Geloof in jezelf, niet in kaarsjes.quote:Op maandag 12 november 2007 20:45 schreef ymme het volgende:
Steken jullie om 08.00 uur een kaarsje voor op. (ja ik ben redelijk bijgelovig daarin)
Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65quote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Ymme, een kaarsje opsteken doe ik niet, want daartoe heb ik niet de gelegendheid, maar ik wil je wel veel succes wensen. Slagen is gaaf, zakken is bepaald geen drama, want dan mag je t gewoon over doen.
Good luck, je kunt het!
Dames, wat waren jullie allemaal een stevige pubers, als ik het zo teruglees! Ik heb gewoon tot mijn 19e 60-65 kg gewogen. Des te ongezonder dat ik nu zoveel ben aangekomen
Ik heb dat dus juist omgekeerd, hoe depressiever ik ben hoe meer ik ga eten. Ik ben dus ook tijdens mijn relaties veel aangekomenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben tijdens relaties veel aangekomen... Misschien omdat dan juist mijn eetstoornis weer verder de kop opstak... Na mijn eerste relatie was ik zo depressief dat ik alles wel weer kwijtraakte wat eraan was gekomen...
Ik woog denk ik een kilo of 60 in 6VWO...
Bij mij varieert dat dus.. Depressief zonder relatie is afvallen, want dan zorg ik toch niet voor mezelf... Depressief in relaties is aankomen, dan ga ik wel stiekem vreten...quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat dus juist omgekeerd, hoe depressiever ik ben hoe meer ik ga eten. Ik ben dus ook tijdens mijn relaties veel aangekomen!!!
Nee, ymme is gezakt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zou Ymme geslaagd zijn??
He jakkes!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee, ymme is gezakt.![]()
![]()
Alles ging fout!
De zenuwen hebben 't gewonnen.
Hm, SQ vergeet even dat er mensen zijn die niet op 5 kilometer van een CBR wonenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:51 schreef ymme het volgende:
Oh, dat het wat extra kost, boeit (:D) me niet.
Maar ik moest om 08.00 uur op, en Frank (de rijschoolhouder) was om 7.00 uur.
Anders zouden we om 6.00 uur al moeten vertrekken
De heenweg, heb ik zelf gereden, lekker in de file, precies om 8.00 uur waren we daar.
Doe maar niet die moord, geeft zo'n rommel en zo, maar je zag er hier echt prachtig uit!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65Mijn moeder kookte toen ook nog gezond.
Het is echter wel zo dat als je van aanleg niet zo heel zwaar bent, je het er makkelijker vanaf zou moeten krijgen en houden
Hier ik als vijftien/zestienjarige op eindexamengala van een vriendin:
[ afbeelding ]
Ik zou haast een moord overwegen om er weer zo uit te zien
Er zijn best cleane moordtechniekenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe maar niet die moord, geeft zo'n rommel en zo, maar je zag er hier echt prachtig uit!
Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, SQ vergeet even dat er mensen zijn die niet op 5 kilometer van een CBR wonen
Omearos, leuk verhaal in de Vivaquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:40 schreef omearos het volgende:
Heeft Ymme alleen examen of ook nog een inrij-uurtje?
* omearos duimt nog maar even door
Ik was altijd al stevig, maar niet echt dik, dat kwam pas toen ik ging studeren, oa omdat ik toen een ongelukje kreeg en een hele tijd helemaal niks aan sport kon doen. Dat was 7 jaar terug, en ben nu pas weer goed begonnen met sporten opbouwenHeb wel eerder dingen geprobeerd, maar die hield ik niet vol.
Ow ja, ik ben ingeloot voor stepsdus ik kan iig tot de kerst doorgaan.
Misschien een kleine troost dat dit bij heel veel mensen gebeurt de eerste keer. Hup, veeg jezelf bijeen, dat rijbewijs ga jij echt wel halen want je kan het gewoon, en de volgende keer weet je precies wat je kan verwachten dus dan gaat het al veel beter!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in z'n ver afgelegen dorpje als mij![]()
Wat is dit een sombere dag zeg. Bah, zo vervelend heb ik mij eigenlijk nog nooit gevoeld.
Ik heb geen faalangst ofzo, heb me dan ook nog nooit zo gevoeld.
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
Balen dat je gezakt bent ymmequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde langskomen, maar heb ik heb gevraagd of ze dit niet wilde doen. Daar heb ik nu helemaal geen zin in. Voel me ook daar beroerd over, ze bedoeld het goed, maar wil nu ff alleen zijn.
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordtquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Hè ymme, wat jammer, ik heb nog aan je gedacht om 8 uur op de A325... In elk geval weet je nu hoe zo'n examen in zijn werk gaat. Dat scheelt volgende keer wellicht met de zenuwen.
* Rewimo moet eraan denken om de Viva te halen straks
Bij de vierde keer niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef Troel het volgende:
Het vervelende is dat het elke volgende keer alleen maar erger wordt
De vierde keer was ik aan de betablockers en had ik een examinator die duidelijk doorhad dat ik idioot gespannen was. Die zou ook heel laconiek "ik denk dat het door de spanning komt, maar anders moet je maar bij me uit de buurt blijven".quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij de vierde keer niet meerToen kon ik me er niet meer druk over maken. Ik zakte de derde keer omdat ik bij het achteruit inparkeren niet op tijd stopte om fietsers langs te laten. De vierde keer precies dezelfde situatie, dus ik zette de auto stil, verklaarde: Dat overkomt me geen tweede keer, en ging pas verder toen de fietsers voorbij waren. Examinator schoot in de lach, liet me het verhaal uitleggen en ik slaagde
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook, ik was tot mijn nachtelijke frituurvriendje een kilo of 65Mijn moeder kookte toen ook nog gezond.
Het is echter wel zo dat als je van aanleg niet zo heel zwaar bent, je het er makkelijker vanaf zou moeten krijgen en houden
Hier ik als vijftien/zestienjarige op eindexamengala van een vriendin:
[ afbeelding ]
Ik zou haast een moord overwegen om er weer zo uit te zien
Ik was 15, vieze pedoquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]wow.. wat een mooie dame
![]()
![]()
als ik lesbisch was...![]()
Jouw sigquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
Dikke knuffel voor Ymme!
Ik voelde me zo bij de TTT, toen ging ook alles fout. Bij het examen was ik juist weer super ontspannen, waarschijnlijk omdat ik wist wat ik kon verwachten. Zie dit examen gewoon als een generale repetitie voor 't volgende examen. Dan gaat het vast beter.![]()
* Levitation is nerd in opleidingquote:
Je begint idd op een professioneel nerd te lijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
* Levitation is nerd in opleiding![]()
Heb die sig al een week of 2, je bent de eerste die er wat van zegt.![]()
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je begint idd op een professioneel nerd te lijken
Ow, dat viel dus alleszins mee!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald!Heb een 7...
![]()
Rotterdam is een jungle.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:34 schreef YPPY het volgende:
Mijn instructeur vroeg twee keer of ik echt geslaagd was.Ik had onder het lopen (hij wachtte bij het CBR) namelijk verteld dat ik bijna een ingreep had en dat ik niet alle verkeersregels had gevolgd. Later bleek dat de examinator het goed vond, omdat ik anticipeerde op de situatie, oftewel: Rotterdam in de verschrikkelijkste straten, daar vervallen alle regels.
quote:
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb dan ook mijn eerste informatica-tentamen gehaald!Heb een 7...
![]()
heb jij ook leuk door Delft heen gecrossedquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Rotterdam is een jungle.![]()
![]()
Ik vond Rijswijk al rot om af te rijden.Stomme trams, krijg nog steeds een rolberoerte van die dingen...
![]()
De dag van mijn examen had ik een vervangende instructeur (die van mij was naar een begravenis) en die man vond het leuk om mij dwars door het centrum van Delft te loodsen over alle bruggetjes!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij ook leuk door Delft heen gecrossedwat een kutstad is dat zeg..
met de motor heb ik er ook afgereden![]()
In de zeikregen
zag geen moer, wel geslaagd though
Die quote zie ik hier iets te vaak op T-shirts enzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
* Levitation is nerd in opleiding![]()
Heb die sig al een week of 2, je bent de eerste die er wat van zegt.![]()
Dat was dan een nuttige investering!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben 6x gezakt de 7de keer was ik niet zenuwachtig. Komt wel goed joh de eerste keer was ik al gezakt voordat ik parkeerterrein af was
.
En nu rij ik niet meervind er niks aan
![]()
Tja moest van mijn ouders en ja had ook niet kunnen bedenken dat ik daarna zulke erge rsi zou krijgen etcquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was dan een nuttige investering!![]()
daarom heb ik ook rijles gehad in rotterdam, en niet in deventerquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef YPPY het volgende:
Maar dankzij Rotterdam kan ik nu overal rijden. Het is niet altijd leuk, maar ik kan nu alles.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een afspraak hoor 12 december![]()
idd en zaterdag zie ik die dokter ook dus ik neem alles meequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Damn, ik snap écht niet dat ze je zo lang laten wachten.
![]()
Maar, je hebt nu wel een datum en wat zekerheid, dat helpt misschien ook al. Heel veel sterkte meid!![]()
Even in DIG vragen misschien?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef ymme het volgende:
Nou had ik gisteren een discussie met mijn vriend.
De USB-kabel van de mp3-speler zou ik ook gewoon kunnen gebruiken voor onze Sony Digital Handycam.
Ja niet dus he. Ik zou vandaag een filmpje versturen via de mail. Pech. Ik heb ook geen idee welk kabeltje ik hiervoor wel moet gebruiken.
Het is een Sony Digital Handycam, digital 8.
En ik kan d'r dus niet achter komen. Mijn fiets is bij de fietsenmaker, dus kan ook niet naar de stad fietsen om 't na te vragen.
Zit echt allemaal tegen vandaag.
Kun je dat niet eensquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Heavenlyblue het volgende:
Jammer ymme, volgende keer beter joh.
Ik ben vanmorgen naar bodybalance geweest en ik ben er achter gekomen dat ik 1 ding niet heb: balanceIk viel steeds om, maar misschien kwam dat ook omdat ik niet gewend ben om in been in de lucht te houden en dan de ander in je nek proberen te leggen
In het dagelijks leven speel je ook geen slangenmens.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:38 schreef Heavenlyblue het volgende:
In het dagelijks leven val ik nooit om![]()
de mijne was ook echt leukquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:20 schreef YPPY het volgende:
Jullie mogen allemaal mijn examinator lenen. Die was leuk.En liet me slagen.
de eerste keer slaagt volgens mij ongeveer de helft en zeker niet bijna niemandquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:23 schreef freecell het volgende:
Balen Ymme, maar hey, bijna niemand slaagt de eerste keer en zeker niet als je zo zenuwachtig bent!
Ik heb zelfs nog nooit rijles gehad
Dat hangt heel erg van de regio af, er zijn regio's waar helaas dat wat freecell zegt heel waar is (en dan maakt het nog uit welke examinator je hebt ook).quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
de eerste keer slaagt volgens mij ongeveer de helft en zeker niet bijna niemand
dat begrijp ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Miss_S, het idee was om ymme een hart onder de riem te steken, met het 'bijna niemand'
Zodat ze zich niet eenzaam en alleen voelt
en dat geloof je zelf?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hangt heel erg van de regio af, er zijn regio's waar helaas dat wat freecell zegt heel waar is (en dan maakt het nog uit welke examinator je hebt ook).
wáárom moet je er dan wat van zeggen?quote:
omdat sommige wel een in sprookjes gelovenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wáárom moet je er dan wat van zeggen?
Als je begrijpt dat we haar een hart onder de riem willen steken? Zeg dan even niets, want ik weet ook dat het niet waar is in de meeste gevallen, maar tóch....niet alles hoeft altijd waar te zijn wil je iemand troosten
Ik vind bodybalanceles dus echt he-le-maal geweldig. Ik deed het vroeger altijd bij de sportschool. Niet dat het er erg gracieus uitzietquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Heavenlyblue het volgende:
Jammer ymme, volgende keer beter joh.
Ik ben vanmorgen naar bodybalance geweest en ik ben er achter gekomen dat ik 1 ding niet heb: balanceIk viel steeds om, maar misschien kwam dat ook omdat ik niet gewend ben om in been in de lucht te houden en dan de ander in je nek proberen te leggen
Ja en daar heb ik alle reden toe. Ik ken namelijk iemand die zelf examinator is in Twente en dat gewoon openlijk toegeeft (en daarvoor op de vingers getikt is).quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef ymme het volgende:
*zucht*
toch raar dat op de site van het cbr daarbij staat dat het slagingspercentage bij eerste examen zelfs hoger is dan het landelijk gemiddeldequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik alle reden toe. Ik ken namelijk iemand die zelf examinator is in Twente en dat gewoon openlijk toegeeft (en daarvoor op de vingers getikt is).
Dat zeg ik ook altijd tegen andere. En het rare is, ik weet 't ook. Ik kan het ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alles komt goed Ymme. Volgende keer weet je wat je kunt verwachten en laat je ze een poepie ruiken.
Serieus, je moet jezelf overtuigen dat je het kunt. Het enige dat misging was dat je jezelf niet vertrouwde op dat moment. Ga voor de spiegel staan en zeg dat je het kunt!Lief zijn voor jezelf!
Filmpje?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Heavenlyblue het volgende:
wanneer mag je nu weer op examen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen andere. En het rare is, ik weet 't ook. Ik kan het ook.
Maar op het moment zelf, denk ik toch heel anders blijkbaar.
Probeer jij mij nog verder de put in te praten? Dat lukt je niet, want ik kan niet verder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch raar dat op de site van het cbr daarbij staat dat het slagingspercentage bij eerste examen zelfs hoger is dan het landelijk gemiddelde
Er moeten 3 werkdagen tussen zitten, dan vraagt hij weer aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wanneer mag je nu weer op examen?
en ga je nog veel lessen tussendoor plannen?
was niet tegen jouw bedoelt want ik hoor jou niet met smoesjes aan komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Probeer jij mij nog verder de put in te praten? Dat lukt je niet, want ik kan niet verder.![]()
regende het onderweg?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fsck, het enige wat momenteel nog droog is aan mij is m'n humor
Nee, ik was met mijn kleren aan in de douche gaan staan...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
[..]
regende het onderweg?
Wij krijgen hier het huis niet warm..
Kun je overdag met 1 verwarming de boel makkelijk warm krijgen, na 6 uur krijg je het niet warm met 3 verwarmingen open..
Blokverwarming..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |