abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54498943
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:50 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Ja en daarom nemen sommigen ook eigen camera mee dat alles uiteindelijk toch wordt gefilmd en op fok wordt geplaatst. Nadeel is wel dat iedereen dat gaat kijken en Fok weer ontzettend traag wordt.
FOK! traag worden van filmpjes?? Ik weet niet wat voor rechten jij met jouw account hebt, maar ik kan niets op de FOK!servers plaatsen, dus zijn het filmpjes die elders staan en daar wordt FOK! niet trager van
Syl moet winnen!
pi_54498958
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:52 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

FOK! traag worden van filmpjes?? Ik weet niet wat voor rechten jij met jouw account hebt, maar ik kan niets op de FOK!servers plaatsen, dus zijn het filmpjes die elders staan en daar wordt FOK! niet trager van
Je begrijpt me een beetje verkeerd. Er zullen filmpjes geplaatst worden en de link wordt op Fok gezet. Dus iedereen komt hier kijken voor de link en Fok weer trager door de zoekende mensen
pi_54498960
Afijn, ik ga een "aanvalsplan" in elkaar dromen
pi_54498967
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:54 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Je begrijpt me een beetje verkeerd. Er zullen filmpjes geplaatst worden en de link wordt op Fok gezet. Dus iedereen komt hier kijken voor de link en Fok weer trager door de zoekende mensen
Mwah, ik denk dat dat reuze meevalt... FOK! draait al een paar jaartjes en wordt echt niet traag door een paar DGK-verslaafden
Syl moet winnen!
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:56:00 #130
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498968
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, allemaal waar, maar fuck the pers en de bewoners. Ik ben streamer en wil de beelden zien. Ik wil niet dat ik als een stuk vuil wordt behandeld en niet weet hoe lang de volgende lock gaat duren. Ik wil info en openheid. Dat moet het doel zijn......

En als je dat zou kunnen bereiken, dan tomen ze het geweld ook gelijk in, want dat kunnen ze dan niet meer achterhouden met alle negatieve publiciteit vandien. Een soort van win win....

En eng? Joh, je zit hooguit een middag op het politiebureau......
Het is niet dat waar ik me druk om maak...
Misschien maar een paar dagen kampement maken voor de poort of op de openbare weg.... Spandoeken en sheit... pers inlichten...
Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker NMNS
Syl moet winnen!
pi_54498973
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niks daarvan! Nu spijkers met koppen slaan.
Morgen vindt je het niet belangrijk meer..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54498976
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is niet dat waar ik me druk om maak...
Misschien maar een paar dagen kampement maken voor de poort of op de openbare weg.... Spandoeken en sheit... pers inlichten...
Dat is te koud en te lief. Ik denk dat ze je dan gewoon links laten liggen. Pers wil ook actie voordat ze iets schrijven.
pi_54498981
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Niks daarvan! Nu spijkers met koppen slaan.
Morgen vindt je het niet belangrijk meer..
Goed zo Lobasca, zo wil ik het horen. Kom maar op met plan. Datum moeten we verborgen houden anders weten ze van onze komst. Een verrassingsaanval is mooier.
pi_54498992
[SC#438] Plaatjesdialogen met NZ
De SC wacht op snode plannen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54498995
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:58 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Goed zo Lobasca, zo wil ik het horen. Kom maar op met plan. Datum moeten we verborgen houden anders weten ze van onze komst. Een verrassingsaanval is mooier.
Jippie... alles per PM bespreken.. een aanvalsplanPMclubje
Syl moet winnen!
pi_54499029
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 04:01 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Jippie... alles per PM bespreken.. een aanvalsplanPMclubje
Nee alleen de datum. Dat is het leukst. De rest zet je maar in topic.
  FOK!Babe zaterdag 10 november 2007 @ 04:53:51 #138
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_54499243
  zaterdag 10 november 2007 @ 07:47:12 #139
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54499518
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen. Lees morgen wel terug wanneer we de villa gaan bestormen
Er uit met die RAT
pi_54499635
Jullie zij zelf ook een beetje ziek aan het worden net als die lui in de kooi.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54499714
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 08:19 schreef maril het volgende:
Jullie zij zelf ook een beetje ziek aan het worden net als die lui in de kooi.
slecht geslapen?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_54499781
als er vandaag niets gebeurd zoals dit kan zo niet langer die ratten komen overal mee weg ,ik kijk als steeds minder.als ik huub jaap en lieke was pakte ik mijn koffer en ging alles aan de grote klok hangen .getekend of niet kon me geen moer meer schelen .ik heb nog nooit zoon min stel meegemaakt het is mens onterend zo denk ik er over groet van mij
pi_54499911

Hier zie je toch heel duidelijk dat degene die op de grond gegooid wordt kleiner is en iets donkers aan heeft (huub droeg een zwart colbertje)....degene die hem op de grond gooit is langer en draagt iets lichters (Brian droeg een lichter grijs colbertje)
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54499959
Goedemorgen . Zal er iemand exit gaan vandaag?
pi_54499960

Hier is duidelijk dat nadat
Dennix eerst Huub had vastgepakt op de bank Huub opstaat en zonder zijn handen te gebruiken op Dennix afloopt maar niets doet met zijn handen....Dennix zit wel aan Huub...Brian drukte zelfs extra hard Huub in zijn rug richting Dennix....met de bedoeling natuurlijk dat Huub uit zijn slof zou schieten maar dat deed Huub niet.

Valt mij al veel langer op dat als de beelden snel gaan dat het altijd lijkt of Huub wat doet maar zie je ze in slow motion dan is het bijna altijd dat Huub zijn handen helemaal niet gebruikt...de ander dus alleen maar wegdrukt met zijn lichaam.
pi_54499997

Op deze foto is te zien dat Brian Lieke vol in de pols knijpt...je kunt dat zien aan de twee pezen die aan de binnenkant van zijn polsen strak gespannen staan...als je iemand gewoon bij de pols pakt zie je die pezen niet.
Dus duidelijk dat brian hier hardhanding Lieke hardhandig in haar pols knijpt...
pi_54500022
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 09:36 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]

Op deze foto is te zien dat Brian Lieke vol in de pols knijpt...je kunt dat zien aan de twee pezen die aan de binnenkant van zijn polsen strak gespannen staan...als je iemand gewoon bij de pols pakt zie je die pezen niet.
Dus duidelijk dat brian hier hardhanding Lieke hardhandig in haar pols knijpt...
Ik vind dit 'n beetje mierenneukerij Hoe hard kun je in een pols knijpen, en so what. Ik zie geen verbandje later om Lieke's pols. M.i. valt dit niet onder 'fysiek geweld', Lieke heeft zelf ook Nadia's pols vast.
pi_54500126
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 02:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke wil Huub zn spullen uit de slaapkamer gaan halen, gelijk gaat de telefoon
Lieke zucht,
Lieke: Heb ik een bodyguard nodig?
Huub: Ja je hebt echt Jaap nodig
Duidelijk dat de agressie naar Lieke meer en meer toeneemt en dat achter dat ook ziet

Zonder beveiliging willen ze niet eens dat de tokkies bij Lieke in de buurt kunnen komen
pi_54500155
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 09:41 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind dit 'n beetje mierenneukerij Hoe hard kun je in een pols knijpen, en so what. Ik zie geen verbandje later om Lieke's pols. M.i. valt dit niet onder 'fysiek geweld', Lieke heeft zelf ook Nadia's pols vast.
En? Lieke mag dat toch zeker omdat ze tig en tig maal Nadia heeft gewaarschuwd haar niet aan te raken en toch bleef Nadia daar mee doorgaan.
Lieke deed niets tegen brian dus hoezo neemt hij het recht uberhaupt in haar pols te knijpen?
Gewoon omdat hij altijd hardhandig uithaalt naar vrouwen?
pi_54500188
Zou dit de dag worden waarop Brian exit gaat, of wordt het tapijt waar alles onder wordt geschoven nu nog groter!!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')