abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54569288
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hm, SQ vergeet even dat er mensen zijn die niet op 5 kilometer van een CBR wonen
Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mij
Wat is dit een sombere dag zeg. Bah, zo vervelend heb ik mij eigenlijk nog nooit gevoeld.
Ik heb geen faalangst ofzo, heb me dan ook nog nooit zo gevoeld.
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:59:27 #127
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54569311
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:40 schreef omearos het volgende:
Heeft Ymme alleen examen of ook nog een inrij-uurtje?
* omearos duimt nog maar even door

Ik was altijd al stevig, maar niet echt dik, dat kwam pas toen ik ging studeren, oa omdat ik toen een ongelukje kreeg en een hele tijd helemaal niks aan sport kon doen. Dat was 7 jaar terug, en ben nu pas weer goed begonnen met sporten opbouwen Heb wel eerder dingen geprobeerd, maar die hield ik niet vol.
Ow ja, ik ben ingeloot voor steps dus ik kan iig tot de kerst doorgaan.
Omearos, leuk verhaal in de Viva En mooie foto ook.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:02:08 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_54569355
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mij
Wat is dit een sombere dag zeg. Bah, zo vervelend heb ik mij eigenlijk nog nooit gevoeld.
Ik heb geen faalangst ofzo, heb me dan ook nog nooit zo gevoeld.
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
Misschien een kleine troost dat dit bij heel veel mensen gebeurt de eerste keer. Hup, veeg jezelf bijeen, dat rijbewijs ga jij echt wel halen want je kan het gewoon, en de volgende keer weet je precies wat je kan verwachten dus dan gaat het al veel beter!!!

Heb je een TTT gedaan?
disclaimer
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:04:03 #129
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_54569384
jammer Ymme dat je niet geslaagd bent... is ook allemaal erg spannend dat afrijden...

ik was de eerste keer ook gezakt... en paar weken later met vlag en wimpel geslaagd.. dus gewoon nog ff een paar lesjes om je zelfvertrouwen te kweken en dan gewoon een 2e poging...
gaat vast helemaal goed komen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 10:04:04 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54569385
Hè ymme, wat jammer, ik heb nog aan je gedacht om 8 uur op de A325... In elk geval weet je nu hoe zo'n examen in zijn werk gaat. Dat scheelt volgende keer wellicht met de zenuwen.

* Rewimo moet eraan denken om de Viva te halen straks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:04:16 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54569386
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Balen dat je gezakt bent ymme Maar er is niets mis met tegen je moeder zeggen dat je nu liever even alleen bent hoor.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:05:24 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_54569404
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Hè ymme, wat jammer, ik heb nog aan je gedacht om 8 uur op de A325... In elk geval weet je nu hoe zo'n examen in zijn werk gaat. Dat scheelt volgende keer wellicht met de zenuwen.

* Rewimo moet eraan denken om de Viva te halen straks
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 10:07:59 #133
13151 crew  Rewimo
pi_54569444
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef Troel het volgende:
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordt
Bij de vierde keer niet meer Toen kon ik me er niet meer druk over maken. Ik zakte de derde keer omdat ik bij het achteruit inparkeren niet op tijd stopte om fietsers langs te laten. De vierde keer precies dezelfde situatie, dus ik zette de auto stil, verklaarde: Dat overkomt me geen tweede keer, en ging pas verder toen de fietsers voorbij waren. Examinator schoot in de lach, liet me het verhaal uitleggen en ik slaagde
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:15:08 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_54569574
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bij de vierde keer niet meer Toen kon ik me er niet meer druk over maken. Ik zakte de derde keer omdat ik bij het achteruit inparkeren niet op tijd stopte om fietsers langs te laten. De vierde keer precies dezelfde situatie, dus ik zette de auto stil, verklaarde: Dat overkomt me geen tweede keer, en ging pas verder toen de fietsers voorbij waren. Examinator schoot in de lach, liet me het verhaal uitleggen en ik slaagde
De vierde keer was ik aan de betablockers en had ik een examinator die duidelijk doorhad dat ik idioot gespannen was. Die zou ook heel laconiek "ik denk dat het door de spanning komt, maar anders moet je maar bij me uit de buurt blijven".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 november 2007 @ 10:18:18 #135
13151 crew  Rewimo
pi_54569644
Gelukkig dat je dan iemand met humor treft, die de situatie goed inschat. Zo'n vent als ik de eerste twee keer had, gun ik echt niemand
pi_54569694
balen ymme... *knuffel*

ik weet hoe je je voelt, helaas
Ja doei.
pi_54569701
Jullie mogen allemaal mijn examinator lenen. Die was leuk. En liet me slagen.

Volgende keer gaat het vast beter ymme.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54569711
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65 Mijn moeder kookte toen ook nog gezond.
Het is echter wel zo dat als je van aanleg niet zo heel zwaar bent, je het er makkelijker vanaf zou moeten krijgen en houden
Hier ik als vijftien/zestienjarige op eindexamengala van een vriendin:

[ afbeelding ]

Ik zou haast een moord overwegen om er weer zo uit te zien
wow.. wat een mooie dame

als ik lesbisch was...
Ja doei.
pi_54569730
ik woog overigens altijd rond de 65/70, omdat ik intensief sportte.. ben pas aangekomen toen ik daarmee ging stoppen
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:22:24 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_54569743
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wow.. wat een mooie dame

als ik lesbisch was...
Ik was 15, vieze pedo
disclaimer
pi_54569750
Ik had de vierde keer dezelfde examinator als de tweede keer....
En ze liet me toen dus wel slagen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:23:59 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_54569783
Ik heb 60 uur gelest voordat ik examen deed. Mijn instructeur was Ali. Toen ik slaagde begon hij te schreeuwen, want hij had het record mensen-die-de-eerste-keer-slagen gebroken van die rijschool (wat een prestatie is, want dat is de oudste en grootste rijschool van Eindhoven )
disclaimer
pi_54569820
Dikke knuffel voor Ymme!
Ik voelde me zo bij de TTT, toen ging ook alles fout. Bij het examen was ik juist weer super ontspannen, waarschijnlijk omdat ik wist wat ik kon verwachten. Zie dit examen gewoon als een generale repetitie voor 't volgende examen. Dan gaat het vast beter.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:27:06 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_54569841
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
Dikke knuffel voor Ymme!
Ik voelde me zo bij de TTT, toen ging ook alles fout. Bij het examen was ik juist weer super ontspannen, waarschijnlijk omdat ik wist wat ik kon verwachten. Zie dit examen gewoon als een generale repetitie voor 't volgende examen. Dan gaat het vast beter.
Jouw sig !!!
disclaimer
pi_54569880
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jouw sig !!!
* Levitation is nerd in opleiding

Heb die sig al een week of 2, je bent de eerste die er wat van zegt.
***Levi was here***
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:30:45 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_54569909
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

* Levitation is nerd in opleiding

Heb die sig al een week of 2, je bent de eerste die er wat van zegt.
Je begint idd op een professioneel nerd te lijken
disclaimer
pi_54569930
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je begint idd op een professioneel nerd te lijken
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald! Heb een 7...
***Levi was here***
pi_54569979
Mijn instructeur vroeg twee keer of ik echt geslaagd was. Ik had onder het lopen (hij wachtte bij het CBR) namelijk verteld dat ik bijna een ingreep had en dat ik niet alle verkeersregels had gevolgd. Later bleek dat de examinator het goed vond, omdat ik anticipeerde op de situatie, oftewel: Rotterdam in de verschrikkelijkste straten, daar vervallen alle regels.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:35:48 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_54570020
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald! Heb een 7...
Ow, dat viel dus alleszins mee!
disclaimer
pi_54570026
Kost z'n repetitie een hoop centen.
190 euro, boem, weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')