Hoop doet leven. Oh nee, hij is overtuigd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke zit ook onder de krabbels van Amandel, en ze heeft net pijnstillers genomen.
Huub is er van overtuigd dan Amandel en Brrr er uit gezet gaan worden, vanwege losse handjes.
Haar tweede poepgat kan niet meer hersteld worden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke: Nadia heeft iets gehoord vanmorgen wat ze niet meer kon oplossen, en daar heeft ze om zitten huilen vanmorgen.
Zijn penis moet weer teruggetrokken worden. Intern hecht het niet goed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Haar tweede poepgat kan niet meer hersteld worden?
Toen de streamlock erop ging kon je uit de verte door de ramen nog wel zien dat het er heel heftig aan toe ging.quote:
Ja zei direct al "oh nee, dat vertel ik je morgen wel" daarop zei Huub "Niet vergeten dan he"quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
Wat zei Jaap nou: Ik weet ook dat.... en toen leek het net alsof er iets geknipt werd.... Huub zei daarop: Niet vergeten hè...
nazi prakijten hé. Je zal je brood er maar mee verdienen......quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:07 schreef neehe het volgende:
Het was niet op de streams dus is het niet gebeurt, achter verdoezelt het bewijsmateriaal.
Eigenlijk zijn ze achter crimineel bezig.
of Huub of Brian.... ik begreep het niet helemaalquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Wie wilde wie zn schedel inslaan??
Kwik, Kwek en Kwakkie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:09 schreef akveor het volgende:
Een team zijn is: Samen hardop lezen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, kijk die benen van Lieke eens, die zit onder de blauwe plekken!! Dat is echt niet van tegen een tafeltje lopen!
Dat heeft St. Schijnheiligheid dus waarschijnlijk gedaan.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef mazaru het volgende:
Huub is er van overtuigd dan Amandel en Brrr er uit gezet gaan worden, vanwege losse handjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |