En de POPO dan daar krijg je nu CP punten voor wat moeten ze daar voor krijgen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of ie nou of -1000 of -2000 staat, dat maakt niet eens uit. Dat hele CP-systeem is allang niet geloofwaardig meer. Gewoon elke bewoner 10 minuten per week laten bellen, en 1 keer per maand iemand op bezoek voor een uurtje. Das een veel beter systeem...
Ik ben benieuwd wie je als teamleiders in gedachten had... iedereen vindt zichzelf hier immers het belangrijkstquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Die honderd mensen hou je nooit in bedwang... daar zit teveel opgekropte woede...
Nou en, wij maken er toch ook een feestdag van? Ik wil ook zwemmen in dat zwembad, een BBQ. Als ze ons de beelden onthouden (als ramptoerist) dan gaan we ze wel halen.quote:
Nou...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wijj kijken al heel lang naar de streams maar wij waren niet opgesloten.
Dat doen we op de Poetin stijlquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie je als teamleiders in gedachten had... iedereen vindt zichzelf hier immers het belangrijkst![]()
De lang verwachte DGK-meet gaat dus in Eemnes plaatsvinden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou en, wij maken er toch ook een feestdag van? Ik wil ook zwemmen in dat zwembad, een BBQ. Als ze ons de beelden onthouden (als ramptoerist) dan gaan we ze wel halen.![]()
Kom je ook met je fiets?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De lang verwachte DGK-meet gaat dus in Eemnes plaatsvinden?![]()
En HiDiHo kan de beelden van de FOK!overval opnemen, zodat we later kunnen terugkijken hoe het er uitzag dat we in het zwembad lagen te dobberenquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou en, wij maken er toch ook een feestdag van? Ik wil ook zwemmen in dat zwembad, een BBQ. Als ze ons de beelden onthouden (als ramptoerist) dan gaan we ze wel halen.![]()
SCquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom je ook met je fiets?
Apart topic openen? Morgen? Even na overleg wat er in de OP moet komen te staan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik begin steeds vrolijker te worden![]()
Vertelquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik begin steeds vrolijker te worden![]()
Da's me allemaal te eng hoor. Maar er zal toch wel een andere manier zijn. Een grote advertentie ofzo met een oproep aan de pers om zich daar eens in te verdiepen. Want eigenlijk is dat programma minder spraakmakend dan het eigenlijk zou moeten zijn. Er gebeurt nogal wat. Ik vind eigenlijk dat de pers zich veel te makkelijk distancieerd van DGK.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.
We nemen zelf wel camera's mee. En er is ook vast wel een journalist ergens die er bij wil zijn.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En HiDiHo kan de beelden van de FOK!overval opnemen, zodat we later kunnen terugkijken hoe het er uitzag dat we in het zwembad lagen te dobberen![]()
Mits we niet gestreamlocked worden![]()
Als we geen ruzie maken om wie het zwembad in wil zie ik geen reden voor een streamlock.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En HiDiHo kan de beelden van de FOK!overval opnemen, zodat we later kunnen terugkijken hoe het er uitzag dat we in het zwembad lagen te dobberen![]()
Mits we niet gestreamlocked worden![]()
Als je daar met 100 man heen gaat, duikt de pers er vanzelf wel opquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's me allemaal te eng hoor. Maar er zal toch wel een andere manier zijn. Een grote advertentie ofzo met een oproep aan de pers om zich daar eens in te verdiepen. Want eigenlijk is dat programma minder spraakmakend dan het eigenlijk zou moeten zijn. Er gebeurt nogal wat. Ik vind eigenlijk dat de pers zich veel te makkelijk distancieerd van DGK.
Ik denk dat er al gelocked wordt zodra er 5 schapen op de dam (Veluws voor "oprit") lopen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:47 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Als we geen ruzie maken om wie het zwembad in wil zie ik geen reden voor een streamlock.
Daar zat ik ook aan te denken. Iedereen die wil meedoen kan zich aanmelden in dat topic. Daarna gaan we selecteren wie er alleen komt een ruzie te maken en wie er komt om een statement te maken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Apart topic openen? Morgen? Even na overleg wat er in de OP moet komen te staan?
Ja, allemaal waar, maar fuck the pers en de bewoners. Ik ben streamer en wil de beelden zien. Ik wil niet dat ik als een stuk vuil wordt behandeld en niet weet hoe lang de volgende lock gaat duren. Ik wil info en openheid. Dat moet het doel zijn......quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's me allemaal te eng hoor. Maar er zal toch wel een andere manier zijn. Een grote advertentie ofzo met een oproep aan de pers om zich daar eens in te verdiepen. Want eigenlijk is dat programma minder spraakmakend dan het eigenlijk zou moeten zijn. Er gebeurt nogal wat. Ik vind eigenlijk dat de pers zich veel te makkelijk distancieerd van DGK.
Ik hou me aanbevolen voor de beelden (kans is groot dat ik niet aanwezig kan zijn)quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We nemen zelf wel camera's mee. En er is ook vast wel een journalist ergens die er bij wil zijn.....
Ja en daarom nemen sommigen ook eigen camera mee dat alles uiteindelijk toch wordt gefilmd en op fok wordt geplaatst. Nadeel is wel dat iedereen dat gaat kijken en Fok weer ontzettend traag wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:48 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik denk dat er al gelocked wordt zodra er 5 schapen op de dam (Veluws voor "oprit") lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |