Alsof we dat niet al 3x gehoord hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Soho het volgende:
Nou zeg, mogen we niet eens het verhaal over Amanda d'r zus horen? In elkaar geslagen, drie dagen in huis gehouden.....SL!
Top! Ze gaat weer met hem om!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsof we dat niet al 3x gehoord hebben![]()
Zolang ze niet aan haar gaan zitten, prima. Ze zijn dan dus toch beter en loopt je vergelijking weer eens mank. Mag het speciaal voor Amandel extra laag zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, je ziet de ogen van H en L glimmen bij het verhaal van Amanda's zus die weer bij dezelfde vent rondhangt die haar mishandeld hebben. Top roepen ze in koor. Ze zijn dus echt geen haar beter, want op zeker gaan ze die treurigheid inzetten om Amanda op de kast te krijgen.
Ja natuurlijk moeten ze dat doen, dat onkruit moet verdelgd worden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, je ziet de ogen van H en L glimmen bij het verhaal van Amanda's zus die weer bij dezelfde vent rondhangt die haar mishandeld hebben. Top roepen ze in koor. Ze zijn dus echt geen haar beter, want op zeker gaan ze die treurigheid inzetten om Amanda op de kast te krijgen.
Nou, ik begin toch een voorstander te worden om stront met stront te bestrijden. Maar, nogmaals, die eerder door jou besproken actie staat mij toch wel aan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zolang ze niet aan haar gaan zitten, prima. Ze zijn dan dus toch beter en loopt je vergelijking weer eens mank. Mag het speciaal voor Amandel extra laag zijn.
Die actie staat wat mij betreft!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, ik begin toch een voorstander te worden om stront met stront te bestrijden. Maar, nogmaals, die eerder door jou besproken actie staat mij toch wel aan.![]()
En hop, ga je nu weer over naar Nadia, droeftoeter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.
Hem = Brianquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke verteld dat er weer wat haren uitgetrokken zijn door "hem." ??
Kom op, dit inzetten is hetzelfde als wanneer Nix tegen Huub roept dat zijn zus in "dat huisje" zit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.
Lieke zit ook onder de krabbels van Amandel, en ze heeft net pijnstillers genomen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke verteld dat er weer wat haren uitgetrokken zijn door "hem." ??
Het was niet alleen een beetje aanraken maar ook een paar uur treiteren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop doet leven. Oh nee, hij is overtuigd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke zit ook onder de krabbels van Amandel, en ze heeft net pijnstillers genomen.
Huub is er van overtuigd dan Amandel en Brrr er uit gezet gaan worden, vanwege losse handjes.
Haar tweede poepgat kan niet meer hersteld worden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke: Nadia heeft iets gehoord vanmorgen wat ze niet meer kon oplossen, en daar heeft ze om zitten huilen vanmorgen.
Zijn penis moet weer teruggetrokken worden. Intern hecht het niet goed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Haar tweede poepgat kan niet meer hersteld worden?
Toen de streamlock erop ging kon je uit de verte door de ramen nog wel zien dat het er heel heftig aan toe ging.quote:
Ja zei direct al "oh nee, dat vertel ik je morgen wel" daarop zei Huub "Niet vergeten dan he"quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
Wat zei Jaap nou: Ik weet ook dat.... en toen leek het net alsof er iets geknipt werd.... Huub zei daarop: Niet vergeten hè...
nazi prakijten hé. Je zal je brood er maar mee verdienen......quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:07 schreef neehe het volgende:
Het was niet op de streams dus is het niet gebeurt, achter verdoezelt het bewijsmateriaal.
Eigenlijk zijn ze achter crimineel bezig.
of Huub of Brian.... ik begreep het niet helemaalquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Wie wilde wie zn schedel inslaan??
Kwik, Kwek en Kwakkie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:09 schreef akveor het volgende:
Een team zijn is: Samen hardop lezen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, kijk die benen van Lieke eens, die zit onder de blauwe plekken!! Dat is echt niet van tegen een tafeltje lopen!
Dat heeft St. Schijnheiligheid dus waarschijnlijk gedaan.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef mazaru het volgende:
Huub is er van overtuigd dan Amandel en Brrr er uit gezet gaan worden, vanwege losse handjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |