Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hierquote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
je kan ook bij slank in de herfst komenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef rene90 het volgende:
oke even een vraagje, kom het topic nu pas tegen en ben ook best erg aan het opletten met wat ik eet (lees: me eetgewoonten aangepast), maar ik ben inmiddels al 15 kg afgevallen, kan ik dan nog meedoen (heb een BMI nu van 26) met me begin fase als het ware?
dan ben je dus al heel wat kwijt?quote:Op woensdag 14 november 2007 10:29 schreef rene90 het volgende:
ach ik ben ook begonnen met een bmi van 30 dus sluit me graag aan hier hoor:D
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag etenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is hier welkom, maar er is ook een topic speciaal voor mensen met een BMI van onder de 27. Kan zijn dat je je daar beter op je plaats voelt dan tussen de dikkerds hier![]()
Als wij straks allemaal op een gezond bmi zitten en wij verhuizen naar slank de herfst in dan is slank de herfst net zo gezellig hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten![]()
Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart![]()
![]()
Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor![]()
dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier is het echter wel gezelliger en miepen we niet over elke cracker met kaas die we op een dag eten![]()
Hier is de hoofdmoot chocolade en appeltaart![]()
![]()
Maar we zijn wel serieuze 'dieeters' hoor![]()
dus je bent hier zeker welkom, en ook in Slank de Herfst in
![]()
Ja maar daar moet je gewoon over heen kijkenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dat duurt nog even
en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakkenniet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen
want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen
maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
![]()
ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravertquote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dat duurt nog even
en ik heb 't vermoeden dat ik híér blijf plakkenniet vanwege het gewicht dat ik niet ga halen
want ik ga gewoon in 2008 op een gezond BMI komen
maar vanwege het stresserige gedoe daar, als iemand daar 1 bonbonnetje op heeft.. 'whaaaa, ik voel me zo schuldig!!!!!!!!!!!' en dan hebben ze al een BMI van 23
![]()
ja iddquote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik krijg dan meteen zo'n beeld van van die "modellen" bij bijvoorbeeld die tv serie:p Zo enorm extravert![]()
bedoel je niet van 7.30-9.00quote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopenMet de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
![]()
![]()
![]()
van 9:00 tot 7:30, 22,5 uur, daar zou ik ook goed ziek van zijn jaquote:Op woensdag 14 november 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ik heb de afgelopen dagen van 9.00 tot 7.30 door Den Haag gelopen om krantjes te bezorgen. Ik heb serieus nog NOOIT zoveel gelopen en mijn benen zijn echt compleet verkrampt. Knieen doen gelukkig maar heel matig pijn dus daar is zeer veel vooruitgang behaald
![]()
Gisteren trouwens ook de hele dag in de regen gelopenMet de motor terug naar huis in het donker en de zeikregen en spits. Ik heb er een dik uur over gedaan om van DH naar Delft te komen
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |