rewimo. Dat was niet zo leuk. Dinsdagochtend heeft de huisarts de nagel eraf getrokken, ook niet zo leuk. Woensdag kon ik niet werken, want ik kon mijn schoenen niet aan. Nu zit het netjes dicht en kan ik dus fijn zonder verband.
Ah ja, nu herinner ik het me Ook niet fijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:30:35 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_54478998
SQ, ik houd van je!

Heerlijk weer zo'n fijne, simpele, niet ellenlange topictitel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:34:11 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_54479073
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:30 schreef Troel het volgende:
SQ, ik houd van je!

Heerlijk weer zo'n fijne, simpele, niet ellenlange topictitel

Ik ben daar ook niet zo van Dat behoud ik wel voor aan mijn SC reeksje
disclaimer
pi_54480971
tvp
pi_54480994
tvp
choco-forum-post
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 november 2007 @ 13:55:51 #11
13151 crew  Rewimo
pi_54481187
Goed nieuws voor Christan en al onze andere (toekomstige) kindjes

Vrouwelijke rondingen: slimmere kinderen
pi_54481238
Rondingen en borstvoeding. Einstein, je opvolger komt er aan!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 november 2007 @ 13:59:17 #13
13151 crew  Rewimo
pi_54481262
Hier alleen de rondingen, maar die waren ten tijde van het maken van Christan wel héél erg rond
pi_54481282
Maar toen Anna werd gemaakt waren er veel minder rondingen. Probleem.
*OUD heilige*
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:01:22 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_54481313
Mja, ik wil dikke lagen blubbervet liever niet onder "vrouwelijke rondingen" laten vallen. Okee, het zijn rondingen, maar heel vrouwelijk vind ik ze niet
disclaimer
pi_54481346
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik wil dikke lagen blubbervet liever niet onder "vrouwelijke rondingen" laten vallen. Okke, het zijn rondingen, maar heel vrouwelijk vind ik ze niet
gelukkig zeg jij het en niet ik
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:05:46 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_54481390
Edoch ben ik van nature niet gezegend met brede heupen, dus ik zal later wel een stel VMBO-ers baren
disclaimer
pi_54482401
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Edoch ben ik van nature niet gezegend met brede heupen, dus ik zal later wel een stel VMBO-ers baren
ach, dan blijft het in ieder geval druk op fok!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:54:53 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_54482674
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef teigan het volgende:

[..]

ach, dan blijft het in ieder geval druk op fok!
!
disclaimer
pi_54483483
Ik heb vanmorgen géén gebak genomen op onze studiedag. Ik heb heel stoer sultana's naar binnen gewerkt
pi_54483538
Ja doei.
pi_54483560
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws voor Christan en al onze andere (toekomstige) kindjes

Vrouwelijke rondingen: slimmere kinderen
haha ik geloof die shit niet meer hoor.

Mijn moeder was vroeger erg dun die woog maar een krappe 50 kilo en mijn broer heeft op het gymnasium gezeten en ik op het VBO haha het scheen ook te zijn als je lang borstvoeding hebt gehad ook slimmer bent. Nou ik heb ook een hele tijd borstvoeding gehad en mijn broer ook. Maar het zit nu eenmaal niet in mijn genen.
pi_54483586
ik ga zo lekker koken voor m'n ouders en René.
We zitten hier 3 dagen in Den Haag in verband met toneel.

Er zijn nog kaartjes dus als jullie zin hebben om te komen kijken

www.theatergroep-ei.com

klein minpuntje heb geen stem meer hij is echt WEG, ZOEK en heb keelpijn leuke première vanavond

enneh.. zal binnenkort eens wat foto's van 'carrière-madam' MoBlo plaatsen (toneelfoto's )

zo beginnen met groente snijden enzo hebben echt mega-veel gehaald dus hoop dat m'n ouders het lekker gaan vinden die zijn meer van het vlees
Ja doei.
pi_54486889
Succes Motorbloempje. Lekker veel thee drinken voordat je op moet

Het is buiten ineens stil zeg!
Heb zo ongeveer de hele nacht wakker gelegen door de luidruchtige regenbuien en halfbakken nachtmerries.
Daarna maar de halve dag in bed doorgebracht met laptop en thee en Oscar. Zou eigenlijk naar een SAP seminar gaan in Utrecht, maar had flink last van mijn darmen. Om 6.30 opstaan met buikpijn, weinig slaap en met deze weersomstandigheden OV reizen leek me niet zo'n geslaagde combi
pi_54487424
Ik heb net 5 sharonfruits gekocht, maar ik vind ze een beetje weeïg oet, niet zo lekker.
Iemand een idee of je er ook mee kan koken? Want daar lijkt de smaak me wel weer geschikt voor.

Het is meer een soort zoete achte aardappelsmaak dan echt fruitig. Groningers zouden de smaak "kweer" noemen.
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:26:41 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_54487523
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb net 5 sharonfruits gekocht, maar ik vind ze een beetje weeïg oet, niet zo lekker.
Iemand een idee of je er ook mee kan koken? Want daar lijkt de smaak me wel weer geschikt voor.

Het is meer een soort zoete achte aardappelsmaak dan echt fruitig. Groningers zouden de smaak "kweer" noemen.
Queer
Ik vind die dingen echt te smerig, snotvruchten zijn het. Zelfs de hond vrat ze niet
disclaimer
pi_54487634
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Queer
Ik vind die dingen echt te smerig, snotvruchten zijn het. Zelfs de hond vrat ze niet
Nee, niet queer
Kweer. En ik weet dat eht deen Nederlands woord is, daarom zet is het er ook zo neer.
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:35:07 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_54487753
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, niet queer
Kweer. En ik weet dat eht deen Nederlands woord is, daarom zet is het er ook zo neer.
Nee, zo bedoelde ik het niet
Ik denk echter dat die woorden wel familie zijn van elkaar
disclaimer
pi_54488758
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, zo bedoelde ik het niet
Ik denk echter dat die woorden wel familie zijn van elkaar
Vast wel
Alleen dat is wel lullig "kweer" is namelijk zoiets als "zoetig, maar dan NIET lekker"
pi_54488765
En wij hebben net kippenpoot gegeten Was erg lekker!
pi_54491206
Ik ben lekker wezen stadten met mijn moeder
En ik heb een heel leuk truitje van haar gekregen. Omdat ik in kleding-nood zit, en geen geld meer heb.
Zo lief.....

Verder veel lopen in de stad, dus voor de lijn was 't een goed dagje.
pi_54491315
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef octopussy het volgende:
Succes Motorbloempje. Lekker veel thee drinken voordat je op moet

Het is buiten ineens stil zeg!
Heb zo ongeveer de hele nacht wakker gelegen door de luidruchtige regenbuien en halfbakken nachtmerries.
Daarna maar de halve dag in bed doorgebracht met laptop en thee en Oscar. Zou eigenlijk naar een SAP seminar gaan in Utrecht, maar had flink last van mijn darmen. Om 6.30 opstaan met buikpijn, weinig slaap en met deze weersomstandigheden OV reizen leek me niet zo'n geslaagde combi
ahhh eindelijk iemand die net zo is als mij, ben ook de hele nacht lang wakker geworden door die regenbuien en hagelbuien, en op me werk keken ze me allemaal zo raar aan. en me dan ook nog raar aankijken als ik om 10 over 5 pas klaar ben met een gesprek en zo ongelovelijk pissig was op dat moment dat ik ech iedereen af had kunnen schieten die in mijn buurt kwam. (was om 5 uur klaar)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_54500148
Goedemorgen
Wat is het nog lekker stil buiten En zo vroeg is het al niet eens meer
Wij gaan zo boodschappen doen, dat vinden we allebei vervelend op zaterdag (normaal maakt het me niet uit, maar op zaterdag is het zo idioot druk daar!). Nuja, zometeen maar eens ons tussen de mensen storten.
pi_54500451

première ging goed

m'n stem is weer redelijk terug, ben nu 'alleen nog maar snotverkouden'

de mensen die kwamen kijken (en niet eens alleen mijn ouders ) vonden mij 't beste

toneelspelen is goed voor je ego enneh.. mn moeder zei: jeetje, wat ben jij mooi als je op het toneel staat

vanavond en morgen nog een keer, en dan zijn mijn minutes of 'fame' in een theatertje voor 40 toeschouwers weer over
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 november 2007 @ 10:43:25 #35
13151 crew  Rewimo
pi_54500618
Dat klinkt leuk, MB, moet je veel voldoening geven al die complimentjes!
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:36:16 #36
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54503539
Hier is het niet zo stil buiten, freecell, de overburen zijn aan het verbouwen. En wat geweldig dat het zo goed ging, motorbloempje! Ik heb ook op toneel gezeten, maar ik vond mezelf helemaal niet zo goed.
pi_54503564
ik vind mezelf ook niet zo geweldig hoor maar anderen mij wel

leuk om te horen in ieder geval
Ja doei.
pi_54511375
Leuk dat het zo'n succes was MoBo.

Ik vond het altijd erg leuk om meeleeftheater te spelen. Dat mis ik wel een beetje in mijn huidige baan.
*OUD heilige*
pi_54521398
Goeiemorgen...

Ik heb net even les 12 van Evy gelopen, en dat ging best heel lekker...
Nu douchen, en dan even kijken wat ik verder ga doen vandaag
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54521438
Ah een nieuw topic, heb afgelopen week maar weinig foktijd gehad. Maar na een week om half 7 in de auto zitten en 2x 2 uur per dag file rijden heb ik wel een certificaatje gehaald voor mijn werk! Kan de baas weer trots op me zijn,

Vanmorgen nam mijn weegschaal even genadeloos wraak op mijn weekend-eetgedrag. 1,3 kg zwaarder dan gisteren. Maar dat is er vast dinsdag of woensdag wel weer af.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54521451
quote:
Op zondag 11 november 2007 10:42 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen...

Ik heb net even les 12 van Evy gelopen, en dat ging best heel lekker...
Nu douchen, en dan even kijken wat ik verder ga doen vandaag
Je bent goed bezig! Ik ga straks les 5 lopen.
***Levi was here***
pi_54521507
ik was vanmorgen even zwaar als eergisteren en de dag ervoor en de dag ervoor... Maarja, wel ietsjes zwaarder dan gisteren...
pi_54523520
TVP
Gisteren echt teveel gegeten op de verjaardag van mijn paps, maar ach, het was wel lekker
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54529730
Ik ga morgen en dinsdag de hele dag de Ochtend Profeet (Harry Potter) rondbrengen in Den Haag

studenten uitzendbureau's
pi_54529818
aaarch wat is het toch rotweer
pi_54535168
Je gaat goed teigan met het lopen.

Is dat een tijdschrift octo? Nooit van gehoord.
*OUD heilige*
pi_54536306
Gaat lekker met lopen Teigan!

Ik was vanmorgen voor het eerst sinds mijn 13e onder de 70 KG
69,9
Morgen bij de update zit ik er vast weer iets boven, maar ik wilde toch even jompelen

En ik blijk een centimeter langer te zijn dan ik dacht, dus ff aanpassen zometeen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 november 2007 @ 21:37:52 #48
13151 crew  Rewimo
pi_54536731
freecell, wat goed joh Wat een prachtig gewicht
pi_54537015
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef freecell het volgende:
Gaat lekker met lopen Teigan!

Ik was vanmorgen voor het eerst sinds mijn 13e onder de 70 KG
69,9
Morgen bij de update zit ik er vast weer iets boven, maar ik wilde toch even jompelen

En ik blijk een centimeter langer te zijn dan ik dacht, dus ff aanpassen zometeen
dat lijkt me inderdaad wel een heel fijn gevoel
pi_54537635
Wow, onder de 70! De laatste keer dat ik onder de 70 kg zat, was ik... 14? Ik zal er waarschijnlijk ook niet zo gauw meer onder komen.. maar wie weet

Iig gefeliciteerd met deze mijlpaal!
pi_54543606
Dank jullie wel allemaal
Vandaag update en ik zat er al weer behoorlijk boven zoals ik al dacht Gisteren ook raar gegeten, vandaag maar even weer rustig aan doen en hardlopen
pi_54543671
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:12 schreef Fannetje het volgende:
Wow, onder de 70! De laatste keer dat ik onder de 70 kg zat, was ik... 14? Ik zal er waarschijnlijk ook niet zo gauw meer onder komen.. maar wie weet

Iig gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Ik moet 12 of 13 zijn geweest toen ik dat woog. En ik ben nog 5cm korter dan Freecell ook.
***Levi was here***
pi_54543698
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:03 schreef freecell het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Vandaag update en ik zat er al weer behoorlijk boven zoals ik al dacht Gisteren ook raar gegeten, vandaag maar even weer rustig aan doen en hardlopen
Maar lieverd, je BMI is nu iets van 23. Wordt 't niet eens tijd om te stoppen met afvallen?
Je bent echt onwijs goed bezig!
***Levi was here***
pi_54543790
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar lieverd, je BMI is nu iets van 23. Wordt 't niet eens tijd om te stoppen met afvallen?
Je bent echt onwijs goed bezig!
BMI kan dan goed zijn officieel, er kan echt nog wel iets van mijn buik af hoor
En tot jullie geruststelling: Isa is het met me eens dat het geen kwaad kan om nog even door te gaan

Misschien hoor ik inmiddels eigenlijk wel in het "slanktopic", dar post ik ook wel, maar ik vind het hier veel leuker
pi_54543895
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Misschien hoor ik inmiddels eigenlijk wel in het "slanktopic", dar post ik ook wel, maar ik vind het hier veel leuker

Jij hoort hier!
***Levi was here***
  maandag 12 november 2007 @ 09:30:39 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_54544019
nah, ik ga maar even niet updaten, de lasagna, hachee, borrelhapjes en 2 flessen wijn van dit weekend hebben hun werk wel gedaan
Freecell goed bezig
disclaimer
pi_54544221
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
nah, ik ga maar even niet updaten, de lasagna, hachee, borrelhapjes en 2 flessen wijn van dit weekend hebben hun werk wel gedaan
Freecell goed bezig
Maandag is ook een beroerde update-dag. Ben ook 1.4kg zwaarder dan zaterdag en afgelopen woensdag was ik zelfs 2 kg lichter dan nu.
***Levi was here***
  maandag 12 november 2007 @ 09:47:22 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_54544335
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maandag is ook een beroerde update-dag. Ben ook 1.4kg zwaarder dan zaterdag en afgelopen woensdag was ik zelfs 2 kg lichter dan nu.
Oh damn! Bij mij scheelt het maar 6 ons gelukkig
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 november 2007 @ 09:48:29 #59
13151 crew  Rewimo
pi_54544361
Ik heb ook niet gewogen. Gisteren pizza wezen eten
pi_54544536
Ik vergeet steeds te updaten, sta al niet eens meer in het lijstje. Er is ook niks bijzonders gebeurd, schommel nog steeds rond de 90 Mijn lichaam wordt wel strakker van de steps, maar blijkbaar compenseert dat elkaar of zo. Nu nog duimen dat ik weer met steps mee mag doen komende maanden, er zijn veel meer inschrijvingen dan plaatsen.
pi_54544602
Zonet was ik aan het hardlopen, net 3 minuten, moet ik om een grote plas heen, ren ik door de berm *skratch* elleboog door prikkeldraad. NIet ernstig genoeg voor dokter, wel ernstig genoeg om met een roodgedruppeld shirt naar huis te wandelen en een zwauwstaartje te maken.

Lekker knullig weer

Nuja, eerst maar even rust voor de arm en zo met afstuderen bezig (concept moet vandaag ingeleverd) en dan vanavond nog een poging
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 november 2007 @ 10:07:11 #62
13151 crew  Rewimo
pi_54544686
Echt weer wat voor jou hè
pi_54544948
Tja, het schijnt zo
pi_54546009
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh damn! Bij mij scheelt het maar 6 ons gelukkig
Morgen is er weer een kilo af... weet ik uit ervaring...
***Levi was here***
  maandag 12 november 2007 @ 11:09:48 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_54546086
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Morgen is er weer een kilo af... weet ik uit ervaring...
Ik hoop het
Mijn streefgewicht-voor-vrijdag zal ik wel niet gaan halen deze week
disclaimer
pi_54546296
Hallo,

Ik heb al een paar dagen pijn in de buik. Ben gewoon zo zenuwachtig voor as dinsdag. Bah
  maandag 12 november 2007 @ 11:19:16 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_54546316
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef ymme het volgende:
Hallo,

Ik heb al een paar dagen pijn in de buik. Ben gewoon zo zenuwachtig voor as dinsdag. Bah
Niet doen joh!
Het is maar een half uurtje rijden. Maak geen fouten, en je hebt je rijbewijs en dan hoef je nooit meer
disclaimer
pi_54546319
goedemorgen

weer een nieuwe dag, nieuwe week, nieuwe course op school.. en ik ben zieieieieieieiiek

maar, ik zit hier wel in de les

wat was ik blij toen de docent zei: ik was dit weekend ziek, dus we gaan alleen opstarten, en dan mogen jullie om 12 uur naar huis

zie er echt uit als een 'omgewaaid tramhuisje' zoals men dat zegt op Scheveningen

kortom, ik zie er uit als een dood vogeltje

ga dan ook straks boodschapjes doen voor 't eten en dan naar bed... ben moe, verkouden, zit te janken de hele dag van verkoudheid, dus voel me wel een beetje zielig helaas is er vandaag niet om me te vertroetelen maar morgen weer wel

Deze donderdag moet ik nog naar het theater, maar vanaf volgende week ga ik ECHT zwemmen op donderdag heb er echt zo'n zin in

hier is ook niet echt veel gepost maar voor freecell en de onder de 70 en een voor je zere arm
Ja doei.
pi_54546692
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef freecell het volgende:

[..]

BMI kan dan goed zijn officieel, er kan echt nog wel iets van mijn buik af hoor
En tot jullie geruststelling: Isa is het met me eens dat het geen kwaad kan om nog even door te gaan

Hé! Bij ons is het (meestal) ook best gezellig!

En gefeliciteerd nog met het overschrijden van de 70 km grens!
pi_54546875
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hoop het
Mijn streefgewicht-voor-vrijdag zal ik wel niet gaan halen deze week
Ik heb mijn streefgewicht voor as zaterdag op 87,8 kg gezet. We hebben zaterdag een reunie van de vakantie (China) en met 87,8 ben ik precies 11kg afgevallen sinds het begin van die vakantie. Ben benieuwd of iemand van die groep het ziet.
Dat gewicht moet lukken, ben afgelopen week al onder dat gewicht geweest en het is maar 2 ons onder het gewicht van afgelopen zaterdag. Gemiddeld val ik 5 ons per week af, dus 2 ons moet lukken.

Fluistert: as zaterdag hebben V. en ik ook een afspraak bij de Sonnerie om de trouwzaal te bekijken. Maar, nee, we hebben nog geen datum.
***Levi was here***
pi_54547065
moblo, beterschap..

freecell, goed hoor, onder de 70!!

Levitation, het is toch weer een stap in de goede richting

Ik heb zaterdag nog nieuwe kleding gekocht, waaronder een bloesje in maat 42.. En dat voelde eigenlijk best goed!
  maandag 12 november 2007 @ 11:48:06 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_54547168
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb mijn streefgewicht voor as zaterdag op 87,8 kg gezet. We hebben zaterdag een reunie van de vakantie (China) en met 87,8 ben ik precies 11kg afgevallen sinds het begin van die vakantie. Ben benieuwd of iemand van die groep het ziet.
Dat gewicht moet lukken, ben afgelopen week al onder dat gewicht geweest en het is maar 2 ons onder het gewicht van afgelopen zaterdag. Gemiddeld val ik 5 ons per week af, dus 2 ons moet lukken.

Fluistert: as zaterdag hebben V. en ik ook een afspraak bij de Sonnerie om de trouwzaal te bekijken. Maar, nee, we hebben nog geen datum.
Ik heb 'm op 84 gezet. Maar vooral mijn kerststreven wil ik halen: 78 kilo. Dat moet zeker haalbaar zijn. 8 kilo er af. Dan kan ik tenminste weer in mijn feestjurk swa
En ik weet zeker dat ze het zien!! Ik zie het ook kaigoed!
disclaimer
  maandag 12 november 2007 @ 11:49:40 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_54547210
Maar levi, toch aanstalten om te trouwen inmiddels? Leuk hoor
Ik ben zaterdag gevraagd om bruidsmeisje te zijn voor een vriendin van mij, 16 mei, zou ik de 68 kilo halen?
disclaimer
pi_54547687
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Maar levi, toch aanstalten om te trouwen inmiddels? Leuk hoor
Ik ben zaterdag gevraagd om bruidsmeisje te zijn voor een vriendin van mij, 16 mei, zou ik de 68 kilo halen?
Heej, ik ben hier degene met onrealistische denkbeelden...
  maandag 12 november 2007 @ 12:11:38 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_54547747
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:09 schreef teigan het volgende:

[..]

Heej, ik ben hier degene met onrealistische denkbeelden...
Ik denk dat het wel kan, 3 kilo per maand is behoorlijk haalbaar. Ik ga er i.i.g. mijn best voor doen
disclaimer
pi_54547767
ik wil met kerst op dit moment vooral gelukkig zijn met

januari is weer een nieuw begin, al ga ik volgende week al zwemmen
Ja doei.
  maandag 12 november 2007 @ 12:13:36 #77
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54547798
Als ik elke keer dat ik een plan gemaakt heb om onder de 70 kg te komen het ook had gehaald dan was ik niet al 20 jaar bezig Het is me nog nooit gelukt. Niet om je te demotiveren hoor, maar realistisch gezien is het niet zo waarschijnlijk. Focus je maar gewoon op het nu en je kan niet meer dan je best doen
  maandag 12 november 2007 @ 12:15:28 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_54547852
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef Heavenlyblue het volgende:
Als ik elke keer dat ik een plan gemaakt heb om onder de 70 kg te komen het ook had gehaald dan was ik niet al 20 jaar bezig Het is me nog nooit gelukt. Niet om je te demotiveren hoor, maar realistisch gezien is het niet zo waarschijnlijk. Focus je maar gewoon op het nu en je kan niet meer dan je best doen
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik ken mijn lijf, ik ken mijn kracht en ik heb het al eens eerder gedaan, dus ik acht het zeer waarschijnlijk, het enige wat ik nu nog moet doen is nadat ik het er af heb niet terugvallen in mijn patroon van 4000 kcal per dag
disclaimer
pi_54547865
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef Heavenlyblue het volgende:
ik vraag me af of ik ook ooit nog onder de 70 kom
er hoeft nog maar 1 kilo af maar die kilo lijkt toch erg moeilijk
pi_54548013
*hatsjoe*

Ja doei.
  maandag 12 november 2007 @ 12:22:15 #81
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54548014
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik ken mijn lijf, ik ken mijn kracht en ik heb het al eens eerder gedaan, dus ik acht het zeer waarschijnlijk, het enige wat ik nu nog moet doen is nadat ik het er af heb niet terugvallen in mijn patroon van 4000 kcal per dag
Op gewicht blijven is ook het allermoeilijkste Maar wij zijn er ook om je te motiveren (al heeft dat bij mij ook nooit echt geholpen om niet te gaan jojo'en maar ik heb gewoon geen zelfdiscipline als ik hunker naar eten)
  maandag 12 november 2007 @ 12:26:32 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_54548113
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Op gewicht blijven is ook het allermoeilijkste Maar wij zijn er ook om je te motiveren (al heeft dat bij mij ook nooit echt geholpen om niet te gaan jojo'en maar ik heb gewoon geen zelfdiscipline als ik hunker naar eten)
Ik kan echt eetfrenzy's hebben, schandelijk.
Edoch een lichtpuntje: aangezien ik binnenkort ga samenwonen, zal dat een stuk minder worden. Ik schaam me namelijk diep voor mijn eetbuien en zal het nooit doen als ik met iemand anders in 1 huis ben
disclaimer
pi_54548147
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb 'm op 84 gezet. Maar vooral mijn kerststreven wil ik halen: 78 kilo. Dat moet zeker haalbaar zijn. 8 kilo er af. Dan kan ik tenminste weer in mijn feestjurk swa
En ik weet zeker dat ze het zien!! Ik zie het ook kaigoed!
Ik wil dit voorjaar lichter zijn dan toen ik V. leerde kennen. Dwz dat ik max 84.3kg mag wegen rond april oid. Lijkt me haalbaar. Met 't huidige tempo zou ik in april onder de 80kg kunnen zijn.
***Levi was here***
  maandag 12 november 2007 @ 12:28:54 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_54548168
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik wil dit voorjaar lichter zijn dan toen ik V. leerde kennen. Dwz dat ik max 84.3kg mag wegen rond april oid. Lijkt me haalbaar. Met 't huidige tempo zou ik in april onder de 80kg kunnen zijn.
Als je dat lapt koop ik iets moois voor je.
disclaimer
pi_54548436
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je dat lapt koop ik iets moois voor je.
Welk van de 2 moet ik lappen: de 84kg of de <80kg?
Met 80kg ben ik lichter dan toen ik 16 was... met mijn mavo-eindexamen woog ik 83kg.
***Levi was here***
  maandag 12 november 2007 @ 12:47:48 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_54548559
quote:
Op maandag 12 november 2007 12:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Welk van de 2 moet ik lappen: de 84kg of de <80kg?
Met 80kg ben ik lichter dan toen ik 16 was... met mijn mavo-eindexamen woog ik 83kg.
die 80
disclaimer
pi_54549889
Kennen jullie hier, Rescue Spray van Bach?
Dit werkt echt wel tegen mijn onrustige gevoel van vooral vandaag
Misschien zit het tussen mijn oren, maar goed
pi_54551007
quote:
Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef ymme het volgende:
Kennen jullie hier, Rescue Spray van Bach?
Dit werkt echt wel tegen mijn onrustige gevoel van vooral vandaag
Misschien zit het tussen mijn oren, maar goed
Probeer wat afleiding te zoeken, stressen schiet je niets mee op. Je kunt het en dat weet je. Ga lekker wandelen met de hond(en), het is prachtig weer!
***Levi was here***
pi_54551035
en thuis

zo maar even proberen te slapen... toch alweer half 3
Ja doei.
pi_54551613
Ik weet niet waar ze de cijfertjes vandaan hebben, maar ik kwam dit berichtje tegen, en vond het wel boeiend eigenlijk..
quote:
Van alle lijners die stoppen met Sonja-bakkeren is 60% na vier maanden nog op gewicht. Bijna de helft jojoot dan dus al en dat cijfer neemt na verloop van tijd nog flink toe.
Ik haal het trouwens van de site van viva: http://www.viva.nl/2007/10/28/anti-jojo/
  maandag 12 november 2007 @ 18:38:41 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_54555247
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:58 schreef teigan het volgende:
Ik weet niet waar ze de cijfertjes vandaan hebben, maar ik kwam dit berichtje tegen, en vond het wel boeiend eigenlijk..
[..]

Ik haal het trouwens van de site van viva: http://www.viva.nl/2007/10/28/anti-jojo/
Post dan het hele berichtje, dan zie je meteen dat het niet aan SB ligt maar aan het feit dat mensen weer ongezond gaan eten als ze hun streefgewicht hebben bereikt. Daarbij, hoe zit het met andere dieten? Volgens mij zijn de cijfers daarvan net zo erg
disclaimer
pi_54555523
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Post dan het hele berichtje, dan zie je meteen dat het niet aan SB ligt maar aan het feit dat mensen weer ongezond gaan eten als ze hun streefgewicht hebben bereikt. Daarbij, hoe zit het met andere dieten? Volgens mij zijn de cijfers daarvan net zo erg
ja SB kan het niet voor je doen
je moet het wel zelf blijven volhouden
pi_54555704
kippenvleugeltjes en aardappeltjes

heb echt heerlijk geslapen vanmiddag en voel me een stukje beter ein-de-lijk... was gewoon oververmoeid denk ik... nu nog even wat voor school doen (ga nu leren hoe ik Databases enzo moet maken met SQL) en dan weer lekker op bed even alleen thuiszijn zonder heeft zo z'n voordelen, soms
Ja doei.
pi_54555786
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de rest leek mij niet zo boeiend, ik vond dat meer reclame voor een boek van weer iemand anders..

Het zal bij andere dieten net zo erg zijn, maar je leest er bij Sonja Bakker nog niet zoveel over lijkt het..
  maandag 12 november 2007 @ 19:20:35 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_54556171
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:05 schreef teigan het volgende:

[..]

de rest leek mij niet zo boeiend, ik vond dat meer reclame voor een boek van weer iemand anders..

Het zal bij andere dieten net zo erg zijn, maar je leest er bij Sonja Bakker nog niet zoveel over lijkt het..
Dat komt omdat het nog vrij nieuw is, de eerste terugvallers melden zich ook nu pas
Ik hoop nog steeds dat ze een technologie ontwikkelen waarbij je vetcellen voorgoed vernietigd worden, dat zou pas echt een definitieve oplossing zijn
disclaimer
pi_54556215
zo hehehe internet doet het nu weer een beetje

hele dag zo'n beetje stuk geweest

en vanmorgen was ik 81 kilo
pi_54556568
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef Riann het volgende:
zo hehehe internet doet het nu weer een beetje

hele dag zo'n beetje stuk geweest

en vanmorgen was ik 81 kilo
het gaat lekke met je he
begin weer jaloers te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 november 2007 @ 19:37:46 #98
13151 crew  Rewimo
pi_54556585
Goed nieuws, Riann
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_54556808
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het gaat lekke met je he
begin weer jaloers te worden
jij hoeft niet jaloers te worden jij bent met gezonder eten zoveel afgevallen.
pi_54556965
Gaat lekker he Riann?
pi_54558392
Ik ga zo naar bed.
Morgenvroeg om 05.45 uur samen met Antoine opstaan, omdat hij bang is, dat ik anders niets eet enzo.
Wat is hij toch een schat.
Heb net ff een poosje zitten janken, ik kan gewoon niet met zulke stress omgaan, ik ken dit niet. Heb hier nooit last van, met examens etc niet.
Ik doe morgenvroeg mijn best, meer kan ik niet doen!

Steken jullie om 08.00 uur een kaarsje voor op. (ja ik ben redelijk bijgelovig daarin )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 november 2007 @ 20:47:17 #102
13151 crew  Rewimo
pi_54558452
Ik zit om 8 uur zelf in de auto (N325), misschien komen we elkaar wel tegen Ik zal voor je duimen. Wordt wel met 1 duim vrees ik Heel veel succes alvast!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_54558890
Leuk om al dat positiefs te lezen.

Succes ymme!
*OUD heilige*
pi_54559090
Wat een goede berichten allemaal

Ik kom net van school, met een clubje collega's rapporten geschreven die volgende week mee naar huis moeten.

Leuk dat je iig iets verder aan het plannen ben Levi!
En Riann, fijn zeg!
pi_54559216
Succes morgen ymme..
pi_54559480
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:45 schreef ymme het volgende:

Steken jullie om 08.00 uur een kaarsje voor op. (ja ik ben redelijk bijgelovig daarin )
Geloof in jezelf, niet in kaarsjes.
Je kunt het echt!
***Levi was here***
  maandag 12 november 2007 @ 21:50:38 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_54560367
ik steek i.i.g geen kaarsje op, want dat vergeet ik geheid, maar ik vertrouw dat je 't kan
disclaimer
pi_54561954
Nou Ymme, een kaarsje opsteken doe ik niet, want daartoe heb ik niet de gelegendheid, maar ik wil je wel veel succes wensen. Slagen is gaaf, zakken is bepaald geen drama, want dan mag je t gewoon over doen.
Good luck, je kunt het!

Dames, wat waren jullie allemaal een stevige pubers, als ik het zo teruglees! Ik heb gewoon tot mijn 19e 60-65 kg gewogen. Des te ongezonder dat ik nu zoveel ben aangekomen
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:32:10 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_54567862
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Ymme, een kaarsje opsteken doe ik niet, want daartoe heb ik niet de gelegendheid, maar ik wil je wel veel succes wensen. Slagen is gaaf, zakken is bepaald geen drama, want dan mag je t gewoon over doen.
Good luck, je kunt het!

Dames, wat waren jullie allemaal een stevige pubers, als ik het zo teruglees! Ik heb gewoon tot mijn 19e 60-65 kg gewogen. Des te ongezonder dat ik nu zoveel ben aangekomen
Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65 Mijn moeder kookte toen ook nog gezond.
Het is echter wel zo dat als je van aanleg niet zo heel zwaar bent, je het er makkelijker vanaf zou moeten krijgen en houden
Hier ik als vijftien/zestienjarige op eindexamengala van een vriendin:

Ik zou haast een moord overwegen om er weer zo uit te zien
disclaimer
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:40:03 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_54567955
Zou Ymme geslaagd zijn??
disclaimer
pi_54567974
Als je dan toch iemand vermoord, kun je net zo goed wat vrolijker gaan kijken.
Tijdens mijn eindexamen was ik ook niet dik. Wel toen ik jonger was. Ook tijdens de studie ben ik veel aangekomen.
*OUD heilige*
pi_54568144
Ik ben tijdens relaties veel aangekomen... Misschien omdat dan juist mijn eetstoornis weer verder de kop opstak... Na mijn eerste relatie was ik zo depressief dat ik alles wel weer kwijtraakte wat eraan was gekomen...

Ik woog denk ik een kilo of 60 in 6VWO...
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:07:39 #113
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54568340
In 6 vwo was ik al 80 kilo...ik ben eigenlijk zolang ik me kan herinneren dik geweest. Geen idee hoe ik er slanker uit zou zien.

Hopenlijk is ymme geslaagd
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:37:12 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_54568852
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben tijdens relaties veel aangekomen... Misschien omdat dan juist mijn eetstoornis weer verder de kop opstak... Na mijn eerste relatie was ik zo depressief dat ik alles wel weer kwijtraakte wat eraan was gekomen...

Ik woog denk ik een kilo of 60 in 6VWO...
Ik heb dat dus juist omgekeerd, hoe depressiever ik ben hoe meer ik ga eten. Ik ben dus ook tijdens mijn relaties veel aangekomen !!!
disclaimer
pi_54568933
Heeft Ymme alleen examen of ook nog een inrij-uurtje?
* omearos duimt nog maar even door

Ik was altijd al stevig, maar niet echt dik, dat kwam pas toen ik ging studeren, oa omdat ik toen een ongelukje kreeg en een hele tijd helemaal niks aan sport kon doen. Dat was 7 jaar terug, en ben nu pas weer goed begonnen met sporten opbouwen Heb wel eerder dingen geprobeerd, maar die hield ik niet vol.
Ow ja, ik ben ingeloot voor steps dus ik kan iig tot de kerst doorgaan.
pi_54568985
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb dat dus juist omgekeerd, hoe depressiever ik ben hoe meer ik ga eten. Ik ben dus ook tijdens mijn relaties veel aangekomen !!!
Bij mij varieert dat dus.. Depressief zonder relatie is afvallen, want dan zorg ik toch niet voor mezelf... Depressief in relaties is aankomen, dan ga ik wel stiekem vreten...
pi_54568993
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zou Ymme geslaagd zijn??
Nee, ymme is gezakt.
Alles ging fout!
De zenuwen hebben 't gewonnen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:45:04 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_54569023
Wat vervelend ymme!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54569047
Jammer ymme, de volgende keer gaat het je vast wel lukken, je weet nu hoe het gaat.....

* teigan heeft er door zenuwen 4 keer over gedaan, en dat was eigenlijk heel zonde..
pi_54569095
Ik wist het na 10 min al.
Ik was zo zenuwachtig, dat ik zelfs de weg oversteken niet goed durfde. Ik deed overal veels te lang over. Reed niet door etc.

BIjzonder verrichtingen gingen 100% goed, maar ja, daar heb ik niets aan.
Wat voel me ik nu kut zeg. Ik haat 't.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:49:14 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_54569119
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:44 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee, ymme is gezakt.
Alles ging fout!
De zenuwen hebben 't gewonnen.
He jakkes!
Maar mag ik je een tip geven?
Nu was daar geen tijd voor omdat je om 8 uur al af moest rijden, maar als je gaat herkansen: neem nog 1 uurtje les precies voor je examen. Heb ik ook gedaan, en ik kon al mijn zenuwen er toen uit rijden, zijn naar het CBR gereden en ik heb mijn rijbewijs zonder stressen gehaald. Echt doen hoor, kost misschien wel weer extra, maar het betaalt zich zeker terug
disclaimer
pi_54569169
Oh, dat het wat extra kost, boeit (:D) me niet.
Maar ik moest om 08.00 uur op, en Frank (de rijschoolhouder) was om 7.00 uur.
Anders zouden we om 6.00 uur al moeten vertrekken
De heenweg, heb ik zelf gereden, lekker in de file, precies om 8.00 uur waren we daar.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:52:57 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_54569183
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:51 schreef ymme het volgende:
Oh, dat het wat extra kost, boeit (:D) me niet.
Maar ik moest om 08.00 uur op, en Frank (de rijschoolhouder) was om 7.00 uur.
Anders zouden we om 6.00 uur al moeten vertrekken
De heenweg, heb ik zelf gereden, lekker in de file, precies om 8.00 uur waren we daar.
Hm, SQ vergeet even dat er mensen zijn die niet op 5 kilometer van een CBR wonen
disclaimer
pi_54569199
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65 Mijn moeder kookte toen ook nog gezond.
Het is echter wel zo dat als je van aanleg niet zo heel zwaar bent, je het er makkelijker vanaf zou moeten krijgen en houden

[ afbeelding ]

Doe maar niet die moord, geeft zo'n rommel en zo, maar je zag er hier echt prachtig uit!
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:54:30 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_54569210
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe maar niet die moord, geeft zo'n rommel en zo, maar je zag er hier echt prachtig uit!
Er zijn best cleane moordtechnieken

Tnx voor het compliment. Ik was toen ook nog een lekker wijf
disclaimer
pi_54569288
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hm, SQ vergeet even dat er mensen zijn die niet op 5 kilometer van een CBR wonen
Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mij
Wat is dit een sombere dag zeg. Bah, zo vervelend heb ik mij eigenlijk nog nooit gevoeld.
Ik heb geen faalangst ofzo, heb me dan ook nog nooit zo gevoeld.
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:59:27 #127
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54569311
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:40 schreef omearos het volgende:
Heeft Ymme alleen examen of ook nog een inrij-uurtje?
* omearos duimt nog maar even door

Ik was altijd al stevig, maar niet echt dik, dat kwam pas toen ik ging studeren, oa omdat ik toen een ongelukje kreeg en een hele tijd helemaal niks aan sport kon doen. Dat was 7 jaar terug, en ben nu pas weer goed begonnen met sporten opbouwen Heb wel eerder dingen geprobeerd, maar die hield ik niet vol.
Ow ja, ik ben ingeloot voor steps dus ik kan iig tot de kerst doorgaan.
Omearos, leuk verhaal in de Viva En mooie foto ook.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:02:08 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_54569355
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mij
Wat is dit een sombere dag zeg. Bah, zo vervelend heb ik mij eigenlijk nog nooit gevoeld.
Ik heb geen faalangst ofzo, heb me dan ook nog nooit zo gevoeld.
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
Misschien een kleine troost dat dit bij heel veel mensen gebeurt de eerste keer. Hup, veeg jezelf bijeen, dat rijbewijs ga jij echt wel halen want je kan het gewoon, en de volgende keer weet je precies wat je kan verwachten dus dan gaat het al veel beter!!!

Heb je een TTT gedaan?
disclaimer
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:04:03 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_54569384
jammer Ymme dat je niet geslaagd bent... is ook allemaal erg spannend dat afrijden...

ik was de eerste keer ook gezakt... en paar weken later met vlag en wimpel geslaagd.. dus gewoon nog ff een paar lesjes om je zelfvertrouwen te kweken en dan gewoon een 2e poging...
gaat vast helemaal goed komen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 10:04:04 #130
13151 crew  Rewimo
pi_54569385
Hè ymme, wat jammer, ik heb nog aan je gedacht om 8 uur op de A325... In elk geval weet je nu hoe zo'n examen in zijn werk gaat. Dat scheelt volgende keer wellicht met de zenuwen.

* Rewimo moet eraan denken om de Viva te halen straks
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:04:16 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54569386
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Balen dat je gezakt bent ymme Maar er is niets mis met tegen je moeder zeggen dat je nu liever even alleen bent hoor.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:05:24 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_54569404
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Hè ymme, wat jammer, ik heb nog aan je gedacht om 8 uur op de A325... In elk geval weet je nu hoe zo'n examen in zijn werk gaat. Dat scheelt volgende keer wellicht met de zenuwen.

* Rewimo moet eraan denken om de Viva te halen straks
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 10:07:59 #133
13151 crew  Rewimo
pi_54569444
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef Troel het volgende:
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordt
Bij de vierde keer niet meer Toen kon ik me er niet meer druk over maken. Ik zakte de derde keer omdat ik bij het achteruit inparkeren niet op tijd stopte om fietsers langs te laten. De vierde keer precies dezelfde situatie, dus ik zette de auto stil, verklaarde: Dat overkomt me geen tweede keer, en ging pas verder toen de fietsers voorbij waren. Examinator schoot in de lach, liet me het verhaal uitleggen en ik slaagde
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:15:08 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_54569574
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bij de vierde keer niet meer Toen kon ik me er niet meer druk over maken. Ik zakte de derde keer omdat ik bij het achteruit inparkeren niet op tijd stopte om fietsers langs te laten. De vierde keer precies dezelfde situatie, dus ik zette de auto stil, verklaarde: Dat overkomt me geen tweede keer, en ging pas verder toen de fietsers voorbij waren. Examinator schoot in de lach, liet me het verhaal uitleggen en ik slaagde
De vierde keer was ik aan de betablockers en had ik een examinator die duidelijk doorhad dat ik idioot gespannen was. Die zou ook heel laconiek "ik denk dat het door de spanning komt, maar anders moet je maar bij me uit de buurt blijven".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 10:18:18 #135
13151 crew  Rewimo
pi_54569644
Gelukkig dat je dan iemand met humor treft, die de situatie goed inschat. Zo'n vent als ik de eerste twee keer had, gun ik echt niemand
pi_54569694
balen ymme... *knuffel*

ik weet hoe je je voelt, helaas
Ja doei.
pi_54569701
Jullie mogen allemaal mijn examinator lenen. Die was leuk. En liet me slagen.

Volgende keer gaat het vast beter ymme.
*OUD heilige*
pi_54569711
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wow.. wat een mooie dame

als ik lesbisch was...
Ja doei.
pi_54569730
ik woog overigens altijd rond de 65/70, omdat ik intensief sportte.. ben pas aangekomen toen ik daarmee ging stoppen
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:22:24 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_54569743
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wow.. wat een mooie dame

als ik lesbisch was...
Ik was 15, vieze pedo
disclaimer
pi_54569750
Ik had de vierde keer dezelfde examinator als de tweede keer....
En ze liet me toen dus wel slagen...
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:23:59 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_54569783
Ik heb 60 uur gelest voordat ik examen deed. Mijn instructeur was Ali. Toen ik slaagde begon hij te schreeuwen, want hij had het record mensen-die-de-eerste-keer-slagen gebroken van die rijschool (wat een prestatie is, want dat is de oudste en grootste rijschool van Eindhoven )
disclaimer
pi_54569820
Dikke knuffel voor Ymme!
Ik voelde me zo bij de TTT, toen ging ook alles fout. Bij het examen was ik juist weer super ontspannen, waarschijnlijk omdat ik wist wat ik kon verwachten. Zie dit examen gewoon als een generale repetitie voor 't volgende examen. Dan gaat het vast beter.
***Levi was here***
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:27:06 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_54569841
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
Dikke knuffel voor Ymme!
Ik voelde me zo bij de TTT, toen ging ook alles fout. Bij het examen was ik juist weer super ontspannen, waarschijnlijk omdat ik wist wat ik kon verwachten. Zie dit examen gewoon als een generale repetitie voor 't volgende examen. Dan gaat het vast beter.
Jouw sig !!!
disclaimer
pi_54569880
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jouw sig !!!
* Levitation is nerd in opleiding

Heb die sig al een week of 2, je bent de eerste die er wat van zegt.
***Levi was here***
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:30:45 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_54569909
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je begint idd op een professioneel nerd te lijken
disclaimer
pi_54569930
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je begint idd op een professioneel nerd te lijken
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald! Heb een 7...
***Levi was here***
pi_54569979
Mijn instructeur vroeg twee keer of ik echt geslaagd was. Ik had onder het lopen (hij wachtte bij het CBR) namelijk verteld dat ik bijna een ingreep had en dat ik niet alle verkeersregels had gevolgd. Later bleek dat de examinator het goed vond, omdat ik anticipeerde op de situatie, oftewel: Rotterdam in de verschrikkelijkste straten, daar vervallen alle regels.
*OUD heilige*
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:35:48 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_54570020
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ow, dat viel dus alleszins mee!
disclaimer
pi_54570026
Kost z'n repetitie een hoop centen.
190 euro, boem, weg.
pi_54570033
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn instructeur vroeg twee keer of ik echt geslaagd was. Ik had onder het lopen (hij wachtte bij het CBR) namelijk verteld dat ik bijna een ingreep had en dat ik niet alle verkeersregels had gevolgd. Later bleek dat de examinator het goed vond, omdat ik anticipeerde op de situatie, oftewel: Rotterdam in de verschrikkelijkste straten, daar vervallen alle regels.
Rotterdam is een jungle.
Ik vond Rijswijk al rot om af te rijden. Stomme trams, krijg nog steeds een rolberoerte van die dingen...
***Levi was here***
pi_54570062
Maar dankzij Rotterdam kan ik nu overal rijden. Het is niet altijd leuk, maar ik kan nu alles.
*OUD heilige*
pi_54570148
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik was 15, vieze pedo

dat bedacht ik me ook toen ik het postte, maar dat neemt niet weg dat je er mooi uitzag
Ja doei.
pi_54570157
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

mede-nerd
Ja doei.
pi_54570176
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Rotterdam is een jungle.
Ik vond Rijswijk al rot om af te rijden. Stomme trams, krijg nog steeds een rolberoerte van die dingen...
heb jij ook leuk door Delft heen gecrossed wat een kutstad is dat zeg..

met de motor heb ik er ook afgereden In de zeikregen zag geen moer, wel geslaagd though
Ja doei.
pi_54570246
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb jij ook leuk door Delft heen gecrossed wat een kutstad is dat zeg..

met de motor heb ik er ook afgereden In de zeikregen zag geen moer, wel geslaagd though
De dag van mijn examen had ik een vervangende instructeur (die van mij was naar een begravenis) en die man vond het leuk om mij dwars door het centrum van Delft te loodsen over alle bruggetjes! Gelukkig was de examinator relaxter dan die instructeur.
***Levi was here***
pi_54570407
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die quote zie ik hier iets te vaak op T-shirts enzo technische uni

Ik heb rijexamen gehad in Twente, dan kan je eigenlijk nog weinig, mijn eerste keer naar Rotterdam was een ramp, maar heb het overleefd
pi_54570585
Ik heb vanmorgen een rampzalige poging gedaan om Evy les 6 te lopen. Eerst was oplaadbarebatterij 1 leeg, andere batterij gepakt, loop de deur uit, na 10 meter diepe stilte, oplaadbarebatterij 2 ook leeg. Ik weer terug, oplaadbarebatterij 3 in MP3 speler en weer de deur uit. Na 3 minuten was ook die leeg.
Nog even geprobeerd te trainen met alleen mijn stopwatch, maar 's morgensvroeg heb ik echt iemand nodig die mij vertelt dat ik goed bezig ben. Uiteindelijk was in na 20 minuten weer thuis, zonder echt lekker getraind te hebben. Donderdag waag ik wel weer een nieuwe poging. 's Morgens lopen is écht niets voor mij.
***Levi was here***
pi_54570618
mijn enkel begint eindelijk geen pijn meer te doen dus misschien vandeweek al voorzichtig eens wat proberen
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:10:17 #160
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54570786
Ik ben 6x gezakt de 7de keer was ik niet zenuwachtig . Komt wel goed joh de eerste keer was ik al gezakt voordat ik parkeerterrein af was .

En nu rij ik niet meer vind er niks aan
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:11:18 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_54570807
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben 6x gezakt de 7de keer was ik niet zenuwachtig . Komt wel goed joh de eerste keer was ik al gezakt voordat ik parkeerterrein af was .

En nu rij ik niet meer vind er niks aan
Dat was dan een nuttige investering!
disclaimer
pi_54570846
ik vind autorijden heerlijk

niet zo leuk als motorrijden, maar toch
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:17:06 #163
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54570951
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat was dan een nuttige investering!
Tja moest van mijn ouders en ja had ook niet kunnen bedenken dat ik daarna zulke erge rsi zou krijgen etc .
Ooit ga ik mezelf ene opfriscursus geven
pi_54571075
Nou had ik gisteren een discussie met mijn vriend.
De USB-kabel van de mp3-speler zou ik ook gewoon kunnen gebruiken voor onze Sony Digital Handycam.
Ja niet dus he. Ik zou vandaag een filmpje versturen via de mail. Pech. Ik heb ook geen idee welk kabeltje ik hiervoor wel moet gebruiken.

Het is een Sony Digital Handycam, digital 8.
En ik kan d'r dus niet achter komen. Mijn fiets is bij de fietsenmaker, dus kan ook niet naar de stad fietsen om 't na te vragen.
Zit echt allemaal tegen vandaag.
pi_54571114
Balen Ymme, maar hey, bijna niemand slaagt de eerste keer en zeker niet als je zo zenuwachtig bent!
Ik heb zelfs nog nooit rijles gehad
pi_54571714
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef YPPY het volgende:
Maar dankzij Rotterdam kan ik nu overal rijden. Het is niet altijd leuk, maar ik kan nu alles.
daarom heb ik ook rijles gehad in rotterdam, en niet in deventer kan nu overal rijden (behalve parijs misschien ) en heb mijn zus en schoonzus (die ook aan het lessen zijn, we kregen het van paps en mams, doordat hun een behoorlijke financiele meevaller hadden) ook aangeraden om, als ze klaar zijn, 1 keer een les te nemen in rotterdam, gewoon om om te gaan met de trams, de snelwegen die 6baans zijn en de drukte, want dat leer je toch minder in deventer en enschede.

dikke knuff ymme, balen dat het nu niet is gelukt, maar vergeet niet: je instructeur vind dat je goed genoeg kan rijden dus ga nu niet de hoop opgeven.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:03:44 #167
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54572060
Heb een afspraak hoor 12 december
pi_54572303
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een afspraak hoor 12 december
Damn, ik snap écht niet dat ze je zo lang laten wachten.
Maar, je hebt nu wel een datum en wat zekerheid, dat helpt misschien ook al. Heel veel sterkte meid!
***Levi was here***
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:21:47 #169
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54572465
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

Damn, ik snap écht niet dat ze je zo lang laten wachten.
Maar, je hebt nu wel een datum en wat zekerheid, dat helpt misschien ook al. Heel veel sterkte meid!
idd en zaterdag zie ik die dokter ook dus ik neem alles mee . Het heeft wrs toch wel geholpen anders had ik volgend jaar pas een afspraak.

Even slikken en weer doorgaan . Tnx
pi_54572563
pff, een maand terwijl ik zou denken dat het zo snel mogelijk moet met al die klachten van jou.

Van mij ook heel veel sterkte
pi_54573033
zo

Brief naar m'n oude werkgever ligt klaar.

Ik maak bezwaar tegen hetgeen mij is aangedaan, en eis een excuus en uitbetaling van de 8 opgeschorte loondagen

en ik dreig met een advocaat die ik ook echt héb!

Zal ze leren!

zie trouwens Chocoforum voor brief
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:12:04 #172
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54573566
Jammer ymme, volgende keer beter joh.

Ik ben vanmorgen naar bodybalance geweest en ik ben er achter gekomen dat ik 1 ding niet heb: balance Ik viel steeds om, maar misschien kwam dat ook omdat ik niet gewend ben om in been in de lucht te houden en dan de ander in je nek proberen te leggen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 13:20:18 #173
13151 crew  Rewimo
pi_54573802
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef ymme het volgende:
Nou had ik gisteren een discussie met mijn vriend.
De USB-kabel van de mp3-speler zou ik ook gewoon kunnen gebruiken voor onze Sony Digital Handycam.
Ja niet dus he. Ik zou vandaag een filmpje versturen via de mail. Pech. Ik heb ook geen idee welk kabeltje ik hiervoor wel moet gebruiken.

Het is een Sony Digital Handycam, digital 8.
En ik kan d'r dus niet achter komen. Mijn fiets is bij de fietsenmaker, dus kan ook niet naar de stad fietsen om 't na te vragen.
Zit echt allemaal tegen vandaag.
Even in DIG vragen misschien?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 13:20:59 #174
13151 crew  Rewimo
pi_54573820
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Heavenlyblue het volgende:

Ik ben vanmorgen naar bodybalance geweest en ik ben er achter gekomen dat ik 1 ding niet heb: balance Ik viel steeds om, maar misschien kwam dat ook omdat ik niet gewend ben om in been in de lucht te houden en dan de ander in je nek proberen te leggen
Kun je dat niet eens
pi_54574022
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kun je dat niet eens
dat viel mij ook een beetje tegen ja
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:38:15 #176
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54574240
In het dagelijks leven val ik nooit om
pi_54574376
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:38 schreef Heavenlyblue het volgende:
In het dagelijks leven val ik nooit om
In het dagelijks leven speel je ook geen slangenmens.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 13:43:21 #178
13151 crew  Rewimo
pi_54574380
Dat zeggen ze allemaal
pi_54578645
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:20 schreef YPPY het volgende:
Jullie mogen allemaal mijn examinator lenen. Die was leuk. En liet me slagen.
de mijne was ook echt leuk
liet me ook slagen (maar goed deed ook niets fout )
heb nu gewoon 1 jaar al mijn rijbewijs, de tijd gaat zo snel
pi_54578829
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:23 schreef freecell het volgende:
Balen Ymme, maar hey, bijna niemand slaagt de eerste keer en zeker niet als je zo zenuwachtig bent!
Ik heb zelfs nog nooit rijles gehad
de eerste keer slaagt volgens mij ongeveer de helft en zeker niet bijna niemand
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:47:53 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_54578920
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de eerste keer slaagt volgens mij ongeveer de helft en zeker niet bijna niemand
Dat hangt heel erg van de regio af, er zijn regio's waar helaas dat wat freecell zegt heel waar is (en dan maakt het nog uit welke examinator je hebt ook).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54578925
Miss_S, het idee was om ymme een hart onder de riem te steken, met het 'bijna niemand'
Zodat ze zich niet eenzaam en alleen voelt

Vanavond lekker samen met eten, zo boodschapjes doen. Gaan iets van Kip Massala wraps eten ben benieuwd.. en daarna hard studeren. SQL Databases bouwen
Ja doei.
pi_54579025
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Miss_S, het idee was om ymme een hart onder de riem te steken, met het 'bijna niemand'
Zodat ze zich niet eenzaam en alleen voelt
dat begrijp ik
maar er word altijd gezegt dat er niemand de eerste keer slaagt en dat vind ik echt zo'n onzin
het klopt dat het in sommige regio's minder mensen slagen dan in anderen maar dat scheelt geen 10%
en gemiddeld is bijna 50% die de eerste keer slaagt
pi_54579042
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat hangt heel erg van de regio af, er zijn regio's waar helaas dat wat freecell zegt heel waar is (en dan maakt het nog uit welke examinator je hebt ook).
en dat geloof je zelf?
pi_54579077

never mind
Ja doei.
pi_54579108
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat begrijp ik
wáárom moet je er dan wat van zeggen?
Als je begrijpt dat we haar een hart onder de riem willen steken? Zeg dan even niets, want ik weet ook dat het niet waar is in de meeste gevallen, maar tóch.... niet alles hoeft altijd waar te zijn wil je iemand troosten
Ja doei.
pi_54579152
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wáárom moet je er dan wat van zeggen?
Als je begrijpt dat we haar een hart onder de riem willen steken? Zeg dan even niets, want ik weet ook dat het niet waar is in de meeste gevallen, maar tóch.... niet alles hoeft altijd waar te zijn wil je iemand troosten
omdat sommige wel een in sprookjes geloven
en het maakt ook helemaal niets uit dat je de eerste keer niet slaagt (ookal is het wel een duur grapje)
dan hoef je toch niet naar smoesjes te zoeken zoals regio en lag aan de examinator (en niet dat ymme dat doet maar dat zie je veel in het rijbewijs/rijles topic)
pi_54579160
edit
Ja doei.
pi_54579207
quote:

Ik vind bodybalanceles dus echt he-le-maal geweldig. Ik deed het vroeger altijd bij de sportschool. Niet dat het er erg gracieus uitziet maar je merkt vrij snel dat het beter gaat, dat je leniger wordt en beter je evenwicht bewaart!!Doorzetten dus, HB'tje!

En idd, jammer, Ymme
pi_54579797
*zucht*
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:27:33 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_54579890
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en dat geloof je zelf?
Ja en daar heb ik alle reden toe. Ik ken namelijk iemand die zelf examinator is in Twente en dat gewoon openlijk toegeeft (en daarvoor op de vingers getikt is).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54580183
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef ymme het volgende:
*zucht*

Alles komt goed Ymme. Volgende keer weet je wat je kunt verwachten en laat je ze een poepie ruiken.
Serieus, je moet jezelf overtuigen dat je het kunt. Het enige dat misging was dat je jezelf niet vertrouwde op dat moment. Ga voor de spiegel staan en zeg dat je het kunt! Lief zijn voor jezelf!
***Levi was here***
pi_54580569
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja en daar heb ik alle reden toe. Ik ken namelijk iemand die zelf examinator is in Twente en dat gewoon openlijk toegeeft (en daarvoor op de vingers getikt is).
toch raar dat op de site van het cbr daarbij staat dat het slagingspercentage bij eerste examen zelfs hoger is dan het landelijk gemiddelde
pi_54580571
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Alles komt goed Ymme. Volgende keer weet je wat je kunt verwachten en laat je ze een poepie ruiken.
Serieus, je moet jezelf overtuigen dat je het kunt. Het enige dat misging was dat je jezelf niet vertrouwde op dat moment. Ga voor de spiegel staan en zeg dat je het kunt! Lief zijn voor jezelf!
Dat zeg ik ook altijd tegen andere. En het rare is, ik weet 't ook. Ik kan het ook.
Maar op het moment zelf, denk ik toch heel anders blijkbaar.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 17:55:35 #195
43556 miss_dynastie
pi_54580591
quote:
Filmpje?
pi_54580613
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd tegen andere. En het rare is, ik weet 't ook. Ik kan het ook.
Maar op het moment zelf, denk ik toch heel anders blijkbaar.
wanneer mag je nu weer op examen?
en ga je nog veel lessen tussendoor plannen?
pi_54580622
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

toch raar dat op de site van het cbr daarbij staat dat het slagingspercentage bij eerste examen zelfs hoger is dan het landelijk gemiddelde
Probeer jij mij nog verder de put in te praten? Dat lukt je niet, want ik kan niet verder.
pi_54580644
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wanneer mag je nu weer op examen?
en ga je nog veel lessen tussendoor plannen?
Er moeten 3 werkdagen tussen zitten, dan vraagt hij weer aan.
Ik denk een les of 2/3.
pi_54580678
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef ymme het volgende:

[..]

Probeer jij mij nog verder de put in te praten? Dat lukt je niet, want ik kan niet verder.
was niet tegen jouw bedoelt want ik hoor jou niet met smoesjes aan komen
en je moet niet zo in de put zitten, het is niet het einde van de wereld
en de volgende keer weet je wat je kan verwachten dus zal het ook beter gaan
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:31:44 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_54581392
Fsck, het enige wat momenteel nog droog is aan mij is m'n humor
disclaimer
pi_54581544
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fsck, het enige wat momenteel nog droog is aan mij is m'n humor
regende het onderweg?

Wij krijgen hier het huis niet warm..

Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..

Blokverwarming..
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:38:29 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_54581588
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:

[..]

regende het onderweg?

Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..

Blokverwarming..
Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...

Hier moet ik uitkijken dat ik niet wegkook, altijd de verwarming uitdoen dus als ik naar mijn werk ga...
disclaimer
pi_54581614
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...
Sorry, moest ff lachen.

Eindelijk weer.
  dinsdag 13 november 2007 @ 18:40:25 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_54581636
Dat doet me deugd
disclaimer
pi_54582248
Ik heb een datum voor mijn buluitreiking
pi_54582788
en iedereen krijgt de groeten van Liejannuh...
pi_54583724
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

was niet tegen jouw bedoelt want ik hoor jou niet met smoesjes aan komen
en je moet niet zo in de put zitten, het is niet het einde van de wereld
en de volgende keer weet je wat je kan verwachten dus zal het ook beter gaan
www.bordvoorjekop.nl

het was geen 'smoesje', het was een 'kommopmeid-je-bent-niet-de-enige-overdrijving-zodat-je-je-beter-gaat-voelen'
Ja doei.
pi_54583825
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

www.bordvoorjekop.nl

het was geen 'smoesje', het was een 'kommopmeid-je-bent-niet-de-enige-overdrijving-zodat-je-je-beter-gaat-voelen'
volgens mij was deze discussie alweer afgelopen hoor
pi_54583865
dus niet maar nu wel want het is een hopeloos verhaal
Ja doei.
pi_54593588
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:

[..]

regende het onderweg?

Blokverwarming..
Is het misschien een idee om voor een paar tientjes een electrisch kacheltje aan te schaffen. Is wel redelijk duur stoken, maar het verwarmt wel heel snel en het geeft je de mogelijkheid om een beetje flexibel bij te stoken. Waarschijnlijk heb je dat ding maar een half uurtje per dag nodig. Gewoon als extra...
Koud huis is echt ellendig, zeker als het van dat natte weer is.
***Levi was here***
pi_54593599
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
dus niet maar nu wel want het is een hopeloos verhaal
Ja, maar... je weet wie het zegt... gewoon laten gaan. Ymme weet ook wel wie het goed met haar voor heeft en wie "een andere discussie voert".
***Levi was here***
pi_54593814
Levitation, ik zit er soms wel over na te denken...

Eerst maar weer eens de woningbouw bellen om te klagen...
Degenen die de blokverwarming onderhouden mogen 's avonds niet langskomen als wij bellen, want het moet via de woningbouw, alleen de woningbouw is 's avonds niet bereikbaar..

Heel handig ook..
pi_54594124
goedemorgen

werken bij een woningbouwvereniging heeft zo zijn voordelen

kan in het verdelingssysteem kjiken op welke woningen we het meeste kans nog maken enzo, zodat we 'zorgvuldig' kunnen gaan reageren... en misschien toch ook maar particulier gaan zoeken we willen nu toch echt wel snel gaan samenwonen

Liet vanochtend een slapende achter in bed... ondanks dat ik dan jaloers ben, dat ik eruit moet en hij kan blijven liggen, vind ik dat toch wel zooooo fijn
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 09:23:51 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_54594248
Mogguh!

Levi, ik weet nog niet zeker of ik kan zwemmen, was even vergeten dat de kans 90% is dat de rode vlag in de loop van de dag naar buiten komt
disclaimer
pi_54594401
jum

vandaag laat ik boodschappen doen voor 't eten.. ben benieuwd waar hij mee aankomt hoop iets van pasta maargoed... je weet het maar nooit

hier op 't werk is 't ook weer rustig... niet veel te doen, hoef gelukkig maar tot half 1 nog maar 3 uurtjes minder zelfs

zou bijna rondjes om het gebouw gaan rennen het was KOUD op de motor vanochtend.. KOUD!!!!!!!!! het is maar 20km naar m'n werk, maar mn handen vroren er af zo ongeveer
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 09:37:30 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_54594410
Ik vraag me bij jou altijd af of je net zo praat als dat je typt
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 09:37:30 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_54594412
Waarom nou weer dubbel, stinkfok
disclaimer
pi_54594432
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me bij jou altijd af of je net zo praat als dat je typt
en hoe is dat?
Ja doei.
  woensdag 14 november 2007 @ 09:40:49 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_54594449
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en hoe is dat?
hyperactief
disclaimer
pi_54594487
whihi

vraag maar aan de rest
Ja doei.
pi_54594943
Je posts zijn erger
  woensdag 14 november 2007 @ 10:17:06 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_54595102
mijn jas is gewoon nog nat van gisteravond
disclaimer
pi_54595124
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:07 schreef freecell het volgende:
Je posts zijn erger

Ja doei.
pi_54595189
Ik mag vanavond oppassen!
pi_54595274
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 10:28:58 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_54595330
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 10:29:18 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_54595340
LEVI!!!

Ik kan niet zwemmen geloof ik, sorry
disclaimer
pi_54595352
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
Top 5 China producten
pi_54595427
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
je kan ook bij slank in de herfst komen
ik ben in de dieetclub begonnen met een bmi van 35
maar zit nu in het andere topic met een bmi van 25
pi_54595448
Het is denk ik net waar je je meer op je plek voelt rene90, allebei de topics hebben hun eigen charme...

En je kan natuurlijk altijd eerst in allebei meeposten..
pi_54595451
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef rene90 het volgende:
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
dan ben je dus al heel wat kwijt?
pi_54595508
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten

Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart

Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
Ja doei.
pi_54595565
ik heb me inmiddels hier aangemeld via die site en een PM naar Troel, en ben al 15 kg kwijt Riann,
dus we zijn op de goede weg, misschien wat voorgeschiedenis:
ik ben een persoon die altijd tot flink laat op is minimaal wel 01.00, en dan eten we altijd om 18.00 en dan tja nam ik vroeger altijd een zak chips mee voor het slapen gaan en daar eindigde me dag dan mee, soms ook 2 net waar ik zin in had. Het was meer een soort tja iets om bezig te zijn hoewel het ook lekker is:p
Ook allemaal van die mona puddingen gekocht en at er soms wel 2 per dag, dit alles heeft mogelijk de oorzaak dat er thuis de nodige spanningen zijn waar ik verder niet op in zal gaan maar ik zocht me toevlucht naar eten en me helemaal volstoppen. Tussendoor heb ik wel eens geprobeerd om eens rustig aan te doen de zakken chips links te laten staan maar dat werkte 2 weken en dan toch weer terugvallen op de zakken chips. Nu heb ik eenmaal voor mezelf die knop ook omgezet, en ben ik begonnen na de zomer vakantie met een 3 weken dieet waarin je totaal niet gevarieerd eet, het ziekenhuis dieet heet het. Had opzich totaal geen moeite ermee was soms zelfs overvol van die halve liter kwark die je per dag mocht. Daarna heb ik gewoon volgehouden en heb ik niet meer de routine om met een zak chips naar bed te gaan. Nu ben ik een beetje verslaafd aan rode spa, waar ik elke dag ook 1 fles minimaal wel van opdrink, ik drink ook alleen nog water en voorheen was dit echt liters cola en dubbelfris en al die zooi. Nu alleen nog lekkere prikkel spa zonder toevoegingen. Verders doe ik niet aan sport eigenlijk, ik ga de nijmeegse vierdaagse doen en daar ga ik binnenkort voor beginnen te trainen, loopschoenen al gekocht dus dat komt wel goed.
Dus tja dat was het:P
Top 5 China producten
pi_54595575
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten

Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
Als wij straks allemaal op een gezond bmi zitten en wij verhuizen naar slank de herfst in dan is slank de herfst net zo gezellig hoor
  woensdag 14 november 2007 @ 10:43:29 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_54595620
Klinkt positief Rene, welkom in ieder geval
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 10:43:55 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_54595627
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

disclaimer
pi_54595651
Welkom rene
pi_54595653
ja, maar dat duurt nog even

en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakken niet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 10:45:42 #239
13151 crew  Rewimo
pi_54595668
Als ik het zo lees ben je goed bezig, Rene! Welkom hier Chips laten staan en overschakelen op Spa en verder normaal eten lijkt me ook goed vol te houden

Leuke naam trouwens
pi_54595669
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakken niet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
Ja maar daar moet je gewoon over heen kijken en niet op reageren.
pi_54595706
quote:

ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert
Top 5 China producten
pi_54595730
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert
ja idd

maar ja ookal heb je dadelijk een bmi van 25 en je komt in dat andere topiclijstje te staan je mag hier altijd blijven posten. Als ik ooit op een BMI kom van 25 wat ik natuurlijk wel hoop dan blijf ik hier gewoon posten. Hier is altijd een vast clubje die veel post dat is natuurlijk altijd gezellig
pi_54595748
ja inderdaad viel me ook gelijk op, ik denk mensen moeten misschien werken of iets het is een gewone doordeweekse dag, maar meteen reacties:) harstikke gezellig
Top 5 China producten
pi_54595758
Die Eet Club de gekste
Ja doei.
pi_54595769
werken?

Ja doei.
pi_54595774
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 17.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopen Met de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
  woensdag 14 november 2007 @ 10:51:03 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_54595777
Ik werk nooit hoor, ik zit wel op kantoor maar daar is ook alles mee gezegd
disclaimer
pi_54595789
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopen Met de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
bedoel je niet van 7.30-9.00
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 10:52:12 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_54595790
quote:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

van 9:00 tot 7:30, 22,5 uur, daar zou ik ook goed ziek van zijn ja
disclaimer
pi_54595799
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

bedoel je niet van 7.30-9.00
zag net het foutje... nee het is van 9.00 uur tot 17.30 uur.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 10:53:14 #251
13151 crew  Rewimo
pi_54595813
Huh, werken O wacht, nu je het zegt
pi_54595840
maar hoe "extreem" (of niet) zijn jullie met het afvallen / dieeten bezig dan ?
Top 5 China producten
pi_54595871
quote:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 17.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

ik heb vannacht gedroomd dat ik jou op de motor tegenkwam

je had mijn motorjas aan
Ja doei.
pi_54595913
Ik doe het heel rustig aan..

Ik ben 17 kilo afgevallen in bijna 3 jaar, gewoon door me aan een eetlijst te houden, en daarnaast te bewegen..

Ik sta nu al een tijdje stil, maar als ik nu minder brood ed. ga eten, heb ik weer meer de neiging om te gaan snoepen, en ik probeer nu wel regelmatiger hard te lopen, maar daar lijk ik ook niet echt van af te vallen(al kweek ik er vast wel spieren mee).

Voor mij is het niet echt dieten, maar het omgooien geweest van mijn voedingspatroon en ook deels bewegingspatroon.

En heel hard werken aan wat er in mijn hoofd aan gedachten zitten over mezelf, en daar vecht ik nu nog steeds tegen.
pi_54595999
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:49 schreef rene90 het volgende:
ja inderdaad viel me ook gelijk op, ik denk mensen moeten misschien werken of iets het is een gewone doordeweekse dag, maar meteen reacties:) harstikke gezellig
Ik ben afstuderend student en heb net een concept ingeleverd dus nu een weekje redelijk rustig.
Ik ben wel redelijk met afvallen bzig, maar dat is meer bij perioden. Gelukkig kom ik in de perioden daartussen nooit heel veel aan, dus het blijft een dalende lijn
pi_54596087
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
Extreem, extreem

Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic.
Gewoon letten op wat je eet, en niet ineens drastisch minder gaan eten.

Er wordt veel hardgelopen, gesport, gezond en regelmatig gegeten. Er zijn er wat die een WLS gehad hebben (Weight Loss Surgery) en er zijn er wat die een vorm van een dieet volgen (dus iets met een naampje) zoals bijvoorbeel Riann

Ikzelf sta even stil, ivm drukte en verzwikte enkel zat sporten er niet in maar dat ga ik vanaf volgende week en zeker vanaf januari weer oppakken
Ja doei.
pi_54596100
quote:

de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
  woensdag 14 november 2007 @ 11:11:41 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_54596171
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
Nja, ik Sonja Bakker met zondigbuien, ben een paar jaar geleden veel afgevallen maar door ernstig gebrek aan discipline bijna alles weer aangekomen, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er niet veel mee bezig ben maar het beheerst me minder dan een jaar geleden. Momenteel de draad weer opgepakt sinds 2 weken en er is nu 3 kilo af, dus het lijkt me weer te gaan lukken
disclaimer
pi_54596268
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
he schat jij ook ineens weer hier

de vraag is overigens of je op deze manier (het constant schuldig voelen) succes wilt hebben

of liever er langer over doet en je minder schuldig voelt als je een keer een snoepje neemt doordeweeks
Ja doei.
pi_54596271
oke, bedankt dat jullie ook je verhalen willen delen:)

ik heb zelf vroeger ook zo "drastisch" me eetpatroon vermindert, opeens gewoon amper meer wat eten totaal geen snoep meer enzo, en dat hield ik dan niet vol + dat ik toen nog niet echt de motivatie had. Nu is het gewoon tja die zakken chips / puddingen niet meer kopen, (kost ook een godsvermogen trouwens als je dat allemaal bij elkaar optelt) en gewoon je eigen broodje mee naar school i.p.v. iets kopen zoals een kaasbroodje of iets. En bij de verjaardagen en alles is het opletten en met oud en nieuw i.p.v veel oliebollen 1/2 of iets. Gaan jullie verder nog iets doen vandaag?
Top 5 China producten
pi_54596312
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

he schat jij ook ineens weer hier

nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)

ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
  woensdag 14 november 2007 @ 11:18:56 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_54596315
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef rene90 het volgende:
oke, bedankt dat jullie ook je verhalen willen delen:)

ik heb zelf vroeger ook zo "drastisch" me eetpatroon vermindert, opeens gewoon amper meer wat eten totaal geen snoep meer enzo, en dat hield ik dan niet vol + dat ik toen nog niet echt de motivatie had. Nu is het gewoon tja die zakken chips / puddingen niet meer kopen, (kost ook een godsvermogen trouwens als je dat allemaal bij elkaar optelt) en gewoon je eigen broodje mee naar school i.p.v. iets kopen zoals een kaasbroodje of iets. En bij de verjaardagen en alles is het opletten en met oud en nieuw i.p.v veel oliebollen 1/2 of iets.
Dat werkt ook het beste, alles met zeer veel mate, uiteindelijk geniet je er dan ook meer van i.p.v. dat je het wezenloos naar binnen stouwt
quote:
Gaan jullie verder nog iets doen vandaag?
Mja, misschien een poging doen tot werken
disclaimer
pi_54596326
Ik ben ook een nieuwe leefstijl aan het opbouwen, net als Teigan. Ben daardoor al ongeveer 10kg kwijt sinds begin dit jaar, maar sta ondertussen al een paar maanden stil. Ik doe sinds kort weer aan sport (steps), word daardoor wel iets dunner (strakker), maar merk dus nog weinig in gewicht.
Mijn droom is om voor zomer 2008 op 75kg te zitten (nog 15kg), vooral in de hoop dat ik met een lager gewicht minder last heb van de hitte, ik ga dan namelijk naar centraal Spanje in hoogzomer En bij 75kg heb ik een BMI van 25
pi_54596340
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
LEVI!!!

Ik kan niet zwemmen geloof ik, sorry
Sorry, ik was aan het werk.
Dan ga ik wel alleen zwemmen...
Volgende week kan ik niet op woensdag ga met vriendinnen naar een kerstmarkt.
***Levi was here***
  woensdag 14 november 2007 @ 11:20:18 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_54596341
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)

ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende band
disclaimer
pi_54596351
quote:

[..]

niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"

er kwam een bepaald citaat naar boven dat iemand zo heeft ervaren dat mag hij toch delen
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 11:20:43 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_54596353
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Sorry, ik was aan het werk.
Dan ga ik wel alleen zwemmen...
Volgende week kan ik niet op woensdag ga met vriendinnen naar een kerstmarkt.
noes!!!

donderdag?
disclaimer
pi_54596383
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende band
slecht en ongezond?
volgens mij heb ik dit topic nog nooit zo genoemd maar goed.....
pi_54596398
Ik ga vandaag naar me stage (doe de opleiding SPH) enne dan ga ik met een groepje kinderen (8 kids van 8-9 jaar) wereldkoken, dus allemaal lekkere dingen maken en ook opeten, vandaag op het menu: versierde pannenkoeken" dus met spek en ananas en vruchten en weet ik het allemaal:D
Top 5 China producten
pi_54596403
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"

er kwam een bepaald citaat naar boven dat iemand zo heeft ervaren dat mag hij toch delen
dat mag, behalve dat het grote onzin is
  woensdag 14 november 2007 @ 11:22:40 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_54596413
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

slecht en ongezond?
volgens mij heb ik dit topic nog nooit zo genoemd maar goed.....
Nee, je weet het inderdaad wel altijd in andere woorden dan die 2 te verpakken ja, dat moet ik je nageven
disclaimer
pi_54596473
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:22 schreef rene90 het volgende:
Ik ga vandaag naar me stage (doe de opleiding SPH) enne dan ga ik met een groepje kinderen (8 kids van 8-9 jaar) wereldkoken, dus allemaal lekkere dingen maken en ook opeten, vandaag op het menu: versierde pannenkoeken" dus met spek en ananas en vruchten en weet ik het allemaal:D
Gezellig, en lekker Ik heb zondag bij gebrek aan boodschappen ook pannekoeken gemaakt
pi_54596499
quote:

[..]

misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen
Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..

Ik ben iig lichter dan 5 jaar geleden.
pi_54596511
het mindere is dat ik 3 uur reistijd heb heen en weer, wat je met de auto in een uurtje doet.
Top 5 China producten
pi_54596513
quote:

[..]

Bekijk nu het lijstje nog eens en probeer nu eens iets zinnigs te posten. Je hebt je een tijdje best prettig opgesteld, maar volgens mij zijn je hormonen weer in de war.
***Levi was here***
pi_54596519
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef teigan het volgende:

[..]

Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..

Ik ben iig lichter dan 5 jaar geleden.
ik heb het 2 maanden geleden opgezocht toen ik teveel tijd over had
en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
  woensdag 14 november 2007 @ 11:27:44 #277
79550 Ymke
your ghost
pi_54596521
Helleuh lady's
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_54596569
Ik sta niet in het lijstje maar ik ben wel degelijk lichter dan 5 jaar geleden

Hai Ymke! Alles goed?
  woensdag 14 november 2007 @ 11:30:44 #279
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54596583
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:

en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
Nou, kom maar op met een lijstje Ik ben wel benieuwd wie er alleen maar zijn aangekomen ipv afgevallen want als ik naar het lijstje in de openingspost kijk dan zie ik megaveel dames die meer dan 10 kilo zijn afgevallen en géén operatie hebben gehad.
pi_54596586
quote:

[..]

Volgens mij heb je nu juist teveel tijd over..

MAar als jij dat zo wil zien, be my guest..
  woensdag 14 november 2007 @ 11:31:05 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_54596594
quote:

[..]

Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.

Weet je wat jij eens moet doen? Een ander positief punt zoeken aan jezelf dan het feit dat je wat bent afgevallen en proberen daar vrienden mee te maken.
disclaimer
pi_54596608
quote:

[..]

Vaag, ik zie dat de volgende mensen toch duidelijk zijn afgevallen:
  • BlueCurl
  • Fannetje
  • Freecell (19kg!!)
  • GothicBlackie
  • Ikiskoel
  • Levitation
  • Omearos
  • Riann (21kg!!)
  • Stormqueen
  • Teigan (17kg!!)

Misschien moet je eens met de opticien gaan praten, die hebben goede methoden om van je kippigheid af te komen!
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_54596610
    ik ben niet lichter dan 5 jaar geleden, maar dat is logisch als je 30 centimeter bent gegroeid ofzo
    Edit: of 20 ofzo:)
    Top 5 China producten
    pi_54596633
    quote:

[..]

Maak eens een mooi overzichtje, da's wat duidelijker dan alleen de bewering, dus hoeveel zitten hier nog, hoeveel zijn afgevallen, hoeveel zijn zwaarder, enz.

Bovendien is het geen schande om weer te zijn aangekomen, sommigen hebben ondertussen kinderen gekregen
    pi_54596635
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.
    nee er werd gezegd dat wij (de meiden in het slanke topic) verkeerd bezig waren
      woensdag 14 november 2007 @ 11:33:48 #286
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54596652
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En hou eens op met selectief lezen en reageren
    disclaimer
    pi_54596668
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef rene90 het volgende:
    ik ben niet lichter dan 5 jaar geleden, maar dat is logisch als je 30 centimeter bent gegroeid ofzo
    Edit: of 20 ofzo:)
    Valsspeler, stiekem je BMI beinvloeden door te groeien
    pi_54596691
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bekijk nu het lijstje nog eens en probeer nu eens iets zinnigs te posten. Je hebt je een tijdje best prettig opgesteld, maar volgens mij zijn je hormonen weer in de war.
    dat dus
    Ik sta gewoon stil maar ben zeker niet zwaarder, en de meesten zijn afgevallen
    Ja doei.
    pi_54596736
    Waarom worden de WLS'ers niet meegeteld? Wij zijn net zo goed op dieet hoor. Enig idee hoe moeilijk het is om ALLES met suiker te moeten laten staan?
    pi_54596762
    Vanmiddag weer steps Heb er tegenwoordig echt zin in, en ben ook heel blij dat ik tot de kerst nog door kan gaan. Misschien daarna eens kijken of 2x per week sporten haalbaar is, maar dat is dan ook afhankelijk van mijn nieuwe collegerooster.
    Ow, nog een vraagje daarover, als ik dan wil gaan doen wat mij leuk lijkt sport ik 2 dagen achter elkaar, kan dat kwaad? Want ik begreep dat je een dag rust moet houden tussendoor, maar dat gaat dus niet (groepslessen) maar ik sport maar 2 van de 7 dagen per week op zich. Wie weet daar meer over?
    pi_54596769
    quote:

[..]

opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:
    "Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic."

het is een mening, een interpretatie, er wordt niet gezegd dat het zo is
    Top 5 China producten
    pi_54596782
    Octo, de mensen met een empathisch vermogen hebben dat wel door hoor
    Ja doei.
    pi_54596804
    quote:

[..]

Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..
    Voor die paar kilo die zij eraf hoeven te hebben kan dat ook meestal wel, maar als je richting de 20 kilo gaat die eraf moet dan is dat misschien teveel gevraagd.
    Dan wil je soms ook eens even jezelf wat gunnen..
    Dat doe jij ook nog steeds, met je wijn en stokbrood in het weekend toch?
    pi_54596807
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:
    "Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic."

het is een mening, een interpretatie, er wordt niet gezegd dat het zo is
    als zelfs een nieuweling het zegt en ziet
    Ja doei.
    pi_54596826
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef omearos het volgende:
    Vanmiddag weer steps Heb er tegenwoordig echt zin in, en ben ook heel blij dat ik tot de kerst nog door kan gaan. Misschien daarna eens kijken of 2x per week sporten haalbaar is, maar dat is dan ook afhankelijk van mijn nieuwe collegerooster.
    Ow, nog een vraagje daarover, als ik dan wil gaan doen wat mij leuk lijkt sport ik 2 dagen achter elkaar, kan dat kwaad? Want ik begreep dat je een dag rust moet houden tussendoor, maar dat gaat dus niet (groepslessen) maar ik sport maar 2 van de 7 dagen per week op zich. Wie weet daar meer over?
    het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.
    Top 5 China producten
    pi_54596878
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef octopussy het volgende:
    Waarom worden de WLS'ers niet meegeteld? Wij zijn net zo goed op dieet hoor. Enig idee hoe moeilijk het is om ALLES met suiker te moeten laten staan?
    Omdat ze zei dat er niemand zonder operatie was afgevallen. Ik vind wel degelijk dat jullie een enorme prestatie leveren!
    ***Levi was here***
    pi_54596881
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef teigan het volgende:

[..]

Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..
    Voor die paar kilo die zij eraf hoeven te hebben kan dat ook meestal wel, maar als je richting de 20 kilo gaat die eraf moet dan is dat misschien teveel gevraagd.
    Dan wil je soms ook eens even jezelf wat gunnen..
    Dat doe jij ook nog steeds, met je wijn en stokbrood in het weekend toch?
    wij zondigen ook en voelen ons niet schuldiger dan jullie
    en er zitten genoeg die ook meer dan 15 zijn afgevallen of willen afvallen
    en jezelf wat gunnen moet kunnen maar heb ik al vaker gezegd als het afvallen niet lukt moet je op dat moment gewoon ff niet zondigen, dat kan je dan beter doen wanneer het afvallen weer op gang is gekomen
    pi_54596907
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.
    Mja, het zijn groepslessen, dus heb geen invloed op de tijden. Het is wel de eerste dag poweryoga en de tweede dag steps.
    pi_54596915
    Omearos: als het in je rooster past om toevallig die 2 dagen achter elkaar te sporten, gewoon doen. Zoveel kwaad kan het niet. Ik doe het ook omdat het eenmaal zo past in mijn dagindeling... Ik zorg wel dat ik na 3 dagen sport wel een dagje aan rust doe . Maar goed, ik doe ook aan verschillende types sport (poweryoga, badminton, spinning, bodyattack en sportief wandelen met Evy )

Ah, poweryoga (doe ik ook, erg leuk ) en steps kunnen best twee dagen achterelkaar. Het kunnen verschillende spiergroepen zijn tenzij je tijdens poweryoga een keer veel oefeningen hebt met je benen. Poweryoga is meer spieropbouwend en rustgevend terwijl steps meer inspannend (soort cardio) is .
      woensdag 14 november 2007 @ 11:45:03 #300
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_54596918
    Ik sport dagelijks, maar ik wissel het type sport wel af. Waarschijnlijk is dagelijks sporten niet aan te raden als je net bent begonnen; ik heb maar zelden spierpijn en een uitstekende conditie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')