eh... het was te koud en te nat dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ploon..ik heb op je gewacht.... Was het gezellig in A eindigt op em?
Dat heeft iemand anders er voor me bijgezet, en ik weet wel waar die 1025 het nummer van is, maar ik weet niet of ik de privacy mag verbreken door dat te vertellen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
wat is die 1025 bij je naam ?? Ben niet nieuwschierig verder hoor
Mietjequote:Op zaterdag 10 november 2007 03:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
eh... het was te koud en te nat dus![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: 100 streamers van Fok die de villa bezetten.Dat is nog eens TV maken, en dan blijf het zeker weten, 100% niet beperkt tot RTL5
![]()
iedereen naaktquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: 100 streamers van Fok die de villa bezetten.Dat is nog eens TV maken, en dan blijf het zeker weten, 100% niet beperkt tot RTL5
![]()
NMNS heeft de voorzet gegeven en het spreekt me zo aan dat ik me niet kan voorstellen dat hier geen animo voor is. De buurtjes van VOL, die ons al vaker hebben opgevangen, zijn ook van harte wekom.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga door...ik ben één en al oor!
![]()
dat is goed gegaan,volgens het nieuws danquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:59 schreef Polonium-120 het volgende:
euh... maar ff iets anders... ik hoop dat alles goed is gegaan met dit meisje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoietsquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
De lookies moeten ook hun frustraties kunnen uitenquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NMNS heeft de voorzet gegeven en het spreekt me zo aan dat ik me niet kan voorstellen dat hier geen animo voor is. De buurtjes van VOL, die ons al vaker hebben opgevangen, zijn ook van harte wekom.![]()
dat is aan jou danquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat heeft iemand anders er voor me bijgezet, en ik weet wel waar die 1025 het nummer van is, maar ik weet niet of ik de privacy mag verbreken door dat te vertellen...
quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
dat is goed gegaan,volgens het nieuws dan![]()
![]()
Neuh, was ik ook niet van plan... hoewel ik natuurlijk makkelijk een vaag verhaal kan verzinnen over het feit dat 1025 exact 41 jaar voor de slag bij Hastings in 1066 was....quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
dat is aan jou danals het zo geheim is,niet doen dan
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk... Polo weet wel hoe je TV maakt![]()
vertel dat een andere keer maar danquote:Op zaterdag 10 november 2007 04:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Neuh, was ik ook niet van plan... hoewel ik natuurlijk makkelijk een vaag verhaal kan verzinnen over het feit dat 1025 exact 41 jaar voor de slag bij Hastings in 1066 was....
No Videos found for 'Mexico les humphrey'quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=Mexico%20les%20humphrey&search=Search&sa=X&oi=spell&resnum=0&spell=1
Voor Ploon omdat íe volgende maand, zonder mij, in Mexico zit.
Dat ben ik met je eens.... en dat vind ik ook het grootste probleem... je kunt nergens je frustraties kwijt en de febo lijkt zich ver verheven te voelen boven de streamers. Ze vinden dat ze aan niets en niemand uitleg verschuldigd zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De lookies moeten ook hun frustraties kunnen uiten![]()
was wel dat het hele dorp (regio,land) ertegen was,omdat ze symbool stond voor een of andere god (met meer armen/benen)quote:
Ik zou die 2 snollen anders met plezier in elkaar beuken..quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jacuzzi, bbq, beetje zwemmen. No violance
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |