Ah ja, nu herinner ik het mequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:59 schreef YPPY het volgende:
Mijn teennagel is van het weekend twee keer omgeklapt Rewimo. Dat was niet zo leuk. Dinsdagochtend heeft de huisarts de nagel eraf getrokken, ook niet zo leuk. Woensdag kon ik niet werken, want ik kon mijn schoenen niet aan. Nu zit het netjes dicht en kan ik dus fijn zonder verband.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:30 schreef Troel het volgende:
SQ, ik houd van je!
Heerlijk weer zo'n fijne, simpele, niet ellenlange topictitel
gelukkig zeg jij het en niet ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik wil dikke lagen blubbervet liever niet onder "vrouwelijke rondingen" laten vallen. Okke, het zijn rondingen, maar heel vrouwelijk vind ik ze niet
ach, dan blijft het in ieder geval druk op fok!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Edoch ben ik van nature niet gezegend met brede heupen, dus ik zal later wel een stel VMBO-ers baren
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef teigan het volgende:
[..]
ach, dan blijft het in ieder geval druk op fok!
haha ik geloof die shit niet meer hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws voor Christan en al onze andere (toekomstige) kindjes
Vrouwelijke rondingen: slimmere kinderen
Queerquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb net 5 sharonfruits gekocht, maar ik vind ze een beetje weeïg oet, niet zo lekker.
Iemand een idee of je er ook mee kan koken? Want daar lijkt de smaak me wel weer geschikt voor.
Het is meer een soort zoete achte aardappelsmaak dan echt fruitig. Groningers zouden de smaak "kweer" noemen.
Nee, niet queerquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Queer
Ik vind die dingen echt te smerig, snotvruchten zijn het. Zelfs de hond vrat ze niet
Nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, niet queer![]()
Kweer. En ik weet dat eht deen Nederlands woord is, daarom zet is het er ook zo neer.
Vast welquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet
Ik denk echter dat die woorden wel familie zijn van elkaar
ahhh eindelijk iemand die net zo is als mij, ben ook de hele nacht lang wakker geworden door die regenbuien en hagelbuien, en op me werk keken ze me allemaal zo raar aan. en me dan ook nog raar aankijken als ik om 10 over 5 pas klaar ben met een gesprek en zo ongelovelijk pissig was op dat moment dat ik ech iedereen af had kunnen schieten die in mijn buurt kwam. (was om 5 uur klaar)quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef octopussy het volgende:
Succes Motorbloempje. Lekker veel thee drinken voordat je op moet![]()
Het is buiten ineens stil zeg!
Heb zo ongeveer de hele nacht wakker gelegen door de luidruchtige regenbuien en halfbakken nachtmerries.
Daarna maar de halve dag in bed doorgebracht met laptop en thee en Oscar. Zou eigenlijk naar een SAP seminar gaan in Utrecht, maar had flink last van mijn darmen.Om 6.30 opstaan met buikpijn, weinig slaap en met deze weersomstandigheden OV reizen leek me niet zo'n geslaagde combi
![]()
Je bent goed bezig!quote:Op zondag 11 november 2007 10:42 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen...
Ik heb net even les 12 van Evy gelopen, en dat ging best heel lekker...
Nu douchen, en dan even kijken wat ik verder ga doen vandaag
dat lijkt me inderdaad wel een heel fijn gevoelquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef freecell het volgende:
Gaat lekker met lopen Teigan!
Ik was vanmorgen voor het eerst sinds mijn 13e onder de 70 KG![]()
69,9
Morgen bij de update zit ik er vast weer iets boven, maar ik wilde toch even jompelen
En ik blijk een centimeter langer te zijn dan ik dacht, dus ff aanpassen zometeen
Ik moet 12 of 13 zijn geweest toen ik dat woog. En ik ben nog 5cm korter dan Freecell ook.quote:Op zondag 11 november 2007 22:12 schreef Fannetje het volgende:
Wow, onder de 70! De laatste keer dat ik onder de 70 kg zat, was ik... 14? Ik zal er waarschijnlijk ook niet zo gauw meer onder komen.. maar wie weet
Iig gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Maar lieverd, je BMI is nu iets van 23. Wordt 't niet eens tijd om te stoppen met afvallen?quote:Op maandag 12 november 2007 09:03 schreef freecell het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Vandaag update en ik zat er al weer behoorlijk boven zoals ik al dachtGisteren ook raar gegeten, vandaag maar even weer rustig aan doen en hardlopen
BMI kan dan goed zijn officieel, er kan echt nog wel iets van mijn buik af hoorquote:Op maandag 12 november 2007 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar lieverd, je BMI is nu iets van 23. Wordt 't niet eens tijd om te stoppen met afvallen?![]()
![]()
Je bent echt onwijs goed bezig!
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien hoor ik inmiddels eigenlijk wel in het "slanktopic", dar post ik ook wel, maar ik vind het hier veel leuker
Maandag is ook een beroerde update-dag.quote:Op maandag 12 november 2007 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
nah, ik ga maar even niet updaten, de lasagna, hachee, borrelhapjes en 2 flessen wijn van dit weekend hebben hun werk wel gedaan
Freecell goed bezig
Oh damn! Bij mij scheelt het maar 6 ons gelukkigquote:Op maandag 12 november 2007 09:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maandag is ook een beroerde update-dag.Ben ook 1.4kg zwaarder dan zaterdag en afgelopen woensdag was ik zelfs 2 kg lichter dan nu.
![]()
Morgen is er weer een kilo af... weet ik uit ervaring...quote:Op maandag 12 november 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh damn! Bij mij scheelt het maar 6 ons gelukkig
Ik hoop hetquote:Op maandag 12 november 2007 11:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Morgen is er weer een kilo af... weet ik uit ervaring...![]()
Niet doen joh!quote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef ymme het volgende:
Hallo,
Ik heb al een paar dagen pijn in de buik. Ben gewoon zo zenuwachtig voor as dinsdag. Bah
Hé! Bij ons is het (meestal) ook best gezellig!quote:Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
BMI kan dan goed zijn officieel, er kan echt nog wel iets van mijn buik af hoor![]()
En tot jullie geruststelling: Isa is het met me eens dat het geen kwaad kan om nog even door te gaan
Misschien hoor ik inmiddels eigenlijk wel in het "slanktopic", dar post ik ook wel, maar ik vind het hier veel leuker
Ik heb mijn streefgewicht voor as zaterdag op 87,8 kg gezet. We hebben zaterdag een reunie van de vakantie (China) en met 87,8 ben ik precies 11kg afgevallen sinds het begin van die vakantie. Ben benieuwd of iemand van die groep het ziet.quote:Op maandag 12 november 2007 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mijn streefgewicht-voor-vrijdag zal ik wel niet gaan halen deze week
Ik heb 'm op 84 gezet. Maar vooral mijn kerststreven wil ik halen: 78 kilo. Dat moet zeker haalbaar zijn. 8 kilo er af. Dan kan ik tenminste weer in mijn feestjurk swaquote:Op maandag 12 november 2007 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb mijn streefgewicht voor as zaterdag op 87,8 kg gezet. We hebben zaterdag een reunie van de vakantie (China) en met 87,8 ben ik precies 11kg afgevallen sinds het begin van die vakantie. Ben benieuwd of iemand van die groep het ziet.![]()
Dat gewicht moet lukken, ben afgelopen week al onder dat gewicht geweest en het is maar 2 ons onder het gewicht van afgelopen zaterdag. Gemiddeld val ik 5 ons per week af, dus 2 ons moet lukken.![]()
Fluistert: as zaterdag hebben V. en ik ook een afspraak bij de Sonnerie om de trouwzaal te bekijken.Maar, nee, we hebben nog geen datum.
![]()
Heej, ik ben hier degene met onrealistische denkbeelden...quote:Op maandag 12 november 2007 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Maar levi, toch aanstalten om te trouwen inmiddels? Leuk hoor
Ik ben zaterdag gevraagd om bruidsmeisje te zijn voor een vriendin van mij, 16 mei, zou ik de 68 kilo halen?
Ik denk dat het wel kan, 3 kilo per maand is behoorlijk haalbaar. Ik ga er i.i.g. mijn best voor doenquote:Op maandag 12 november 2007 12:09 schreef teigan het volgende:
[..]
Heej, ik ben hier degene met onrealistische denkbeelden...![]()
![]()
![]()
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik ken mijn lijf, ik ken mijn kracht en ik heb het al eens eerder gedaan, dus ik acht het zeer waarschijnlijk, het enige wat ik nu nog moet doen is nadat ik het er af heb niet terugvallen in mijn patroon van 4000 kcal per dagquote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef Heavenlyblue het volgende:
Als ik elke keer dat ik een plan gemaakt heb om onder de 70 kg te komen het ook had gehaald dan was ik niet al 20 jaar bezigHet is me nog nooit gelukt. Niet om je te demotiveren hoor, maar realistisch gezien is het niet zo waarschijnlijk. Focus je maar gewoon op het nu en je kan niet meer dan je best doen
![]()
ik vraag me af of ik ook ooit nog onder de 70 komquote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef Heavenlyblue het volgende:
Als ik elke keer dat ik een plan gemaakt heb om onder de 70 kg te komen het ook had gehaald dan was ik niet al 20 jaar bezigHet is me nog nooit gelukt. Niet om je te demotiveren hoor, maar realistisch gezien is het niet zo waarschijnlijk. Focus je maar gewoon op het nu en je kan niet meer dan je best doen
![]()
Op gewicht blijven is ook het allermoeilijkstequote:Op maandag 12 november 2007 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik ken mijn lijf, ik ken mijn kracht en ik heb het al eens eerder gedaan, dus ik acht het zeer waarschijnlijk, het enige wat ik nu nog moet doen is nadat ik het er af heb niet terugvallen in mijn patroon van 4000 kcal per dag
Ik kan echt eetfrenzy's hebben, schandelijk.quote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Op gewicht blijven is ook het allermoeilijksteMaar wij zijn er ook om je te motiveren
(al heeft dat bij mij ook nooit echt geholpen om niet te gaan jojo'en
maar ik heb gewoon geen zelfdiscipline als ik hunker naar eten)
Ik wil dit voorjaar lichter zijn dan toen ik V. leerde kennen. Dwz dat ik max 84.3kg mag wegen rond april oid. Lijkt me haalbaar.quote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb 'm op 84 gezet. Maar vooral mijn kerststreven wil ik halen: 78 kilo. Dat moet zeker haalbaar zijn. 8 kilo er af. Dan kan ik tenminste weer in mijn feestjurk swa
En ik weet zeker dat ze het zien!! Ik zie het ook kaigoed!
Als je dat lapt koop ik iets moois voor je.quote:Op maandag 12 november 2007 12:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wil dit voorjaar lichter zijn dan toen ik V. leerde kennen. Dwz dat ik max 84.3kg mag wegen rond april oid. Lijkt me haalbaar.Met 't huidige tempo zou ik in april onder de 80kg kunnen zijn.
![]()
Welk van de 2 moet ik lappen: de 84kg of de <80kg?quote:Op maandag 12 november 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je dat lapt koop ik iets moois voor je.
die 80quote:Op maandag 12 november 2007 12:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welk van de 2 moet ik lappen: de 84kg of de <80kg?![]()
Met 80kg ben ik lichter dan toen ik 16 was... met mijn mavo-eindexamen woog ik 83kg.![]()
Probeer wat afleiding te zoeken, stressen schiet je niets mee op. Je kunt het en dat weet je. Ga lekker wandelen met de hond(en), het is prachtig weer!quote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef ymme het volgende:
Kennen jullie hier, Rescue Spray van Bach?
Dit werkt echt wel tegen mijn onrustige gevoel van vooral vandaag
Misschien zit het tussen mijn oren, maar goed
Ik haal het trouwens van de site van viva: http://www.viva.nl/2007/10/28/anti-jojo/quote:Van alle lijners die stoppen met Sonja-bakkeren is 60% na vier maanden nog op gewicht. Bijna de helft jojoot dan dus al en dat cijfer neemt na verloop van tijd nog flink toe.
Post dan het hele berichtje, dan zie je meteen dat het niet aan SB ligt maar aan het feit dat mensen weer ongezond gaan eten als ze hun streefgewicht hebben bereikt. Daarbij, hoe zit het met andere dieten? Volgens mij zijn de cijfers daarvan net zo ergquote:Op maandag 12 november 2007 14:58 schreef teigan het volgende:
Ik weet niet waar ze de cijfertjes vandaan hebben, maar ik kwam dit berichtje tegen, en vond het wel boeiend eigenlijk..
[..]
Ik haal het trouwens van de site van viva: http://www.viva.nl/2007/10/28/anti-jojo/
ja SB kan het niet voor je doenquote:Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Post dan het hele berichtje, dan zie je meteen dat het niet aan SB ligt maar aan het feit dat mensen weer ongezond gaan eten als ze hun streefgewicht hebben bereikt. Daarbij, hoe zit het met andere dieten? Volgens mij zijn de cijfers daarvan net zo erg
de rest leek mij niet zo boeiend, ik vond dat meer reclame voor een boek van weer iemand anders..quote:Op maandag 12 november 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Post dan het hele berichtje, dan zie je meteen dat het niet aan SB ligt maar aan het feit dat mensen weer ongezond gaan eten als ze hun streefgewicht hebben bereikt. Daarbij, hoe zit het met andere dieten? Volgens mij zijn de cijfers daarvan net zo erg
Dat komt omdat het nog vrij nieuw is, de eerste terugvallers melden zich ook nu pasquote:Op maandag 12 november 2007 19:05 schreef teigan het volgende:
[..]
de rest leek mij niet zo boeiend, ik vond dat meer reclame voor een boek van weer iemand anders..
Het zal bij andere dieten net zo erg zijn, maar je leest er bij Sonja Bakker nog niet zoveel over lijkt het..
het gaat lekke met je hequote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef Riann het volgende:
zo hehehe internet doet het nu weer een beetje
hele dag zo'n beetje stuk geweest
en vanmorgen was ik 81 kilo![]()
jij hoeft niet jaloers te worden jij bent met gezonder eten zoveel afgevallen.quote:Op maandag 12 november 2007 19:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het gaat lekke met je he
begin weer jaloers te worden
Geloof in jezelf, niet in kaarsjes.quote:Op maandag 12 november 2007 20:45 schreef ymme het volgende:
Steken jullie om 08.00 uur een kaarsje voor op. (ja ik ben redelijk bijgelovig daarin)
Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65quote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Ymme, een kaarsje opsteken doe ik niet, want daartoe heb ik niet de gelegendheid, maar ik wil je wel veel succes wensen. Slagen is gaaf, zakken is bepaald geen drama, want dan mag je t gewoon over doen.
Good luck, je kunt het!
Dames, wat waren jullie allemaal een stevige pubers, als ik het zo teruglees! Ik heb gewoon tot mijn 19e 60-65 kg gewogen. Des te ongezonder dat ik nu zoveel ben aangekomen
Ik heb dat dus juist omgekeerd, hoe depressiever ik ben hoe meer ik ga eten. Ik ben dus ook tijdens mijn relaties veel aangekomenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben tijdens relaties veel aangekomen... Misschien omdat dan juist mijn eetstoornis weer verder de kop opstak... Na mijn eerste relatie was ik zo depressief dat ik alles wel weer kwijtraakte wat eraan was gekomen...
Ik woog denk ik een kilo of 60 in 6VWO...
Bij mij varieert dat dus.. Depressief zonder relatie is afvallen, want dan zorg ik toch niet voor mezelf... Depressief in relaties is aankomen, dan ga ik wel stiekem vreten...quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat dus juist omgekeerd, hoe depressiever ik ben hoe meer ik ga eten. Ik ben dus ook tijdens mijn relaties veel aangekomen!!!
Nee, ymme is gezakt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zou Ymme geslaagd zijn??
He jakkes!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee, ymme is gezakt.![]()
![]()
Alles ging fout!
De zenuwen hebben 't gewonnen.
Hm, SQ vergeet even dat er mensen zijn die niet op 5 kilometer van een CBR wonenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:51 schreef ymme het volgende:
Oh, dat het wat extra kost, boeit (:D) me niet.
Maar ik moest om 08.00 uur op, en Frank (de rijschoolhouder) was om 7.00 uur.
Anders zouden we om 6.00 uur al moeten vertrekken
De heenweg, heb ik zelf gereden, lekker in de file, precies om 8.00 uur waren we daar.
Doe maar niet die moord, geeft zo'n rommel en zo, maar je zag er hier echt prachtig uit!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65Mijn moeder kookte toen ook nog gezond.
Het is echter wel zo dat als je van aanleg niet zo heel zwaar bent, je het er makkelijker vanaf zou moeten krijgen en houden
Hier ik als vijftien/zestienjarige op eindexamengala van een vriendin:
[ afbeelding ]
Ik zou haast een moord overwegen om er weer zo uit te zien
Er zijn best cleane moordtechniekenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe maar niet die moord, geeft zo'n rommel en zo, maar je zag er hier echt prachtig uit!
Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, SQ vergeet even dat er mensen zijn die niet op 5 kilometer van een CBR wonen
Omearos, leuk verhaal in de Vivaquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:40 schreef omearos het volgende:
Heeft Ymme alleen examen of ook nog een inrij-uurtje?
* omearos duimt nog maar even door
Ik was altijd al stevig, maar niet echt dik, dat kwam pas toen ik ging studeren, oa omdat ik toen een ongelukje kreeg en een hele tijd helemaal niks aan sport kon doen. Dat was 7 jaar terug, en ben nu pas weer goed begonnen met sporten opbouwenHeb wel eerder dingen geprobeerd, maar die hield ik niet vol.
Ow ja, ik ben ingeloot voor stepsdus ik kan iig tot de kerst doorgaan.
Misschien een kleine troost dat dit bij heel veel mensen gebeurt de eerste keer. Hup, veeg jezelf bijeen, dat rijbewijs ga jij echt wel halen want je kan het gewoon, en de volgende keer weet je precies wat je kan verwachten dus dan gaat het al veel beter!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mij![]()
Wat is dit een sombere dag zeg. Bah, zo vervelend heb ik mij eigenlijk nog nooit gevoeld.
Ik heb geen faalangst ofzo, heb me dan ook nog nooit zo gevoeld.
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
Balen dat je gezakt bent ymmequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordtquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Hè ymme, wat jammer, ik heb nog aan je gedacht om 8 uur op de A325... In elk geval weet je nu hoe zo'n examen in zijn werk gaat. Dat scheelt volgende keer wellicht met de zenuwen.
* Rewimo moet eraan denken om de Viva te halen straks
Bij de vierde keer niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef Troel het volgende:
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordt
De vierde keer was ik aan de betablockers en had ik een examinator die duidelijk doorhad dat ik idioot gespannen was. Die zou ook heel laconiek "ik denk dat het door de spanning komt, maar anders moet je maar bij me uit de buurt blijven".quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij de vierde keer niet meerToen kon ik me er niet meer druk over maken. Ik zakte de derde keer omdat ik bij het achteruit inparkeren niet op tijd stopte om fietsers langs te laten. De vierde keer precies dezelfde situatie, dus ik zette de auto stil, verklaarde: Dat overkomt me geen tweede keer, en ging pas verder toen de fietsers voorbij waren. Examinator schoot in de lach, liet me het verhaal uitleggen en ik slaagde
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65Mijn moeder kookte toen ook nog gezond.
Het is echter wel zo dat als je van aanleg niet zo heel zwaar bent, je het er makkelijker vanaf zou moeten krijgen en houden
Hier ik als vijftien/zestienjarige op eindexamengala van een vriendin:
[ afbeelding ]
Ik zou haast een moord overwegen om er weer zo uit te zien
Ik was 15, vieze pedoquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]wow.. wat een mooie dame
![]()
![]()
als ik lesbisch was...![]()
Jouw sigquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
Dikke knuffel voor Ymme!
Ik voelde me zo bij de TTT, toen ging ook alles fout. Bij het examen was ik juist weer super ontspannen, waarschijnlijk omdat ik wist wat ik kon verwachten. Zie dit examen gewoon als een generale repetitie voor 't volgende examen. Dan gaat het vast beter.![]()
* Levitation is nerd in opleidingquote:
Je begint idd op een professioneel nerd te lijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
* Levitation is nerd in opleiding![]()
Heb die sig al een week of 2, je bent de eerste die er wat van zegt.![]()
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je begint idd op een professioneel nerd te lijken
Ow, dat viel dus alleszins mee!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald!Heb een 7...
![]()
Rotterdam is een jungle.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn instructeur vroeg twee keer of ik echt geslaagd was.Ik had onder het lopen (hij wachtte bij het CBR) namelijk verteld dat ik bijna een ingreep had en dat ik niet alle verkeersregels had gevolgd. Later bleek dat de examinator het goed vond, omdat ik anticipeerde op de situatie, oftewel: Rotterdam in de verschrikkelijkste straten, daar vervallen alle regels.
quote:
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald!Heb een 7...
![]()
heb jij ook leuk door Delft heen gecrossedquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Rotterdam is een jungle.![]()
![]()
Ik vond Rijswijk al rot om af te rijden.Stomme trams, krijg nog steeds een rolberoerte van die dingen...
![]()
De dag van mijn examen had ik een vervangende instructeur (die van mij was naar een begravenis) en die man vond het leuk om mij dwars door het centrum van Delft te loodsen over alle bruggetjes!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij ook leuk door Delft heen gecrossedwat een kutstad is dat zeg..
met de motor heb ik er ook afgereden![]()
In de zeikregen
zag geen moer, wel geslaagd though
Die quote zie ik hier iets te vaak op T-shirts enzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
* Levitation is nerd in opleiding![]()
Heb die sig al een week of 2, je bent de eerste die er wat van zegt.![]()
Dat was dan een nuttige investering!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben 6x gezakt de 7de keer was ik niet zenuwachtig. Komt wel goed joh de eerste keer was ik al gezakt voordat ik parkeerterrein af was
.
En nu rij ik niet meervind er niks aan
![]()
Tja moest van mijn ouders en ja had ook niet kunnen bedenken dat ik daarna zulke erge rsi zou krijgen etcquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was dan een nuttige investering!![]()
daarom heb ik ook rijles gehad in rotterdam, en niet in deventerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef YPPY het volgende:
Maar dankzij Rotterdam kan ik nu overal rijden. Het is niet altijd leuk, maar ik kan nu alles.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een afspraak hoor 12 december![]()
idd en zaterdag zie ik die dokter ook dus ik neem alles meequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Damn, ik snap écht niet dat ze je zo lang laten wachten.
![]()
Maar, je hebt nu wel een datum en wat zekerheid, dat helpt misschien ook al. Heel veel sterkte meid!![]()
Even in DIG vragen misschien?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef ymme het volgende:
Nou had ik gisteren een discussie met mijn vriend.
De USB-kabel van de mp3-speler zou ik ook gewoon kunnen gebruiken voor onze Sony Digital Handycam.
Ja niet dus he. Ik zou vandaag een filmpje versturen via de mail. Pech. Ik heb ook geen idee welk kabeltje ik hiervoor wel moet gebruiken.
Het is een Sony Digital Handycam, digital 8.
En ik kan d'r dus niet achter komen. Mijn fiets is bij de fietsenmaker, dus kan ook niet naar de stad fietsen om 't na te vragen.
Zit echt allemaal tegen vandaag.
Kun je dat niet eensquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Heavenlyblue het volgende:
Jammer ymme, volgende keer beter joh.
Ik ben vanmorgen naar bodybalance geweest en ik ben er achter gekomen dat ik 1 ding niet heb: balanceIk viel steeds om, maar misschien kwam dat ook omdat ik niet gewend ben om in been in de lucht te houden en dan de ander in je nek proberen te leggen
In het dagelijks leven speel je ook geen slangenmens.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:38 schreef Heavenlyblue het volgende:
In het dagelijks leven val ik nooit om![]()
de mijne was ook echt leukquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:20 schreef YPPY het volgende:
Jullie mogen allemaal mijn examinator lenen. Die was leuk.En liet me slagen.
de eerste keer slaagt volgens mij ongeveer de helft en zeker niet bijna niemandquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:23 schreef freecell het volgende:
Balen Ymme, maar hey, bijna niemand slaagt de eerste keer en zeker niet als je zo zenuwachtig bent!
Ik heb zelfs nog nooit rijles gehad
Dat hangt heel erg van de regio af, er zijn regio's waar helaas dat wat freecell zegt heel waar is (en dan maakt het nog uit welke examinator je hebt ook).quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de eerste keer slaagt volgens mij ongeveer de helft en zeker niet bijna niemand
dat begrijp ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Miss_S, het idee was om ymme een hart onder de riem te steken, met het 'bijna niemand'
Zodat ze zich niet eenzaam en alleen voelt
en dat geloof je zelf?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hangt heel erg van de regio af, er zijn regio's waar helaas dat wat freecell zegt heel waar is (en dan maakt het nog uit welke examinator je hebt ook).
wáárom moet je er dan wat van zeggen?quote:
omdat sommige wel een in sprookjes gelovenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wáárom moet je er dan wat van zeggen?
Als je begrijpt dat we haar een hart onder de riem willen steken? Zeg dan even niets, want ik weet ook dat het niet waar is in de meeste gevallen, maar tóch....niet alles hoeft altijd waar te zijn wil je iemand troosten
Ik vind bodybalanceles dus echt he-le-maal geweldig. Ik deed het vroeger altijd bij de sportschool. Niet dat het er erg gracieus uitzietquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Heavenlyblue het volgende:
Jammer ymme, volgende keer beter joh.
Ik ben vanmorgen naar bodybalance geweest en ik ben er achter gekomen dat ik 1 ding niet heb: balanceIk viel steeds om, maar misschien kwam dat ook omdat ik niet gewend ben om in been in de lucht te houden en dan de ander in je nek proberen te leggen
Ja en daar heb ik alle reden toe. Ik ken namelijk iemand die zelf examinator is in Twente en dat gewoon openlijk toegeeft (en daarvoor op de vingers getikt is).quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef ymme het volgende:
*zucht*
toch raar dat op de site van het cbr daarbij staat dat het slagingspercentage bij eerste examen zelfs hoger is dan het landelijk gemiddeldequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik alle reden toe. Ik ken namelijk iemand die zelf examinator is in Twente en dat gewoon openlijk toegeeft (en daarvoor op de vingers getikt is).
Dat zeg ik ook altijd tegen andere. En het rare is, ik weet 't ook. Ik kan het ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alles komt goed Ymme. Volgende keer weet je wat je kunt verwachten en laat je ze een poepie ruiken.
Serieus, je moet jezelf overtuigen dat je het kunt. Het enige dat misging was dat je jezelf niet vertrouwde op dat moment. Ga voor de spiegel staan en zeg dat je het kunt!Lief zijn voor jezelf!
Filmpje?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Heavenlyblue het volgende:
wanneer mag je nu weer op examen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen andere. En het rare is, ik weet 't ook. Ik kan het ook.
Maar op het moment zelf, denk ik toch heel anders blijkbaar.
Probeer jij mij nog verder de put in te praten? Dat lukt je niet, want ik kan niet verder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch raar dat op de site van het cbr daarbij staat dat het slagingspercentage bij eerste examen zelfs hoger is dan het landelijk gemiddelde
Er moeten 3 werkdagen tussen zitten, dan vraagt hij weer aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wanneer mag je nu weer op examen?
en ga je nog veel lessen tussendoor plannen?
was niet tegen jouw bedoelt want ik hoor jou niet met smoesjes aan komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Probeer jij mij nog verder de put in te praten? Dat lukt je niet, want ik kan niet verder.![]()
regende het onderweg?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fsck, het enige wat momenteel nog droog is aan mij is m'n humor
Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
[..]
regende het onderweg?
Wij krijgen hier het huis niet warm..
Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..
Blokverwarming..![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...
www.bordvoorjekop.nlquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
was niet tegen jouw bedoelt want ik hoor jou niet met smoesjes aan komen
en je moet niet zo in de put zitten, het is niet het einde van de wereld
en de volgende keer weet je wat je kan verwachten dus zal het ook beter gaan
volgens mij was deze discussie alweer afgelopen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.bordvoorjekop.nl
het was geen 'smoesje', het was een 'kommopmeid-je-bent-niet-de-enige-overdrijving-zodat-je-je-beter-gaat-voelen'
Is het misschien een idee om voor een paar tientjes een electrisch kacheltje aan te schaffen. Is wel redelijk duur stoken, maar het verwarmt wel heel snel en het geeft je de mogelijkheid om een beetje flexibel bij te stoken. Waarschijnlijk heb je dat ding maar een half uurtje per dag nodig. Gewoon als extra...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
[..]
regende het onderweg?
Wij krijgen hier het huis niet warm..
Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..
Blokverwarming..![]()
Ja, maar... je weet wie het zegt... gewoon laten gaan. Ymme weet ook wel wie het goed met haar voor heeft en wie "een andere discussie voert".quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
dus nietmaar nu wel
want het is een hopeloos verhaal
en hoe is dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me bij jou altijd af of je net zo praat als dat je typt
Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hierquote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
je kan ook bij slank in de herfst komenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
dan ben je dus al heel wat kwijt?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef rene90 het volgende:
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag etenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier![]()
Als wij straks allemaal op een gezond bmi zitten en wij verhuizen naar slank de herfst in dan is slank de herfst net zo gezellig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten![]()
Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart![]()
![]()
Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor![]()
dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten![]()
Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart![]()
![]()
Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor![]()
dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
![]()
Ja maar daar moet je gewoon over heen kijkenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dat duurt nog even
en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakkenniet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen
want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen
maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
![]()
ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravertquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakkenniet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen
maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
![]()
ja iddquote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert![]()
bedoel je niet van 7.30-9.00quote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopenMet de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
![]()
![]()
![]()
van 9:00 tot 7:30, 22,5 uur, daar zou ik ook goed ziek van zijn jaquote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopenMet de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
![]()
![]()
![]()
ik heb vannacht gedroomd dat ik jou op de motor tegenkwamquote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 17.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben afstuderend student en heb net een concept ingeleverd dus nu een weekje redelijk rustig.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:49 schreef rene90 het volgende:
ja inderdaad viel me ook gelijk op, ik denk mensen moeten misschien werken of iets het is een gewone doordeweekse dag, maar meteen reacties:) harstikke gezellig
Extreem, extreemquote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
maar hoe "extreem" (of niet) zijn jullie met het afvallen / dieeten bezig dan ?
de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succesquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Nja, ik Sonja Bakker met zondigbuien, ben een paar jaar geleden veel afgevallen maar door ernstig gebrek aan discipline bijna alles weer aangekomen, ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er niet veel mee bezig ben maar het beheerst me minder dan een jaar geleden. Momenteel de draad weer opgepakt sinds 2 weken en er is nu 3 kilo af, dus het lijkt me weer te gaan lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef rene90 het volgende:
maar hoe "extreem" (of niet) zijn jullie met het afvallen / dieeten bezig dan ?
he schatquote:Op woensdag 14 november 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de meeste daar zijn gewoon iets serieuzer bezig en vaak dus ook met meer succes
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he schatjij ook ineens weer hier
![]()
Dat werkt ook het beste, alles met zeer veel mate, uiteindelijk geniet je er dan ook meer van i.p.v. dat je het wezenloos naar binnen stouwtquote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef rene90 het volgende:
oke, bedankt dat jullie ook je verhalen willen delen:)
ik heb zelf vroeger ook zo "drastisch" me eetpatroon vermindert, opeens gewoon amper meer wat eten totaal geen snoep meer enzo, en dat hield ik dan niet vol + dat ik toen nog niet echt de motivatie had. Nu is het gewoon tja die zakken chips / puddingen niet meer kopen, (kost ook een godsvermogen trouwens als je dat allemaal bij elkaar optelt) en gewoon je eigen broodje mee naar school i.p.v. iets kopen zoals een kaasbroodje of iets. En bij de verjaardagen en alles is het opletten en met oud en nieuw i.p.v veel oliebollen 1/2 of iets.
Mja, misschien een poging doen tot werkenquote:Gaan jullie verder nog iets doen vandaag?
Sorry, ik was aan het werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
LEVI!!!
Ik kan niet zwemmen geloof ik, sorry
Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende bandquote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)
ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou vind het niet eerlijk dat het slanke topic als slecht en ongezond wordt bestempeld
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen (Behalve diegene die voor een operatie kozen)
ik ben niet diegene die een ander topic slecht en ongezond gaat noemen dat zijn jullie maar ik kan wel zeggen dat het slanke topic serieuzer bezig is met gezonder leven en afvallen
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het werk.![]()
Dan ga ik wel alleen zwemmen...![]()
Volgende week kan ik niet op woensdagga met vriendinnen naar een kerstmarkt.
![]()
slecht en ongezond?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwets niet, dat doe je hier aan de lopende band
dat mag, behalve dat het grote onzin isquote:Op woensdag 14 november 2007 11:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
niet zo generaliserend doen a.u.b. met "jullie"
er kwam een bepaald citaat naar boven dat iemand zo heeft ervaren dat mag hij toch delen![]()
Nee, je weet het inderdaad wel altijd in andere woorden dan die 2 te verpakken ja, dat moet ik je nagevenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
slecht en ongezond?
volgens mij heb ik dit topic nog nooit zo genoemd maar goed.....
Gezellig, en lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 11:22 schreef rene90 het volgende:
Ik ga vandaag naar me stage (doe de opleiding SPH) enne dan ga ik met een groepje kinderen (8 kids van 8-9 jaar) wereldkoken, dus allemaal lekkere dingen maken en ook opeten, vandaag op het menu: versierde pannenkoeken" dus met spek en ananas en vruchten en weet ik het allemaal:D
Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien moet je er dan ook ff bij zeggen dat de meeste hier meer wegen dan toen ze 5 jaar geleden begonnen
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb het 2 maanden geleden opgezocht toen ik teveel tijd over hadquote:Op woensdag 14 november 2007 11:26 schreef teigan het volgende:
[..]
Geef mij de namen maar, ik denk namelijk dat het je vies tegenvalt..
Ik ben iig lichter dan 5 jaar geleden.
Nou, kom maar op met een lijstjequote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
ik heb het 2 maanden geleden opgezocht toen ik teveel tijd over had
en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
Volgens mij heb je nu juist teveel tijd over..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toen kon ik er maar 1 of 2 vinden die afgevallen waren (diegene met operatie niet meegeteld natuurlijk)
Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vaag, ik zie dat de volgende mensen toch duidelijk zijn afgevallen:quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maak eens een mooi overzichtje, da's wat duidelijker dan alleen de bewering, dus hoeveel zitten hier nog, hoeveel zijn afgevallen, hoeveel zijn zwaarder, enz.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee er werd gezegd dat wij (de meiden in het slanke topic) verkeerd bezig warenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zodat je weer lekker een paar keer kan zeggen dat jij zo veel bent afgevallen en de rest niet en dat wij het allemaal verkeerd doen en bladibla.
En hou eens op met selectief lezen en reagerenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee er werd gezegd dat wij (de meiden in het slanke topic) verkeerd bezig waren
Valsspeler, stiekem je BMI beinvloeden door te groeienquote:Op woensdag 14 november 2007 11:31 schreef rene90 het volgende:
ik ben niet lichter dan 5 jaar geleden, maar dat is logisch als je 30 centimeter bent gegroeid ofzo
Edit: of 20 ofzo:)
dat dusquote:Op woensdag 14 november 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bekijk nu het lijstje nog eens en probeer nu eens iets zinnigs te posten. Je hebt je een tijdje best prettig opgesteld, maar volgens mij zijn je hormonen weer in de war.
![]()
opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:quote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..quote:Op woensdag 14 november 2007 11:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als zelfs een nieuweling het zegt en zietquote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
opticientje is echt nodig, letterlijke citaat:
"Ik denk dat we het hier een stuk gezonder aanpakken dan in het andere topic."
het is een mening, een interpretatie, er wordt niet gezegd dat het zo is
het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef omearos het volgende:
Vanmiddag weer stepsHeb er tegenwoordig echt zin in, en ben ook heel blij dat ik tot de kerst nog door kan gaan. Misschien daarna eens kijken of 2x per week sporten haalbaar is, maar dat is dan ook afhankelijk van mijn nieuwe collegerooster.
Ow, nog een vraagje daarover, als ik dan wil gaan doen wat mij leuk lijkt sport ik 2 dagen achter elkaar, kan dat kwaad? Want ik begreep dat je een dag rust moet houden tussendoor, maar dat gaat dus niet (groepslessen) maar ik sport maar 2 van de 7 dagen per week op zich. Wie weet daar meer over?
Omdat ze zei dat er niemand zonder operatie was afgevallen. Ik vind wel degelijk dat jullie een enorme prestatie leveren!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef octopussy het volgende:
Waarom worden de WLS'ers niet meegeteld? Wij zijn net zo goed op dieet hoor. Enig idee hoe moeilijk het is om ALLES met suiker te moeten laten staan?
wij zondigen ook en voelen ons niet schuldiger dan julliequote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef teigan het volgende:
[..]
Het enige wat er gezegd werd is dat de meiden in het slanke topic wat extremer hun eetpatroon omgooien, en zich veel schuldiger voelen mochten ze eens zondigen..
Voor die paar kilo die zij eraf hoeven te hebben kan dat ook meestal wel, maar als je richting de 20 kilo gaat die eraf moet dan is dat misschien teveel gevraagd.
Dan wil je soms ook eens even jezelf wat gunnen..
Dat doe jij ook nog steeds, met je wijn en stokbrood in het weekend toch?
Mja, het zijn groepslessen, dus heb geen invloed op de tijden. Het is wel de eerste dag poweryoga en de tweede dag steps.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
het beste is een dagje rust ,ik kan dit misschien een beetje uitleggen aangezien een vriend van me de sportopleiding doet. Als je gaat sporten gebruik je je spieren intensief en die zijn aangespannen, er ontstaat vaak spierpijn en dat is een teken dat je spierweefsel aangespannen is of iets in die richting. Wanneer je de dag erna meteen weer gaat sporten kan het ervoor zorgen dat er kleine scheurtjes komen in je spierweefsel, dus het is niet aan te raden om de dag erna meteen weer te gaan. Dagje rust ertussen is wel aan te raden. Wat je wel kan doen is de ene dag bijvoorbeeld je armen trainen, en de andere dag je benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |