abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54503846
vervolg op: [COS # 2818] Treurigheid troef

[ Bericht 74% gewijzigd door Py op 10-11-2007 14:14:29 ]
pi_54503913
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.
Maar als ze aan je blijven zitten met hun tengels, dan gaat de "lol" er echt wel af.
Het is vreemd dat dit toegestaan wordt. En dan nog wel bij iemand die in het huis al een keer aangerand is, en al een keer een volle vuistslag in haar gezicht heeft gehad.
Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...
pi_54504046
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is misschien best op te brengen om daar aanvánkelijk om in een deuk te liggen.
Maar als ze aan je blijven zitten met hun tengels, dan gaat de "lol" er echt wel af.
Het is vreemd dat dit toegestaan wordt. En dan nog wel bij iemand die in het huis al een keer aangerand is, en al een keer een volle vuistslag in haar gezicht heeft gehad.
Helemaal mee eens!
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:56 schreef Py het volgende:

[..]

Daar heb je op zich wel een punt. Maar als je zo begint moet je dus lijstjes gaan bijhouden wat er met wie allemaal is gebeurd en dat mee laten wegen in toekomstige beslissingen. Onbegonnen werk. Want hoe verhoudt zich wat de 3-1 actie tegen Lieke was tov de sliptrek actie van Huub tegen Naad tov de vernederende acties tegen Jaap in het begin tov...
Ga voor de grap maar eens lijstjes maken en dan ben je er zo achter wie het lijdende voorwerp daar is. Dat is Lieke. Die heeft ook geen fuck te maken met Jaap of met die slip uittrekactie.
Het gaat ook over Lieke en niet over wat Huub allemaal heeft gedaan.
Lieke moet gewoon zo slim zijn als ze zelf zegt dat ze is en gewoon naar huis toe gaan met haar kop omhoog.
Gewoon afstand nemen van die asociale kutbende.
Go hard or go home
pi_54504058
quote:

[..]

Klopt, dat is zeker onbegonnen werk. De productie had vanaf het begin af aan duidelijk moeten zijn van wat wel en niet getolereerd wordt. Ik denk dat iemand echt een vuistslag in zijn of haar gezicht moet krijgen voordat ze overgaan tot verwijdering uit DGK.
pi_54504141
quote:

[..]

Natuurlijk is het onbegonnen werk om lijstje bij te houden en totaal overbodig, want het zou niet uit moeten maken hoeveel keer één persoon al aangepakt is, de consequenties die daaruit voortvloeien moeten juist gelijk zijn.

Die 2 bimbo's mogen bashen wat ze willen en al waren ze vreselijk irritant en minderwaardig bezig, daar kunnen ze niet op aangesproken worden, wel op het feit dat ze, en vooral Nadia, constant Lieke aan hebben geraakt, terwijl Lieke herhaaldelijk heeft gevraagd daar mee op te houden, ze bleven ermee door gaan.

Ik had eigenlijk gehoopt dat Lieke flink terug zou bijten, zoals ze een week of twee geleden ook deed, op die avond dat ze het petje van Brian zijn kop aftrok omdat ze zijn ogen wilde zien als ze tegen hem praatte. Helaas, ze heeft het vreselijk laten liggen gisteren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54504154
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:36 schreef Py het volgende:

[..]

DIt is dgk, remember. Het is de bedoeling dat je probeert medebewoners weg te werken.
\'Ik zit hier niet voor een zak M&M\'s\'
Weg werken?..echt niet... je mag iemand weg sturen..maar dan moeten je medebewoners het daar wel allemaal mee eens zijn...

In de loop der maanden is dat basis-idee helaas veranderd ..bewoners hebben gemerkt dat weg sturen niet werkt..dus proberen ze het voor de ander minder aangenaam te maken zodat iemand uit zichzelf weg gaat..maar daar zijn regels en afspraken aan gebonden..regels en afspraken die voor elke bewoner anders lijken te zijn..en dat is wat voor de meeste kijkers zo frusterend is...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54504168
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:27 schreef Py het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat je het niet met me eens bent.
Dat zie je nu wel goed
pi_54504201
ff een mening

in de buiten wereld hadden we "denk ik" het heel normaal gevonden als lieke de dames ff een paar klappen had verkocht(geen rechter die haar een straf zou hebben gegeven)
maar omdat ze in een "spel " zit moet alles maar pikken
heel vreemd
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 14:13:37 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_54504208
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef noekje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
[..]

Ga voor de grap maar eens lijstjes maken en dan ben je er zo achter wie het lijdende voorwerp daar is. Dat is Lieke. Die heeft ook geen fuck te maken met Jaap of met die slip uittrekactie.
Het gaat ook over Lieke en niet over wat Huub allemaal heeft gedaan.
Lieke moet gewoon zo slim zijn als ze zelf zegt dat ze is en gewoon naar huis toe gaan met haar kop omhoog.
Gewoon afstand nemen van die asociale kutbende.
Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.

Maar nee, 2,3,4,5 zelfs 6 man t.o. zich, laffer kan het toch niet. Chapeau voor Lieke gisteravond, ik had er allang een voor zijn muil geknalt en ik heb nog nooit iemand geslagen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:14:30 #10
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_54504222
Ik vraag me af hoe Lieke dat gebash op een charmante manier had kunnen beëindigen..

Ze heeft het geprobeerd door serieus erop in te gaan, weg te lopen en te zwijgen, wachten tot het vanzelf zou stoppen. Duidelijk was voor mij dat ze koste wat kost wilde voorkomen dat zou ontaarden in fysiek gedoe..

De kunst is om je ontwapenend op te stellen en de spanning die steeds hoger oploopt te doorbreken.
Humor is daarin een machtig wapen..(ik moet nog steeds grinniken als ik denk aan die schaterende Jaap met de schaakbord voor z'n kop eerder op de avond tijdens de ruzie tussen Huub en Lieke)

Lieke heeft veel kwaliteiten en ik heb respect voor haar..maar humor heeft ze niet....
Ze zat schaakmat gisteravond en dat had de Febo moeten zien en begrijpen...de hele situatie kon alleen maar beëindigd worden door interventie van buitenaf..
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:14:34 #11
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54504224
Kut, kutter en kutst zijn wakker!
Kutter vraagt aan kutst hoe laat het is.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 14:19:11 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_54504312
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vraag me af hoe Lieke dat gebash op een charmante manier had kunnen beëindigen..

Lieke heeft veel kwaliteiten en ik heb respect voor haar..maar humor heeft ze niet....
Ze zat schaakmat gisteravond en dat had de Febo moeten zien en begrijpen...de hele situatie kon alleen maar beëindigd worden door interventie van buitenaf..
Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.
― Mark Twain
pi_54504330
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Dark het volgende:
Kut, kutter en kutst zijn wakker!
Kutter vraagt aan kutst hoe laat het is.

Gelukkig valt er ook nog wat te lachen hier...
--Einstein
pi_54504331
Jaap denkt dat het ongeveer 13.00 is.

Bijna goed.
pi_54504342
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat mij nog het meest stoort is dat het nooit een 1 op 1 actie tegen Lieke is, die wint ze namelijk verbaal met gemak.

Maar nee, 2,3,4,5 zelfs 6 man t.o. zich, laffer kan het toch niet. Chapeau voor Lieke gisteravond, ik had er allang een voor zijn muil geknalt en ik heb nog nooit iemand geslagen.
Tis daar zelden 1 tegen 1.
En voor sommigen is dat puur afhankelijk op welke manier hun favoriet erbij is betrokken. Toen Dennis iedereen een tijd over hem heen heeft gehad, vonden we dat met zn allen niet meer dan terecht. Puur omdat hij niet zo populair is in de cos.
Maar als Huub of Lieke het lijdend voorwerp zijn, dan is uitlokken ineens lager dan laag
  Moderator zaterdag 10 november 2007 @ 14:21:24 #16
184769 crew  Deisyy
pi_54504365
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Eens maar hoe beeïndig je dit ook al heb je wel humor. Die 2 dweilen zijn bijna 2 1/2 uur bezig geweest en wilden maar niet stoppen. Het was gewoon verstandig van Lieke dat ze op een gegeven moment niet meer reageerde, het was onbegonnen werk, tegen zoveel onbenul kan niemand op.
Lieke had ze in de MB al aan moeten pakken. Zij is verbaal veel sterker dan kutter en kutst, ze had ze zo onder de tafel geluld.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54504398
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:14 schreef Marieke_B het volgende:

Ze heeft het geprobeerd door serieus erop in te gaan, weg te lopen en te zwijgen, wachten tot het vanzelf zou stoppen. Duidelijk was voor mij dat ze koste wat kost wilde voorkomen dat zou ontaarden in fysiek gedoe..

De kunst is om je ontwapenend op te stellen en de spanning die steeds hoger oploopt te doorbreken.
Humor is daarin een machtig wapen..(ik moet nog steeds grinniken als ik denk aan die schaterende Jaap met de schaakbord voor z'n kop eerder op de avond tijdens de ruzie tussen Huub en Lieke)

Sluit ik me volledig bij aan.
Ze nemen zichzelf daar veel te serieus. Op Amanda en Jaap na dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Py op 10-11-2007 14:28:44 ]
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:22:42 #18
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54504400
OT
Ik heb maar weer eens een stukje geschreven....
Misschien het begin tot aanzet van een aktie tegen de DGK vrijstaat.
http://openminded.wordpre(...)uden-kooi-vrijstaat/

Zullen wel weer schrijf en spelfouten in staan.
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:26:01 #19
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_54504458
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Weet ook niet hoe ik het zou beëindigen.. Hoe kwam het die 2 dweilen zolang doorgingen? Waarom stopten ze niet toen Jaap zei dat er televisiemateriaal genoeg was? Een typisch vrouwending denk ik..mannen hebben dan al sneller zoiets van 'ok, over tot de orde van de dag'...Welke reactie van Lieke had hun tevreden gesteld? Waren ze met voorbedachte rade er allebei op uit om het te laten escaleren?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_54504467
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Denk dat dát juist hetgene is wat die twee sletten niet kunnen hebben, dat Lieke ze verbaal de baas is, dat is onverteerbaarvoor die 2 sloeries, dus uiten ze hun frustratie op de enige manier waarop ze dat blijkbaar kunnen, fysiek en domme scheldpartijen....
Door wrijving ontstaat glans
pi_54504476
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:20 schreef Py het volgende:

[..]

En voor sommigen is dat puur afhankelijk op welke manier hun favoriet erbij is betrokken. Toen Dennis iedereen een tijd over hem heen heeft gehad, vonden we dat met zn allen niet meer dan terecht. Puur omdat hij niet zo populair is in de cos.
Maar als Huub of Lieke het lijdend voorwerp zijn, dan is uitlokken ineens lager dan laag
Inderdaad, helemaal mee eens.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 14:28:01 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_54504494
quote:

[..]

Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix heeft dit op zichzelf afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.

In de eerste week kregen veel mensen al een hekel aan hem, denk aan de gebroken vinger van Huub en het naar de strot vliegen van Lieke. Dat heeft nog niemand geflikt die net binnenkwam ( dit was dus zijn darkside laten we maar zeggen).
Daarna is hij nooit maar ook nooit meer in beeld geweest, positief of negatief, gewoon een dood vogeltje dat eerst als een puppy achter Jaap aanliep en later achter Naad.

En zie, ook hier ging het in de eerste week weer om Huub en Lieke, maar blijf vooral geloven dat Dennix een toffe peer is, mijn zegen heb je.
― Mark Twain
pi_54504508
quote:

[..]

met 1 verschil
dat nix steeds een bepaalde ruimte werd gegunt "letterlijk"

gisteren was zo erg omdat de Ho's bijna in lieke zaten
pi_54504555
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
OT

Ik hou eigenlijk niet van lange stukken tekst maar deze is vlot te lezen..geen uitweidingen of zijwegen..een paar kleine tikfouten maar die storen niet...

Mooi stuk tekst..
--Einstein
pi_54504562
pi_54504571
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix had dit zelf over zich afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.

In de eerste week kregen veel mensen al een hekel aan hem, denk aan de gebroken vinger van Huub en het naar de strot vliegen van Lieke. Dat heeft nog niemand geflikt die net binnenkwam ( dit was dus zijn darkside laten we maar zeggen).
Daarna is hij nooit maar ook nooit meer in beeld geweest, positief of negatief, gewoon een dood vogeltje dat eerst als een puppy achter Jaap aanliep en later achter Naad.

En zie, ook hier ging het in de eerste week weer om Huub en Lieke, maar blijf vooral geloven dat Dennix een toffe peer is, mijn zegen heb je.
Het gaat er niet om of iemand wel of niet een toffe peer is. Als Brian iets flikt, worden er gelijk 3 cossen volgeschreven dat het allemaal niet kan, en als Huub over de grens gaat hoor je er hier bijna niemand commentaar op hebben.
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:32:18 #27
168951 STAP01
body and brain
pi_54504588
Dat klieren tegen Lieke is op zich niet erg maar op een gegeven moment is het wel klaar. Ze hadden haar op de bank, tijdens de film, met rust moeten laten en hun bekken moeten houden. Ook de redaktie had hier in moeten grijpen. Ze hadden allemaal kunnen weten dat het uit de hand zou lopen.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54504611
Hoe je tegenstander te verslaan?
Punt 1 moet je je gaan nestelen.
Raak er vertrouwd mee dat je nooit meer de Kooi verlaat. Dat je het prima vindt om er nog wel 10 of 20 jaar te zitten. Jij gaat nergens heen en je vindt het prima zo.
Daarbij zorg je dat je met al je bewoners goed kan opschieten, dat gaat bij de 1 makkelijker dan bij de ander maar wel mogelijk.
Tijdens 1 op 1 situaties vraag je heel casual naar de thuissituatie.
Hoe gaat het met je moeder? Mis je die en die niet? Ken je iemand die jarig is deze maand.
Ogenschijnlijk gewonde zaken die de andere bewoner onmiddelijk terugbrengt naar zijn of haar vertrouwde omgeving.
Geef regelmatig duidelijk aan dat er maar 1 kan winnen. Doe dit niet vanuit een hogere positie maar stel je zo op dat het voor jou ook een verlies kan betekenen.
Daarbij kan je nog hele kleine subtiele dingetjes doen waardoor een ander aan zichzelf gaat twijfelen.
Verleg spullen een ietsje. Niet verstoppen of meters verder maar een centimeter of 10 is genoeg.
Ik heb dit experiment zelf gedaan en weet dat je iemand daar helemaal gek mee krijgt.Volhouden is noodzakelijk.
Omdat je die dingen niet groot aanpakt zal het op stream niet opvallen en komt er geen info los van buiten naar binnen.
Ga niet in op bashen maar blijf ze aankijken op zo'n moment en hou dat vol.
Bij apen krijg je daarmee de grootste schreeuwerd stil en daarna zelfs bang.
Helaas kan geen bewoner dit lezen of spelen , daar zijn het de karakters niet voor.
pi_54504613
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heeft niks met populairiteit te maken. Dennix heeft dit op zichzelf afgeroepen door zijn passieve en laffe gedrag.

Dat bedoel ik.
Ik heb t over de gebeurtenissen en hoe soortgelijke situaties in het ene geval totaal anders uitgelegd worden dan in het andere geval omdat er andere personen bij zijn betrokken.

Dennis heeft het over zichzelf afgeroepen en Lieke is zielig.
pi_54504637
quote:

[..]

nee, dat is puur omdat dennix vanaf het begin al een hele grote bek had, maar alleen als hij zich kon verstoppen achter een japie of een naad, of wel ander dan ook. een lafbek met een grote mond, hoe lelijk is dat? dat is waarom hij niet populair is en waarom weinig man het erg vind als hij ook een lekker gebashed word.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 14:35:47 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_54504652
quote:
OT

Prima stuk Roevka, niks aan toe te voegen.
― Mark Twain
pi_54504660
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:31 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of iemand wel of niet een toffe peer is. Als Brian iets flikt, worden er gelijk 3 cossen volgeschreven dat het allemaal niet kan, en als Huub over de grens gaat hoor je er hier bijna niemand commentaar op hebben.
Op zich heb je wel gelijk maar ik denk dat het toch meer te maken heeft met sfeer, context, intentie en basispersoonlijkheid van de persoon dan met populariteit in het algemeen...
--Einstein
pi_54504676
pi_54504680
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef Py het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Ik heb t over de gebeurtenissen en hoe soortgelijke situaties in het ene geval totaal anders uitgelegd worden dan in het andere geval omdat er andere personen bij zijn betrokken.

nog een verschil nix heeft nooit 2 en een half uur achter elkaar onder vuur gelegen
pi_54504699
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk maar ik denk dat het toch meer te maken heeft met sfeer, context, intentie en basispersoonlijkheid van de persoon dan met populariteit in het algemeen...
Uiteraard is dat zo, Huub is nou eenmaal een stuk populairder dan Brian wat ook begrijpelijk is.
pi_54504705
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef ThomasSlayer het volgende:
Punt 1 moet je je gaan nestelen.
Raak er vertrouwd mee dat je nooit meer de Kooi verlaat. Dat je het prima vindt om er nog wel 10 of 20 jaar te zitten. Jij gaat nergens heen en je vindt het prima zo.
Daarbij zorg je dat je met al je bewoners goed kan opschieten, dat gaat bij de 1 makkelijker dan bij de ander maar wel mogelijk.
Tijdens 1 op 1 situaties vraag je heel casual naar de thuissituatie.
Hoe gaat het met je moeder? Mis je die en die niet? Ken je iemand die jarig is deze maand.
Ogenschijnlijk gewonde zaken die de andere bewoner onmiddelijk terugbrengt naar zijn of haar vertrouwde omgeving.
Geef regelmatig duidelijk aan dat er maar 1 kan winnen. Doe dit niet vanuit een hogere positie maar stel je zo op dat het voor jou ook een verlies kan betekenen.
Daarbij kan je nog hele kleine subtiele dingetjes doen waardoor een ander aan zichzelf gaat twijfelen.
Verleg spullen een ietsje. Niet verstoppen of meters verder maar een centimeter of 10 is genoeg.
Ik heb dit experiment zelf gedaan en weet dat je iemand daar helemaal gek mee krijgt.Volhouden is noodzakelijk.

Omdat je die dingen niet groot aanpakt zal het op stream niet opvallen en komt er geen info los van buiten naar binnen.
Ga niet in op bashen maar blijf ze aankijken op zo'n moment en hou dat vol.
Helaas kan geen bewoner dit lezen of spelen , daar zijn het de karakters niet voor.
Jij lijkt me fijn gezelschap voor pakweg een maandje
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:38:28 #37
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54504706
quote:
OT

Goed stuk!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 14:39:26 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_54504727
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef Py het volgende:

Idd, vreemde conclusie van je.

Maar goed, over tot de orde van de dag. Ben benieuwd hoe de groepen op elkaar gaan reageren als ze wakker zijn. Wrs weer, ouwe jongens krentenbrood.
― Mark Twain
pi_54504737
quote:
OT

Goed stuk Akveor!
pi_54504748
Het hoeft van mij helemaal niet te stoppen. Laat ze lekker gaan, ze sporen geen van allen. Iedereen komt daar aan de beurt en degene die niet aan de beurt komt die speelt het schijnbaar redelijk goed. 1 tegen 1, 9 tegen 1, 3 tegen 3, het is gewoon een ziek spel waarbij alle emoties getriggerd worden. Zowel bij spelers als bij kijkers.

En ook streamers zijn een beetje ziek, ze kijken immers en ze laten zich mee slepen. Ramptoeristen van de eerste orde. Ook ik ben ramptoerist en ik geniet volop als Dennis Huub een keer de baas is. Good guys-bad guys, iedere streamer heeft ze.

Daanraast liegen die spelers ook nog eens volop voor de streams om in een goed blaadje te komen. Ze doen dat allemaal, niet één uitgezonderd, en zetten daarmee de streamers op het verkeerde been. Lieke vertelde gisteren bijvoorbeeld dat er heel veel extensions waren uitgetrokken door Brian. Maar waar zijn die extensions dan? Is het controleerbaar? Of is het alleen maar om streamend nederland te laten denken dat ze zielig is?

De grens ligt bij mij bij acties zoals Brian die had tegen Amanda (douche). en gericht een glas schoppen in Dennis z'n richting. Dat vind ik niet kunnen en strafwaardig. Maar mijn grens is weer anders dan de grens van andere kijkers.

Waar ik mij het meest aan stoor is dat daar blijkbaar mensen aan het werk zijn die beelden afschermen voor de buitenwereld omdat er vermoedelijk zaken gebeuren die streamers niet mogen zien of waarbij ze bang zijn dan streamers er doorheen schieten. Ik vind dat dus niet principieel niet kunnen. Ze sollen met streamers, laten ze zonder info, onthouden ze van beelden, hebben simpelweg lak aan streamers.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 14:42:04 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_54504767
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:33 schreef ThomasSlayer het volgende:
Tijd voor Anita misschien?
― Mark Twain
pi_54504773
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het hoeft van mij helemaal niet te stoppen. Laat ze lekker gaan, ze sporen geen van allen. Iedereen komt daar aan de beurt en degene die niet aan de beurt komt die speelt het schijnbaar redelijk goed. 1 tegen 1, 9 tegen 1, 3 tegen 3, het is gewoon een ziek spel waarbij alle emoties getriggerd worden. Zowel bij spelers als bij kijkers.

En ook streamers zijn een beetje ziek, ze kijken immers en ze laten zich mee slepen. Ramptoeristen van de eerste orde. Ook ik ben ramptoerist en ik geniet volop als Dennis Huub een keer de baas is. Good guys-bad guys, iedere streamer heeft ze.

Daanraast liegen die spelers ook nog eens volop voor de streams om in een goed blaadje te komen. Ze doen dat allemaal, niet één uitgezonderd, en zetten daarmee de streamers op het verkeerde been. Lieke vertelde gisteren bijvoorbeeld dat er heel veel extensions waren uitgetrokken door Brian. Maar waar zijn die extensions dan? Is het controleerbaar? Of is het alleen maar om streamend nederland te laten denken dat ze zielig is?

De grens ligt bij mij bij acties zoals Brian die had tegen Amanda (douche). en gericht een glas schoppen in Dennis z'n richting. Dat vind ik niet kunnen en strafwaardig. Maar mijn grens is weer anders dan de grens van andere kijkers.

Waar ik mij het meest aan stoor is dat daar blijkbaar mensen aan het werk zijn die beelden afschermen voor de buitenwereld omdat er vermoedelijk zaken gebeuren die streamers niet mogen zien of waarbij ze bang zijn dan streamers er doorheen schieten. Ik vind dat dus niet principieel niet kunnen. Ze sollen met streamers, laten ze zonder info, onthouden ze van beelden, hebben simpelweg lak aan streamers.
Mee eens NMNS
pi_54504790
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Idd, vreemde conclusie van je.

Maar goed, over tot de orde van de dag. Ben benieuwd hoe de groepen op elkaar gaan reageren als ze wakker zijn. Wrs weer, ouwe jongens krentenbrood.
Je schrijft het zelf. Het is niet mijn conclusie.
Trouwens, ik heb nergens beweerd dat Dennis een toffe peer is. Dus druk me niet in de hoek van Dennisfan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Py op 10-11-2007 14:49:00 ]
pi_54504794
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

nog een verschil nix heeft nooit 2 en een half uur achter elkaar onder vuur gelegen
Jaap heeft maanden aan één stuk onder vuur gelegen van Huub en Eric, en ja, ook langer dan 2 uur aan één stuk en een tandje erger dan wat er gistren gebeurde. Dat was namelijk redelijk onschuldig. Ook Erik is flink aan de beurt geweest. Ook Dennis is langer dan 2 uur aan één stuk aangepakt.

Mensen schijnen snel dingen te vergeten......
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:44:57 #45
168951 STAP01
body and brain
pi_54504817
Waarom krijg ik als ik op de goudenkooi.tv klik steeds als eerste die verrotte rotkop van die Rat te zien!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54504819
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Alstublieftdankuwel
pi_54504839
quote:
OT

Mooi geschreven !!
pi_54504857
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

Dan heb je toch een paar weken gemist ben ik bang
pi_54504866
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jaap heeft maanden aan één stuk onder vuur gelegen van Huub en Eric, en ja, ook langer dan 2 uur aan één stuk en een tandje erger dan wat er gistren gebeurde. Dat was namelijk redelijk onschuldig. Ook Erik is flink aan de beurt geweest. Ook Dennis is langer dan 2 uur aan één stuk aangepakt.

Mensen schijnen snel dingen te vergeten......
Onzin...
--Einstein
pi_54504879
Huub en Lieke zijn wakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')