FOK! traag worden van filmpjes?? Ik weet niet wat voor rechten jij met jouw account hebt, maar ik kan niets op de FOK!servers plaatsen, dus zijn het filmpjes die elders staan en daar wordt FOK! niet trager vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:50 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Ja en daarom nemen sommigen ook eigen camera mee dat alles uiteindelijk toch wordt gefilmd en op fok wordt geplaatst. Nadeel is wel dat iedereen dat gaat kijken en Fok weer ontzettend traag wordt.
Je begrijpt me een beetje verkeerd. Er zullen filmpjes geplaatst worden en de link wordt op Fok gezet. Dus iedereen komt hier kijken voor de link en Fok weer trager door de zoekende mensenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
FOK! traag worden van filmpjes?? Ik weet niet wat voor rechten jij met jouw account hebt, maar ik kan niets op de FOK!servers plaatsen, dus zijn het filmpjes die elders staan en daar wordt FOK! niet trager van
Mwah, ik denk dat dat reuze meevalt... FOK! draait al een paar jaartjes en wordt echt niet traag door een paar DGK-verslaafdenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:54 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Je begrijpt me een beetje verkeerd. Er zullen filmpjes geplaatst worden en de link wordt op Fok gezet. Dus iedereen komt hier kijken voor de link en Fok weer trager door de zoekende mensen
Het is niet dat waar ik me druk om maak...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, allemaal waar, maar fuck the pers en de bewoners. Ik ben streamer en wil de beelden zien. Ik wil niet dat ik als een stuk vuil wordt behandeld en niet weet hoe lang de volgende lock gaat duren. Ik wil info en openheid. Dat moet het doel zijn......
En als je dat zou kunnen bereiken, dan tomen ze het geweld ook gelijk in, want dat kunnen ze dan niet meer achterhouden met alle negatieve publiciteit vandien. Een soort van win win....
En eng? Joh, je zit hooguit een middag op het politiebureau......
Slaap lekker NMNSquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik ga een "aanvalsplan" in elkaar dromen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, ik ga een "aanvalsplan" in elkaar dromen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is te koud en te lief. Ik denk dat ze je dan gewoon links laten liggen. Pers wil ook actie voordat ze iets schrijven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is niet dat waar ik me druk om maak...![]()
Misschien maar een paar dagen kampement maken voor de poort of op de openbare weg.... Spandoeken en sheit... pers inlichten...
Goed zo Lobasca, zo wil ik het horen. Kom maar op met plan. Datum moeten we verborgen houden anders weten ze van onze komst. Een verrassingsaanval is mooier.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks daarvan! Nu spijkers met koppen slaan.
Morgen vindt je het niet belangrijk meer..
Jippie... alles per PM bespreken.. een aanvalsplanPMclubjequote:Op zaterdag 10 november 2007 03:58 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Goed zo Lobasca, zo wil ik het horen. Kom maar op met plan. Datum moeten we verborgen houden anders weten ze van onze komst. Een verrassingsaanval is mooier.
Nee alleen de datum. Dat is het leukst. De rest zet je maar in topic.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jippie... alles per PM bespreken.. een aanvalsplanPMclubje![]()
Er uit met die RATquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen. Lees morgen wel terug wanneer we de villa gaan bestormen
slecht geslapen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:19 schreef maril het volgende:
Jullie zij zelf ook een beetje ziek aan het worden net als die lui in de kooi.
Ik vind dit 'n beetje mierenneukerijquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:36 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto is te zien dat Brian Lieke vol in de pols knijpt...je kunt dat zien aan de twee pezen die aan de binnenkant van zijn polsen strak gespannen staan...als je iemand gewoon bij de pols pakt zie je die pezen niet.
Dus duidelijk dat brian hier hardhanding Lieke hardhandig in haar pols knijpt...
Duidelijk dat de agressie naar Lieke meer en meer toeneemt en dat achter dat ook zietquote:Op zaterdag 10 november 2007 02:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke wil Huub zn spullen uit de slaapkamer gaan halen, gelijk gaat de telefoon
Lieke zucht,
Lieke: Heb ik een bodyguard nodig?
Huub: Ja je hebt echt Jaap nodig
En? Lieke mag dat toch zeker omdat ze tig en tig maal Nadia heeft gewaarschuwd haar niet aan te raken en toch bleef Nadia daar mee doorgaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dit 'n beetje mierenneukerijHoe hard kun je in een pols knijpen, en so what. Ik zie geen verbandje later om Lieke's pols. M.i. valt dit niet onder 'fysiek geweld', Lieke heeft zelf ook Nadia's pols vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |