Alsof we dat niet al 3x gehoord hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Soho het volgende:
Nou zeg, mogen we niet eens het verhaal over Amanda d'r zus horen? In elkaar geslagen, drie dagen in huis gehouden.....SL!
Top! Ze gaat weer met hem om!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsof we dat niet al 3x gehoord hebben![]()
Zolang ze niet aan haar gaan zitten, prima. Ze zijn dan dus toch beter en loopt je vergelijking weer eens mank. Mag het speciaal voor Amandel extra laag zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, je ziet de ogen van H en L glimmen bij het verhaal van Amanda's zus die weer bij dezelfde vent rondhangt die haar mishandeld hebben. Top roepen ze in koor. Ze zijn dus echt geen haar beter, want op zeker gaan ze die treurigheid inzetten om Amanda op de kast te krijgen.
Ja natuurlijk moeten ze dat doen, dat onkruit moet verdelgd worden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, je ziet de ogen van H en L glimmen bij het verhaal van Amanda's zus die weer bij dezelfde vent rondhangt die haar mishandeld hebben. Top roepen ze in koor. Ze zijn dus echt geen haar beter, want op zeker gaan ze die treurigheid inzetten om Amanda op de kast te krijgen.
Nou, ik begin toch een voorstander te worden om stront met stront te bestrijden. Maar, nogmaals, die eerder door jou besproken actie staat mij toch wel aan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zolang ze niet aan haar gaan zitten, prima. Ze zijn dan dus toch beter en loopt je vergelijking weer eens mank. Mag het speciaal voor Amandel extra laag zijn.
Die actie staat wat mij betreft!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, ik begin toch een voorstander te worden om stront met stront te bestrijden. Maar, nogmaals, die eerder door jou besproken actie staat mij toch wel aan.![]()
En hop, ga je nu weer over naar Nadia, droeftoeter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.
Hem = Brianquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke verteld dat er weer wat haren uitgetrokken zijn door "hem." ??
Kom op, dit inzetten is hetzelfde als wanneer Nix tegen Huub roept dat zijn zus in "dat huisje" zit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.
Lieke zit ook onder de krabbels van Amandel, en ze heeft net pijnstillers genomen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke verteld dat er weer wat haren uitgetrokken zijn door "hem." ??
Het was niet alleen een beetje aanraken maar ook een paar uur treiteren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |