absoluut en overduidelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja daaag..bewijs jij het maar..jij komt er mee...
Als ik eerlijk tegen je mag zijn..![]()
Jou manier van schrijven lijkt er op gericht de lezer op de kast te krijgen...de kast hier heeft er slijtplekken van..![]()
Inderdaad !! Het is jammer maar Brian kan zichzelf dus kennelijk NIET in controlequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:00 schreef Darklight het volgende:
Stuur Brain gewoon naar huis, of geef hem een boete
Slaat nergens op dat die maar alles kan maken
Voor mij ook niet nee. Dat verhaal van Huub zijn zus mocht ook niet dus in dit geval zou ik als redaktie een lijn trekken, hoe erg ik Amanda ook verafschuw.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:07 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht. Al komt er zoveel vuiigheid bij amanda vandan... dit hoeft voor mij niet.
Ik vond dat eigenlijk ook niet zo'n verkeerde actie en stilletjes denk ik dat Jaap er wel de hand in heeft gehad. Die schaakt altijd op meerdere borden. Plan een 10, uitvoering een 3.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
Nope, ik heb geen melij met hen. Ik denk dat van alle mensen Cora een heldere blik heeft op de zaken. Gewoon een tonnetje proberen los te peuteren bij het productie team en voor de rest duidelijk laten merken dat je de schijt hebt aan hun handelen. Jammer dat ze er zo'n kneus voor hadden uitgezocht om dit plan te bewerkstelligen. Ik had bv een mooie onderhandelings session tussen Nicolaas en het productie team zeer op prijs gesteld "live on the streams from the golden getto".
Ik ben het met je eens dat er veel door een Huub-bril wordt gekeken; daar maak ik mezelf ook wel schuldig aan..... maar ik vind het gewoon een scheetig jongquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geloof Lieke ook tot op zekere hoogte. Maar vraag je het volgende eens af:
Als Lieke en Huub een gevecht hebben, dan zeggen 7 van de 10 mensen (uit de losse pols) dat Huub gelijk heeft en Lieke niet moet zeuren.
Als Lieke en Brian, Lieke en Amanda, Lieke en Nadia, Lieke en Dennis wat gehad hebben, dan kiezen alle mensen opeens de kant van Lieke die dan opeens altijd gelijk zou hebben. Dat gaat er bij mij niet in
Toen Jaap met Dennis speelde was hij een zak en had hij nooit gelijk. Nu Jaap met H en L speelt is hij helemaap top.
Er klopt dus gewoon iets niet in het beoordelingsvermogen van veel mensen. Jaap is altijd dezelfde Jaap gebleven, alleen zijn targets veranderen.
Verbaal uitlokken is ook geen probleem maar Naad zat met haar gore tengels steeds aan Lieke. En dan ben je fysiek aan het uitlokken wat dom is omdat je dan een reactie terug kan verwachtenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Guuskeee het volgende:
Ik snap het niet: "niet meer uitlokken aub"??? Heeft iemand daar echt over nagedacht? Wat gebeurd er als er door niemand niks meer uitgelokt mag worden? Dan is het spel afgelopen, er gebeurd niks meer en iedereen kan niks anders meer doen dan allemaal vriendjes worden.
Uitlokken is een essentieel onderdeel van het spel. De bedoeling is dat je als enige overblijft in de kooi en dat de rest vertrekt. Hoe wil je dat doen als je niks meer mag uitlokken? Moet je je medespelers wegjagen met vriendelijkheid een liefde? Probeer maar eens.
Het enige is dat gisteren niet echt uitlokken was, omdat Amandel geen spel speelt, omdat je daar voor moet kunnen nadenken, en dit is niet een van Snollies vaardigheden. Snollie HAAT Lieke en Huub, dit zegt ze regelmatig en toont dat ze geen spel speelt maar handelt uit emotie. En slettie Nada loopt alleen maar achter snollie aan, haar back-up.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:01 schreef Dark het volgende:
Aan het ritme te horen in de slaapkamer, wordt er weer geanaaliseerd.
Weet wel zeker dat Jaap er iets mee te maken had. Alhoewel Cora schitterend kan acteren, tranen met tuiten kan janken, zie ik Cora niet echt als 'masterbrain' achter dit plan, Jaap daartegenover...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk ook niet zo'n verkeerde actie en stilletjes denk ik dat Jaap er wel de hand in heeft gehad. Die schaakt altijd op meerdere borden. Plan een 10, uitvoering een 3.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze tegengehouden wordt door de feboquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
En toch vind ik HJL ook fout. Ze hadden het nooit moeten pikken dat Brian vorige week ermee weg kwam. I don't give a shit wat ze belooft is door achter, ze ( HJL) staan dit zelf toe.
Als ze alledrie samen de poort uitlopen denk ik dat ze meer aanbiedingen krijgen voor shows, etc dan dat ze in die zooi blijven zitten. Dus ook al komen er honderd irritante vingers voor Lieke's ogen en heeft ze de benen blauw, als ze er niets aan doet en het slachtoffer blijft spelen is dit waar ze zelf voor kiest.
Hoe achterlijk kun je zijn om te accepteren dat er een ton van je jackpot afgaat voor een lellebellenoorbel de lucht in gooien, maar je house-mate komt weg met vernielingen, geweld en parashit toestanden?
En hoe stupid kun je zijn om te verkondigen dat je over een kleedje struikelt, terwijl een kutnewbie je de trap af flikkert waardoor je je vingers breekt, en deze nooit meer compleet zullen genezen?
Nope, ik heb geen melij met hen. Ik denk dat van alle mensen Cora een heldere blik heeft op de zaken. Gewoon een tonnetje proberen los te peuteren bij het productie team en voor de rest duidelijk laten merken dat je de schijt hebt aan hun handelen. Jammer dat ze er zo'n kneus voor hadden uitgezocht om dit plan te bewerkstelligen. Ik had bv een mooie onderhandelings session tussen Nicolaas en het productie team zeer op prijs gesteld "live on the streams from the golden getto".
Theo of Joris, doe d'r es wat an!
Huub verdwijnt langzamerhand in het achterwerk van de FEBO,
en de beelden zijn niet mooi!
Dat is de vooraf bepaalde winnaar!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:44 schreef STAP01 het volgende:
Waarom krijg ik als ik op de goudenkooi.tv klik steeds als eerste die verrotte rotkop van die Rat te zien!
Die twee samen roven straks de hele Veluwe leeg.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:15 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat Jaap er iets mee te maken had. Alhoewel Cora schitterend kan acteren, tranen met tuiten kan janken, zie ik Cora niet echt als 'masterbrain' achter dit plan, Jaap daartegenover...![]()
Ach ja, maar anders is het ook zo saai allemaal, volgende keer zijn de rollen misschien weer omgedraaid.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Verbaal uitlokken is ook geen probleem maar Naad zat met haar gore tengels steeds aan Lieke. En dan ben je fysiek aan het uitlokken wat dom is omdat je dan een reactie terug kan verwachten
Dat riep en zei ze vorige keren ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo te horen gaat Lieke de aanval naar Brain zoeken, mooi .......![]()
als je dan echt wilt laten zien dat je 'de betere' bent ga je ergens anders zitten, op bed liggen, ff buiten lopen oid om die sletjes gewoon ff te ontwijken. Gaan ze door en over de lijn van wat mag, bel gewoon naar achter en wijs de febo erop dat wat slettie en snollie aan het doen zijn tegen de regels is en of zij er iets tegen willen doen. Is wel zielig, maar wel volgens de regels.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Verbaal uitlokken is ook geen probleem maar Naad zat met haar gore tengels steeds aan Lieke. En dan ben je fysiek aan het uitlokken wat dom is omdat je dan een reactie terug kan verwachten
Het gaat mij niet eens om de ruzies tussen Huub en Lieke, of waar ze hun frustraties op botvieren. Het gaat mij meer om het feit dat ze dit alles maar over haar heen laat komen. Ook Huub die dingen doet zgn door de FEBO opgedragen wat een walgelijk beeld naar buiten brengt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze tegengehouden wordt door de febo. En idd het is Lieke eigen schuld dat ze gehoorzaamt en niet voor zichzelf opkomt. Ik vind zelfs dat ze de frustraties op de verkeerde afwenteld en daarmee de positie van hun tweeen verzwakt. Ook al is Huub een eikel en een mierenneuker ik zou bijna Anita gelijk willen geven dat ze passief agressie opwekt. Daar niets uit te willen spreken en wegloopt als ze het niet kan winnen van Huub. Wat voor haar ook best moeilijk is. Het is vaak de manier waarop zij gelijk probeert te halen. Punten erbij haalt die niet terzake zijn.
Lieke heeft gekozen voor de rol "sociaal wenselijk gedrag". Weet je nog een week geleden hoe Huub haar daar op aansprak toen ze uit die rol viel en in de aanval ging? Huub bleef maar hameren op het feit dat die rol niet bij haar zou passen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ze tegengehouden wordt door de febo. En idd het is Lieke eigen schuld dat ze gehoorzaamt en niet voor zichzelf opkomt. Ik vind zelfs dat ze de frustraties op de verkeerde afwenteld en daarmee de positie van hun tweeen verzwakt. Ook al is Huub een eikel en een mierenneuker ik zou bijna Anita gelijk willen geven dat ze passief agressie opwekt. Daar niets uit te willen spreken en wegloopt als ze het niet kan winnen van Huub. Wat voor haar ook best moeilijk is. Het is vaak de manier waarop zij gelijk probeert te halen. Punten erbij haalt die niet terzake zijn.
och, zelf ben je aanvoerder van dat soort denken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zwartwit denken, heel snel oordelen is sommigen hier wel gegeven....![]()
Ho eens even. Dat verhaal van Huub is uiteindelijk wel dat hok ingekomen , kregen we toen een SL?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet nee. Dat verhaal van Huub zijn zus mocht ook niet dus in dit geval zou ik als redaktie een lijn trekken, hoe erg ik Amanda ook verafschuw.
Aangezien ik de TT heb bedacht...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Guuskeee het volgende:
Ik snap het niet: "niet meer uitlokken aub"??? Heeft iemand daar echt over nagedacht? Wat gebeurd er als er door niemand niks meer uitgelokt mag worden? Dan is het spel afgelopen, er gebeurd niks meer en iedereen kan niks anders meer doen dan allemaal vriendjes worden.
Uitlokken is een essentieel onderdeel van het spel. De bedoeling is dat je als enige overblijft in de kooi en dat de rest vertrekt. Hoe wil je dat doen als je niks meer mag uitlokken? Moet je je medespelers wegjagen met vriendelijkheid een liefde? Probeer maar eens.
Het enige is dat gisteren niet echt uitlokken was, omdat Amandel geen spel speelt, omdat je daar voor moet kunnen nadenken, en dit is niet een van Snollies vaardigheden. Snollie HAAT Lieke en Huub, dit zegt ze regelmatig en toont dat ze geen spel speelt maar handelt uit emotie. En slettie Nada loopt alleen maar achter snollie aan, haar back-up.
Terwijl ik vind dat uitlokken een onderdeel van het spel is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:31 schreef iemand bijvoorbeeld het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even voor de duidelijkheid...dit heeft dus UREN geduurd..eerst in de masterbedroom en daarna in de huiskamer..
Uren..moet je je voor stellen dat je uren vlak bij je oor uitgescholden wordt door twee kuttekoppen..dat je UREN getreiterd wordt met vingers richting oog...vuistjes voor je gezicht..over je haar ge-aaid..over je wang gestreeld..je hand aantikken..en weer die vinger richting oog en weer die aai over je bol...en maar getetter horen over hoe slecht en lelijk je bent..
Wat doe jij dan..?
Ze zit daar al meer dan 6 maanden, en met nog maar 2.5 maand te gaan gaat ze niet zomaar de handdoek in de ring gooien natuurlijk, dat betekent dat dat asociale tuig gewonnen heeft. Als het programma stopt op 1 february stopt dann zal het prijzengeld waarschijnlijk door 7 gedeeld gaan worden, een ander einde zou niet logisch zijn, hoewel je het met die amateurs van de redaktie nooit zeker weet. Die zijn nog in staat om het volledige prijzengeld aan Wifebeater te geven, alleen maar omdat ie er het langst in zit...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
Lieke moet gewoon zo slim zijn als ze zelf zegt dat ze is en gewoon naar huis toe gaan met haar kop omhoog.
Gewoon afstand nemen van die asociale kutbende.
Dit maakt het geheel voor mij zo allemaal nep.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
En toch vind ik HJL ook fout. Ze hadden het nooit moeten pikken dat Brian vorige week ermee weg kwam. I don't give a shit wat ze belooft is door achter, ze ( HJL) staan dit zelf toe.
Uiteindelijk wel ja maar er stond voor Dennix een verbod op. Maar he! Ik vind het prima hoor als Lieke het gaat gebruiken tegen Amanda! Begrijp me niet verkeerd. Als de redaktie 1 lijn wil trekken zouden ze het Lieke verbieden imhoquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho eens even. Dat verhaal van Huub is uiteindelijk wel dat hok ingekomen , kregen we toen een SL?
Amanda roept te pas en te onpas dat Huub zijn vrienden in Amerika heeft vermoord, krijgen we da een SL?
Dacht het niet, maar nu gaat het om de zus van Amanda en krijgen we wel een SL, terwijl iedereen weet wat er aan de hand is.
Meten met twee maten misschien?
Als de spelregels nadrukkelijk vermelden dat uitlokken NIET mag, dan is het dus duidelijk geen onderdeel van het spel. Maar met deze redaktie stellen die regels niets meer voor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef Py het volgende:
Terwijl ik vind dat uitlokken een onderdeel van het spel is.
Met niet meer uitlokken aub wordt bedoelt dat het niet moet escaleren in fysiek geweld.... een goede scheldpartij is de redaktie gewoon blij mee. Het probleem is dat elke aktie meteen als zo'n grote aanval gezien wordt dat door veel wannabees niets overblijft dan zich fysiek groot te maken. Niemand lijkt nog te kunnen incasseren en te relativeren. Brian is daarin wat mij betreft helemaal de weg kwijt. Hij zag het afluisteren van Dennis als een aanval en kon niets anders meer dan fysiek duidelijk te maken dat hij daarvan niet gedient was en een glas de hal intrapte.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Guuskeee het volgende:
Maar Amanda heeft het zelf ook over Cora, waar ze geen ene fuck mee te maken heeft en ze schreeuwde van de week ook al naar Huub dat zijn zus zich maar lekker in elkaar moest laten slaan. Als ze zo beginnen dan zou ik ook over haar zus beginnen, hoewel het inderdaad niet mijn ding is, maar dan voelt ze het tenminste wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:07 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht. Al komt er zoveel vuiigheid bij amanda vandan... dit hoeft voor mij niet.
Juist de personen die ik het liefst nooit meer wakker zie worden...;)quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 1 en 2 Huub en Lieke ontbijt op bed in de MB
Stream 3 en 4 op Nadia in bed en ander bed Brian en Amanda.
Zo te zien alleen Brian en Nadia wakker.
Oh, ze hebben wel bewaking, maar daar heb je weinig aan als die staat toe te kijken hoe Wifebeater Lieke weer eens slaatquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
In het echte leven zouden miljonairs bewakers in dienst nemen, maar dat kan hier blijkbaar ook niet. Dus het plaatje klopt zowiezo niet.
Jaap heeft al eens eerder gestaakt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef marky het volgende:
HJL moeten gewoon dreigen met opstappen alledrie tegelijk. En dit zonder enige vorm van maken van TV dan ook gewoon gedrieen naar achter en daar zeggen nu ingrijpen of wij gaan niet meer terug die kooi in. Ze kunnen nooit gedwongen worden omdat te doen. Ik vermoed zomaar dat JdM binnen 5 tellen daar in het hokje staat om in te grijpen. Als HJL in een keer de kooi uitgaan is er geen uitzending meer te maken.
Ik geef je gelijk wat betreft het gedraai van Huub.Zeker toen hij vannacht zei:''wat ben ik blij dat ik met jullie speel''.Daar had ik absoluut moeite mee, omdat hij naar mijn mening de laatste dagen vervelend tegen Jaap en lieke is geweest.Lieke en Jaap zeiden ook niets terug.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, dat moet je zelf weten. Ik geloof die twee alvast heel vaak niet. Het zijn gewoon goede spelers die het redelijk naar hun hand weten te zetten. Geloof jij het gedraai van Huub naar Lieke toe iedere keer? Het ene moment schoffeert hij haar tot op het bot, een paar tel later zegt hij dat hij niet zonder haar kan, haar geweldig vindt, etc. Niet één keer, niet twee keer, maar tientallen keren. Hoe geloofwaardig is het nog?
En dat doet hij dus met alles en iedereen. Er zit best wel eerlijkheid in, maar het gehalte is bij mij niet zo heel hoog afhankelijk van het onderwerp en moment.
Weer eensch. Begint vervelend te wordenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke heeft gekozen voor de rol "sociaal wenselijk gedrag". Weet je nog een week geleden hoe Huub haar daar op aansprak toen ze uit die rol viel en in de aanval ging? Huub bleef maar hameren op het feit dat die rol niet bij haar zou passen.
De volgende vragen komen dan bij mij op: Bedoelt Huub dat ze niet voor de aanval moet kiezen, omdat het echt niet bij haar past of bedoelt hij dat ze met die aangemeten rol heel veel streamers op haar hand heeft weten te krijgen en ze die vooral moet vasthouden. Dat verteld hij op een manier zodat het bij de streamers als echt overkomt. Voor mij is het een manier om heel slinks en op een verborgen manier sturing te geven aan haar en haar bij de les te houden.
Ik gok op het tweede......
Ik vind het niet slinks... Huub speelt zijn spel en zal z'n medespelers gebruiken voor zichzelf. Toch hoeft dit niet slecht voor Lieke te zijn. Aangzien Lieke daar ook voor het geld zit kan ze luisteren naar Huub en gebruiken naar eigen inzicht. Als ik dan kijk naar Sylvia die Huub hierin alle ruimte gaf is Lieke juist het tegenovergestelde. Zij meet zich bijna dezelfde rol als Huub aan. Heeft iets van iedereen is gelijk... een uitdrukking die ik verafschuw. Het is juist belangrijk om elkaars verschillen te onderkennen en daar niet over te gaan strijden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke heeft gekozen voor de rol "sociaal wenselijk gedrag". Weet je nog een week geleden hoe Huub haar daar op aansprak toen ze uit die rol viel en in de aanval ging? Huub bleef maar hameren op het feit dat die rol niet bij haar zou passen.
De volgende vragen komen dan bij mij op: Bedoelt Huub dat ze niet voor de aanval moet kiezen, omdat het echt niet bij haar past of bedoelt hij dat ze met die aangemeten rol heel veel streamers op haar hand heeft weten te krijgen en ze die vooral moet vasthouden. Dat verteld hij op een manier zodat het bij de streamers als echt overkomt. Voor mij is het een manier om heel slinks en op een verborgen manier sturing te geven aan haar en haar bij de les te houden.
Ik gok op het tweede......
okee, dat we het er maar over eens zijn dat het een essentieel onderdeel van het spel is...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef Py het volgende:
[..]
Aangezien ik de TT heb bedacht...
In de vorige cos was de discussie of Amanda en Nadia nu schuldig zijn aan het uitlokken van fysiek geweld.
[..]
Terwijl ik vind dat uitlokken een onderdeel van het spel is.
Dus ja, iemand heeft daar over nagedacht![]()
Zoals je eerder al schreef, waar ik het volledig mee eens ben, is het dan ook retekrom wanneer Nadia die uit de klauwen gelopen aanval op Lieke mag aanhalen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:34 schreef Lady-night het volgende:
Vorige keer zei Lieke dat ze Brian ging aanpakken over de trap, Huub zei toen zoiets van...Mag niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |