abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2007 @ 10:28:58 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_54595330
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 10:29:18 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_54595340
LEVI!!!

Ik kan niet zwemmen geloof ik, sorry
disclaimer
pi_54595352
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54595427
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
je kan ook bij slank in de herfst komen
ik ben in de dieetclub begonnen met een bmi van 35
maar zit nu in het andere topic met een bmi van 25
pi_54595448
Het is denk ik net waar je je meer op je plek voelt rene90, allebei de topics hebben hun eigen charme...

En je kan natuurlijk altijd eerst in allebei meeposten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54595451
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef rene90 het volgende:
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
dan ben je dus al heel wat kwijt?
pi_54595508
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten

Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart

Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
Ja doei.
pi_54595565
ik heb me inmiddels hier aangemeld via die site en een PM naar Troel, en ben al 15 kg kwijt Riann,
dus we zijn op de goede weg, misschien wat voorgeschiedenis:
ik ben een persoon die altijd tot flink laat op is minimaal wel 01.00, en dan eten we altijd om 18.00 en dan tja nam ik vroeger altijd een zak chips mee voor het slapen gaan en daar eindigde me dag dan mee, soms ook 2 net waar ik zin in had. Het was meer een soort tja iets om bezig te zijn hoewel het ook lekker is:p
Ook allemaal van die mona puddingen gekocht en at er soms wel 2 per dag, dit alles heeft mogelijk de oorzaak dat er thuis de nodige spanningen zijn waar ik verder niet op in zal gaan maar ik zocht me toevlucht naar eten en me helemaal volstoppen. Tussendoor heb ik wel eens geprobeerd om eens rustig aan te doen de zakken chips links te laten staan maar dat werkte 2 weken en dan toch weer terugvallen op de zakken chips. Nu heb ik eenmaal voor mezelf die knop ook omgezet, en ben ik begonnen na de zomer vakantie met een 3 weken dieet waarin je totaal niet gevarieerd eet, het ziekenhuis dieet heet het. Had opzich totaal geen moeite ermee was soms zelfs overvol van die halve liter kwark die je per dag mocht. Daarna heb ik gewoon volgehouden en heb ik niet meer de routine om met een zak chips naar bed te gaan. Nu ben ik een beetje verslaafd aan rode spa, waar ik elke dag ook 1 fles minimaal wel van opdrink, ik drink ook alleen nog water en voorheen was dit echt liters cola en dubbelfris en al die zooi. Nu alleen nog lekkere prikkel spa zonder toevoegingen. Verders doe ik niet aan sport eigenlijk, ik ga de nijmeegse vierdaagse doen en daar ga ik binnenkort voor beginnen te trainen, loopschoenen al gekocht dus dat komt wel goed.
Dus tja dat was het:P
Top 5 China producten
pi_54595575
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten

Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
Als wij straks allemaal op een gezond bmi zitten en wij verhuizen naar slank de herfst in dan is slank de herfst net zo gezellig hoor
  woensdag 14 november 2007 @ 10:43:29 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_54595620
Klinkt positief Rene, welkom in ieder geval
disclaimer
  woensdag 14 november 2007 @ 10:43:55 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_54595627
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

disclaimer
pi_54595651
Welkom rene
pi_54595653
ja, maar dat duurt nog even

en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakken niet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 november 2007 @ 10:45:42 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54595668
Als ik het zo lees ben je goed bezig, Rene! Welkom hier Chips laten staan en overschakelen op Spa en verder normaal eten lijkt me ook goed vol te houden

Leuke naam trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54595669
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakken niet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
Ja maar daar moet je gewoon over heen kijken en niet op reageren.
pi_54595706
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert
Top 5 China producten
pi_54595730
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert
ja idd

maar ja ookal heb je dadelijk een bmi van 25 en je komt in dat andere topiclijstje te staan je mag hier altijd blijven posten. Als ik ooit op een BMI kom van 25 wat ik natuurlijk wel hoop dan blijf ik hier gewoon posten. Hier is altijd een vast clubje die veel post dat is natuurlijk altijd gezellig
pi_54595748
ja inderdaad viel me ook gelijk op, ik denk mensen moeten misschien werken of iets het is een gewone doordeweekse dag, maar meteen reacties:) harstikke gezellig
Top 5 China producten
pi_54595758
Die Eet Club de gekste
Ja doei.
pi_54595769
werken?

Ja doei.
pi_54595774
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 17.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopen Met de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
  woensdag 14 november 2007 @ 10:51:03 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_54595777
Ik werk nooit hoor, ik zit wel op kantoor maar daar is ook alles mee gezegd
disclaimer
pi_54595789
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopen Met de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
bedoel je niet van 7.30-9.00
Top 5 China producten
  woensdag 14 november 2007 @ 10:52:12 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_54595790
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald

van 9:00 tot 7:30, 22,5 uur, daar zou ik ook goed ziek van zijn ja
disclaimer
pi_54595799
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

bedoel je niet van 7.30-9.00
zag net het foutje... nee het is van 9.00 uur tot 17.30 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')