abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54505730
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef Sylar het volgende:
Meer een opvangtehuis ?
dat is precie wat mama manda ervan vind
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:39:48 #152
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54505740
Lieke - Hebben we niet gezien, hebben we niet gezien, dat z'n am werd omgedraaid!
Huub - Wie zei dat?
Lieke - Myrthe?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54505746
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke zeggen dat ze de hele dag op bed blijven liggen. Ze zijn allebei bang dat het direct weer verkeerd gaat lopen.
Einde DGK is dus in zicht
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:40:07 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54505748
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef Lady-night het volgende:
Het vreemde in het hele verhaal blijft het gegeven als Lieke Brian aan wil pakken dat ze tegengehouden wordt, ook door Huub. Het gegeven dat ze het doucheincident niet gebruikte gisteravond tijdens de bash zegt genoeg. Daar mogen ze het dus blijkbaar niet over hebben...en dat is iedere keer zo als er wat gebeurd is. Kan me nog herinneren dat Brian na zo'n incident zijn verhaal aan Carlos vertelde aan tafel. OP de andere stream hadden Huub en Jaap het erover en die werd weggedraaid.
Wat gisteravond gebeurde verbaal...moet kunnen van die twee meiden...alleen steeds die vinger in Lieke haar gezicht DUS niet!!!!!
Wat ik wel smerig vond was de opmerking van Nadia, ovr de vermeende aanranding van Lieke. Er mocht eerder niet over gesproken worden, filmpjes werden weggehaald, bij Jensen mocht er niet over gepraat worden en dan wel op deze manier zo'n walgelijke situatie oprakelen...en zeggen dat het onzin was...die aanranding, een verzinsel van Lieke, die daar toch behoorlijk last van heeft gehad.
IK HAAT Brian....en wat mij betreft stopt dat hele programma vandaag
Ik denk dat er meer gesproken moet worden over Brian's geestelijke gezondheid. Hij is in mijn ogen zwaar overspannen en daarmee heeft de redaktie een probleem. Hoe kunnen zij verkopen dat er iemand geestelijk kapot gemaakt is?
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54505766
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef Sylar het volgende:
Meer een opvangtehuis ?
Zonder adequate opvang dan....
Door wrijving ontstaat glans
pi_54505768
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:37 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

okee, dat we het er maar over eens zijn dat het een essentieel onderdeel van het spel is...
En met uitlokken bedoel ik zuigen, zeuren, hinderen, jennen, sarren, opfokken. Alles om de ander psychisch gek te maken. Aanraken vind ik eigenlijk al een stapje te ver. Maar in dgk ligt de grens net iets verder blijkbaar.
pi_54505770
quote:
Huub en Lieke zeggen dat ze de hele dag op bed blijven liggen. Ze zijn allebei bang dat het direct weer verkeerd gaat lopen.
"gevangen in de slaapkamer"
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:41:46 #159
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54505781
Het is dus duidelijk nu, dat erbij de Febo veel Brianlovers zitten
Ze kijken heel selectief!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54505783
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:39 schreef Dark het volgende:
Lieke - Hebben we niet gezien, hebben we niet gezien, dat z'n am werd omgedraaid!
Huub - Wie zei dat?
Lieke - Myrthe?
En een stom oogpotloodje zien ze wel.
pi_54505784
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef Lady-night het volgende:
Als ik Huub was ging ik er vanavond niet uit...om die singel te promoten....laat ze dt t* maar krijgen, maar ja dat ego van hem he.
Vooral "gewoon" een uitje voor iemand die gevangen zit.
pi_54505785
quote:
En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.

Natuurlijk kunnen ze uit bed, natuurlijk kunnen ze hun dingetjes doen die ze willen. Ze zijn alleen hartstikke lui, liggen lekker en maken er gebruik van om dit soort teksten de ether in te gooien. Wanneer begrijpen mensen dit nu toch eens.......
pi_54505789
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:41 schreef avonne het volgende:

[..]

"gevangen in de slaapkamer"
De rest zal er dus wel weer bij komen liggen
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54505792
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:40 schreef akveor het volgende:
Hoe kunnen zij verkopen dat er iemand geestelijk kapot gemaakt is?
Hoe kunnen ze verkopen dat deze persoon, die eigenlijk in een TBS kliniek thuis hoort, binnenkort 1 miljoen gaat winnen, ondanks dat ie al vanaf week #4 systematisch de spelregels verbroken heeft.
pi_54505799
De stem zegt tegen Nadia en Dennis "zenders om en handdoek van de camera AF!"

Nadia "het is geen handdoek hoor, het is gewoon condens van de douche...."
(met een klein stemmetje die in mijn oren klinkt als een zojuist bedachte leugen)
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:43:11 #166
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54505812
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:33 schreef kybe het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk wat betreft het gedraai van Huub.Zeker toen hij vannacht zei:''wat ben ik blij dat ik met jullie speel''.Daar had ik absoluut moeite mee, omdat hij naar mijn mening de laatste dagen vervelend tegen Jaap en lieke is geweest.Lieke en Jaap zeiden ook niets terug.
Huub heeft natuurlijk heel duidelijk aangegeven dat DGK zijn grote liefde is,daar moet alles en iedereen voor wijken.
Het is jammer dat Huub hierin veel te ver met het hokje meegaat.
Ik vind het een beetje raar. Alles loopt uit de klauw daar door verkeerde leiding van achter en op de een of andere manier zijn hier mensen heel druk bezig om het zo te draaien dat Huub er ook schuldig aan is. Huub houdt zich al dagen in. Loopt iedere keer weg laat Lieke haar eigen gevechten vechten. Hij komt alleen voor haar op als ze geweld tegen haar gaan gebruiken. Hij doet het wat dat betreft vele malen beter dan vroeger.

Ik krijg een beetje het idee dat men Huub maar totaal ideaal wil hebben zonder fouten. Hij is niet zonder fouten hij maakt er velen maar van alles wat er in die kooi rondloopt is hij mi nog steeds het meest opecht in zijn spel.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:43:27 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_54505817
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:41 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

En een stom oogpotloodje zien ze wel.
Of een oorbel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:44:15 #168
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54505838
quote:
Met andere woorden... het is niet veilig om in je 'eigen' huis rond te lopen.
pi_54505855
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.

Natuurlijk kunnen ze uit bed, natuurlijk kunnen ze hun dingetjes doen die ze willen. Ze zijn alleen hartstikke lui, liggen lekker en maken er gebruik van om dit soort teksten de ether in te gooien. Wanneer begrijpen mensen dit nu toch eens.......
Af en toe kan ik jouw redenatie niet volgen hoor, en vraag ik me of of ik je écht niet serieus moet nemen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:45:39 #171
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54505863
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:44 schreef akveor het volgende:

Met andere woorden... het is niet veilig om in je 'eigen' huis rond te lopen.
Inderdaad, en het zou fijn zijn als de FEBO dit ook eens begreep ....
.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:45:41 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_54505865
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef avonne het volgende:
De stem zegt tegen Nadia en Dennis "zenders om en handdoek van de camera AF!"

Nadia "het is geen handdoek hoor, het is gewoon condens van de douche...."
(met een klein stemmetje die in mijn oren klinkt als een zojuist bedachte leugen)
Onbegrijpelijk, 3 a 4 keer per dag hetzelfde gezeik met die zenders. Vooral 's nachts fluisteren die 2 over and over again maar ingrijpen, ho maar.
― Mark Twain
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:46:29 #173
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54505879
quote:

[..]

Hou nou toch eens op man. Kijk eens naar onze Brian die op elk mogelijk moment bezig is Huub zwart te maken met zijn eigen verzinsles.

Volgens mij heeft de afgelopen dagen wel bewezen dat die kooi totaal ontspoort is door het gedrag van het schorum. En volgens mij ben juist jij een van de mensen hier die er steeds op wijst dat het toch ook vooral de schuld van huub en Lieke zelf is dat het steeds mis gaat. Dus als zij dan besluiten om in bed te blijven dan is dat toch alleen maar goed.
pi_54505890
het zou mooi zijn als huub ,lieke en jaap allemaal zouden dreigen met opstappen als er geen maatregelen worden genomen...
maar vrees dat ze dat niet kunnen,aangezien ze vastzitten aan een of ander maf contract
hoewel ik mn reet zou afvegen met een contract,en uiteindelijk of het huis uit zou gaan nadat ik iemand een vreselijke ram voor zn hersens had gegeven
pi_54505895
Ik wil andere beelden inplaats zwart/wit met slapende varkens.
pi_54505896
Wil men ajb de discussie verplaatsen naar
DGK - Komt Brian hier mee weg ??????
of een algemeen topic over Geweld in de Gouden Kooi openen?

De COS staat nu onderhand vol met beschouwende discussies ipv wat er aktueel op de streams gebeurd. Een beetje is niet erg, maar het is nu al Cossen lang.
pi_54505897
quote:

[..]

Ik denk dat het in dit geval niet een uitspraak is om de streamer te bespelen. Maar je verhaal klopt wel, dat was me een tijd geleden al opgevallen
pi_54505905
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:43 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar. Alles loopt uit de klauw daar door verkeerde leiding van achter en op de een of andere manier zijn hier mensen heel druk bezig om het zo te draaien dat Huub er ook schuldig aan is. Huub houdt zich al dagen in. Loopt iedere keer weg laat Lieke haar eigen gevechten vechten. Hij komt alleen voor haar op als ze geweld tegen haar gaan gebruiken. Hij doet het wat dat betreft vele malen beter dan vroeger.

Ik krijg een beetje het idee dat men Huub maar totaal ideaal wil hebben zonder fouten. Hij is niet zonder fouten hij maakt er velen maar van alles wat er in die kooi rondloopt is hij mi nog steeds het meest opecht in zijn spel.
Hear hear
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:47:52 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_54505907
En ja hoor, Naad heeft werkelijk schijt aan het hokje, gewoon in haar handdoek naar boven.
― Mark Twain
pi_54505913
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:45 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Af en toe kan ik jouw redenatie niet volgen hoor, en vraag ik me of of ik je écht niet serieus moet nemen.
Naar mijn mening is zijn probleem dat hij vergelijkingen maakt die zo mank lopen als maar kan, droevig.
pi_54505915
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Inderdaad, en het zou fijn zijn als de FEBO dit ook eens begreep ....
Deborah Flens Pannekoek stimileert het alleen maar. Die heeft tegen Amanda gezegd dat ze Lieke op d'r steunkousen moest pakken.
pi_54505922
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:45 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Vertel mij dan maar eens wanneer het is voorgekomen dan mensen niet hun bed uit zouden kunnen komen omdat het zo onveilig was. Vertel mij maar eens het moment dat H en L bang waren om de confrontatie aan te gaan. Die momenten zijn er nooit geweest en nu opeens wel?

Niet dus, ze liggen gewoon heerlijk, zijn lui en doen mensen geloven dat ze maar beter in bed kunnen blijven liggen vanwege "gevaar". Twee boodschappen: 1. Kijk eens hoe zielig wij zijn. 2. Kijk eens hoe slecht die anderen zijn. Slim een spel spelen heet dat en gezien sommige postings voor deze met een doorslaand succes.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:49:00 #183
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54505927
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef cindy10 het volgende:
het zou mooi zijn als huub ,lieke en jaap allemaal zouden dreigen met opstappen als er geen maatregelen worden genomen...
maar vrees dat ze dat niet kunnen,aangezien ze vastzitten aan een of ander maf contract
hoewel ik mn reet zou afvegen met een contract,en uiteindelijk of het huis uit zou gaan nadat ik iemand een vreselijke ram voor zn hersens had gegeven
Ze kunnn nooit gedwongen worden. Als ze weg willen kunnen ze gaan. Dat moeten ze ook gewoon doen. Hup naar achter met zijn drieen en niet eerder terug dan dat er ingegrepen is. Anders loop je direct vanuit het hokje zo naar buiten.
pi_54505931
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:46 schreef marky het volgende:

[..]

Hou nou toch eens op man. Kijk eens naar onze Brian die op elk mogelijk moment bezig is Huub zwart te maken met zijn eigen verzinsles.

Volgens mij heeft de afgelopen dagen wel bewezen dat die kooi totaal ontspoort is door het gedrag van het schorum. En volgens mij ben juist jij een van de mensen hier die er steeds op wijst dat het toch ook vooral de schuld van huub en Lieke zelf is dat het steeds mis gaat. Dus als zij dan besluiten om in bed te blijven dan is dat toch alleen maar goed.
Dat Brian een lul is doet niets af aan t feit dat ik er geen moer van geloof dat Huub niet meer door zijn eigen villa zou durven lopen.
Dit is dus pure propagandapraat van die 2.
pi_54505932
quote:

[..]

maar je bent en blijft onbevooroordeeld he??
pi_54505933
Dennis en Nadia praten tijdens het extreem langzaam batterijen wisselen
pi_54505946
quote:

[..]

Tuurlijk is de febo schuldig,het gaat mij er alleen om dat Huub en Lieke heel erg ver voor DGK gaan.Naar mijn mening mogen zij zich best wel wat meer afzetten tegen bepaalde dingen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:50:10 #188
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54505952
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vertel mij dan maar eens wanneer het is voorgekomen dan mensen niet hun bed uit zouden kunnen komen omdat het zo onveilig was. Vertel mij maar eens het moment dat H en L bang waren om de confrontatie aan te gaan. Die momenten zijn er nooit geweest en nu opeens wel?

Niet dus, ze liggen gewoon heerlijk, zijn lui en doen mensen geloven dat ze maar beter in bed kunnen blijven liggen vanwege "gevaar". Twee boodschappen: 1. Kijk eens hoe zielig wij zijn. 2. Kijk eens hoe slecht die anderen zijn. Slim een spel spelen heet dat en gezien sommige postings voor deze met een doorslaand succes.
Het is al vaker door achter gestuurd geweest dat Huub en Brian niet bijelkaar in de buurt mochten komen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:51:02 #189
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54505972
quote:

[..]

Dat kan wel zijn... maar de manier waarop die andere spelers dat doen krijg ik een erg naar gevoel bij. Zij vieren feestjes terwijl ze net daarvoor ontzettend zijn afgegaan en proberen dat te herstellen met het zwartmaken van Lieke, Huub en Jaap wat soms echt nergens op slaat.
Maar als je bedoelt dat je daar bij Huub en Lieke iets minder gemakkelijk doorheen prikt geef ik je gelijk.

Kennelijk is ze toch wel geschrokken van wat er is gebeurd.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:51:36 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_54505988
Naad vindt het heel fijn dat de lampen zo lang uitblijven.....tuurlijk, kun je lekker door blijven fluisteren, kut of was zijn nu kutter?
― Mark Twain
pi_54505998
Dennis "we gaan er gewoon een bende van maken. Klaar"

pi_54506016
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:46 schreef marky het volgende:

[..]

Je leest vermoedelijk niet al mijn postings. Brian heeft voor mij volledig afgedaan. Ik ga in op het spel dat gespeeld wordt. En er zijn er die dat voortreffelijk spelen waarbij mensen op het verkeerde been gezet worden. Huub, Lieke en Jaap spelen het spel uitmuntend en dus is het leukst om daar over te schrijven en dat spel te analyseren. De anderen valt niet zoveel aan te analyseren..
pi_54506020
... en iedereen slaapt weer...
pi_54506026
quote:

[..]

Toen hij 2 dagen geleden ruzie met Lieke had en Dennis zich ermee ging bemoeien greep hij Dennis ook naar keel en had al een stoel boven z'n hoofd om richting Dennis te gooien.
Maar dat is iedereen hier alweer vergeten, zo gaat dat. Met je laatste alinea ben ik het wel eens
pi_54506031
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
Naad vindt het heel fijn dat de lampen zo lang uitblijven.....tuurlijk, kun je lekker door blijven fluisteren, kut of was zijn nu kutter?
Komt bij dat ze dan mooier lijkt, felle lampen doen niet veel voor haar
pi_54506032
Komt er nog een vervolg op de 10.000 euro vandaag? of is dat verhaltje al passé?
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:53:52 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_54506039
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:52 schreef avonne het volgende:
Dennis "we gaan er gewoon een bende van maken. Klaar"

Zijn darkside wordt steeds darker?
― Mark Twain
pi_54506045
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef avonne het volgende:
Wil men ajb de discussie verplaatsen naar
DGK - Komt Brian hier mee weg ??????
of een algemeen topic over Geweld in de Gouden Kooi openen?

De COS staat nu onderhand vol met beschouwende discussies ipv wat er aktueel op de streams gebeurd. Een beetje is niet erg, maar het is nu al Cossen lang.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:54:20 #200
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54506049
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vannacht mocht Lieke anders niet d'r spulletjes van beneden halen. En dat is toch raar dat het je in je eigen huis verboden wordt om vrij rond te lopen. Je bent opgesloten in de villa en landgoed en niet in de MB.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')