Ah ja, nu herinner ik het mequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:59 schreef YPPY het volgende:
Mijn teennagel is van het weekend twee keer omgeklapt Rewimo. Dat was niet zo leuk. Dinsdagochtend heeft de huisarts de nagel eraf getrokken, ook niet zo leuk. Woensdag kon ik niet werken, want ik kon mijn schoenen niet aan. Nu zit het netjes dicht en kan ik dus fijn zonder verband.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:30 schreef Troel het volgende:
SQ, ik houd van je!
Heerlijk weer zo'n fijne, simpele, niet ellenlange topictitel
gelukkig zeg jij het en niet ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik wil dikke lagen blubbervet liever niet onder "vrouwelijke rondingen" laten vallen. Okke, het zijn rondingen, maar heel vrouwelijk vind ik ze niet
ach, dan blijft het in ieder geval druk op fok!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Edoch ben ik van nature niet gezegend met brede heupen, dus ik zal later wel een stel VMBO-ers baren
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef teigan het volgende:
[..]
ach, dan blijft het in ieder geval druk op fok!
haha ik geloof die shit niet meer hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws voor Christan en al onze andere (toekomstige) kindjes
Vrouwelijke rondingen: slimmere kinderen
Queerquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb net 5 sharonfruits gekocht, maar ik vind ze een beetje weeïg oet, niet zo lekker.
Iemand een idee of je er ook mee kan koken? Want daar lijkt de smaak me wel weer geschikt voor.
Het is meer een soort zoete achte aardappelsmaak dan echt fruitig. Groningers zouden de smaak "kweer" noemen.
Nee, niet queerquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Queer
Ik vind die dingen echt te smerig, snotvruchten zijn het. Zelfs de hond vrat ze niet
Nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, niet queer![]()
Kweer. En ik weet dat eht deen Nederlands woord is, daarom zet is het er ook zo neer.
Vast welquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet
Ik denk echter dat die woorden wel familie zijn van elkaar
ahhh eindelijk iemand die net zo is als mij, ben ook de hele nacht lang wakker geworden door die regenbuien en hagelbuien, en op me werk keken ze me allemaal zo raar aan. en me dan ook nog raar aankijken als ik om 10 over 5 pas klaar ben met een gesprek en zo ongelovelijk pissig was op dat moment dat ik ech iedereen af had kunnen schieten die in mijn buurt kwam. (was om 5 uur klaar)quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef octopussy het volgende:
Succes Motorbloempje. Lekker veel thee drinken voordat je op moet![]()
Het is buiten ineens stil zeg!
Heb zo ongeveer de hele nacht wakker gelegen door de luidruchtige regenbuien en halfbakken nachtmerries.
Daarna maar de halve dag in bed doorgebracht met laptop en thee en Oscar. Zou eigenlijk naar een SAP seminar gaan in Utrecht, maar had flink last van mijn darmen.Om 6.30 opstaan met buikpijn, weinig slaap en met deze weersomstandigheden OV reizen leek me niet zo'n geslaagde combi
![]()
Je bent goed bezig!quote:Op zondag 11 november 2007 10:42 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen...
Ik heb net even les 12 van Evy gelopen, en dat ging best heel lekker...
Nu douchen, en dan even kijken wat ik verder ga doen vandaag
dat lijkt me inderdaad wel een heel fijn gevoelquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef freecell het volgende:
Gaat lekker met lopen Teigan!
Ik was vanmorgen voor het eerst sinds mijn 13e onder de 70 KG![]()
69,9
Morgen bij de update zit ik er vast weer iets boven, maar ik wilde toch even jompelen
En ik blijk een centimeter langer te zijn dan ik dacht, dus ff aanpassen zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |