Afgaande op de kleur van de plekken zijn ze van vandaag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, kijk die benen van Lieke eens, die zit onder de blauwe plekken!! Dat is echt niet van tegen een tafeltje lopen!
Dat heeft St. Schijnheiligheid dus waarschijnlijk gedaan.
+ 1quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op een stokje: Acties van de bewoners zijn kut, tegenacties van de regie zijn kut. De voorgestelde actie van NMNS is helemaal top: Geweldloos (nou ja, een beetje kracht moet misschien worden toegepast om het hek open te krijgen) de villa binnendringen ,lekker chillen, jacuzzi, bbq, als protest op de gang van zaken. (minimaal 100 mannen en vrouwen.)![]()
We weten niet wat er precies gebeurd is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]Best wel een naief mannetje die Huub...
Je bent volgens mij nog serieus ook! Vind het best een stoer plan. Denk dat je voor die beveiliging niet zo bang hoeft te zijn, alleen voor Kenneth die voor de poort staat met een beker cola. Maar met 100 man kunnen we die ook wel hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op een stokje: Acties van de bewoners zijn kut, tegenacties van de regie zijn kut. De voorgestelde actie van NMNS is helemaal top: Geweldloos (nou ja, een beetje kracht moet misschien worden toegepast om het hek open te krijgen) de villa binnendringen ,lekker chillen, jacuzzi, bbq, als protest op de gang van zaken. (minimaal 100 mannen en vrouwen.)![]()
Ze krijgt toch ook fysio?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, kijk die benen van Lieke eens, die zit onder de blauwe plekken!! Dat is echt niet van tegen een tafeltje lopen!
Dat heeft St. Schijnheiligheid dus waarschijnlijk gedaan.
Ze zijin denk ik eerder van van de week. Ze had toen toch ook al een paar schoppen van Brian geincasseerdquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Afgaande op de kleur van de plekken zijn ze van vandaag.
Staat die bij Netty op de loonlijst dan? Ze hoort toch niet van de blauwe plekken op je schenen te krijgen van een fysio!quote:
Precies, en dus erg makkelijk om in de doofpot te stoppen. En als er ooit vragen gesteld worden aan de redaktie erover zullen ze gewoon keihard in je gezicht liegen, zoals ze vaker doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef neehe het volgende:
We weten niet wat er precies gebeurd is.
Ze slikt al dagen asperine ...... ascal dus. Daardoor kan ze van de fysio heel makkelijk blauwe plekken overhouden.quote:
Die zag ik vanmiddag ook al zitten.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Jee, wat zitten er een blauwe plekken op dat been van Lieke. Is dat van de massage of zou dat daarstraks zijn gebeurd.
Gaan we dan met z'n allen golfen op het terrein ernaast?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Je bent volgens mij nog serieus ook! Vind het best een stoer plan. Denk dat je voor die beveiliging niet zo bang hoeft te zijn, alleen voor Kenneth die voor de poort staat met een beker cola. Maar met 100 man kunnen we die ook wel hebben.![]()
Dat zou inderdaad ook nog kunnen jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke had ook blauwe plekken van het paaldansen zei ze pas.
Ach om Brian nu overal de schuld van te geven...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Staat die bij Netty op de loonlijst dan? Ze hoort toch niet van de blauwe plekken op je schenen te krijgen van een fysio!
Tegen en een ongepaste oproep.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind een massale streamer aktie bij het huis-adres van D. Flens
ook nog steeds een goede aktie, 's-Graveland is goed te bereiken ...![]()
Als jij goed kan mikken en hard kan slaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaan we dan met z'n allen golfen op het terrein ernaast?![]()
Ja, maar ik vind dat het doel moet zijn dat er geen of heel korte streamlocks moeten zijn (vijf minuten max). Mensen hebben recht om te zien wat er in die villa aan de gang is. Niet vanwege het bedrag, dat is een lachtertje, maar vanwege het feit dat ze gewoon volledig lak hebben aan streamers. Ze sollen met streamers, brengen niet in beeld hoe lang het weer gaat duren, totaal geen info, etc.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
.....en geschopt en geslagen door Brian.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach om Brian nu overal de schuld van te geven...
Ze rijdt paard, heeft gepaaldanst, wordt stevig gekneed door een fysio....
Brian para aan de telefoon: Ze heeft me geslagen, ik wordt helemaal para Brotherquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]Best wel een naief mannetje die Huub...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |