Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, SQ vergeet even dat er mensen zijn die niet op 5 kilometer van een CBR wonen
Omearos, leuk verhaal in de Vivaquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:40 schreef omearos het volgende:
Heeft Ymme alleen examen of ook nog een inrij-uurtje?
* omearos duimt nog maar even door
Ik was altijd al stevig, maar niet echt dik, dat kwam pas toen ik ging studeren, oa omdat ik toen een ongelukje kreeg en een hele tijd helemaal niks aan sport kon doen. Dat was 7 jaar terug, en ben nu pas weer goed begonnen met sporten opbouwenHeb wel eerder dingen geprobeerd, maar die hield ik niet vol.
Ow ja, ik ben ingeloot voor stepsdus ik kan iig tot de kerst doorgaan.
Misschien een kleine troost dat dit bij heel veel mensen gebeurt de eerste keer. Hup, veeg jezelf bijeen, dat rijbewijs ga jij echt wel halen want je kan het gewoon, en de volgende keer weet je precies wat je kan verwachten dus dan gaat het al veel beter!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mij![]()
Wat is dit een sombere dag zeg. Bah, zo vervelend heb ik mij eigenlijk nog nooit gevoeld.
Ik heb geen faalangst ofzo, heb me dan ook nog nooit zo gevoeld.
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
Balen dat je gezakt bent ymmequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordtquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Hè ymme, wat jammer, ik heb nog aan je gedacht om 8 uur op de A325... In elk geval weet je nu hoe zo'n examen in zijn werk gaat. Dat scheelt volgende keer wellicht met de zenuwen.
* Rewimo moet eraan denken om de Viva te halen straks
Bij de vierde keer niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef Troel het volgende:
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordt
De vierde keer was ik aan de betablockers en had ik een examinator die duidelijk doorhad dat ik idioot gespannen was. Die zou ook heel laconiek "ik denk dat het door de spanning komt, maar anders moet je maar bij me uit de buurt blijven".quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij de vierde keer niet meerToen kon ik me er niet meer druk over maken. Ik zakte de derde keer omdat ik bij het achteruit inparkeren niet op tijd stopte om fietsers langs te laten. De vierde keer precies dezelfde situatie, dus ik zette de auto stil, verklaarde: Dat overkomt me geen tweede keer, en ging pas verder toen de fietsers voorbij waren. Examinator schoot in de lach, liet me het verhaal uitleggen en ik slaagde
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65Mijn moeder kookte toen ook nog gezond.
Het is echter wel zo dat als je van aanleg niet zo heel zwaar bent, je het er makkelijker vanaf zou moeten krijgen en houden
Hier ik als vijftien/zestienjarige op eindexamengala van een vriendin:
[ afbeelding ]
Ik zou haast een moord overwegen om er weer zo uit te zien
Ik was 15, vieze pedoquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]wow.. wat een mooie dame
![]()
![]()
als ik lesbisch was...![]()
Jouw sigquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
Dikke knuffel voor Ymme!
Ik voelde me zo bij de TTT, toen ging ook alles fout. Bij het examen was ik juist weer super ontspannen, waarschijnlijk omdat ik wist wat ik kon verwachten. Zie dit examen gewoon als een generale repetitie voor 't volgende examen. Dan gaat het vast beter.![]()
* Levitation is nerd in opleidingquote:
Je begint idd op een professioneel nerd te lijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
* Levitation is nerd in opleiding![]()
Heb die sig al een week of 2, je bent de eerste die er wat van zegt.![]()
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je begint idd op een professioneel nerd te lijken
Ow, dat viel dus alleszins mee!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald!Heb een 7...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |