abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54498649
Blauwe plekken, krijg je niet meteen.. aldus de ervaringsdeskundige
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54498653
Hoe is het met Bart, hoor weinig meer van hem?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54498654
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, kijk die benen van Lieke eens, die zit onder de blauwe plekken!! Dat is echt niet van tegen een tafeltje lopen!
Dat heeft St. Schijnheiligheid dus waarschijnlijk gedaan.
Afgaande op de kleur van de plekken zijn ze van vandaag.
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:15:42 #54
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54498658
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle gekheid op een stokje: Acties van de bewoners zijn kut, tegenacties van de regie zijn kut. De voorgestelde actie van NMNS is helemaal top: Geweldloos (nou ja, een beetje kracht moet misschien worden toegepast om het hek open te krijgen) de villa binnendringen ,lekker chillen, jacuzzi, bbq, als protest op de gang van zaken. (minimaal 100 mannen en vrouwen.)
+ 1
.
pi_54498659
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Best wel een naief mannetje die Huub...
We weten niet wat er precies gebeurd is.
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:15:46 #56
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498660
Alle gekheid op een stokje: Acties van de bewoners zijn kut, tegenacties van de regie zijn kut. De voorgestelde actie van NMNS is helemaal top: Geweldloos (nou ja, een beetje kracht moet misschien worden toegepast om het hek open te krijgen) de villa binnendringen ,lekker chillen, jacuzzi, bbq, als protest op de gang van zaken. (minimaal 100 mannen en vrouwen.)
Je bent volgens mij nog serieus ook! Vind het best een stoer plan. Denk dat je voor die beveiliging niet zo bang hoeft te zijn, alleen voor Kenneth die voor de poort staat met een beker cola. Maar met 100 man kunnen we die ook wel hebben.
pi_54498664
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:16:59 #59
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498671
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo, kijk die benen van Lieke eens, die zit onder de blauwe plekken!! Dat is echt niet van tegen een tafeltje lopen!
Dat heeft St. Schijnheiligheid dus waarschijnlijk gedaan.
Ze krijgt toch ook fysio?
Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Afgaande op de kleur van de plekken zijn ze van vandaag.
Ze zijin denk ik eerder van van de week. Ze had toen toch ook al een paar schoppen van Brian geincasseerd
pi_54498681
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke had ook blauwe plekken van het paaldansen zei ze pas.
pi_54498682
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:16 schreef akveor het volgende:

[..]

Staat die bij Netty op de loonlijst dan? Ze hoort toch niet van de blauwe plekken op je schenen te krijgen van een fysio!
pi_54498689
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:15 schreef neehe het volgende:
We weten niet wat er precies gebeurd is.
Precies, en dus erg makkelijk om in de doofpot te stoppen. En als er ooit vragen gesteld worden aan de redaktie erover zullen ze gewoon keihard in je gezicht liegen, zoals ze vaker doen.

En Amanda had gewoon TE veel plezier daarnet toen ze het erover had dat het off-camera knokken was... Dus er gaat gewoon niets gebeuren. Na het gedrag van Wifebeater in de douche is gewoon erg naief om te denken dat er ooit nog iemand wegens geweld uit het programma gezet gaan worden (tenzij de redaktie van die persoon af wilt)...
pi_54498690
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:16 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze slikt al dagen asperine ...... ascal dus. Daardoor kan ze van de fysio heel makkelijk blauwe plekken overhouden.
Keep the Sunny Side Up
pi_54498691
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Jee, wat zitten er een blauwe plekken op dat been van Lieke. Is dat van de massage of zou dat daarstraks zijn gebeurd.
Die zag ik vanmiddag ook al zitten.....
pi_54498694
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:16 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Je bent volgens mij nog serieus ook! Vind het best een stoer plan. Denk dat je voor die beveiliging niet zo bang hoeft te zijn, alleen voor Kenneth die voor de poort staat met een beker cola. Maar met 100 man kunnen we die ook wel hebben.
Gaan we dan met z'n allen golfen op het terrein ernaast? Ik denk dat we het wel op een akkoordje kunnen gooien met die buren erlijk gezegd. Zij zijn helemaal niet blij met de Kooi naast zich.
pi_54498695
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:20:01 #68
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54498697
Ik vind een massale streamer aktie bij het huis-adres van D. Flens
ook nog steeds een goede aktie, 's-Graveland is goed te bereiken ...
.
pi_54498700
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Lieke had ook blauwe plekken van het paaldansen zei ze pas.
Dat zou inderdaad ook nog kunnen ja
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:20:37 #70
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498703
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:18 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Staat die bij Netty op de loonlijst dan? Ze hoort toch niet van de blauwe plekken op je schenen te krijgen van een fysio!
Ach om Brian nu overal de schuld van te geven...
Ze rijdt paard, heeft gepaaldanst, wordt stevig gekneed door een fysio....
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:22:04 #71
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498710
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind een massale streamer aktie bij het huis-adres van D. Flens
ook nog steeds een goede aktie, 's-Graveland is goed te bereiken ...
Tegen en een ongepaste oproep.
Maar de villa bestormen wil ik wel bij zijn...
Op zaterdag 10 november 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:

[..]

Gaan we dan met z'n allen golfen op het terrein ernaast?
Als jij goed kan mikken en hard kan slaan
pi_54498719
quote:
Ja, maar ik vind dat het doel moet zijn dat er geen of heel korte streamlocks moeten zijn (vijf minuten max). Mensen hebben recht om te zien wat er in die villa aan de gang is. Niet vanwege het bedrag, dat is een lachtertje, maar vanwege het feit dat ze gewoon volledig lak hebben aan streamers. Ze sollen met streamers, brengen niet in beeld hoe lang het weer gaat duren, totaal geen info, etc.
pi_54498720
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:20 schreef akveor het volgende:

[..]

Ach om Brian nu overal de schuld van te geven...
Ze rijdt paard, heeft gepaaldanst, wordt stevig gekneed door een fysio....
.....en geschopt en geslagen door Brian.
pi_54498726
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:14 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Best wel een naief mannetje die Huub...
Brian para aan de telefoon: Ze heeft me geslagen, ik wordt helemaal para Brother
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54498732
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:12 schreef Donnie29 het volgende:
Next time moet Lieke exact doen wat Amanda deed en dat voor een paar uur, wedden dat Amanda binnen no time fysiek word.. oog om oog tand om tand..
.....is goed voor de balans!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54498745
Mensen, ik ga lekker slapen. Lees morgen wel terug wanneer we de villa gaan bestormen
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:27:50 #78
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498756
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat het doel moet zijn dat er geen of heel korte streamlocks moeten zijn (vijf minuten max). Mensen hebben recht om te zien wat er in die villa aan de gang is. Niet vanwege het bedrag, dat is een lachtertje, maar vanwege het feit dat ze gewoon volledig lak hebben aan streamers. Ze sollen met streamers, brengen niet in beeld hoe lang het weer gaat duren, totaal geen info, etc.
En ik eis beelden in kleur...
Op zaterdag 10 november 2007 03:27 schreef akveor het volgende:

[..]

En ik eis beelden in kleur...
[ afbeelding ]
Gelukkig niet met geur ..... ( Japio liet weer twee vette scheten )
Keep the Sunny Side Up
pi_54498767
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Met een clupje van 100 is er genoeg digaitale opname-apparatuur aanwezig om de ongewenste streamlocks via o.a. Youtube volledig onder te sneeuwen.

OMG, ik begin hier echt serieus over na te denken,

beveiliging rond het hek wordt nu verdubbeld
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54498770
pi_54498777
quote:
+2 ik heb wel zin in een bbq midje zomer. Ook zwemmen lijkt me top terwijl het buiten zo hard regent. Maar ik ben zeker voor als is het maar voor die kop van Brian als iedereen hem gaat vertellen wat ze van hem vinden.
pi_54498779
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:

[..]

Brian para aan de telefoon: Ze heeft me geslagen, ik wordt helemaal para Brother
aan de telefoon zielig zitten doen gaat hem nu niet meer helpen
daar is tie zelf te vaak te ver voor gegaan.

slikken zal die, als de grote jongen die hij is
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54498782
Brian slaat, knijpt of schopt iedere week wel een vrouw.
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:30:49 #85
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498784
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Gelukkig niet met geur ..... ( Japio liet weer twee vette scheten )
Dat het stinkt in die verrotte villa is al maanden duidelijk....
Op zaterdag 10 november 2007 03:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Met een clupje van 100 is er genoeg digaitale opname-apparatuur aanwezig om de ongewenste streamlocks via o.a. Youtube volledig onder te sneeuwen.

OMG, ik begin hier echt serieus over na te denken,

beveiliging rond het hek wordt nu verdubbeld
Ik ben wel in voor een goede rel. Alleen hoe hou je 100 mensen in bedwang, als je ze al krijgt. Het mag geen actie worden voor Huub of tegen Brian bijvoorbeeld. Dus alle fans moet hun favoriet even aan de kants schuiven. Het moet echt gaan om openheid van zaken en het te pas en te onpas sollen met kijkers een halt toe te roepen. We willen gewoon beelden zien, punt uit! En als er al een SL nodig is, dan graag even info op het screen van verwachte tijdsduur, wat andere teksten van de stand van zaken, enz.
pi_54498806
Door al de dingen die zijn gebeurt heeft Brian weer geen CP punten betaald voor 2 personen.
pi_54498821
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En als er al een SL nodig is, dan graag even info op het screen van verwachte tijdsduur, wat andere teksten van de stand van zaken, enz.
De streams begonnen toen het bekent werd dat DGK naar RTL ging verhuizen, toen werd ineens alles gestreamlockt omdat ze bang waren dat er nog meer negatief nieuws over DGK naar buiten kwam. Inmiddels is de redaktie een andere weg ingeslagen en lijken ze doelbewust geweld te stimuleren, dus in feite heb je geen streamlocks meer nodig. DGk zal nooit een familie programma worden, en dat proberen ze inmiddels allang niet meer.
pi_54498824
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:33 schreef Dreamboy het volgende:
Door al de dingen die zijn gebeurt heeft Brian weer geen CP punten betaald voor 2 personen.
had hij anders ook niet gedaan hoor.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54498829
quote:
het is tegenwoordig al zo, dat ik me daar al niet meer druk om maak
pi_54498830
quote:

[..]

Ik ben wel in voor een goede rel. Alleen hoe hou je 100 mensen in bedwang, als je ze al krijgt. Het mag geen actie worden voor Huub of tegen Brian bijvoorbeeld. Dus alle fans moet hun favoriet even aan de kants schuiven. Het moet echt gaan om openheid van zaken en het te pas en te onpas sollen met kijkers een halt toe te roepen. We willen gewoon beelden zien, punt uit! En als er al een SL nodig is, dan graag even info op het screen van verwachte tijdsduur, wat andere teksten van de stand van zaken, enz.
Het maakt geen ruk uit, als ze niet streamlocken dan is het programma in no-time voorbij omdat al die moraalridders in Den Haag weer een mogelijkheid zien om in the picture te komen, zeker nu we zo'n geweldig "normen en waarden" kabinet hebben.
Syl moet winnen!
pi_54498832
quote:
Of ie nou of -1000 of -2000 staat, dat maakt niet eens uit. Dat hele CP-systeem is allang niet geloofwaardig meer. Gewoon elke bewoner 10 minuten per week laten bellen, en 1 keer per maand iemand op bezoek voor een uurtje. Das een veel beter systeem...
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:37:44 #93
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498836
quote:

[..]

Die honderd mensen hou je nooit in bedwang... daar zit teveel opgekropte woede...
Op zaterdag 10 november 2007 03:35 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De streams begonnen toen het bekent werd dat DGK naar RTL ging verhuizen, toen werd ineens alles gestreamlockt omdat ze bang waren dat er nog meer negatief nieuws over DGK naar buiten kwam. Inmiddels is de redaktie een andere weg ingeslagen en lijken ze doelbewust geweld te stimuleren, dus in feite heb je geen streamlocks meer nodig. DGk zal nooit een familie programma worden, en dat proberen ze inmiddels allang niet meer.
De locks begonnen na die acties van vol en nowlive die vonden dat H en L het zo te verduren hadden.
pi_54498849
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

De locks begonnen na die acties van vol en nowlive die vonden dat H en L het zo te verduren hadden.
Ach welnee... zelfs voordat Huub in die fucking kutvilla was werd er al gestreamlocked... lees voor de lol de eerste 50 COSsen maar eens na
Syl moet winnen!
pi_54498850
quote:

[..]

Ik ga even plat, en voordat ik in slaap val nog even nadenken wat voor een geweldige kans dit is voor de streamers om TV te maken.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54498853
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Of ie nou of -1000 of -2000 staat, dat maakt niet eens uit. Dat hele CP-systeem is allang niet geloofwaardig meer. Gewoon elke bewoner 10 minuten per week laten bellen, en 1 keer per maand iemand op bezoek voor een uurtje. Das een veel beter systeem...
Als ze dan moeten gaan bijhouden wie wel/niet heeft gebeld, kunnen ze net zo makkelijk toezien dat de cp's worden betaald.
Keep the Sunny Side Up
pi_54498854
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Die honderd mensen hou je nooit in bedwang... daar zit teveel opgekropte woede...
Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.
pi_54498862
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.

Tis maar een spelletje
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54498863
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik ga even plat, en voordat ik in slaap val nog even nadenken wat voor een geweldige kans dit is voor de streamers om TV te maken.
Slaap lekker ......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')