abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54497866
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:06 schreef Darklight het volgende:
Ik hoop dat die Lieke eens een keer oprot
Doet de hele tijd niks terug, pas als Huub er iets van zegt, pakt ze ook eindelijk Nadia eens vast
Lieke speelt het spel volgens de spelregels. Jammer dat ze de enige is...
pi_54497868
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:06 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Huub weer een vinger gebroken ???
  zaterdag 10 november 2007 @ 02:08:05 #78
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54497871
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:00 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi te zien hoe Brian Huub richting Dennis 'duwt'.... Hij haalt ze dus niet uit elkaar..... Brian vind natuurlijk alles best.... focus is van hem af en hij blijt weer buitenschot.
Op zaterdag 10 november 2007 02:06 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vind ik ook.Gewoon alle beelden opeisen,we betalen voor 24 uur per dag.
Ach ja, je betaald er geen fuck voor, maar in principe onthouden ze je die beelden en terecht vind ik dat niet.
  zaterdag 10 november 2007 @ 02:08:50 #80
168951 STAP01
body and brain
pi_54497879
quote:
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel heel vreemd uit ! Is dat Huub?
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54497880
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een flinke rel.......Gewoon aankloppen, naar binnen lopen en alle beelden opeisen.....Strikt genomen hebben we er wel recht op.
Ik heb zin om die villa binnen te lopen. Brian een flinke mep voor zijn kop te geven. Daarna zeggen dat hij met zijn poten van meisjes af moet blijven, ook al heten ze Amanda. Vervolgens loop ik naar Amanda om te vertellen dat het een domme hoer is die te dom voor woorden overkomt op streams. Daarna door naar Nadia om te zeggen dat dat wijf verkeerd gebouwd is en dan naar Dennis om dat schijnheilige lachje van zijn smoel te slaan. En daarna big party.
pi_54497881
quote:
[ afbeelding ]
Zo dat is niet mis wat daar langs komt.Raakt hij de grond of word hij op het keukenblok gegooid.
pi_54497882
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:07 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Lieke speelt het spel volgens de spelregels. Jammer dat ze de enige is...
Mika, een week geleden veegde ze haar hand met paardeslijm af aan Amanda. Lieke doet op een iets ander niveau echt exact hetzelfde...
pi_54497886
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Mooi te zien hoe Brian Huub richting Dennis 'duwt'.... Hij haalt ze dus niet uit elkaar..... Brian vind natuurlijk alles best.... focus is van hem af en hij blijt weer buitenschot.
Kortom; Brain maakt de meeste kans om te winnen omdat hij 't erg slim speelt .
X
X
X
pi_54497887
quote:
[ afbeelding ]
Mooie cap, mag ik die gebruiken in mn OP?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54497890
SL duurt best lang nu. Kom op, streams aan en ruzie maken!
pi_54497891
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:

[..]

Mooie cap, mag ik die gebruiken in mn OP?
Van mij wel
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_54497892
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mika, een week geleden veegde ze haar hand met paardeslijm af aan Amanda. Lieke doet op een iets ander niveau echt exact hetzelfde...
Dat is inderdaad ordinair gedrag, maar valt binnen de spelregels...
pi_54497898
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Ik heb zin om die villa binnen te lopen. Brian een flinke mep voor zijn kop te geven. Daarna zeggen dat hij met zijn poten van meisjes af moet blijven, ook al heten ze Amanda. Vervolgens loop ik naar Amanda om te vertellen dat het een domme hoer is die te dom voor woorden overkomt op streams. Daarna door naar Nadia om te zeggen dat dat wijf verkeerd gebouwd is en dan naar Dennis om dat schijnheilige lachje van zijn smoel te slaan. En daarna big party.
Nee joh, geen geweld, dan ben je precies hetzelfde. Gewoon dat huis bezetten, lekker zwemmen, BBQ, in de Sauna, beetje chillen in de chil, dat soort dingen.....
pi_54497900
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Dat ziet er wel heel vreemd uit ! Is dat Huub?
Iemand met iets zwarts aan.Dennis had geen jasje of zwart aan.Huub volgens mij wel.
pi_54497902
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ga heen man, dat was van een heel andere orde wat echt NIET te vergelijken is met wat er vanavond heeft plaatsgevonden. Net als toen, waren het vanavond weer Nadia en Amanda die Lieke aan het uitlokken waren.
pi_54497903
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:08 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zo dat is niet mis wat daar langs komt.Raakt hij de grond of word hij op het keukenblok gegooid.
Volgens mij is het de bank, en een paar tellen later de andere bank (in het filmpje dan, inhet gifje zie je alleen de linker kant)
pi_54497905
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:10 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Van mij wel
Oki
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54497908
quote:
Of...je kan veilig achter je computer blijven zitten en net doen alsof je heel erg stoer bent
  zaterdag 10 november 2007 @ 02:12:04 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_54497910
quote:

[..]

Beetje Brian-achtig gedrag, vind je zelf niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54497912
ja huub had een zwart jasje aan,
en je ziet daarna ook nog iemand in grijs (brian of dennis) erover heen stoeien
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54497914
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ga heen man, dat was van een heel andere order wat echt NIEt te vergelijken is met wat er vanavond heeft plaatsgevonden. oe avond waren het Nadia en Amanda die Lieke aan het uitlokken waren.
Exact hetzelfde op een iets ander niveau, gewoon zuigen......
pi_54497915
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee joh, geen geweld, dan ben je precies hetzelfde. Gewoon dat huis bezetten, lekker zwemmen, BBQ, in de Sauna, beetje chillen in de chil, dat soort dingen.....
Wat jij wilt. Ik denk dat je wel een mannetje of 50 zo gek krijgt.
pi_54497922
quote:

[..]

Je bent niet de enige die zo denkt
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54497923
Zie trouwens in het filmpje even hoever Amanda dr nagels in Lieke dr arm zitten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')