abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54498866
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Of ie nou of -1000 of -2000 staat, dat maakt niet eens uit. Dat hele CP-systeem is allang niet geloofwaardig meer. Gewoon elke bewoner 10 minuten per week laten bellen, en 1 keer per maand iemand op bezoek voor een uurtje. Das een veel beter systeem...
En de POPO dan daar krijg je nu CP punten voor wat moeten ze daar voor krijgen?
pi_54498867
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.
Ik ben benieuwd wie je als teamleiders in gedachten had... iedereen vindt zichzelf hier immers het belangrijkst
Syl moet winnen!
pi_54498870
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Die honderd mensen hou je nooit in bedwang... daar zit teveel opgekropte woede...

Tuurlijk wel, wijj kijken al heel lang naar de streams maar wij waren niet opgesloten.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54498877
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Tis maar een spelletje
Nou en, wij maken er toch ook een feestdag van? Ik wil ook zwemmen in dat zwembad, een BBQ. Als ze ons de beelden onthouden (als ramptoerist) dan gaan we ze wel halen.
pi_54498879
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:41 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, wijj kijken al heel lang naar de streams maar wij waren niet opgesloten.
Nou...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54498880
pi_54498884
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:41 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wie je als teamleiders in gedachten had... iedereen vindt zichzelf hier immers het belangrijkst
Dat doen we op de Poetin stijl Per aanwijzing, op voorkomen en omvang
pi_54498886
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou en, wij maken er toch ook een feestdag van? Ik wil ook zwemmen in dat zwembad, een BBQ. Als ze ons de beelden onthouden (als ramptoerist) dan gaan we ze wel halen.
De lang verwachte DGK-meet gaat dus in Eemnes plaatsvinden?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54498890
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:

[..]

De lang verwachte DGK-meet gaat dus in Eemnes plaatsvinden?
Kom je ook met je fiets?
pi_54498891
Ik begin steeds vrolijker te worden
pi_54498892
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En HiDiHo kan de beelden van de FOK!overval opnemen, zodat we later kunnen terugkijken hoe het er uitzag dat we in het zwembad lagen te dobberen

Mits we niet gestreamlocked worden
Syl moet winnen!
pi_54498893
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kom je ook met je fiets?
SC
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54498896
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Apart topic openen? Morgen? Even na overleg wat er in de OP moet komen te staan?
pi_54498901
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vertel
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 10 november 2007 @ 03:46:34 #115
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54498902
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ligt er aan. 10 teamleiders aanwijzen, groepjes van 9 mensen daar aan koppelen, herkenbaar door bijvoorbeeld een gekleurde armband. Dan wordt het al weer een stuk overzichtelijker. Goede instructies, een beetje paramilitair handelen. Ik zie er op zich wel brood in.
Da's me allemaal te eng hoor. Maar er zal toch wel een andere manier zijn. Een grote advertentie ofzo met een oproep aan de pers om zich daar eens in te verdiepen. Want eigenlijk is dat programma minder spraakmakend dan het eigenlijk zou moeten zijn. Er gebeurt nogal wat. Ik vind eigenlijk dat de pers zich veel te makkelijk distancieerd van DGK.
Op zaterdag 10 november 2007 03:45 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

En HiDiHo kan de beelden van de FOK!overval opnemen, zodat we later kunnen terugkijken hoe het er uitzag dat we in het zwembad lagen te dobberen

We nemen zelf wel camera's mee. En er is ook vast wel een journalist ergens die er bij wil zijn.....
pi_54498908
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:45 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Als we geen ruzie maken om wie het zwembad in wil zie ik geen reden voor een streamlock.
pi_54498911
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef akveor het volgende:

[..]

Da's me allemaal te eng hoor. Maar er zal toch wel een andere manier zijn. Een grote advertentie ofzo met een oproep aan de pers om zich daar eens in te verdiepen. Want eigenlijk is dat programma minder spraakmakend dan het eigenlijk zou moeten zijn. Er gebeurt nogal wat. Ik vind eigenlijk dat de pers zich veel te makkelijk distancieerd van DGK.
Als je daar met 100 man heen gaat, duikt de pers er vanzelf wel op
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54498915
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:47 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Als we geen ruzie maken om wie het zwembad in wil zie ik geen reden voor een streamlock.
Ik denk dat er al gelocked wordt zodra er 5 schapen op de dam (Veluws voor "oprit") lopen...
Syl moet winnen!
pi_54498916
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Apart topic openen? Morgen? Even na overleg wat er in de OP moet komen te staan?
Daar zat ik ook aan te denken. Iedereen die wil meedoen kan zich aanmelden in dat topic. Daarna gaan we selecteren wie er alleen komt een ruzie te maken en wie er komt om een statement te maken.
pi_54498919
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja, allemaal waar, maar fuck the pers en de bewoners. Ik ben streamer en wil de beelden zien. Ik wil niet dat ik als een stuk vuil wordt behandeld en niet weet hoe lang de volgende lock gaat duren. Ik wil info en openheid. Dat moet het doel zijn......

En als je dat zou kunnen bereiken, dan tomen ze het geweld ook gelijk in, want dat kunnen ze dan niet meer achterhouden met alle negatieve publiciteit vandien. Een soort van win win....

En eng? Joh, je zit hooguit een middag op het politiebureau......
pi_54498920
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

We nemen zelf wel camera's mee. En er is ook vast wel een journalist ergens die er bij wil zijn.....
Ik hou me aanbevolen voor de beelden (kans is groot dat ik niet aanwezig kan zijn)
Syl moet winnen!
pi_54498925
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:48 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Ik denk dat er al gelocked wordt zodra er 5 schapen op de dam (Veluws voor "oprit") lopen...
Ja en daarom nemen sommigen ook eigen camera mee dat alles uiteindelijk toch wordt gefilmd en op fok wordt geplaatst. Nadeel is wel dat iedereen dat gaat kijken en Fok weer ontzettend traag wordt.
pi_54498930
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:46 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Vertel
Verder in SC?
pi_54498941
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 03:50 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Verder in SC?