dat is precie wat mama manda ervan vindquote:
Einde DGK is dus in zichtquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke zeggen dat ze de hele dag op bed blijven liggen. Ze zijn allebei bang dat het direct weer verkeerd gaat lopen.
Ik denk dat er meer gesproken moet worden over Brian's geestelijke gezondheid. Hij is in mijn ogen zwaar overspannen en daarmee heeft de redaktie een probleem. Hoe kunnen zij verkopen dat er iemand geestelijk kapot gemaakt is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef Lady-night het volgende:
Het vreemde in het hele verhaal blijft het gegeven als Lieke Brian aan wil pakken dat ze tegengehouden wordt, ook door Huub. Het gegeven dat ze het doucheincident niet gebruikte gisteravond tijdens de bash zegt genoeg. Daar mogen ze het dus blijkbaar niet over hebben...en dat is iedere keer zo als er wat gebeurd is. Kan me nog herinneren dat Brian na zo'n incident zijn verhaal aan Carlos vertelde aan tafel. OP de andere stream hadden Huub en Jaap het erover en die werd weggedraaid.
Wat gisteravond gebeurde verbaal...moet kunnen van die twee meiden...alleen steeds die vinger in Lieke haar gezicht DUS niet!!!!!
Wat ik wel smerig vond was de opmerking van Nadia, ovr de vermeende aanranding van Lieke. Er mocht eerder niet over gesproken worden, filmpjes werden weggehaald, bij Jensen mocht er niet over gepraat worden en dan wel op deze manier zo'n walgelijke situatie oprakelen...en zeggen dat het onzin was...die aanranding, een verzinsel van Lieke, die daar toch behoorlijk last van heeft gehad.
IK HAAT Brian....en wat mij betreft stopt dat hele programma vandaag
En met uitlokken bedoel ik zuigen, zeuren, hinderen, jennen, sarren, opfokken. Alles om de ander psychisch gek te maken. Aanraken vind ik eigenlijk al een stapje te ver. Maar in dgk ligt de grens net iets verder blijkbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee, dat we het er maar over eens zijn dat het een essentieel onderdeel van het spel is...![]()
"gevangen in de slaapkamer"quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke zeggen dat ze de hele dag op bed blijven liggen. Ze zijn allebei bang dat het direct weer verkeerd gaat lopen.
En een stom oogpotloodje zien ze wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:39 schreef Dark het volgende:
Lieke - Hebben we niet gezien, hebben we niet gezien, dat z'n am werd omgedraaid!
Huub - Wie zei dat?
Lieke - Myrthe?
Vooral "gewoon" een uitje voor iemand die gevangen zit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef Lady-night het volgende:
Als ik Huub was ging ik er vanavond niet uit...om die singel te promoten....laat ze dt t* maar krijgen, maar ja dat ego van hem he.
En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
De rest zal er dus wel weer bij komen liggenquote:
Hoe kunnen ze verkopen dat deze persoon, die eigenlijk in een TBS kliniek thuis hoort, binnenkort 1 miljoen gaat winnen, ondanks dat ie al vanaf week #4 systematisch de spelregels verbroken heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef akveor het volgende:
Hoe kunnen zij verkopen dat er iemand geestelijk kapot gemaakt is?
Ik vind het een beetje raar. Alles loopt uit de klauw daar door verkeerde leiding van achter en op de een of andere manier zijn hier mensen heel druk bezig om het zo te draaien dat Huub er ook schuldig aan is. Huub houdt zich al dagen in. Loopt iedere keer weg laat Lieke haar eigen gevechten vechten. Hij komt alleen voor haar op als ze geweld tegen haar gaan gebruiken. Hij doet het wat dat betreft vele malen beter dan vroeger.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wat betreft het gedraai van Huub.Zeker toen hij vannacht zei:''wat ben ik blij dat ik met jullie speel''.Daar had ik absoluut moeite mee, omdat hij naar mijn mening de laatste dagen vervelend tegen Jaap en lieke is geweest.Lieke en Jaap zeiden ook niets terug.
Huub heeft natuurlijk heel duidelijk aangegeven dat DGK zijn grote liefde is,daar moet alles en iedereen voor wijken.
Het is jammer dat Huub hierin veel te ver met het hokje meegaat.
Of een oorbel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:41 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
En een stom oogpotloodje zien ze wel.
Met andere woorden... het is niet veilig om in je 'eigen' huis rond te lopen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Af en toe kan ik jouw redenatie niet volgen hoor, en vraag ik me of of ik je écht niet serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.
Natuurlijk kunnen ze uit bed, natuurlijk kunnen ze hun dingetjes doen die ze willen. Ze zijn alleen hartstikke lui, liggen lekker en maken er gebruik van om dit soort teksten de ether in te gooien. Wanneer begrijpen mensen dit nu toch eens.......![]()
Inderdaad, en het zou fijn zijn als de FEBO dit ook eens begreep ....quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef akveor het volgende:
Met andere woorden... het is niet veilig om in je 'eigen' huis rond te lopen.
Onbegrijpelijk, 3 a 4 keer per dag hetzelfde gezeik met die zenders. Vooral 's nachts fluisteren die 2 over and over again maar ingrijpen, ho maar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef avonne het volgende:
De stem zegt tegen Nadia en Dennis "zenders om en handdoek van de camera AF!"
Nadia "het is geen handdoek hoor, het is gewoon condens van de douche...."
(met een klein stemmetje die in mijn oren klinkt als een zojuist bedachte leugen)
Hou nou toch eens op man. Kijk eens naar onze Brian die op elk mogelijk moment bezig is Huub zwart te maken met zijn eigen verzinsles.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.
Natuurlijk kunnen ze uit bed, natuurlijk kunnen ze hun dingetjes doen die ze willen. Ze zijn alleen hartstikke lui, liggen lekker en maken er gebruik van om dit soort teksten de ether in te gooien. Wanneer begrijpen mensen dit nu toch eens.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |