Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.
Maar als ze aan je blijven zitten met hun tengels, dan gaat de "lol" er echt wel af.
Het is vreemd dat dit toegestaan wordt. En dan nog wel bij iemand die in het huis al een keer aangerand is, en al een keer een volle vuistslag in haar gezicht heeft gehad.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.
Maar als ze aan je blijven zitten met hun tengels, dan gaat de "lol" er echt wel af.
Het is vreemd dat dit toegestaan wordt. En dan nog wel bij iemand die in het huis al een keer aangerand is, en al een keer een volle vuistslag in haar gezicht heeft gehad.
Ga voor de grap maar eens lijstjes maken en dan ben je er zo achter wie het lijdende voorwerp daar is. Dat is Lieke. Die heeft ook geen fuck te maken met Jaap of met die slip uittrekactie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...
Klopt, dat is zeker onbegonnen werk. De productie had vanaf het begin af aan duidelijk moeten zijn van wat wel en niet getolereerd wordt. Ik denk dat iemand echt een vuistslag in zijn of haar gezicht moet krijgen voordat ze overgaan tot verwijdering uit DGK.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...
Natuurlijk is het onbegonnen werk om lijstje bij te houden en totaal overbodig, want het zou niet uit moeten maken hoeveel keer één persoon al aangepakt is, de consequenties die daaruit voortvloeien moeten juist gelijk zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:
[..]
Weg werken?..echt niet... je mag iemand weg sturen..maar dan moeten je medebewoners het daar wel allemaal mee eens zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:36 schreef Py het volgende:
[..]
DIt is dgk, remember. Het is de bedoeling dat je probeert medebewoners weg te werken.![]()
\'Ik zit hier niet voor een zak M&M\'s\'![]()
Dat zie je nu wel goedquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:27 schreef Py het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je het niet met me eens bent.![]()
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
[..]
Ga voor de grap maar eens lijstjes maken en dan ben je er zo achter wie het lijdende voorwerp daar is. Dat is Lieke. Die heeft ook geen fuck te maken met Jaap of met die slip uittrekactie.
Het gaat ook over Lieke en niet over wat Huub allemaal heeft gedaan.
Lieke moet gewoon zo slim zijn als ze zelf zegt dat ze is en gewoon naar huis toe gaan met haar kop omhoog.
Gewoon afstand nemen van die asociale kutbende.
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vraag me af hoe Lieke dat gebash op een charmante manier had kunnen beëindigen..
Lieke heeft veel kwaliteiten en ik heb respect voor haar..maar humor heeft ze niet....
Ze zat schaakmat gisteravond en dat had de Febo moeten zien en begrijpen...de hele situatie kon alleen maar beëindigd worden door interventie van buitenaf..
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Dark het volgende:
Kut, kutter en kutst zijn wakker!
Kutter vraagt aan kutst hoe laat het is.
Tis daar zelden 1 tegen 1.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.
Maar nee, 2,3,4,5 zelfs 6 man t.o. zich, laffer kan het toch niet. Chapeau voor Lieke gisteravond, ik had er allang een voor zijn muil geknalt en ik heb nog nooit iemand geslagen.
Lieke had ze in de MB al aan moeten pakken. Zij is verbaal veel sterker dan kutter en kutst, ze had ze zo onder de tafel geluld.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vraag me af hoe Lieke dat gebash op een charmante manier had kunnen beëindigen..
Ze heeft het geprobeerd door serieus erop in te gaan, weg te lopen en te zwijgen, wachten tot het vanzelf zou stoppen. Duidelijk was voor mij dat ze koste wat kost wilde voorkomen dat zou ontaarden in fysiek gedoe..
De kunst is om je ontwapenend op te stellen en de spanning die steeds hoger oploopt te doorbreken.
Humor is daarin een machtig wapen..(ik moet nog steeds grinniken als ik denk aan die schaterende Jaap met de schaakbord voor z'n kop eerder op de avond tijdens de ruzie tussen Huub en Lieke)
Lieke heeft veel kwaliteiten en ik heb respect voor haar..maar humor heeft ze niet....
Ze zat schaakmat gisteravond en dat had de Febo moeten zien en begrijpen...de hele situatie kon alleen maar beëindigd worden door interventie van buitenaf..
Weet ook niet hoe ik het zou beëindigen.. Hoe kwam het die 2 dweilen zolang doorgingen? Waarom stopten ze niet toen Jaap zei dat er televisiemateriaal genoeg was? Een typisch vrouwending denk ik..mannen hebben dan al sneller zoiets van 'ok, over tot de orde van de dag'...Welke reactie van Lieke had hun tevreden gesteld? Waren ze met voorbedachte rade er allebei op uit om het te laten escaleren?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.
Denk dat dát juist hetgene is wat die twee sletten niet kunnen hebben, dat Lieke ze verbaal de baas is, dat is onverteerbaarvoor die 2 sloeries, dus uiten ze hun frustratie op de enige manier waarop ze dat blijkbaar kunnen, fysiek en domme scheldpartijen....quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.
Maar nee, 2,3,4,5 zelfs 6 man t.o. zich, laffer kan het toch niet. Chapeau voor Lieke gisteravond, ik had er allang een voor zijn muil geknalt en ik heb nog nooit iemand geslagen.
Inderdaad, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
Tis daar zelden 1 tegen 1.
En voor sommigen is dat puur afhankelijk op welke manier hun favoriet erbij is betrokken. Toen Dennis iedereen een tijd over hem heen heeft gehad, vonden we dat met zn allen niet meer dan terecht. Puur omdat hij niet zo populair is in de cos.
Maar als Huub of Lieke het lijdend voorwerp zijn, dan is uitlokken ineens lager dan laag![]()
Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix heeft dit op zichzelf afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
En voor sommigen is dat puur afhankelijk op welke manier hun favoriet erbij is betrokken. Toen Dennis iedereen een tijd over hem heen heeft gehad, vonden we dat met zn allen niet meer dan terecht. Puur omdat hij niet zo populair is in de cos.
Maar als Huub of Lieke het lijdend voorwerp zijn, dan is uitlokken ineens lager dan laag![]()
met 1 verschilquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Ik heb maar weer eens een stukje geschreven....
Misschien het begin tot aanzet van een aktie tegen de DGK vrijstaat.
http://openminded.wordpre(...)uden-kooi-vrijstaat/
Zullen wel weer schrijf en spelfouten in staan.
Het gaat er niet om of iemand wel of niet een toffe peer is. Als Brian iets flikt, worden er gelijk 3 cossen volgeschreven dat het allemaal niet kan, en als Huub over de grens gaat hoor je er hier bijna niemand commentaar op hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix had dit zelf over zich afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.
In de eerste week kregen veel mensen al een hekel aan hem, denk aan de gebroken vinger van Huub en het naar de strot vliegen van Lieke. Dat heeft nog niemand geflikt die net binnenkwam ( dit was dus zijn darkside laten we maar zeggen).
Daarna is hij nooit maar ook nooit meer in beeld geweest, positief of negatief, gewoon een dood vogeltje dat eerst als een puppy achter Jaap aanliep en later achter Naad.
En zie, ook hier ging het in de eerste week weer om Huub en Lieke, maar blijf vooral geloven dat Dennix een toffe peer is, mijn zegen heb je.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix heeft dit op zichzelf afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.
In de eerste week kregen veel mensen al een hekel aan hem, denk aan de gebroken vinger van Huub en het naar de strot vliegen van Lieke. Dat heeft nog niemand geflikt die net binnenkwam ( dit was dus zijn darkside laten we maar zeggen).
Daarna is hij nooit maar ook nooit meer in beeld geweest, positief of negatief, gewoon een dood vogeltje dat eerst als een puppy achter Jaap aanliep en later achter Naad.
En zie, ook hier ging het in de eerste week weer om Huub en Lieke, maar blijf vooral geloven dat Dennix een toffe peer is, mijn zegen heb je.![]()
nee, dat is puur omdat dennix vanaf het begin al een hele grote bek had, maar alleen als hij zich kon verstoppen achter een japie of een naad, of wel ander dan ook. een lafbek met een grote mond, hoe lelijk is dat? dat is waarom hij niet populair is en waarom weinig man het erg vind als hij ook een lekker gebashed word.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:
[..]
Prima stuk Roevka, niks aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Op zich heb je wel gelijk maar ik denk dat het toch meer te maken heeft met sfeer, context, intentie en basispersoonlijkheid van de persoon dan met populariteit in het algemeen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of iemand wel of niet een toffe peer is. Als Brian iets flikt, worden er gelijk 3 cossen volgeschreven dat het allemaal niet kan, en als Huub over de grens gaat hoor je er hier bijna niemand commentaar op hebben.
nog een verschil nix heeft nooit 2 en een half uur achter elkaar onder vuur gelegenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef Py het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.![]()
Ik heb t over de gebeurtenissen en hoe soortgelijke situaties in het ene geval totaal anders uitgelegd worden dan in het andere geval omdat er andere personen bij zijn betrokken.
Dennis heeft het over zichzelf afgeroepen en Lieke is zielig.![]()
Uiteraard is dat zo, Huub is nou eenmaal een stuk populairder dan Brian wat ook begrijpelijk is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Op zich heb je wel gelijk maar ik denk dat het toch meer te maken heeft met sfeer, context, intentie en basispersoonlijkheid van de persoon dan met populariteit in het algemeen...![]()
Jij lijkt me fijn gezelschap voor pakweg een maandjequote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hoe je tegenstander te verslaan?
Punt 1 moet je je gaan nestelen.
Raak er vertrouwd mee dat je nooit meer de Kooi verlaat. Dat je het prima vindt om er nog wel 10 of 20 jaar te zitten. Jij gaat nergens heen en je vindt het prima zo.
Daarbij zorg je dat je met al je bewoners goed kan opschieten, dat gaat bij de 1 makkelijker dan bij de ander maar wel mogelijk.
Tijdens 1 op 1 situaties vraag je heel casual naar de thuissituatie.
Hoe gaat het met je moeder? Mis je die en die niet? Ken je iemand die jarig is deze maand.
Ogenschijnlijk gewonde zaken die de andere bewoner onmiddelijk terugbrengt naar zijn of haar vertrouwde omgeving.
Geef regelmatig duidelijk aan dat er maar 1 kan winnen. Doe dit niet vanuit een hogere positie maar stel je zo op dat het voor jou ook een verlies kan betekenen.
Daarbij kan je nog hele kleine subtiele dingetjes doen waardoor een ander aan zichzelf gaat twijfelen.
Verleg spullen een ietsje. Niet verstoppen of meters verder maar een centimeter of 10 is genoeg.
Ik heb dit experiment zelf gedaan en weet dat je iemand daar helemaal gek mee krijgt.Volhouden is noodzakelijk.
Omdat je die dingen niet groot aanpakt zal het op stream niet opvallen en komt er geen info los van buiten naar binnen.
Ga niet in op bashen maar blijf ze aankijken op zo'n moment en hou dat vol.
Bij apen krijg je daarmee de grootste schreeuwerd stil en daarna zelfs bang.
Helaas kan geen bewoner dit lezen of spelen , daar zijn het de karakters niet voor.
Goed stuk!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Idd, vreemde conclusie van je.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef Py het volgende:
Dennis heeft het over zichzelf afgeroepen en Lieke is zielig.![]()
Goed stuk Akveor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Tijd voor Anita misschien?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hoe je tegenstander te verslaan?
Bij apen krijg je daarmee de grootste schreeuwerd stil en daarna zelfs bang.
Helaas kan geen bewoner dit lezen of spelen , daar zijn het de karakters niet voor.
Mee eens NMNSquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het hoeft van mij helemaal niet te stoppen. Laat ze lekker gaan, ze sporen geen van allen. Iedereen komt daar aan de beurt en degene die niet aan de beurt komt die speelt het schijnbaar redelijk goed. 1 tegen 1, 9 tegen 1, 3 tegen 3, het is gewoon een ziek spel waarbij alle emoties getriggerd worden. Zowel bij spelers als bij kijkers.
En ook streamers zijn een beetje ziek, ze kijken immers en ze laten zich mee slepen. Ramptoeristen van de eerste orde. Ook ik ben ramptoerist en ik geniet volop als Dennis Huub een keer de baas is. Good guys-bad guys, iedere streamer heeft ze.
Daanraast liegen die spelers ook nog eens volop voor de streams om in een goed blaadje te komen. Ze doen dat allemaal, niet één uitgezonderd, en zetten daarmee de streamers op het verkeerde been. Lieke vertelde gisteren bijvoorbeeld dat er heel veel extensions waren uitgetrokken door Brian. Maar waar zijn die extensions dan? Is het controleerbaar? Of is het alleen maar om streamend nederland te laten denken dat ze zielig is?
De grens ligt bij mij bij acties zoals Brian die had tegen Amanda (douche). en gericht een glas schoppen in Dennis z'n richting. Dat vind ik niet kunnen en strafwaardig. Maar mijn grens is weer anders dan de grens van andere kijkers.
Waar ik mij het meest aan stoor is dat daar blijkbaar mensen aan het werk zijn die beelden afschermen voor de buitenwereld omdat er vermoedelijk zaken gebeuren die streamers niet mogen zien of waarbij ze bang zijn dan streamers er doorheen schieten. Ik vind dat dus niet principieel niet kunnen. Ze sollen met streamers, laten ze zonder info, onthouden ze van beelden, hebben simpelweg lak aan streamers.
Je schrijft het zelf. Het is niet mijn conclusie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, vreemde conclusie van je.![]()
Maar goed, over tot de orde van de dag. Ben benieuwd hoe de groepen op elkaar gaan reageren als ze wakker zijn. Wrs weer, ouwe jongens krentenbrood.
Jaap heeft maanden aan één stuk onder vuur gelegen van Huub en Eric, en ja, ook langer dan 2 uur aan één stuk en een tandje erger dan wat er gistren gebeurde. Dat was namelijk redelijk onschuldig. Ook Erik is flink aan de beurt geweest. Ook Dennis is langer dan 2 uur aan één stuk aangepakt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nog een verschil nix heeft nooit 2 en een half uur achter elkaar onder vuur gelegen
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het hoeft van mij helemaal niet te stoppen. Laat ze lekker gaan, ze sporen geen van allen. Iedereen komt daar aan de beurt en degene die niet aan de beurt komt die speelt het schijnbaar redelijk goed. 1 tegen 1, 9 tegen 1, 3 tegen 3, het is gewoon een ziek spel waarbij alle emoties getriggerd worden. Zowel bij spelers als bij kijkers.
En ook streamers zijn een beetje ziek, ze kijken immers en ze laten zich mee slepen. Ramptoeristen van de eerste orde. Ook ik ben ramptoerist en ik geniet volop als Dennis Huub een keer de baas is. Good guys-bad guys, iedere streamer heeft ze.
Daanraast liegen die spelers ook nog eens volop voor de streams om in een goed blaadje te komen. Ze doen dat allemaal, niet één uitgezonderd, en zetten daarmee de streamers op het verkeerde been. Lieke vertelde gisteren bijvoorbeeld dat er heel veel extensions waren uitgetrokken door Brian. Maar waar zijn die extensions dan? Is het controleerbaar? Of is het alleen maar om streamend nederland te laten denken dat ze zielig is?
De grens ligt bij mij bij acties zoals Brian die had tegen Amanda (douche). en gericht een glas schoppen in Dennis z'n richting. Dat vind ik niet kunnen en strafwaardig. Maar mijn grens is weer anders dan de grens van andere kijkers.
Waar ik mij het meest aan stoor is dat daar blijkbaar mensen aan het werk zijn die beelden afschermen voor de buitenwereld omdat er vermoedelijk zaken gebeuren die streamers niet mogen zien of waarbij ze bang zijn dan streamers er doorheen schieten. Ik vind dat dus niet principieel niet kunnen. Ze sollen met streamers, laten ze zonder info, onthouden ze van beelden, hebben simpelweg lak aan streamers.
Mooi geschreven !!quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT
Dan heb je toch een paar weken gemist ben ik bangquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nog een verschil nix heeft nooit 2 en een half uur achter elkaar onder vuur gelegen
Onzin...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft maanden aan één stuk onder vuur gelegen van Huub en Eric, en ja, ook langer dan 2 uur aan één stuk en een tandje erger dan wat er gistren gebeurde. Dat was namelijk redelijk onschuldig. Ook Erik is flink aan de beurt geweest. Ook Dennis is langer dan 2 uur aan één stuk aangepakt.
Mensen schijnen snel dingen te vergeten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |