Je bedoelt ; Hij laat het de meisjes opknappen en zelf drinkt ie whisky en rookt sigaarquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kortom; Brain maakt de meeste kans om te winnen omdat hij 't erg slim speelt.
Ik noem het meer achterbaks... want als meneer zelf ook maar lichtelijk aangevallen wordt ie meteen para.... deuren sneuvelen, glazen worden kapot getrapt en z'n vriendin nota bene wordt ff hardhandig 'gedoucht'...quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kortom; Brain maakt de meeste kans om te winnen omdat hij 't erg slim speelt.
Ach wat is een beetje paardenslijm in verhouding tot,aanranding,schoppen,knijpen enz enz enz enz enz enz enzquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mika, een week geleden veegde ze haar hand met paardeslijm af aan Amanda. Lieke doet op een iets ander niveau echt exact hetzelfde...
Onzin, van een heel andere orde. Het verbaast me overigens dat jij dat "gezuig" van die hoertjes goedkeurt, want het is direct uitlokken tot fysiek geweld zoals zij dat doen. (De weg blokkeren, dcht tegen iemand aan gaan zitten, hand door de haren halen etc.)quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exact hetzelfde op een iets ander niveau, gewoon zuigen......
En hij trekt achteraf aan 't langste eind. Erg slim dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt ; Hij laat het de meisjes opknappen en zelf drinkt ie whisky en rookt sigaar
Maar ja dat mag allemaal he. Maar een oorbel is toch scherp en een beetje duwen doet pijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik noem het meer achterbaks... want als meneer zelf ook maar lichtelijk aangevallen wordt ie meteen para.... deuren sneuvelen, glazen worden kapot getrapt en z'n vriendin nota bene wordt ff hardhandig 'gedoucht'...
Het is gewoon de grote fout van de regie. Ze laten het zelf zo ver komen. Maar als het om A of B gaat dan gebeurt er ineens niets.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Onzin, van een heel andere orde. Het verbaast me overigens dat jij dat "gezuig" van die hoertjes goedkeurt, want het is direct uitlokken tot fysiek geweld zoals zij dat doen. (De weg blokkeren, dcht tegen iemand aan gaan zitten, hand door de haren halen etc.)![]()
Dat zeiden ze toch niet, Huub vroeg Lieke of ze een guard nodig dacht te hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Lieke mogen niet zonder jaap ergens heen.
Zo ver heeft deze redactie het laten komen, ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:17 schreef Mika25 het volgende:
Dus Lieke mag niet alleen naar beneden van de redaktie omdat ze dan gevaar loopt. Toch belachelijk dat de redaktie dat zomaar toelaat?
Met z'n 2en gaat dit niet lukken maar deze actie spreekt me het meest aan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, geen geweld, dan ben je precies hetzelfde. Gewoon dat huis bezetten, lekker zwemmen, BBQ, in de Sauna, beetje chillen in de chil, dat soort dingen.....
Dit is te triest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:18 schreef Ziet het volgende:
ze mogen de spullen niet halen, ook lieke niet
Dat hebben ze al eerder gedaan. Maar omdat ze nu geen straf hebben uitgedeeld aan Brian ga ik ervan uit dat er pas als iemand vermoord wordt een EXIT volgt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo ver heeft deze redactie het laten komen, ja.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |