Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.
Maar als ze aan je blijven zitten met hun tengels, dan gaat de "lol" er echt wel af.
Het is vreemd dat dit toegestaan wordt. En dan nog wel bij iemand die in het huis al een keer aangerand is, en al een keer een volle vuistslag in haar gezicht heeft gehad.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.
Maar als ze aan je blijven zitten met hun tengels, dan gaat de "lol" er echt wel af.
Het is vreemd dat dit toegestaan wordt. En dan nog wel bij iemand die in het huis al een keer aangerand is, en al een keer een volle vuistslag in haar gezicht heeft gehad.
Ga voor de grap maar eens lijstjes maken en dan ben je er zo achter wie het lijdende voorwerp daar is. Dat is Lieke. Die heeft ook geen fuck te maken met Jaap of met die slip uittrekactie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...
Klopt, dat is zeker onbegonnen werk. De productie had vanaf het begin af aan duidelijk moeten zijn van wat wel en niet getolereerd wordt. Ik denk dat iemand echt een vuistslag in zijn of haar gezicht moet krijgen voordat ze overgaan tot verwijdering uit DGK.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...
Natuurlijk is het onbegonnen werk om lijstje bij te houden en totaal overbodig, want het zou niet uit moeten maken hoeveel keer één persoon al aangepakt is, de consequenties die daaruit voortvloeien moeten juist gelijk zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Weg werken?..echt niet... je mag iemand weg sturen..maar dan moeten je medebewoners het daar wel allemaal mee eens zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:36 schreef Py het volgende:
[..]
DIt is dgk, remember. Het is de bedoeling dat je probeert medebewoners weg te werken.![]()
\'Ik zit hier niet voor een zak M&M\'s\'![]()
Dat zie je nu wel goedquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:27 schreef Py het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je het niet met me eens bent.![]()
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
[..]
Ga voor de grap maar eens lijstjes maken en dan ben je er zo achter wie het lijdende voorwerp daar is. Dat is Lieke. Die heeft ook geen fuck te maken met Jaap of met die slip uittrekactie.
Het gaat ook over Lieke en niet over wat Huub allemaal heeft gedaan.
Lieke moet gewoon zo slim zijn als ze zelf zegt dat ze is en gewoon naar huis toe gaan met haar kop omhoog.
Gewoon afstand nemen van die asociale kutbende.
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vraag me af hoe Lieke dat gebash op een charmante manier had kunnen beëindigen..
Lieke heeft veel kwaliteiten en ik heb respect voor haar..maar humor heeft ze niet....
Ze zat schaakmat gisteravond en dat had de Febo moeten zien en begrijpen...de hele situatie kon alleen maar beëindigd worden door interventie van buitenaf..
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Dark het volgende:
Kut, kutter en kutst zijn wakker!
Kutter vraagt aan kutst hoe laat het is.
Tis daar zelden 1 tegen 1.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.
Maar nee, 2,3,4,5 zelfs 6 man t.o. zich, laffer kan het toch niet. Chapeau voor Lieke gisteravond, ik had er allang een voor zijn muil geknalt en ik heb nog nooit iemand geslagen.
Lieke had ze in de MB al aan moeten pakken. Zij is verbaal veel sterker dan kutter en kutst, ze had ze zo onder de tafel geluld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vraag me af hoe Lieke dat gebash op een charmante manier had kunnen beëindigen..
Ze heeft het geprobeerd door serieus erop in te gaan, weg te lopen en te zwijgen, wachten tot het vanzelf zou stoppen. Duidelijk was voor mij dat ze koste wat kost wilde voorkomen dat zou ontaarden in fysiek gedoe..
De kunst is om je ontwapenend op te stellen en de spanning die steeds hoger oploopt te doorbreken.
Humor is daarin een machtig wapen..(ik moet nog steeds grinniken als ik denk aan die schaterende Jaap met de schaakbord voor z'n kop eerder op de avond tijdens de ruzie tussen Huub en Lieke)
Lieke heeft veel kwaliteiten en ik heb respect voor haar..maar humor heeft ze niet....
Ze zat schaakmat gisteravond en dat had de Febo moeten zien en begrijpen...de hele situatie kon alleen maar beëindigd worden door interventie van buitenaf..
Weet ook niet hoe ik het zou beëindigen.. Hoe kwam het die 2 dweilen zolang doorgingen? Waarom stopten ze niet toen Jaap zei dat er televisiemateriaal genoeg was? Een typisch vrouwending denk ik..mannen hebben dan al sneller zoiets van 'ok, over tot de orde van de dag'...Welke reactie van Lieke had hun tevreden gesteld? Waren ze met voorbedachte rade er allebei op uit om het te laten escaleren?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.
Denk dat dát juist hetgene is wat die twee sletten niet kunnen hebben, dat Lieke ze verbaal de baas is, dat is onverteerbaarvoor die 2 sloeries, dus uiten ze hun frustratie op de enige manier waarop ze dat blijkbaar kunnen, fysiek en domme scheldpartijen....quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.
Maar nee, 2,3,4,5 zelfs 6 man t.o. zich, laffer kan het toch niet. Chapeau voor Lieke gisteravond, ik had er allang een voor zijn muil geknalt en ik heb nog nooit iemand geslagen.
Inderdaad, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
Tis daar zelden 1 tegen 1.
En voor sommigen is dat puur afhankelijk op welke manier hun favoriet erbij is betrokken. Toen Dennis iedereen een tijd over hem heen heeft gehad, vonden we dat met zn allen niet meer dan terecht. Puur omdat hij niet zo populair is in de cos.
Maar als Huub of Lieke het lijdend voorwerp zijn, dan is uitlokken ineens lager dan laag![]()
Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix heeft dit op zichzelf afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
En voor sommigen is dat puur afhankelijk op welke manier hun favoriet erbij is betrokken. Toen Dennis iedereen een tijd over hem heen heeft gehad, vonden we dat met zn allen niet meer dan terecht. Puur omdat hij niet zo populair is in de cos.
Maar als Huub of Lieke het lijdend voorwerp zijn, dan is uitlokken ineens lager dan laag![]()
met 1 verschilquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Ik heb maar weer eens een stukje geschreven....
Misschien het begin tot aanzet van een aktie tegen de DGK vrijstaat.
http://openminded.wordpre(...)uden-kooi-vrijstaat/
Zullen wel weer schrijf en spelfouten in staan.
Het gaat er niet om of iemand wel of niet een toffe peer is. Als Brian iets flikt, worden er gelijk 3 cossen volgeschreven dat het allemaal niet kan, en als Huub over de grens gaat hoor je er hier bijna niemand commentaar op hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix had dit zelf over zich afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.
In de eerste week kregen veel mensen al een hekel aan hem, denk aan de gebroken vinger van Huub en het naar de strot vliegen van Lieke. Dat heeft nog niemand geflikt die net binnenkwam ( dit was dus zijn darkside laten we maar zeggen).
Daarna is hij nooit maar ook nooit meer in beeld geweest, positief of negatief, gewoon een dood vogeltje dat eerst als een puppy achter Jaap aanliep en later achter Naad.
En zie, ook hier ging het in de eerste week weer om Huub en Lieke, maar blijf vooral geloven dat Dennix een toffe peer is, mijn zegen heb je.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix heeft dit op zichzelf afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.
In de eerste week kregen veel mensen al een hekel aan hem, denk aan de gebroken vinger van Huub en het naar de strot vliegen van Lieke. Dat heeft nog niemand geflikt die net binnenkwam ( dit was dus zijn darkside laten we maar zeggen).
Daarna is hij nooit maar ook nooit meer in beeld geweest, positief of negatief, gewoon een dood vogeltje dat eerst als een puppy achter Jaap aanliep en later achter Naad.
En zie, ook hier ging het in de eerste week weer om Huub en Lieke, maar blijf vooral geloven dat Dennix een toffe peer is, mijn zegen heb je.![]()
nee, dat is puur omdat dennix vanaf het begin al een hele grote bek had, maar alleen als hij zich kon verstoppen achter een japie of een naad, of wel ander dan ook. een lafbek met een grote mond, hoe lelijk is dat? dat is waarom hij niet populair is en waarom weinig man het erg vind als hij ook een lekker gebashed word.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
Prima stuk Roevka, niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Op zich heb je wel gelijk maar ik denk dat het toch meer te maken heeft met sfeer, context, intentie en basispersoonlijkheid van de persoon dan met populariteit in het algemeen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of iemand wel of niet een toffe peer is. Als Brian iets flikt, worden er gelijk 3 cossen volgeschreven dat het allemaal niet kan, en als Huub over de grens gaat hoor je er hier bijna niemand commentaar op hebben.
nog een verschil nix heeft nooit 2 en een half uur achter elkaar onder vuur gelegenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef Py het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.![]()
Ik heb t over de gebeurtenissen en hoe soortgelijke situaties in het ene geval totaal anders uitgelegd worden dan in het andere geval omdat er andere personen bij zijn betrokken.
Dennis heeft het over zichzelf afgeroepen en Lieke is zielig.![]()
Uiteraard is dat zo, Huub is nou eenmaal een stuk populairder dan Brian wat ook begrijpelijk is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk maar ik denk dat het toch meer te maken heeft met sfeer, context, intentie en basispersoonlijkheid van de persoon dan met populariteit in het algemeen...![]()
Jij lijkt me fijn gezelschap voor pakweg een maandjequote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hoe je tegenstander te verslaan?
Punt 1 moet je je gaan nestelen.
Raak er vertrouwd mee dat je nooit meer de Kooi verlaat. Dat je het prima vindt om er nog wel 10 of 20 jaar te zitten. Jij gaat nergens heen en je vindt het prima zo.
Daarbij zorg je dat je met al je bewoners goed kan opschieten, dat gaat bij de 1 makkelijker dan bij de ander maar wel mogelijk.
Tijdens 1 op 1 situaties vraag je heel casual naar de thuissituatie.
Hoe gaat het met je moeder? Mis je die en die niet? Ken je iemand die jarig is deze maand.
Ogenschijnlijk gewonde zaken die de andere bewoner onmiddelijk terugbrengt naar zijn of haar vertrouwde omgeving.
Geef regelmatig duidelijk aan dat er maar 1 kan winnen. Doe dit niet vanuit een hogere positie maar stel je zo op dat het voor jou ook een verlies kan betekenen.
Daarbij kan je nog hele kleine subtiele dingetjes doen waardoor een ander aan zichzelf gaat twijfelen.
Verleg spullen een ietsje. Niet verstoppen of meters verder maar een centimeter of 10 is genoeg.
Ik heb dit experiment zelf gedaan en weet dat je iemand daar helemaal gek mee krijgt.Volhouden is noodzakelijk.
Omdat je die dingen niet groot aanpakt zal het op stream niet opvallen en komt er geen info los van buiten naar binnen.
Ga niet in op bashen maar blijf ze aankijken op zo'n moment en hou dat vol.
Bij apen krijg je daarmee de grootste schreeuwerd stil en daarna zelfs bang.
Helaas kan geen bewoner dit lezen of spelen , daar zijn het de karakters niet voor.
Goed stuk!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Idd, vreemde conclusie van je.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef Py het volgende:
Dennis heeft het over zichzelf afgeroepen en Lieke is zielig.![]()
Goed stuk Akveor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Tijd voor Anita misschien?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef ThomasSlayer het volgende:
Bij apen krijg je daarmee de grootste schreeuwerd stil en daarna zelfs bang.
Helaas kan geen bewoner dit lezen of spelen , daar zijn het de karakters niet voor.
Mee eens NMNSquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het hoeft van mij helemaal niet te stoppen. Laat ze lekker gaan, ze sporen geen van allen. Iedereen komt daar aan de beurt en degene die niet aan de beurt komt die speelt het schijnbaar redelijk goed. 1 tegen 1, 9 tegen 1, 3 tegen 3, het is gewoon een ziek spel waarbij alle emoties getriggerd worden. Zowel bij spelers als bij kijkers.
En ook streamers zijn een beetje ziek, ze kijken immers en ze laten zich mee slepen. Ramptoeristen van de eerste orde. Ook ik ben ramptoerist en ik geniet volop als Dennis Huub een keer de baas is. Good guys-bad guys, iedere streamer heeft ze.
Daanraast liegen die spelers ook nog eens volop voor de streams om in een goed blaadje te komen. Ze doen dat allemaal, niet één uitgezonderd, en zetten daarmee de streamers op het verkeerde been. Lieke vertelde gisteren bijvoorbeeld dat er heel veel extensions waren uitgetrokken door Brian. Maar waar zijn die extensions dan? Is het controleerbaar? Of is het alleen maar om streamend nederland te laten denken dat ze zielig is?
De grens ligt bij mij bij acties zoals Brian die had tegen Amanda (douche). en gericht een glas schoppen in Dennis z'n richting. Dat vind ik niet kunnen en strafwaardig. Maar mijn grens is weer anders dan de grens van andere kijkers.
Waar ik mij het meest aan stoor is dat daar blijkbaar mensen aan het werk zijn die beelden afschermen voor de buitenwereld omdat er vermoedelijk zaken gebeuren die streamers niet mogen zien of waarbij ze bang zijn dan streamers er doorheen schieten. Ik vind dat dus niet principieel niet kunnen. Ze sollen met streamers, laten ze zonder info, onthouden ze van beelden, hebben simpelweg lak aan streamers.
Je schrijft het zelf. Het is niet mijn conclusie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, vreemde conclusie van je.![]()
Maar goed, over tot de orde van de dag. Ben benieuwd hoe de groepen op elkaar gaan reageren als ze wakker zijn. Wrs weer, ouwe jongens krentenbrood.
Jaap heeft maanden aan één stuk onder vuur gelegen van Huub en Eric, en ja, ook langer dan 2 uur aan één stuk en een tandje erger dan wat er gistren gebeurde. Dat was namelijk redelijk onschuldig. Ook Erik is flink aan de beurt geweest. Ook Dennis is langer dan 2 uur aan één stuk aangepakt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nog een verschil nix heeft nooit 2 en een half uur achter elkaar onder vuur gelegen
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het hoeft van mij helemaal niet te stoppen. Laat ze lekker gaan, ze sporen geen van allen. Iedereen komt daar aan de beurt en degene die niet aan de beurt komt die speelt het schijnbaar redelijk goed. 1 tegen 1, 9 tegen 1, 3 tegen 3, het is gewoon een ziek spel waarbij alle emoties getriggerd worden. Zowel bij spelers als bij kijkers.
En ook streamers zijn een beetje ziek, ze kijken immers en ze laten zich mee slepen. Ramptoeristen van de eerste orde. Ook ik ben ramptoerist en ik geniet volop als Dennis Huub een keer de baas is. Good guys-bad guys, iedere streamer heeft ze.
Daanraast liegen die spelers ook nog eens volop voor de streams om in een goed blaadje te komen. Ze doen dat allemaal, niet één uitgezonderd, en zetten daarmee de streamers op het verkeerde been. Lieke vertelde gisteren bijvoorbeeld dat er heel veel extensions waren uitgetrokken door Brian. Maar waar zijn die extensions dan? Is het controleerbaar? Of is het alleen maar om streamend nederland te laten denken dat ze zielig is?
De grens ligt bij mij bij acties zoals Brian die had tegen Amanda (douche). en gericht een glas schoppen in Dennis z'n richting. Dat vind ik niet kunnen en strafwaardig. Maar mijn grens is weer anders dan de grens van andere kijkers.
Waar ik mij het meest aan stoor is dat daar blijkbaar mensen aan het werk zijn die beelden afschermen voor de buitenwereld omdat er vermoedelijk zaken gebeuren die streamers niet mogen zien of waarbij ze bang zijn dan streamers er doorheen schieten. Ik vind dat dus niet principieel niet kunnen. Ze sollen met streamers, laten ze zonder info, onthouden ze van beelden, hebben simpelweg lak aan streamers.
Mooi geschreven !!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Dan heb je toch een paar weken gemist ben ik bangquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nog een verschil nix heeft nooit 2 en een half uur achter elkaar onder vuur gelegen
Onzin...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft maanden aan één stuk onder vuur gelegen van Huub en Eric, en ja, ook langer dan 2 uur aan één stuk en een tandje erger dan wat er gistren gebeurde. Dat was namelijk redelijk onschuldig. Ook Erik is flink aan de beurt geweest. Ook Dennis is langer dan 2 uur aan één stuk aangepakt.
Mensen schijnen snel dingen te vergeten......
Tuurlijk, je hebt helemaal gelijk.....als er helemaal geen manipulatie zou zijn, het een volkomen gelijke strijd was, iedereen gewoon zijn eigen spel mag spelen en het concept zou zijn gebleven zoals het ooit is begonnen. Dan wel ja!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef ThomasSlayer het volgende:
....
Daar sluit ik me helemaal bij aan.... ze hebben geen respect voor kijkers die ze wel eerst een 'band' laten opbouwen met de wannabees. Ook het gebrek aan verklaringen of correcte verslaggeving vind ik schandelijk. Maar wat te doen. Moeten dan de Streamkijkers massaal naar de villa trekken.... ? Ik vind dat een enge gedachte. Ik vraag me ook steeds mee af wie onze belangen zouden moeten behartigen? Zij we dat dan toch zelf? Of zijn er instanties die hier op in behorente springen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
KNIP
Dan weet jij ook vast nog wel hoe Huub behandeld is in het begin NMNS....dat was bar en boosquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft maanden aan één stuk onder vuur gelegen van Huub en Eric, en ja, ook langer dan 2 uur aan één stuk en een tandje erger dan wat er gistren gebeurde. Dat was namelijk redelijk onschuldig. Ook Erik is flink aan de beurt geweest. Ook Dennis is langer dan 2 uur aan één stuk aangepakt.
Mensen schijnen snel dingen te vergeten......
Tja, dat is snel geschreven. Bewijs het tegendeel maar eens......Uren aan één stuk hebben Erik en Huub alle mensen wakker gehouden. Uren aan één stuk hebben Erik en Huub Jaap achterna gezeten, daar was het gisteren echt kinderspel bij.quote:
Jep, die heeft het ook voor z'n kiezen gehad maar ging er zelf ook vol tegen in. Ze doen het dus allemaal, de één net iets doortrapter dan de ander, de ander net op een leukere manier dan de één. Ik vond Jaap het altijd geweldig doen, maar krijg maar eens een pak boter in je gezicht of een ei of wat op je hoofd. Als ontvanger vind je dat vermoedelijk ook niet grappigquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dan weet jij ook vast nog wel hoe Huub behandeld is in het begin NMNS....dat was bar en boos
Waar ik mij aan stoor is dat de redactie steeds weer hun eigen regels door de vingers ziet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het niet te geloven dat Huub zich dan in heeft weten te houden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:48 schreef Dark het volgende:
Huub vertelde iets tegen Lieke over gisteravond en dat er 2x iets gebeurd is en het was overduidelijk!
Jep, het is een feit dat regels aangepast worden. Maar wie zijn er dan de grootste sukkels, de redactie of spelers die het zich laten welgevallen en gewoon meegaan met al die veranderingen in de hoop dat ze ooit een miljoen krijgen? De verstandigste spelers zijn die spelers die er niet meer zijn.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar ik mij aan stoor is dat de redactie steeds weer hun eigen regels door de vingers ziet.
Ik had graag willen weten hoe de Gouden Kooi er nu uit had gezien als Amanda uit de kooi was gezet na het koffie gooien,.
Vanaf toen heeft de redactie de regels niet meer gehandhaafd.
Huub heeft dus blijkbaar wel wat gedaan, erna zei Huub dat omdat hij het dit keer wel had gezien "dit" dan het resultaat was, ze willen hem er vandaag mee confronteren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het niet te geloven dat Huub zich dan in heeft weten te houden.
Ja daaag..bewijs jij het maar..jij komt er mee...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat is snel geschreven. Bewijs het tegendeel maar eens......Uren aan één stuk hebben Erik en Huub alle mensen wakker gehouden. Uren aan één stuk hebben Erik en Huub Jaap achterna gezeten, daar was het gisteren echt kinderspel bij.
Huub weet dat hij buiten staat op het moment dat hij iets tegen Brian onderneemt, ze letten toch alleen op hem? Dus die kan zich niet 1 faux pas veroorloven......terwijl Brian, enfin, dat weten we nu wel....quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het niet te geloven dat Huub zich dan in heeft weten te houden.
Daar zal de feboquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Lieke wil ervoor zorgen dat het de volgende keer op beeld staat.
Huub - vorige 2x zag ik het niet, maar deze keer zag ik het wel - over Brian
Lieke wil Brian er mee confronteen vandaag, kom maar op!
Lieke - Kan net zo goed 2 in 1 pakken, begin ik bij Amanda, dan komt Brian vanzelf.
Het klopt wel,want Huub gaf Dennix een zet en draaide zich gelijk om en zag dat Brian aan haar zat het is op het filmpje ook duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:53 schreef kybe het volgende:
Brian heeft dus weer met zijn poten aan Lieke gezeten.Huub heeft het dit keer wel gezien.
Ja, scijnbaar. Ik geloof er ook wel iets van. Maar die twee, vooral Huub en Lieke, weten perfect hun verhaal af te steken om er zelf goed vanaf te komen. Ze buiten deze momentjes uit en spelen ook dit gewoon voortreffelijk. De hamvragen: Wat is nu echt waar en wie stinkt er in en wie niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:53 schreef Py het volgende:
Gesprekje in bed van Huub en Lieke:
Huub heeft dus iets zien gebeuren bij Lieke. Waarschijnlijk iets wat Brian heeft gedaan. huub is daardoor volledig door t lint gegaan. 'Dat is dan t resultaat als ik dat zie en woedend wordt, en dat zal altijd het resultaat zijn', aldus Huub.
Ik denk dat het niet over haar armen vastpakken gaat.Zal wel tijdens SL zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:55 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het klopt wel,want Huub gaf Dennix een zet en draaide zich gelijk om en zag dat Brian aan haar zat het is op het filmpje ook duidelijk te zien.
Precies!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[..]
Wat is nu echt waar en wie stinkt er in en wie niet?
Dit is toch het énige wat Huub en Lieke kunnen doen? Zij kunnen zich de streken van Brian, Amanda en Nadia niet veroorloven, dus moeten ze het op deze manier kenbaar makenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, scijnbaar. Ik geloof er ook wel iets van. Maar die twee, vooral Huub en Lieke, weten perfect hun verhaal af te steken om er zelf goed vanaf te komen. Ze buiten deze momentjes uit en spelen ook dit gewoon voortreffelijk. De hamvragen: Wat is nu echt waar en wie stinkt er in en wie niet?
dat het kleuter groepje liegt is overduidelijk omdat wij de kijkers vaak het ene zien en zij heel vaak het andere zeggen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
je bedoeld dat huub en lieke hun verhaal doen,en streamers kunnen dat horen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, scijnbaar. Ik geloof er ook wel iets van. Maar die twee, vooral Huub en Lieke, weten perfect hun verhaal af te steken om er zelf goed vanaf te komen. Ze buiten deze momentjes uit en spelen ook dit gewoon voortreffelijk. De hamvragen: Wat is nu echt waar en wie stinkt er in en wie niet?
Ik denk dat dit niet alleen gaat over vastpakken.... Brian zal tijdens de SL wel weer wat gedaan hebben, vorige keer bij de paardenbak heeft hij haar toen ook geschopt. (het zal ook wel weer niet op camera zijn... kut febo)quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:55 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Het klopt wel,want Huub gaf Dennix een zet en draaide zich gelijk om en zag dat Brian aan haar zat het is op het filmpje ook duidelijk te zien.
ik geloof het ook.......... Huub zegt ook dat hij door het lint is gegaan, dus wat dat aangaat, maakt tie het niet mooier dan het is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Brian gisteravond weer zijn mannelijkheid op de voor hem welbekende manier heeft tentoongespreid. Hij begint te leren dat dat loontquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook voor het feit dat Lieke Amanda wilt uitlokken met dat verhaal van Deborah.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar zal de feboongetwijveld een stokje voor steken.
Ik kan niet ontkennen dat ik af en toe bewust op dezelfde overtrokken wijze waarop mensen H en L promoten de negatieve kant opzoek. Dat is soms zo. Maar meestal schrijf ik toch echt gewoon op hoe ik het zie en hoe ik het vind.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja daaag..bewijs jij het maar..jij komt er mee...
Als ik eerlijk tegen je mag zijn..![]()
Jou manier van schrijven lijkt er op gericht de lezer op de kast te krijgen...de kast hier heeft er slijtplekken van..![]()
Koortslippen heersen nogal in dat hok.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:59 schreef miesy het volgende:
[..]
dat het kleuter groepje liegt is overduidelijk omdat wij de kijkers vaak het ene zien en zij heel vaak het andere zeggen.
daar heb ik huub en lieke nog niet 1 keer op kunnen betrappen.
Bedankt voor deze mededeling!quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:01 schreef Dark het volgende:
Aan het ritme te horen in de slaapkamer, wordt er weer geanaaliseerd.
Ik ben nooit meer vergeten hoe Brian Lieke bijna door een glazen tafel duwde.Ik zal nooit vergeten hoe hij Amanda onder die douche heeft gezet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vind inderdaad het heel opvallend dat een brian en ook amanda alles maar kunnen maken...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:00 schreef Darklight het volgende:
Stuur Brain gewoon naar huis, of geef hem een boete
Slaat nergens op dat die maar alles kan maken
Ik geloof Lieke ook tot op zekere hoogte. Maar vraag je het volgende eens af:quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:59 schreef Desii het volgende:
[..]
ik geloof het ook.......... Huub zegt ook dat hij door het lint is gegaan, dus wat dat aangaat, maakt tie het niet mooier dan het is.
We weten allemaal hoe een sniek Brian is en ik geloof Lieke in alle 3 de gevallen
tja...je hebt gewoon gelijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
En toch vind ik HJL ook fout. Ze hadden het nooit moeten pikken dat Brian vorige week ermee weg kwam. I don't give a shit wat ze belooft is door achter, ze ( HJL) staan dit zelf toe.
Als ze alledrie samen de poort uitlopen denk ik dat ze meer aanbiedingen krijgen voor shows, etc dan dat ze in die zooi blijven zitten. Dus ook al komen er honderd irritante vingers voor Lieke's ogen en heeft ze de benen blauw, als ze er niets aan doet en het slachtoffer blijft spelen is dit waar ze zelf voor kiest.
Hoe achterlijk kun je zijn om te accepteren dat er een ton van je jackpot afgaat voor een lellebellenoorbel de lucht in gooien, maar je house-mate komt weg met vernielingen, geweld en parashit toestanden?
En hoe stupid kun je zijn om te verkondigen dat je over een kleedje struikelt, terwijl een kutnewbie je de trap af flikkert waardoor je je vingers breekt, en deze nooit meer compleet zullen genezen?
Nope, ik heb geen melij met hen. Ik denk dat van alle mensen Cora een heldere blik heeft op de zaken. Gewoon een tonnetje proberen los te peuteren bij het productie team en voor de rest duidelijk laten merken dat je de schijt hebt aan hun handelen. Jammer dat ze er zo'n kneus voor hadden uitgezocht om dit plan te bewerkstelligen. Ik had bv een mooie onderhandelings session tussen Nicolaas en het productie team zeer op prijs gesteld "live on the streams from the golden getto".
Theo of Joris, doe d'r es wat an!
Huub verdwijnt langzamerhand in het achterwerk van de FEBO,
en de beelden zijn niet mooi!
Hear, hear.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
En toch vind ik HJL ook fout. Ze hadden het nooit moeten pikken dat Brian vorige week ermee weg kwam. I don't give a shit wat ze belooft is door achter, ze ( HJL) staan dit zelf toe.
En terecht. Al komt er zoveel vuiigheid bij amanda vandan... dit hoeft voor mij niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook voor het feit dat Lieke Amanda wilt uitlokken met dat verhaal van Deborah.
Ja joh, dat moet je zelf weten. Ik geloof die twee alvast heel vaak niet. Het zijn gewoon goede spelers die het redelijk naar hun hand weten te zetten. Geloof jij het gedraai van Huub naar Lieke toe iedere keer? Het ene moment schoffeert hij haar tot op het bot, een paar tel later zegt hij dat hij niet zonder haar kan, haar geweldig vindt, etc. Niet één keer, niet twee keer, maar tientallen keren. Hoe geloofwaardig is het nog?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:04 schreef kybe het volgende:
[..]
En dan zou ik in dit geval Huub en Lieke niet helemaal moeten geloven?
absoluut en overduidelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja daaag..bewijs jij het maar..jij komt er mee...
Als ik eerlijk tegen je mag zijn..![]()
Jou manier van schrijven lijkt er op gericht de lezer op de kast te krijgen...de kast hier heeft er slijtplekken van..![]()
Inderdaad !! Het is jammer maar Brian kan zichzelf dus kennelijk NIET in controlequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:00 schreef Darklight het volgende:
Stuur Brain gewoon naar huis, of geef hem een boete
Slaat nergens op dat die maar alles kan maken
Voor mij ook niet nee. Dat verhaal van Huub zijn zus mocht ook niet dus in dit geval zou ik als redaktie een lijn trekken, hoe erg ik Amanda ook verafschuw.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:07 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht. Al komt er zoveel vuiigheid bij amanda vandan... dit hoeft voor mij niet.
Ik vond dat eigenlijk ook niet zo'n verkeerde actie en stilletjes denk ik dat Jaap er wel de hand in heeft gehad. Die schaakt altijd op meerdere borden. Plan een 10, uitvoering een 3.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
Nope, ik heb geen melij met hen. Ik denk dat van alle mensen Cora een heldere blik heeft op de zaken. Gewoon een tonnetje proberen los te peuteren bij het productie team en voor de rest duidelijk laten merken dat je de schijt hebt aan hun handelen. Jammer dat ze er zo'n kneus voor hadden uitgezocht om dit plan te bewerkstelligen. Ik had bv een mooie onderhandelings session tussen Nicolaas en het productie team zeer op prijs gesteld "live on the streams from the golden getto".
Ik ben het met je eens dat er veel door een Huub-bril wordt gekeken; daar maak ik mezelf ook wel schuldig aan..... maar ik vind het gewoon een scheetig jongquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof Lieke ook tot op zekere hoogte. Maar vraag je het volgende eens af:
Als Lieke en Huub een gevecht hebben, dan zeggen 7 van de 10 mensen (uit de losse pols) dat Huub gelijk heeft en Lieke niet moet zeuren.
Als Lieke en Brian, Lieke en Amanda, Lieke en Nadia, Lieke en Dennis wat gehad hebben, dan kiezen alle mensen opeens de kant van Lieke die dan opeens altijd gelijk zou hebben. Dat gaat er bij mij niet in
Toen Jaap met Dennis speelde was hij een zak en had hij nooit gelijk. Nu Jaap met H en L speelt is hij helemaap top.
Er klopt dus gewoon iets niet in het beoordelingsvermogen van veel mensen. Jaap is altijd dezelfde Jaap gebleven, alleen zijn targets veranderen.
Verbaal uitlokken is ook geen probleem maar Naad zat met haar gore tengels steeds aan Lieke. En dan ben je fysiek aan het uitlokken wat dom is omdat je dan een reactie terug kan verwachtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Guuskeee het volgende:
Ik snap het niet: "niet meer uitlokken aub"??? Heeft iemand daar echt over nagedacht? Wat gebeurd er als er door niemand niks meer uitgelokt mag worden? Dan is het spel afgelopen, er gebeurd niks meer en iedereen kan niks anders meer doen dan allemaal vriendjes worden.
Uitlokken is een essentieel onderdeel van het spel. De bedoeling is dat je als enige overblijft in de kooi en dat de rest vertrekt. Hoe wil je dat doen als je niks meer mag uitlokken? Moet je je medespelers wegjagen met vriendelijkheid een liefde? Probeer maar eens.
Het enige is dat gisteren niet echt uitlokken was, omdat Amandel geen spel speelt, omdat je daar voor moet kunnen nadenken, en dit is niet een van Snollies vaardigheden. Snollie HAAT Lieke en Huub, dit zegt ze regelmatig en toont dat ze geen spel speelt maar handelt uit emotie. En slettie Nada loopt alleen maar achter snollie aan, haar back-up.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:01 schreef Dark het volgende:
Aan het ritme te horen in de slaapkamer, wordt er weer geanaaliseerd.
Weet wel zeker dat Jaap er iets mee te maken had. Alhoewel Cora schitterend kan acteren, tranen met tuiten kan janken, zie ik Cora niet echt als 'masterbrain' achter dit plan, Jaap daartegenover...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk ook niet zo'n verkeerde actie en stilletjes denk ik dat Jaap er wel de hand in heeft gehad. Die schaakt altijd op meerdere borden. Plan een 10, uitvoering een 3.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze tegengehouden wordt door de feboquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
Als ze alledrie samen de poort uitlopen denk ik dat ze meer aanbiedingen krijgen voor shows, etc dan dat ze in die zooi blijven zitten. Dus ook al komen er honderd irritante vingers voor Lieke's ogen en heeft ze de benen blauw, als ze er niets aan doet en het slachtoffer blijft spelen is dit waar ze zelf voor kiest.
Hoe achterlijk kun je zijn om te accepteren dat er een ton van je jackpot afgaat voor een lellebellenoorbel de lucht in gooien, maar je house-mate komt weg met vernielingen, geweld en parashit toestanden?
En hoe stupid kun je zijn om te verkondigen dat je over een kleedje struikelt, terwijl een kutnewbie je de trap af flikkert waardoor je je vingers breekt, en deze nooit meer compleet zullen genezen?
Dat is de vooraf bepaalde winnaar!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:44 schreef STAP01 het volgende:
Waarom krijg ik als ik op de goudenkooi.tv klik steeds als eerste die verrotte rotkop van die Rat te zien!
Die twee samen roven straks de hele Veluwe leeg.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:15 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat Jaap er iets mee te maken had. Alhoewel Cora schitterend kan acteren, tranen met tuiten kan janken, zie ik Cora niet echt als 'masterbrain' achter dit plan, Jaap daartegenover...![]()
Ach ja, maar anders is het ook zo saai allemaal, volgende keer zijn de rollen misschien weer omgedraaid.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Verbaal uitlokken is ook geen probleem maar Naad zat met haar gore tengels steeds aan Lieke. En dan ben je fysiek aan het uitlokken wat dom is omdat je dan een reactie terug kan verwachten
Dat riep en zei ze vorige keren ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo te horen gaat Lieke de aanval naar Brain zoeken, mooi .......![]()
als je dan echt wilt laten zien dat je 'de betere' bent ga je ergens anders zitten, op bed liggen, ff buiten lopen oid om die sletjes gewoon ff te ontwijken. Gaan ze door en over de lijn van wat mag, bel gewoon naar achter en wijs de febo erop dat wat slettie en snollie aan het doen zijn tegen de regels is en of zij er iets tegen willen doen. Is wel zielig, maar wel volgens de regels.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Verbaal uitlokken is ook geen probleem maar Naad zat met haar gore tengels steeds aan Lieke. En dan ben je fysiek aan het uitlokken wat dom is omdat je dan een reactie terug kan verwachten
Het gaat mij niet eens om de ruzies tussen Huub en Lieke, of waar ze hun frustraties op botvieren. Het gaat mij meer om het feit dat ze dit alles maar over haar heen laat komen. Ook Huub die dingen doet zgn door de FEBO opgedragen wat een walgelijk beeld naar buiten brengt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze tegengehouden wordt door de febo. En idd het is Lieke eigen schuld dat ze gehoorzaamt en niet voor zichzelf opkomt. Ik vind zelfs dat ze de frustraties op de verkeerde afwenteld en daarmee de positie van hun tweeen verzwakt. Ook al is Huub een eikel en een mierenneuker ik zou bijna Anita gelijk willen geven dat ze passief agressie opwekt. Daar niets uit te willen spreken en wegloopt als ze het niet kan winnen van Huub. Wat voor haar ook best moeilijk is. Het is vaak de manier waarop zij gelijk probeert te halen. Punten erbij haalt die niet terzake zijn.
Lieke heeft gekozen voor de rol "sociaal wenselijk gedrag". Weet je nog een week geleden hoe Huub haar daar op aansprak toen ze uit die rol viel en in de aanval ging? Huub bleef maar hameren op het feit dat die rol niet bij haar zou passen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze tegengehouden wordt door de febo. En idd het is Lieke eigen schuld dat ze gehoorzaamt en niet voor zichzelf opkomt. Ik vind zelfs dat ze de frustraties op de verkeerde afwenteld en daarmee de positie van hun tweeen verzwakt. Ook al is Huub een eikel en een mierenneuker ik zou bijna Anita gelijk willen geven dat ze passief agressie opwekt. Daar niets uit te willen spreken en wegloopt als ze het niet kan winnen van Huub. Wat voor haar ook best moeilijk is. Het is vaak de manier waarop zij gelijk probeert te halen. Punten erbij haalt die niet terzake zijn.
och, zelf ben je aanvoerder van dat soort denken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zwartwit denken, heel snel oordelen is sommigen hier wel gegeven....![]()
Ho eens even. Dat verhaal van Huub is uiteindelijk wel dat hok ingekomen , kregen we toen een SL?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet nee. Dat verhaal van Huub zijn zus mocht ook niet dus in dit geval zou ik als redaktie een lijn trekken, hoe erg ik Amanda ook verafschuw.
Aangezien ik de TT heb bedacht...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Guuskeee het volgende:
Ik snap het niet: "niet meer uitlokken aub"??? Heeft iemand daar echt over nagedacht? Wat gebeurd er als er door niemand niks meer uitgelokt mag worden? Dan is het spel afgelopen, er gebeurd niks meer en iedereen kan niks anders meer doen dan allemaal vriendjes worden.
Uitlokken is een essentieel onderdeel van het spel. De bedoeling is dat je als enige overblijft in de kooi en dat de rest vertrekt. Hoe wil je dat doen als je niks meer mag uitlokken? Moet je je medespelers wegjagen met vriendelijkheid een liefde? Probeer maar eens.
Het enige is dat gisteren niet echt uitlokken was, omdat Amandel geen spel speelt, omdat je daar voor moet kunnen nadenken, en dit is niet een van Snollies vaardigheden. Snollie HAAT Lieke en Huub, dit zegt ze regelmatig en toont dat ze geen spel speelt maar handelt uit emotie. En slettie Nada loopt alleen maar achter snollie aan, haar back-up.
Terwijl ik vind dat uitlokken een onderdeel van het spel is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:31 schreef iemand bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even voor de duidelijkheid...dit heeft dus UREN geduurd..eerst in de masterbedroom en daarna in de huiskamer..
Uren..moet je je voor stellen dat je uren vlak bij je oor uitgescholden wordt door twee kuttekoppen..dat je UREN getreiterd wordt met vingers richting oog...vuistjes voor je gezicht..over je haar ge-aaid..over je wang gestreeld..je hand aantikken..en weer die vinger richting oog en weer die aai over je bol...en maar getetter horen over hoe slecht en lelijk je bent..
Wat doe jij dan..?
Ze zit daar al meer dan 6 maanden, en met nog maar 2.5 maand te gaan gaat ze niet zomaar de handdoek in de ring gooien natuurlijk, dat betekent dat dat asociale tuig gewonnen heeft. Als het programma stopt op 1 february stopt dann zal het prijzengeld waarschijnlijk door 7 gedeeld gaan worden, een ander einde zou niet logisch zijn, hoewel je het met die amateurs van de redaktie nooit zeker weet. Die zijn nog in staat om het volledige prijzengeld aan Wifebeater te geven, alleen maar omdat ie er het langst in zit...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
Lieke moet gewoon zo slim zijn als ze zelf zegt dat ze is en gewoon naar huis toe gaan met haar kop omhoog.
Gewoon afstand nemen van die asociale kutbende.
Dit maakt het geheel voor mij zo allemaal nep.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
Uiteindelijk wel ja maar er stond voor Dennix een verbod op. Maar he! Ik vind het prima hoor als Lieke het gaat gebruiken tegen Amanda! Begrijp me niet verkeerd. Als de redaktie 1 lijn wil trekken zouden ze het Lieke verbieden imhoquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho eens even. Dat verhaal van Huub is uiteindelijk wel dat hok ingekomen , kregen we toen een SL?
Amanda roept te pas en te onpas dat Huub zijn vrienden in Amerika heeft vermoord, krijgen we da een SL?
Dacht het niet, maar nu gaat het om de zus van Amanda en krijgen we wel een SL, terwijl iedereen weet wat er aan de hand is.
Meten met twee maten misschien?
Als de spelregels nadrukkelijk vermelden dat uitlokken NIET mag, dan is het dus duidelijk geen onderdeel van het spel. Maar met deze redaktie stellen die regels niets meer voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef Py het volgende:
Terwijl ik vind dat uitlokken een onderdeel van het spel is.
Met niet meer uitlokken aub wordt bedoelt dat het niet moet escaleren in fysiek geweld.... een goede scheldpartij is de redaktie gewoon blij mee. Het probleem is dat elke aktie meteen als zo'n grote aanval gezien wordt dat door veel wannabees niets overblijft dan zich fysiek groot te maken. Niemand lijkt nog te kunnen incasseren en te relativeren. Brian is daarin wat mij betreft helemaal de weg kwijt. Hij zag het afluisteren van Dennis als een aanval en kon niets anders meer dan fysiek duidelijk te maken dat hij daarvan niet gedient was en een glas de hal intrapte.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Guuskeee het volgende:
Maar Amanda heeft het zelf ook over Cora, waar ze geen ene fuck mee te maken heeft en ze schreeuwde van de week ook al naar Huub dat zijn zus zich maar lekker in elkaar moest laten slaan. Als ze zo beginnen dan zou ik ook over haar zus beginnen, hoewel het inderdaad niet mijn ding is, maar dan voelt ze het tenminste wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:07 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht. Al komt er zoveel vuiigheid bij amanda vandan... dit hoeft voor mij niet.
Juist de personen die ik het liefst nooit meer wakker zie worden...;)quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 1 en 2 Huub en Lieke ontbijt op bed in de MB
Stream 3 en 4 op Nadia in bed en ander bed Brian en Amanda.
Zo te zien alleen Brian en Nadia wakker.
Oh, ze hebben wel bewaking, maar daar heb je weinig aan als die staat toe te kijken hoe Wifebeater Lieke weer eens slaatquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
In het echte leven zouden miljonairs bewakers in dienst nemen, maar dat kan hier blijkbaar ook niet. Dus het plaatje klopt zowiezo niet.
Jaap heeft al eens eerder gestaakt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef marky het volgende:
HJL moeten gewoon dreigen met opstappen alledrie tegelijk. En dit zonder enige vorm van maken van TV dan ook gewoon gedrieen naar achter en daar zeggen nu ingrijpen of wij gaan niet meer terug die kooi in. Ze kunnen nooit gedwongen worden omdat te doen. Ik vermoed zomaar dat JdM binnen 5 tellen daar in het hokje staat om in te grijpen. Als HJL in een keer de kooi uitgaan is er geen uitzending meer te maken.
Ik geef je gelijk wat betreft het gedraai van Huub.Zeker toen hij vannacht zei:''wat ben ik blij dat ik met jullie speel''.Daar had ik absoluut moeite mee, omdat hij naar mijn mening de laatste dagen vervelend tegen Jaap en lieke is geweest.Lieke en Jaap zeiden ook niets terug.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, dat moet je zelf weten. Ik geloof die twee alvast heel vaak niet. Het zijn gewoon goede spelers die het redelijk naar hun hand weten te zetten. Geloof jij het gedraai van Huub naar Lieke toe iedere keer? Het ene moment schoffeert hij haar tot op het bot, een paar tel later zegt hij dat hij niet zonder haar kan, haar geweldig vindt, etc. Niet één keer, niet twee keer, maar tientallen keren. Hoe geloofwaardig is het nog?
En dat doet hij dus met alles en iedereen. Er zit best wel eerlijkheid in, maar het gehalte is bij mij niet zo heel hoog afhankelijk van het onderwerp en moment.
Weer eensch. Begint vervelend te wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke heeft gekozen voor de rol "sociaal wenselijk gedrag". Weet je nog een week geleden hoe Huub haar daar op aansprak toen ze uit die rol viel en in de aanval ging? Huub bleef maar hameren op het feit dat die rol niet bij haar zou passen.
De volgende vragen komen dan bij mij op: Bedoelt Huub dat ze niet voor de aanval moet kiezen, omdat het echt niet bij haar past of bedoelt hij dat ze met die aangemeten rol heel veel streamers op haar hand heeft weten te krijgen en ze die vooral moet vasthouden. Dat verteld hij op een manier zodat het bij de streamers als echt overkomt. Voor mij is het een manier om heel slinks en op een verborgen manier sturing te geven aan haar en haar bij de les te houden.
Ik gok op het tweede......
Ik vind het niet slinks... Huub speelt zijn spel en zal z'n medespelers gebruiken voor zichzelf. Toch hoeft dit niet slecht voor Lieke te zijn. Aangzien Lieke daar ook voor het geld zit kan ze luisteren naar Huub en gebruiken naar eigen inzicht. Als ik dan kijk naar Sylvia die Huub hierin alle ruimte gaf is Lieke juist het tegenovergestelde. Zij meet zich bijna dezelfde rol als Huub aan. Heeft iets van iedereen is gelijk... een uitdrukking die ik verafschuw. Het is juist belangrijk om elkaars verschillen te onderkennen en daar niet over te gaan strijden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke heeft gekozen voor de rol "sociaal wenselijk gedrag". Weet je nog een week geleden hoe Huub haar daar op aansprak toen ze uit die rol viel en in de aanval ging? Huub bleef maar hameren op het feit dat die rol niet bij haar zou passen.
De volgende vragen komen dan bij mij op: Bedoelt Huub dat ze niet voor de aanval moet kiezen, omdat het echt niet bij haar past of bedoelt hij dat ze met die aangemeten rol heel veel streamers op haar hand heeft weten te krijgen en ze die vooral moet vasthouden. Dat verteld hij op een manier zodat het bij de streamers als echt overkomt. Voor mij is het een manier om heel slinks en op een verborgen manier sturing te geven aan haar en haar bij de les te houden.
Ik gok op het tweede......
okee, dat we het er maar over eens zijn dat het een essentieel onderdeel van het spel is...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef Py het volgende:
[..]
Aangezien ik de TT heb bedacht...
In de vorige cos was de discussie of Amanda en Nadia nu schuldig zijn aan het uitlokken van fysiek geweld.
[..]
Terwijl ik vind dat uitlokken een onderdeel van het spel is.
Dus ja, iemand heeft daar over nagedacht![]()
Zoals je eerder al schreef, waar ik het volledig mee eens ben, is het dan ook retekrom wanneer Nadia die uit de klauwen gelopen aanval op Lieke mag aanhalen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:34 schreef Lady-night het volgende:
Vorige keer zei Lieke dat ze Brian ging aanpakken over de trap, Huub zei toen zoiets van...Mag niet..
dat is precie wat mama manda ervan vindquote:
Einde DGK is dus in zichtquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke zeggen dat ze de hele dag op bed blijven liggen. Ze zijn allebei bang dat het direct weer verkeerd gaat lopen.
Ik denk dat er meer gesproken moet worden over Brian's geestelijke gezondheid. Hij is in mijn ogen zwaar overspannen en daarmee heeft de redaktie een probleem. Hoe kunnen zij verkopen dat er iemand geestelijk kapot gemaakt is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef Lady-night het volgende:
Het vreemde in het hele verhaal blijft het gegeven als Lieke Brian aan wil pakken dat ze tegengehouden wordt, ook door Huub. Het gegeven dat ze het doucheincident niet gebruikte gisteravond tijdens de bash zegt genoeg. Daar mogen ze het dus blijkbaar niet over hebben...en dat is iedere keer zo als er wat gebeurd is. Kan me nog herinneren dat Brian na zo'n incident zijn verhaal aan Carlos vertelde aan tafel. OP de andere stream hadden Huub en Jaap het erover en die werd weggedraaid.
Wat gisteravond gebeurde verbaal...moet kunnen van die twee meiden...alleen steeds die vinger in Lieke haar gezicht DUS niet!!!!!
Wat ik wel smerig vond was de opmerking van Nadia, ovr de vermeende aanranding van Lieke. Er mocht eerder niet over gesproken worden, filmpjes werden weggehaald, bij Jensen mocht er niet over gepraat worden en dan wel op deze manier zo'n walgelijke situatie oprakelen...en zeggen dat het onzin was...die aanranding, een verzinsel van Lieke, die daar toch behoorlijk last van heeft gehad.
IK HAAT Brian....en wat mij betreft stopt dat hele programma vandaag
En met uitlokken bedoel ik zuigen, zeuren, hinderen, jennen, sarren, opfokken. Alles om de ander psychisch gek te maken. Aanraken vind ik eigenlijk al een stapje te ver. Maar in dgk ligt de grens net iets verder blijkbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee, dat we het er maar over eens zijn dat het een essentieel onderdeel van het spel is...![]()
"gevangen in de slaapkamer"quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke zeggen dat ze de hele dag op bed blijven liggen. Ze zijn allebei bang dat het direct weer verkeerd gaat lopen.
En een stom oogpotloodje zien ze wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:39 schreef Dark het volgende:
Lieke - Hebben we niet gezien, hebben we niet gezien, dat z'n am werd omgedraaid!
Huub - Wie zei dat?
Lieke - Myrthe?
Vooral "gewoon" een uitje voor iemand die gevangen zit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef Lady-night het volgende:
Als ik Huub was ging ik er vanavond niet uit...om die singel te promoten....laat ze dt t* maar krijgen, maar ja dat ego van hem he.
En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
De rest zal er dus wel weer bij komen liggenquote:
Hoe kunnen ze verkopen dat deze persoon, die eigenlijk in een TBS kliniek thuis hoort, binnenkort 1 miljoen gaat winnen, ondanks dat ie al vanaf week #4 systematisch de spelregels verbroken heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef akveor het volgende:
Hoe kunnen zij verkopen dat er iemand geestelijk kapot gemaakt is?
Ik vind het een beetje raar. Alles loopt uit de klauw daar door verkeerde leiding van achter en op de een of andere manier zijn hier mensen heel druk bezig om het zo te draaien dat Huub er ook schuldig aan is. Huub houdt zich al dagen in. Loopt iedere keer weg laat Lieke haar eigen gevechten vechten. Hij komt alleen voor haar op als ze geweld tegen haar gaan gebruiken. Hij doet het wat dat betreft vele malen beter dan vroeger.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wat betreft het gedraai van Huub.Zeker toen hij vannacht zei:''wat ben ik blij dat ik met jullie speel''.Daar had ik absoluut moeite mee, omdat hij naar mijn mening de laatste dagen vervelend tegen Jaap en lieke is geweest.Lieke en Jaap zeiden ook niets terug.
Huub heeft natuurlijk heel duidelijk aangegeven dat DGK zijn grote liefde is,daar moet alles en iedereen voor wijken.
Het is jammer dat Huub hierin veel te ver met het hokje meegaat.
Of een oorbel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:41 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
En een stom oogpotloodje zien ze wel.
Met andere woorden... het is niet veilig om in je 'eigen' huis rond te lopen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Af en toe kan ik jouw redenatie niet volgen hoor, en vraag ik me of of ik je écht niet serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.
Natuurlijk kunnen ze uit bed, natuurlijk kunnen ze hun dingetjes doen die ze willen. Ze zijn alleen hartstikke lui, liggen lekker en maken er gebruik van om dit soort teksten de ether in te gooien. Wanneer begrijpen mensen dit nu toch eens.......![]()
Inderdaad, en het zou fijn zijn als de FEBO dit ook eens begreep ....quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef akveor het volgende:
Met andere woorden... het is niet veilig om in je 'eigen' huis rond te lopen.
Onbegrijpelijk, 3 a 4 keer per dag hetzelfde gezeik met die zenders. Vooral 's nachts fluisteren die 2 over and over again maar ingrijpen, ho maar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef avonne het volgende:
De stem zegt tegen Nadia en Dennis "zenders om en handdoek van de camera AF!"
Nadia "het is geen handdoek hoor, het is gewoon condens van de douche...."
(met een klein stemmetje die in mijn oren klinkt als een zojuist bedachte leugen)
Hou nou toch eens op man. Kijk eens naar onze Brian die op elk mogelijk moment bezig is Huub zwart te maken met zijn eigen verzinsles.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.
Natuurlijk kunnen ze uit bed, natuurlijk kunnen ze hun dingetjes doen die ze willen. Ze zijn alleen hartstikke lui, liggen lekker en maken er gebruik van om dit soort teksten de ether in te gooien. Wanneer begrijpen mensen dit nu toch eens.......![]()
Ik denk dat het in dit geval niet een uitspraak is om de streamer te bespelen. Maar je verhaal klopt wel, dat was me een tijd geleden al opgevallenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hear hearquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar. Alles loopt uit de klauw daar door verkeerde leiding van achter en op de een of andere manier zijn hier mensen heel druk bezig om het zo te draaien dat Huub er ook schuldig aan is. Huub houdt zich al dagen in. Loopt iedere keer weg laat Lieke haar eigen gevechten vechten. Hij komt alleen voor haar op als ze geweld tegen haar gaan gebruiken. Hij doet het wat dat betreft vele malen beter dan vroeger.
Ik krijg een beetje het idee dat men Huub maar totaal ideaal wil hebben zonder fouten. Hij is niet zonder fouten hij maakt er velen maar van alles wat er in die kooi rondloopt is hij mi nog steeds het meest opecht in zijn spel.
Naar mijn mening is zijn probleem dat hij vergelijkingen maakt die zo mank lopen als maar kan, droevig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Af en toe kan ik jouw redenatie niet volgen hoor, en vraag ik me of of ik je écht niet serieus moet nemen.
Deborah Flens Pannekoek stimileert het alleen maar. Die heeft tegen Amanda gezegd dat ze Lieke op d'r steunkousen moest pakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, en het zou fijn zijn als de FEBO dit ook eens begreep ....![]()
![]()
![]()
Vertel mij dan maar eens wanneer het is voorgekomen dan mensen niet hun bed uit zouden kunnen komen omdat het zo onveilig was. Vertel mij maar eens het moment dat H en L bang waren om de confrontatie aan te gaan. Die momenten zijn er nooit geweest en nu opeens wel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:45 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Af en toe kan ik jouw redenatie niet volgen hoor, en vraag ik me of of ik je écht niet serieus moet nemen.
Ze kunnn nooit gedwongen worden. Als ze weg willen kunnen ze gaan. Dat moeten ze ook gewoon doen. Hup naar achter met zijn drieen en niet eerder terug dan dat er ingegrepen is. Anders loop je direct vanuit het hokje zo naar buiten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef cindy10 het volgende:
het zou mooi zijn als huub ,lieke en jaap allemaal zouden dreigen met opstappen als er geen maatregelen worden genomen...
maar vrees dat ze dat niet kunnen,aangezien ze vastzitten aan een of ander maf contract![]()
hoewel ik mn reet zou afvegen met een contract,en uiteindelijk of het huis uit zou gaan nadat ik iemand een vreselijke ram voor zn hersens had gegeven![]()
Dat Brian een lul is doet niets af aan t feit dat ik er geen moer van geloof dat Huub niet meer door zijn eigen villa zou durven lopen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:46 schreef marky het volgende:
![]()
[..]
Hou nou toch eens op man. Kijk eens naar onze Brian die op elk mogelijk moment bezig is Huub zwart te maken met zijn eigen verzinsles.
Volgens mij heeft de afgelopen dagen wel bewezen dat die kooi totaal ontspoort is door het gedrag van het schorum. En volgens mij ben juist jij een van de mensen hier die er steeds op wijst dat het toch ook vooral de schuld van huub en Lieke zelf is dat het steeds mis gaat. Dus als zij dan besluiten om in bed te blijven dan is dat toch alleen maar goed.
maar je bent en blijft onbevooroordeeld he??quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk is de febo schuldig,het gaat mij er alleen om dat Huub en Lieke heel erg ver voor DGK gaan.Naar mijn mening mogen zij zich best wel wat meer afzetten tegen bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar. Alles loopt uit de klauw daar door verkeerde leiding van achter en op de een of andere manier zijn hier mensen heel druk bezig om het zo te draaien dat Huub er ook schuldig aan is. Huub houdt zich al dagen in. Loopt iedere keer weg laat Lieke haar eigen gevechten vechten. Hij komt alleen voor haar op als ze geweld tegen haar gaan gebruiken. Hij doet het wat dat betreft vele malen beter dan vroeger.
Ik krijg een beetje het idee dat men Huub maar totaal ideaal wil hebben zonder fouten. Hij is niet zonder fouten hij maakt er velen maar van alles wat er in die kooi rondloopt is hij mi nog steeds het meest opecht in zijn spel.
Het is al vaker door achter gestuurd geweest dat Huub en Brian niet bijelkaar in de buurt mochten komen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar eens wanneer het is voorgekomen dan mensen niet hun bed uit zouden kunnen komen omdat het zo onveilig was. Vertel mij maar eens het moment dat H en L bang waren om de confrontatie aan te gaan. Die momenten zijn er nooit geweest en nu opeens wel?
Niet dus, ze liggen gewoon heerlijk, zijn lui en doen mensen geloven dat ze maar beter in bed kunnen blijven liggen vanwege "gevaar". Twee boodschappen: 1. Kijk eens hoe zielig wij zijn. 2. Kijk eens hoe slecht die anderen zijn. Slim een spel spelen heet dat en gezien sommige postings voor deze met een doorslaand succes.
Dat kan wel zijn... maar de manier waarop die andere spelers dat doen krijg ik een erg naar gevoel bij. Zij vieren feestjes terwijl ze net daarvoor ontzettend zijn afgegaan en proberen dat te herstellen met het zwartmaken van Lieke, Huub en Jaap wat soms echt nergens op slaat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je leest vermoedelijk niet al mijn postings. Brian heeft voor mij volledig afgedaan. Ik ga in op het spel dat gespeeld wordt. En er zijn er die dat voortreffelijk spelen waarbij mensen op het verkeerde been gezet worden. Huub, Lieke en Jaap spelen het spel uitmuntend en dus is het leukst om daar over te schrijven en dat spel te analyseren. De anderen valt niet zoveel aan te analyseren..quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:46 schreef marky het volgende:
![]()
[..]
Hou nou toch eens op man. Kijk eens naar onze Brian die op elk mogelijk moment bezig is Huub zwart te maken met zijn eigen verzinsles.
Volgens mij heeft de afgelopen dagen wel bewezen dat die kooi totaal ontspoort is door het gedrag van het schorum. En volgens mij ben juist jij een van de mensen hier die er steeds op wijst dat het toch ook vooral de schuld van huub en Lieke zelf is dat het steeds mis gaat. Dus als zij dan besluiten om in bed te blijven dan is dat toch alleen maar goed.
Toen hij 2 dagen geleden ruzie met Lieke had en Dennis zich ermee ging bemoeien greep hij Dennis ook naar keel en had al een stoel boven z'n hoofd om richting Dennis te gooien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Komt bij dat ze dan mooier lijkt, felle lampen doen niet veel voor haarquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
Naad vindt het heel fijn dat de lampen zo lang uitblijven.....tuurlijk, kun je lekker door blijven fluisteren, kut of was zijn nu kutter?![]()
Zijn darkside wordt steeds darker?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:52 schreef avonne het volgende:
Dennis "we gaan er gewoon een bende van maken. Klaar"
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef avonne het volgende:
Wil men ajb de discussie verplaatsen naar
DGK - Komt Brian hier mee weg ??????
of een algemeen topic over Geweld in de Gouden Kooi openen?
De COS staat nu onderhand vol met beschouwende discussies ipv wat er aktueel op de streams gebeurd. Een beetje is niet erg, maar het is nu al Cossen lang.
Vannacht mocht Lieke anders niet d'r spulletjes van beneden halen. En dat is toch raar dat het je in je eigen huis verboden wordt om vrij rond te lopen. Je bent opgesloten in de villa en landgoed en niet in de MB.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar eens wanneer het is voorgekomen dan mensen niet hun bed uit zouden kunnen komen omdat het zo onveilig was. Vertel mij maar eens het moment dat H en L bang waren om de confrontatie aan te gaan. Die momenten zijn er nooit geweest en nu opeens wel?
Niet dus, ze liggen gewoon heerlijk, zijn lui en doen mensen geloven dat ze maar beter in bed kunnen blijven liggen vanwege "gevaar". Twee boodschappen: 1. Kijk eens hoe zielig wij zijn. 2. Kijk eens hoe slecht die anderen zijn. Slim een spel spelen heet dat en gezien sommige postings voor deze met een doorslaand succes.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
Snap trouwens geen moer van de ouders van Lieke .
Wat doen jullie als Lieke in een relatie zit waarbij ze dagelijks van dichtbij het behang mag zien?
Dat de blauwe plekken door haar panty heen te zien zijn?
Dan trek je haar toch ook bij die vent weg?
Of laat je alles over je kant gaan? Houdt jullie verantwoordelijkheid en liefde op , op het moment dat ze 18 werd?
Toon toch eens wat ballen en meer nog, laat al die andere bewoners zien dat jullie wel van je kind houden. Dat je je dierbare veel gunt maar nog meer beschermt. Denk daar eens over na.
Of willen jullie later het verwijt "je stond erbij en keek erna?'
Niks redelijkheid, ram je auto door die poort dwars door de pui het huis in en neem je dochter mee.
Niks geen 24 uur, niks tas inpakken. Laat de mongolen de mongolen. Jullie willen toch niet echt ooit met Huub rond de kersttafel? Zo'n overschatte gnoom die dan een kussentje onder zijn kont moet hebben om mee te kunnen praten.
En er is geen de Mol die jullie wat doet hoor. Want hij weet ook wel dat je je voor dit gedrocht wat in Hilversum een programma heet niet kan verantwoorden.
Nou niet aankomen met een collect call. Niet weer het beeld van je dochter huilend in de private.
Gewoon ouderlijke lef tonen. Laat heel Nederland zien dat bij jullie heel veel kan maar dat ze met hun poten van je kinderen moeten afblijven.
Ze is niet van John de Mol, ze is jullie Lieke. Een meid die veel meer waard is dan alle beloofde miljoenen bij elkaar.
Help haar , redt haar en redt jullie ooit zo leuke kleine middenstandsgezinnnetje.
Zodat je elkaar jaren na dit zwarte hoofdstuk nog recht in het gezicht kan aankijken.
Over en sluiten. Stemming ging gisteravond down the drain.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef tipsch het volgende:
Komt er nog een vervolg op de 10.000 euro vandaag? of is dat verhaltje al passé?
Het vervelende van dit uitlokken van gisteravond is dat dit puur gedaan werd om Lieke uit te lokken tot het plegen van fysiek geweld. Wat moet je doen als iemand een uur met zijn vingers tot een centimeter van je gezicht pikt? Je kan dan (afgezien van weglopen) alleen maar de hand van de ander wegduwen, maar dat is dus aanraken en ''dat mag niet meer''. Pure treiterij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:41 schreef Py het volgende:
[..]
En met uitlokken bedoel ik zuigen, zeuren, hinderen, jennen, sarren, opfokken. Alles om de ander psychisch gek te maken. Aanraken vind ik eigenlijk al een stapje te ver. Maar in dgk ligt de grens net iets verder blijkbaar.
Ik ken iemand in de kooi die zijn vriendin tegen de muur van de douch heeft gekwakt zonder enig gevolg.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Toen hij 2 dagen geleden ruzie met Lieke had en Dennis zich ermee ging bemoeien greep hij Dennis ook naar keel en had al een stoel boven z'n hoofd om richting Dennis te gooien.
Maar dat is iedereen hier alweer vergeten, zo gaat dat. Met je laatste alinea ben ik het wel eens
Netjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over en sluiten. Stemming ging gisteravond down the drain.
Da's alweer even geleden, blijft een mooie cap. Deze zie ik graag vandaag live uitgevoerd.quote:
Ja dat is algemeen bekend, ik keur dat ook zeker af. Wat bedoel je hier dan mee?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ken iemand in de kooi die zijn vriendin tegen de muur van de douch heeft gekwakt zonder enig gevolg.
Mocht dat niet omdat dat op de plasma stond of omdat huub dat zei?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Vannacht mocht Lieke anders niet d'r spulletjes van beneden halen. En dat is toch raar dat het je in je eigen huis verboden wordt om vrij rond te lopen. Je bent opgesloten in de villa en landgoed en niet in de MB.
Dit zijn de enige juiste vragen die je kunt stellen.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef Py het volgende:
[..]
Mocht dat niet omdat dat op de plasma stond of omdat huub dat zei?
En mochten de anderen wel vrij door t huis bewegen of zijn beide groepen even uit elkaar gehaald?
Of is t echt zo dat Huub en Lieke zo hard aangepakt en vernederd zijn dat ze voor hun eigen veiligheid de rest van de tijd maar in de MB moeten blijven?
Ga eens ergens anders heen, zeg.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja dat is algemeen bekend, ik keur dat ook zeker af. Wat bedoel je hier dan mee?
dus dat ze vannacht verplicht boven moesten blijven was ook een leugen, of...?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Amanda is gekust door haar prins, en dat niet alleen… De matras heeft weer bewezen van zeer goede kwaliteit te zijn. De vering is excellent! Na de rek- en strekoefeningen duikt Brian zijn boek weer in. Amanda kiest haar eigen weg, zij zakt weg in een diepe slaap. Zijn het normaliter niet de mannen die meteen gaan slapen?
Zoals voorspeld...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over en sluiten. Stemming ging gisteravond down the drain.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zijn de enige juiste vragen die je kunt stellen.....
Waarom erbij halen dat Huub ruzie had met dennis en met een stoel in zijn handen stond. Die stoel heeft niet dennis geraakt. Dus is er niets gebeurd. Waar wel wat is gebeurd dat moet worden afgekeurd en herhaald zodat het nooit vergeten wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja dat is algemeen bekend, ik keur dat ook zeker af. Wat bedoel je hier dan mee?
Nee, dat lijkt mij wel waar, is ook al vaker aan de hand geweest dat ze even bij elkaar weg moesten blijven. Alhoewel vorig weekend Jaap vrijwillig even boven afstond aan H en L.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef miesy het volgende:
[..]
dus dat ze vannacht verplicht boven moesten blijven was ook een leugen, of...?
Dit lijkt me aardig actueel en deze hele cos gaat al daarover. Dat je het er niet mee eens bent prima, maar om alleen mij daarover aan te spreken is niet correct. Maar ik ben al weg hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders heen, zeg.
Dit is de COS, over aktuele zaken op de streams.
Er zijn andere topics voor beschouwende discussies.
Finito!
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:00 schreef Py het volgende:
'Een overschatte gnoom die een kussentje onder zijn kont moet hebben om mee te praten'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk laat Lieke zijn zak vol na eerst wat geflirtquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:01 schreef avonne het volgende:
Huub wil neuken
Lekker toch? Als Lieke ook zin heeft, geen probleem toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij wel waar, is ook al vaker aan de hand geweest dat ze even bij elkaar weg moesten blijven. Alhoewel vorig weekend Jaap vrijwillig even boven afstond aan H en L.
Ondertussen zegt Huub eerst dat hij van Lieke houdt en geeft nu gewoon toe dat hij eigenlijk alleen maar geil is.......
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:02 schreef Darklight het volgende:
Ze moeten toch uit bed om 3uur?
Net zoals zee naar bed moeten om 1uur, maar dat gebeurd volgend mij ook niet meer
Mooi , die streams staan hier op mute, lezen is al erg genoeg.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef STAP01 het volgende:
Brian: heb je geen peper en zout erop gedaan? Amanda: Jawel is het niet genoeg schatje?
Brain ; heb je geen drinken meegenomen? Amanda: iets onverstaanbaars
Brian: niet smakken daar hou ik niet van
Brian ontdekt vast wel iets bij het ontbijtje wat niet naar zijn zin is, "inelkaarslaanwaardig" zal ik maar zeggen....quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef STAP01 het volgende:
Brian: heb je geen peper en zout erop gedaan? Amanda: Jawel is het niet genoeg schatje?
Preciesquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef marky het volgende:
Volgens mij heeft achter gewoon hun ok gegeven aan het wegpesten van Lieke door het trailertrash. Dit alles waarschijnlijk zonder medeweten van Huub en Jaap. Het geeft toch prachtige TV. Ze vergeten aleen een ding dat het wegpesten door het trailertrash altijd gepaard zal gaan met geweld. Daar waar Huub en Jaap Eric hebben weggepest door gewoon sarren. Wegpesten op de manier van Jaap en Huub kan alleen maar door mensen met enige vorm van hersens gedaan worden en trailertrash hebben die niet.
Brian "je bent dus vergeten drinken mee te nemen"quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Brian ontdekt vast wel iets bij het ontbijtje wat niet naar zijn zin is, "inelkaarslaanwaardig" zal ik maar zeggen....
En zo is het..quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar je vergeet een wezenlijk verschil tussen beiden te melden. De wijze waarop Brian vrouwen in de overtreffende trap vrouwen op hun plek probeert te zetten valt simpelweg onder "Huiselijk geweld" en is zieker dan ziek. Gebruik maken van kracht tegen het zwakke geslacht is een item waar veel vrouwen dagelijks de ellende van moeten dragen, het is een zwaktebod en het is simpelweg strafbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef T-lex het volgende:
Arme Huubje en Slieko...![]()
Brian heeft natuurlijk weer van alles gedaan, en Huub heeft zich uiteraard braaf koest gehouden. Zo gaat dat daar. Huub is de rust zelf op zuke momenten en bemoeid zich nergens mee. Ook fysiek geweld keurt Huub af, dus ook daar zal hij zich niet schuldig aan maken.![]()
Huub heeft 1 probleem...hij denkt dat hij die grote bek van hem kan backen als het er op aan komt. Maar dat kan die niet. Hoogmoedwaanzin noemen ze dat.![]()
Typisch voorbeeld was toch wel (in mijn ogen) het opstootje laatst in de keuken. Daarbij pakt Huub de arm van Brian en knijpt er in. Brian pakt daarop Huubs arm en draaid hem even.
Opschudding al om op alle fora, want dat kon echt niet.Actie reactie zeg ik dan.
Zelfde als Huub, Brian een klap zou geven en vervolgens haald Brian 1x uit en slaat Huub knock-out. Maakt dat dan het slaan van Brian veel erger?! Velen zullen zeggen van wel. Maar ik zie het als risico wat Huub op dat moment neemt..(weet wie je tegenover je hebt)..en ja, als je er eentje uitdeeld, moet je hem ook vangen.![]()
Ik begreep het prima hoor en je gevoelens ook . Ik kan me ook niet voorstellen dat er niet over en weer niet wat telefoontjes gepleegd zijn. Lieke heeft besloten daar te blijven, zoveel is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef ThomasSlayer het volgende:
Tuurlijk , slaap lekker allemaal
Ik ga niet terugzoeken wat je hebt geschreven, maar volgens mij legde je de beschuldigende vinger eerder neer bij Huub, die haar volgens jou zou mishandelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik heb wat reacties gehad op mijn schrijven richting de ouders van Lieke o.a. van Polonium.
Ik vind het jammer dat mensen het stukje niet goed begrepen hebben dawel wellicht te vlug lezen.
Als je goed leest gaat deze brief niet over Lieke. En ik twijfel niet over het feit dat ze voor zichzelf kan beslissen (dat betwijfel ik wel maar daar gaat het stuk niet over)
Mijn schrijven gaat over liefde.
Toen ik gisteren het eindeloze treiteren zag wilde ik zelf al met een auto door het hek rijden.
het lijkt mij sterk dat als je van je kind houdt je die gevoelens niet in je op komen.
Ik vraag mij hardop af hoe je als keurig rijtjeshuis middenstandsgezin zo diep kunt vallen door je eigen bloed dit allemaal te laten ondergaan.
Dat er niet in je opkomt om een einde te maken aan deze vuiligheid.
Is de geur van die vette miljonairsworst dan zo sterk dat je je eigen kind ervoor prostitueert?
Bijna iedereen op dit forum sprak van schande gisteren.
Maar een reactie van je ouders hoef je niet te verwachten.
O O O onze Lieke is zo sterk.
wat is liefde toch mooiquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef STAP01 het volgende:
Vrouwenhumorquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:10 schreef Py het volgende:
Schitterend.![]()
Huub zo geil als boter en wil maar 1 ding
En Lieke begint te zeuren over van de week toen hij ... tegen haar zei, en die andere keer toen hij ... deed![]()
Kleine meisjes worden groot en slaan hun vleugels uit. Daar kun je als ouder op in lullen wat je wilt, maar zeker bij een type als Lieke is dat onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik heb wat reacties gehad op mijn schrijven richting de ouders van Lieke o.a. van Polonium.
Ik vind het jammer dat mensen het stukje niet goed begrepen hebben dawel wellicht te vlug lezen.
Als je goed leest gaat deze brief niet over Lieke. En ik twijfel niet over het feit dat ze voor zichzelf kan beslissen (dat betwijfel ik wel maar daar gaat het stuk niet over)
Mijn schrijven gaat over liefde.
Toen ik gisteren het eindeloze treiteren zag wilde ik zelf al met een auto door het hek rijden.
het lijkt mij sterk dat als je van je kind houdt je die gevoelens niet in je op komen.
Ik vraag mij hardop af hoe je als keurig rijtjeshuis middenstandsgezin zo diep kunt vallen door je eigen bloed dit allemaal te laten ondergaan.
Dat er niet in je opkomt om een einde te maken aan deze vuiligheid.
Is de geur van die vette miljonairsworst dan zo sterk dat je je eigen kind ervoor prostitueert?
Bijna iedereen op dit forum sprak van schande gisteren.
Maar een reactie van je ouders hoef je niet te verwachten.
O O O onze Lieke is zo sterk.
Of niet onthouden, zo boeiend was je verhaaltje.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
tipsch kan niet lezen
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
Snap trouwens geen moer van de ouders van Lieke .
Wat doen jullie als Lieke in een relatie zit waarbij ze dagelijks van dichtbij het behang mag zien?
Dat de blauwe plekken door haar panty heen te zien zijn?
Dan trek je haar toch ook bij die vent weg?
Of laat je alles over je kant gaan? Houdt jullie verantwoordelijkheid en liefde op , op het moment dat ze 18 werd?
Toon toch eens wat ballen en meer nog, laat al die andere bewoners zien dat jullie wel van je kind houden. Dat je je dierbare veel gunt maar nog meer beschermt. Denk daar eens over na.
Of willen jullie later het verwijt "je stond erbij en keek erna?'
Niks redelijkheid, ram je auto door die poort dwars door de pui het huis in en neem je dochter mee.
Niks geen 24 uur, niks tas inpakken. Laat de mongolen de mongolen. Jullie willen toch niet echt ooit met Huub rond de kersttafel? Zo'n overschatte gnoom die dan een kussentje onder zijn kont moet hebben om mee te kunnen praten.
En er is geen de Mol die jullie wat doet hoor. Want hij weet ook wel dat je je voor dit gedrocht wat in Hilversum een programma heet niet kan verantwoorden.
Nou niet aankomen met een collect call. Niet weer het beeld van je dochter huilend in de private.
Gewoon ouderlijke lef tonen. Laat heel Nederland zien dat bij jullie heel veel kan maar dat ze met hun poten van je kinderen moeten afblijven.
Ze is niet van John de Mol, ze is jullie Lieke. Een meid die veel meer waard is dan alle beloofde miljoenen bij elkaar.
Help haar , redt haar en redt jullie ooit zo leuke kleine middenstandsgezinnnetje.
Zodat je elkaar jaren na dit zwarte hoofdstuk nog recht in het gezicht kan aankijken.
Huub heeft er toch zelf ook voor gekozen om te stoppen met de relatie en dan heb je normaal gesproken ook geen sex meer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:10 schreef Py het volgende:
Schitterend.![]()
Huub zo geil als boter en wil maar 1 ding
En Lieke begint te zeuren over van de week toen hij ... tegen haar zei, en die andere keer toen hij ... deed![]()
Zij weten inderdaad maar al te goed wanneer ze op de streams zijn en hoe ze dan dingen het beste kunnen verwoorden. En dat noemt Lieke Brian fel naar vrouwen..... Heeft ze wel eens naar haar eigen (ex)vriendje gekeken?! Zowel Nadia als Amanda zijn een paar keer flink aan de beurt gekomen bij hem en dan zeker niet alleen met woorden! Maar ja, dat is haar vriendje he......quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je verminkte visie op zich was zeer kortstondig boeiendquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef ThomasSlayer het volgende:
boeiend genoeg om het aan te halen blijkbaar.
Die onderkinnen moeten wel blijven groeien natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef pullup het volgende:
In plaats van te bedanken voor het broodje met ei vraagt die ridder of er saus op zit
Het zal Huub toch niet overkomen dat hij niet links- of rechtsom toch zijn zin zal krijgen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
En pas loslaten als je je kwakkie kwijt bent hoor![]()
eenschquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
Het leven is soms net zo moeilijk als je het zelf maakt,Lieke en Huub zouden in de kooi gewoon van elkaar moeten genieten, en na de kooi maar zien of er een echte relatie in zit.
Dat kunnen ze nu toch niet, ze leven niet in een ëchte wereld".
Krijg eerder het idee dat er een verschil is tussen wat je wilt zeggen en hoe t overkomt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:17 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ook Py moet even goed lezen.
(mag je al stemmen? doe maar niet)
hem helpen doet ze niet, maar dat neemt hij haar zo te zien niet kwalijk...quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
En pas loslaten als je je kwakkie kwijt bent hoor![]()
en Dennis is niet kapot, nee, want Dennis heeft alleen maar een beetje schaapachtig zitten grinniken op de bank. Ik vond hem net zo irritant als die 2 bimbo's gisteravond, snap nu wie nr. 3 is in kut, kutter, kutst.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Naad denkt dat de lichten uitblijven omdat Lieke zo kan bijslapen.
Dennix: Die is helemaal kapot, echt kapot.
Raar hè Dennix?![]()
Geloof me. Als je met elkaar in bed ligt en je begint wat te fliflooien en de vrouw kapt het af en begint te zeuren, dan flip je alleen niet door als de geilheid nog groter is dan de frustratie op dat moment.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:24 schreef miesy het volgende:
[..]
hem helpen doet ze niet, maar dat neemt hij haar zo te zien niet kwalijk...![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:28 schreef Py het volgende:
[..]
Geloof me. Als je met elkaar in bed ligt en je begint wat te fliflooien en de vrouw kapt het af en begint te zeuren, dan flip je alleen niet door als de geilheid nog groter is dan de frustratie op dat moment.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:28 schreef Py het volgende:
[..]
Geloof me. Als je met elkaar in bed ligt en je begint wat te fliflooien en de vrouw kapt het af en begint te zeuren, dan flip je alleen niet door als de geilheid nog groter is dan de frustratie op dat moment.![]()
Dan ga ik toch voor Brian.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en Dennis is niet kapot, nee, want Dennis heeft alleen maar een beetje schaapachtig zitten grinniken op de bank. Ik vond hem net zo irritant als die 2 bimbo's gisteravond, snap nu wie nr. 3 is in kut, kutter, kutst.
Hoe zat dat ook al weer met die propaganda over de streams gooien ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Naad denkt dat de lichten uitblijven omdat Lieke zo kan bijslapen.
Dennix: Die is helemaal kapot, echt kapot.
Raar hè Dennix?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:33 schreef Py het volgende:
Huub: 'Lekker sfeertje ondeling, dat wordt binnen 5 min. weer beveiliging'![]()
Huub is zijn kwakkie niet kwijt![]()
'k Heb me kapot zitten ergeren aan nix gisteren. Bijna net zo erg als aan kut en kutterquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Dennis gisteravond net zo'n dom wijf als die andere twee domme wijven.
Ik erger me al maanden aan Nixquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
'k Heb me kapot zitten ergeren aan nix gisteren. Bijna net zo erg als aan kut en kutter![]()
Tuurlijk niet, Brian en Amanda zijn nog niet wakker, alleen durft hij namelijk nix.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:36 schreef Kaleddis het volgende:
Durft nix z'n bed niet uit ofzo ??
Hij klonk nogal opgefokt, vond je niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken![]()
Ik ook. Bijna altijd als hij in beeld komt dat mute ik de stream. Op de een of andere manier presteert hij het altijd om irritant te zijn met z'n gekweel, ijsklontjes, stomme gelach etc etc. Daarnaast erger ik me ook omdat hij gewoonweg weigerd om het spel te spelen. Maarja, zoals hij zelf zegt, ik ben elke avond in de uitzendingquote:
Hij heeft gewoon een plofkop, komt door zijn opgekropte darkside.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:36 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je met je opgezette hoofd naar het ziekenhuis omdat je denkt dat je een allergische reactie hebt, maar volgens mij komt het van het vele eten
Je bent nu al een uur geobsedeerd door het kwakkie van Huub. Get a gripquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef Py het volgende:
[..]
Hij klonk nogal opgefokt, vond je niet.
'Ze doen maar. Ik wijk geen cm. Ze kunnen het krijgen. ...'
Herken je iets ofzo?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef Py het volgende:
[..]
Hij klonk nogal opgefokt, vond je niet.
'Ze doen maar. Ik wijk geen cm. Ze kunnen het krijgen. ...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |