Alsof we dat niet al 3x gehoord hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Soho het volgende:
Nou zeg, mogen we niet eens het verhaal over Amanda d'r zus horen? In elkaar geslagen, drie dagen in huis gehouden.....SL!
Top! Ze gaat weer met hem om!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsof we dat niet al 3x gehoord hebben![]()
Zolang ze niet aan haar gaan zitten, prima. Ze zijn dan dus toch beter en loopt je vergelijking weer eens mank. Mag het speciaal voor Amandel extra laag zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, je ziet de ogen van H en L glimmen bij het verhaal van Amanda's zus die weer bij dezelfde vent rondhangt die haar mishandeld hebben. Top roepen ze in koor. Ze zijn dus echt geen haar beter, want op zeker gaan ze die treurigheid inzetten om Amanda op de kast te krijgen.
Ja natuurlijk moeten ze dat doen, dat onkruit moet verdelgd worden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk, je ziet de ogen van H en L glimmen bij het verhaal van Amanda's zus die weer bij dezelfde vent rondhangt die haar mishandeld hebben. Top roepen ze in koor. Ze zijn dus echt geen haar beter, want op zeker gaan ze die treurigheid inzetten om Amanda op de kast te krijgen.
Nou, ik begin toch een voorstander te worden om stront met stront te bestrijden. Maar, nogmaals, die eerder door jou besproken actie staat mij toch wel aan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zolang ze niet aan haar gaan zitten, prima. Ze zijn dan dus toch beter en loopt je vergelijking weer eens mank. Mag het speciaal voor Amandel extra laag zijn.
Die actie staat wat mij betreft!quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, ik begin toch een voorstander te worden om stront met stront te bestrijden. Maar, nogmaals, die eerder door jou besproken actie staat mij toch wel aan.![]()
En hop, ga je nu weer over naar Nadia, droeftoeter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.
Hem = Brianquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke verteld dat er weer wat haren uitgetrokken zijn door "hem." ??
Kom op, dit inzetten is hetzelfde als wanneer Nix tegen Huub roept dat zijn zus in "dat huisje" zit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, dit inzetten is veel meel goor en vies dan dat beetje aanraken dat Nadia deed.
Lieke zit ook onder de krabbels van Amandel, en ze heeft net pijnstillers genomen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:01 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke verteld dat er weer wat haren uitgetrokken zijn door "hem." ??
Het was niet alleen een beetje aanraken maar ook een paar uur treiteren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop doet leven. Oh nee, hij is overtuigd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke zit ook onder de krabbels van Amandel, en ze heeft net pijnstillers genomen.
Huub is er van overtuigd dan Amandel en Brrr er uit gezet gaan worden, vanwege losse handjes.
Haar tweede poepgat kan niet meer hersteld worden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke: Nadia heeft iets gehoord vanmorgen wat ze niet meer kon oplossen, en daar heeft ze om zitten huilen vanmorgen.
Zijn penis moet weer teruggetrokken worden. Intern hecht het niet goed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Haar tweede poepgat kan niet meer hersteld worden?
Toen de streamlock erop ging kon je uit de verte door de ramen nog wel zien dat het er heel heftig aan toe ging.quote:
Ja zei direct al "oh nee, dat vertel ik je morgen wel" daarop zei Huub "Niet vergeten dan he"quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
Wat zei Jaap nou: Ik weet ook dat.... en toen leek het net alsof er iets geknipt werd.... Huub zei daarop: Niet vergeten hè...
nazi prakijten hé. Je zal je brood er maar mee verdienen......quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:07 schreef neehe het volgende:
Het was niet op de streams dus is het niet gebeurt, achter verdoezelt het bewijsmateriaal.
Eigenlijk zijn ze achter crimineel bezig.
of Huub of Brian.... ik begreep het niet helemaalquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:09 schreef HoneyBunny het volgende:
Wie wilde wie zn schedel inslaan??
Kwik, Kwek en Kwakkie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:09 schreef akveor het volgende:
Een team zijn is: Samen hardop lezen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, kijk die benen van Lieke eens, die zit onder de blauwe plekken!! Dat is echt niet van tegen een tafeltje lopen!
Dat heeft St. Schijnheiligheid dus waarschijnlijk gedaan.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:03 schreef mazaru het volgende:
Huub is er van overtuigd dan Amandel en Brrr er uit gezet gaan worden, vanwege losse handjes.
Afgaande op de kleur van de plekken zijn ze van vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, kijk die benen van Lieke eens, die zit onder de blauwe plekken!! Dat is echt niet van tegen een tafeltje lopen!
+ 1quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op een stokje: Acties van de bewoners zijn kut, tegenacties van de regie zijn kut. De voorgestelde actie van NMNS is helemaal top: Geweldloos (nou ja, een beetje kracht moet misschien worden toegepast om het hek open te krijgen) de villa binnendringen ,lekker chillen, jacuzzi, bbq, als protest op de gang van zaken. (minimaal 100 mannen en vrouwen.)![]()
We weten niet wat er precies gebeurd is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]Best wel een naief mannetje die Huub...
Je bent volgens mij nog serieus ook! Vind het best een stoer plan. Denk dat je voor die beveiliging niet zo bang hoeft te zijn, alleen voor Kenneth die voor de poort staat met een beker cola. Maar met 100 man kunnen we die ook wel hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op een stokje: Acties van de bewoners zijn kut, tegenacties van de regie zijn kut. De voorgestelde actie van NMNS is helemaal top: Geweldloos (nou ja, een beetje kracht moet misschien worden toegepast om het hek open te krijgen) de villa binnendringen ,lekker chillen, jacuzzi, bbq, als protest op de gang van zaken. (minimaal 100 mannen en vrouwen.)![]()
Ze krijgt toch ook fysio?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Ze zijin denk ik eerder van van de week. Ze had toen toch ook al een paar schoppen van Brian geincasseerdquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Afgaande op de kleur van de plekken zijn ze van vandaag.
Staat die bij Netty op de loonlijst dan? Ze hoort toch niet van de blauwe plekken op je schenen te krijgen van een fysio!quote:
Precies, en dus erg makkelijk om in de doofpot te stoppen. En als er ooit vragen gesteld worden aan de redaktie erover zullen ze gewoon keihard in je gezicht liegen, zoals ze vaker doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef neehe het volgende:
We weten niet wat er precies gebeurd is.
Ze slikt al dagen asperine ...... ascal dus. Daardoor kan ze van de fysio heel makkelijk blauwe plekken overhouden.quote:
Die zag ik vanmiddag ook al zitten.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Jee, wat zitten er een blauwe plekken op dat been van Lieke. Is dat van de massage of zou dat daarstraks zijn gebeurd.
Gaan we dan met z'n allen golfen op het terrein ernaast?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog serieus ook! Vind het best een stoer plan. Denk dat je voor die beveiliging niet zo bang hoeft te zijn, alleen voor Kenneth die voor de poort staat met een beker cola. Maar met 100 man kunnen we die ook wel hebben.![]()
Dat zou inderdaad ook nog kunnen jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke had ook blauwe plekken van het paaldansen zei ze pas.
Ach om Brian nu overal de schuld van te geven...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Staat die bij Netty op de loonlijst dan? Ze hoort toch niet van de blauwe plekken op je schenen te krijgen van een fysio!
Tegen en een ongepaste oproep.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind een massale streamer aktie bij het huis-adres van D. Flens
ook nog steeds een goede aktie, 's-Graveland is goed te bereiken ...![]()
Als jij goed kan mikken en hard kan slaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaan we dan met z'n allen golfen op het terrein ernaast?![]()
Ja, maar ik vind dat het doel moet zijn dat er geen of heel korte streamlocks moeten zijn (vijf minuten max). Mensen hebben recht om te zien wat er in die villa aan de gang is. Niet vanwege het bedrag, dat is een lachtertje, maar vanwege het feit dat ze gewoon volledig lak hebben aan streamers. Ze sollen met streamers, brengen niet in beeld hoe lang het weer gaat duren, totaal geen info, etc.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
.....en geschopt en geslagen door Brian.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach om Brian nu overal de schuld van te geven...
Ze rijdt paard, heeft gepaaldanst, wordt stevig gekneed door een fysio....
Brian para aan de telefoon: Ze heeft me geslagen, ik wordt helemaal para Brotherquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]Best wel een naief mannetje die Huub...
.....is goed voor de balans!quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:12 schreef Donnie29 het volgende:
Next time moet Lieke exact doen wat Amanda deed en dat voor een paar uur, wedden dat Amanda binnen no time fysiek word.. oog om oog tand om tand..
En ik eis beelden in kleur...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat het doel moet zijn dat er geen of heel korte streamlocks moeten zijn (vijf minuten max). Mensen hebben recht om te zien wat er in die villa aan de gang is. Niet vanwege het bedrag, dat is een lachtertje, maar vanwege het feit dat ze gewoon volledig lak hebben aan streamers. Ze sollen met streamers, brengen niet in beeld hoe lang het weer gaat duren, totaal geen info, etc.
Gelukkig niet met geur ..... ( Japio liet weer twee vette scheten )quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik eis beelden in kleur...
[ afbeelding ]
Met een clupje van 100 is er genoeg digaitale opname-apparatuur aanwezig om de ongewenste streamlocks via o.a. Youtube volledig onder te sneeuwen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat het doel moet zijn dat er geen of heel korte streamlocks moeten zijn (vijf minuten max). Mensen hebben recht om te zien wat er in die villa aan de gang is. Niet vanwege het bedrag, dat is een lachtertje, maar vanwege het feit dat ze gewoon volledig lak hebben aan streamers. Ze sollen met streamers, brengen niet in beeld hoe lang het weer gaat duren, totaal geen info, etc.
+2 ik heb wel zin in een bbq midje zomer. Ook zwemmen lijkt me top terwijl het buiten zo hard regent. Maar ik ben zeker voor als is het maar voor die kop van Brian als iedereen hem gaat vertellen wat ze van hem vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
aan de telefoon zielig zitten doen gaat hem nu niet meer helpenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian para aan de telefoon: Ze heeft me geslagen, ik wordt helemaal para Brother![]()
Dat het stinkt in die verrotte villa is al maanden duidelijk....quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet met geur ..... ( Japio liet weer twee vette scheten )
Ik ben wel in voor een goede rel. Alleen hoe hou je 100 mensen in bedwang, als je ze al krijgt. Het mag geen actie worden voor Huub of tegen Brian bijvoorbeeld. Dus alle fans moet hun favoriet even aan de kants schuiven. Het moet echt gaan om openheid van zaken en het te pas en te onpas sollen met kijkers een halt toe te roepen. We willen gewoon beelden zien, punt uit! En als er al een SL nodig is, dan graag even info op het screen van verwachte tijdsduur, wat andere teksten van de stand van zaken, enz.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met een clupje van 100 is er genoeg digaitale opname-apparatuur aanwezig om de ongewenste streamlocks via o.a. Youtube volledig onder te sneeuwen.![]()
OMG, ik begin hier echt serieus over na te denken,![]()
beveiliging rond het hek wordt nu verdubbeld![]()
De streams begonnen toen het bekent werd dat DGK naar RTL ging verhuizen, toen werd ineens alles gestreamlockt omdat ze bang waren dat er nog meer negatief nieuws over DGK naar buiten kwam. Inmiddels is de redaktie een andere weg ingeslagen en lijken ze doelbewust geweld te stimuleren, dus in feite heb je geen streamlocks meer nodig. DGk zal nooit een familie programma worden, en dat proberen ze inmiddels allang niet meer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En als er al een SL nodig is, dan graag even info op het screen van verwachte tijdsduur, wat andere teksten van de stand van zaken, enz.
had hij anders ook niet gedaan hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Dreamboy het volgende:
Door al de dingen die zijn gebeurt heeft Brian weer geen CP punten betaald voor 2 personen.
het is tegenwoordig al zo, dat ik me daar al niet meer druk om maakquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Dreamboy het volgende:
Door al de dingen die zijn gebeurt heeft Brian weer geen CP punten betaald voor 2 personen.
Het maakt geen ruk uit, als ze niet streamlocken dan is het programma in no-time voorbij omdat al die moraalridders in Den Haag weer een mogelijkheid zien om in the picture te komen, zeker nu we zo'n geweldig "normen en waarden" kabinet hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een goede rel. Alleen hoe hou je 100 mensen in bedwang, als je ze al krijgt. Het mag geen actie worden voor Huub of tegen Brian bijvoorbeeld. Dus alle fans moet hun favoriet even aan de kants schuiven. Het moet echt gaan om openheid van zaken en het te pas en te onpas sollen met kijkers een halt toe te roepen. We willen gewoon beelden zien, punt uit! En als er al een SL nodig is, dan graag even info op het screen van verwachte tijdsduur, wat andere teksten van de stand van zaken, enz.
Of ie nou of -1000 of -2000 staat, dat maakt niet eens uit. Dat hele CP-systeem is allang niet geloofwaardig meer. Gewoon elke bewoner 10 minuten per week laten bellen, en 1 keer per maand iemand op bezoek voor een uurtje. Das een veel beter systeem...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Dreamboy het volgende:
Die honderd mensen hou je nooit in bedwang... daar zit teveel opgekropte woede...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een goede rel. Alleen hoe hou je 100 mensen in bedwang, als je ze al krijgt. Het mag geen actie worden voor Huub of tegen Brian bijvoorbeeld. Dus alle fans moet hun favoriet even aan de kants schuiven. Het moet echt gaan om openheid van zaken en het te pas en te onpas sollen met kijkers een halt toe te roepen. We willen gewoon beelden zien, punt uit! En als er al een SL nodig is, dan graag even info op het screen van verwachte tijdsduur, wat andere teksten van de stand van zaken, enz.
De locks begonnen na die acties van vol en nowlive die vonden dat H en L het zo te verduren hadden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De streams begonnen toen het bekent werd dat DGK naar RTL ging verhuizen, toen werd ineens alles gestreamlockt omdat ze bang waren dat er nog meer negatief nieuws over DGK naar buiten kwam. Inmiddels is de redaktie een andere weg ingeslagen en lijken ze doelbewust geweld te stimuleren, dus in feite heb je geen streamlocks meer nodig. DGk zal nooit een familie programma worden, en dat proberen ze inmiddels allang niet meer.
Ach welnee... zelfs voordat Huub in die fucking kutvilla was werd er al gestreamlocked... lees voor de lol de eerste 50 COSsen maar eens naquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De locks begonnen na die acties van vol en nowlive die vonden dat H en L het zo te verduren hadden.
Ik ga even plat, en voordat ik in slaap val nog even nadenken wat voor een geweldige kans dit is voor de streamers om TV te maken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze dan moeten gaan bijhouden wie wel/niet heeft gebeld, kunnen ze net zo makkelijk toezien dat de cp's worden betaald.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of ie nou of -1000 of -2000 staat, dat maakt niet eens uit. Dat hele CP-systeem is allang niet geloofwaardig meer. Gewoon elke bewoner 10 minuten per week laten bellen, en 1 keer per maand iemand op bezoek voor een uurtje. Das een veel beter systeem...
Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Die honderd mensen hou je nooit in bedwang... daar zit teveel opgekropte woede...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.
Slaap lekker ......quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga even plat, en voordat ik in slaap val nog even nadenken wat voor een geweldige kans dit is voor de streamers om TV te maken.![]()
![]()
![]()
En de POPO dan daar krijg je nu CP punten voor wat moeten ze daar voor krijgen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of ie nou of -1000 of -2000 staat, dat maakt niet eens uit. Dat hele CP-systeem is allang niet geloofwaardig meer. Gewoon elke bewoner 10 minuten per week laten bellen, en 1 keer per maand iemand op bezoek voor een uurtje. Das een veel beter systeem...
Ik ben benieuwd wie je als teamleiders in gedachten had... iedereen vindt zichzelf hier immers het belangrijkstquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Die honderd mensen hou je nooit in bedwang... daar zit teveel opgekropte woede...
Nou en, wij maken er toch ook een feestdag van? Ik wil ook zwemmen in dat zwembad, een BBQ. Als ze ons de beelden onthouden (als ramptoerist) dan gaan we ze wel halen.quote:
Nou...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wijj kijken al heel lang naar de streams maar wij waren niet opgesloten.
Dat doen we op de Poetin stijlquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie je als teamleiders in gedachten had... iedereen vindt zichzelf hier immers het belangrijkst![]()
De lang verwachte DGK-meet gaat dus in Eemnes plaatsvinden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou en, wij maken er toch ook een feestdag van? Ik wil ook zwemmen in dat zwembad, een BBQ. Als ze ons de beelden onthouden (als ramptoerist) dan gaan we ze wel halen.![]()
Kom je ook met je fiets?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De lang verwachte DGK-meet gaat dus in Eemnes plaatsvinden?![]()
En HiDiHo kan de beelden van de FOK!overval opnemen, zodat we later kunnen terugkijken hoe het er uitzag dat we in het zwembad lagen te dobberenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou en, wij maken er toch ook een feestdag van? Ik wil ook zwemmen in dat zwembad, een BBQ. Als ze ons de beelden onthouden (als ramptoerist) dan gaan we ze wel halen.![]()
SCquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom je ook met je fiets?
Apart topic openen? Morgen? Even na overleg wat er in de OP moet komen te staan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik begin steeds vrolijker te worden![]()
Vertelquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik begin steeds vrolijker te worden![]()
Da's me allemaal te eng hoor. Maar er zal toch wel een andere manier zijn. Een grote advertentie ofzo met een oproep aan de pers om zich daar eens in te verdiepen. Want eigenlijk is dat programma minder spraakmakend dan het eigenlijk zou moeten zijn. Er gebeurt nogal wat. Ik vind eigenlijk dat de pers zich veel te makkelijk distancieerd van DGK.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We nemen zelf wel camera's mee. En er is ook vast wel een journalist ergens die er bij wil zijn.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En HiDiHo kan de beelden van de FOK!overval opnemen, zodat we later kunnen terugkijken hoe het er uitzag dat we in het zwembad lagen te dobberen![]()
Mits we niet gestreamlocked worden![]()
Als we geen ruzie maken om wie het zwembad in wil zie ik geen reden voor een streamlock.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En HiDiHo kan de beelden van de FOK!overval opnemen, zodat we later kunnen terugkijken hoe het er uitzag dat we in het zwembad lagen te dobberen![]()
Mits we niet gestreamlocked worden![]()
Als je daar met 100 man heen gaat, duikt de pers er vanzelf wel opquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's me allemaal te eng hoor. Maar er zal toch wel een andere manier zijn. Een grote advertentie ofzo met een oproep aan de pers om zich daar eens in te verdiepen. Want eigenlijk is dat programma minder spraakmakend dan het eigenlijk zou moeten zijn. Er gebeurt nogal wat. Ik vind eigenlijk dat de pers zich veel te makkelijk distancieerd van DGK.
Ik denk dat er al gelocked wordt zodra er 5 schapen op de dam (Veluws voor "oprit") lopen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:47 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Als we geen ruzie maken om wie het zwembad in wil zie ik geen reden voor een streamlock.
Daar zat ik ook aan te denken. Iedereen die wil meedoen kan zich aanmelden in dat topic. Daarna gaan we selecteren wie er alleen komt een ruzie te maken en wie er komt om een statement te maken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Apart topic openen? Morgen? Even na overleg wat er in de OP moet komen te staan?
Ja, allemaal waar, maar fuck the pers en de bewoners. Ik ben streamer en wil de beelden zien. Ik wil niet dat ik als een stuk vuil wordt behandeld en niet weet hoe lang de volgende lock gaat duren. Ik wil info en openheid. Dat moet het doel zijn......quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's me allemaal te eng hoor. Maar er zal toch wel een andere manier zijn. Een grote advertentie ofzo met een oproep aan de pers om zich daar eens in te verdiepen. Want eigenlijk is dat programma minder spraakmakend dan het eigenlijk zou moeten zijn. Er gebeurt nogal wat. Ik vind eigenlijk dat de pers zich veel te makkelijk distancieerd van DGK.
Ik hou me aanbevolen voor de beelden (kans is groot dat ik niet aanwezig kan zijn)quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We nemen zelf wel camera's mee. En er is ook vast wel een journalist ergens die er bij wil zijn.....
Ja en daarom nemen sommigen ook eigen camera mee dat alles uiteindelijk toch wordt gefilmd en op fok wordt geplaatst. Nadeel is wel dat iedereen dat gaat kijken en Fok weer ontzettend traag wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik denk dat er al gelocked wordt zodra er 5 schapen op de dam (Veluws voor "oprit") lopen...
FOK! traag worden van filmpjes?? Ik weet niet wat voor rechten jij met jouw account hebt, maar ik kan niets op de FOK!servers plaatsen, dus zijn het filmpjes die elders staan en daar wordt FOK! niet trager vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:50 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ja en daarom nemen sommigen ook eigen camera mee dat alles uiteindelijk toch wordt gefilmd en op fok wordt geplaatst. Nadeel is wel dat iedereen dat gaat kijken en Fok weer ontzettend traag wordt.
Je begrijpt me een beetje verkeerd. Er zullen filmpjes geplaatst worden en de link wordt op Fok gezet. Dus iedereen komt hier kijken voor de link en Fok weer trager door de zoekende mensenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
FOK! traag worden van filmpjes?? Ik weet niet wat voor rechten jij met jouw account hebt, maar ik kan niets op de FOK!servers plaatsen, dus zijn het filmpjes die elders staan en daar wordt FOK! niet trager van
Mwah, ik denk dat dat reuze meevalt... FOK! draait al een paar jaartjes en wordt echt niet traag door een paar DGK-verslaafdenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:54 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Je begrijpt me een beetje verkeerd. Er zullen filmpjes geplaatst worden en de link wordt op Fok gezet. Dus iedereen komt hier kijken voor de link en Fok weer trager door de zoekende mensen
Het is niet dat waar ik me druk om maak...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, allemaal waar, maar fuck the pers en de bewoners. Ik ben streamer en wil de beelden zien. Ik wil niet dat ik als een stuk vuil wordt behandeld en niet weet hoe lang de volgende lock gaat duren. Ik wil info en openheid. Dat moet het doel zijn......
En als je dat zou kunnen bereiken, dan tomen ze het geweld ook gelijk in, want dat kunnen ze dan niet meer achterhouden met alle negatieve publiciteit vandien. Een soort van win win....
En eng? Joh, je zit hooguit een middag op het politiebureau......
Slaap lekker NMNSquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik ga een "aanvalsplan" in elkaar dromen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik ga een "aanvalsplan" in elkaar dromen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is te koud en te lief. Ik denk dat ze je dan gewoon links laten liggen. Pers wil ook actie voordat ze iets schrijven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is niet dat waar ik me druk om maak...![]()
Misschien maar een paar dagen kampement maken voor de poort of op de openbare weg.... Spandoeken en sheit... pers inlichten...
Goed zo Lobasca, zo wil ik het horen. Kom maar op met plan. Datum moeten we verborgen houden anders weten ze van onze komst. Een verrassingsaanval is mooier.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks daarvan! Nu spijkers met koppen slaan.
Morgen vindt je het niet belangrijk meer..
Jippie... alles per PM bespreken.. een aanvalsplanPMclubjequote:Op zaterdag 10 november 2007 03:58 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Goed zo Lobasca, zo wil ik het horen. Kom maar op met plan. Datum moeten we verborgen houden anders weten ze van onze komst. Een verrassingsaanval is mooier.
Nee alleen de datum. Dat is het leukst. De rest zet je maar in topic.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jippie... alles per PM bespreken.. een aanvalsplanPMclubje![]()
Er uit met die RATquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen. Lees morgen wel terug wanneer we de villa gaan bestormen
slecht geslapen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:19 schreef maril het volgende:
Jullie zij zelf ook een beetje ziek aan het worden net als die lui in de kooi.
Ik vind dit 'n beetje mierenneukerijquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:36 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto is te zien dat Brian Lieke vol in de pols knijpt...je kunt dat zien aan de twee pezen die aan de binnenkant van zijn polsen strak gespannen staan...als je iemand gewoon bij de pols pakt zie je die pezen niet.
Dus duidelijk dat brian hier hardhanding Lieke hardhandig in haar pols knijpt...
Duidelijk dat de agressie naar Lieke meer en meer toeneemt en dat achter dat ook zietquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke wil Huub zn spullen uit de slaapkamer gaan halen, gelijk gaat de telefoon
Lieke zucht,
Lieke: Heb ik een bodyguard nodig?
Huub: Ja je hebt echt Jaap nodig
En? Lieke mag dat toch zeker omdat ze tig en tig maal Nadia heeft gewaarschuwd haar niet aan te raken en toch bleef Nadia daar mee doorgaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dit 'n beetje mierenneukerijHoe hard kun je in een pols knijpen, en so what. Ik zie geen verbandje later om Lieke's pols. M.i. valt dit niet onder 'fysiek geweld', Lieke heeft zelf ook Nadia's pols vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |