abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54505469
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Guuskeee het volgende:
Ik snap het niet: "niet meer uitlokken aub"??? Heeft iemand daar echt over nagedacht? Wat gebeurd er als er door niemand niks meer uitgelokt mag worden? Dan is het spel afgelopen, er gebeurd niks meer en iedereen kan niks anders meer doen dan allemaal vriendjes worden.
Uitlokken is een essentieel onderdeel van het spel. De bedoeling is dat je als enige overblijft in de kooi en dat de rest vertrekt. Hoe wil je dat doen als je niks meer mag uitlokken? Moet je je medespelers wegjagen met vriendelijkheid een liefde? Probeer maar eens.

Het enige is dat gisteren niet echt uitlokken was, omdat Amandel geen spel speelt, omdat je daar voor moet kunnen nadenken, en dit is niet een van Snollies vaardigheden. Snollie HAAT Lieke en Huub, dit zegt ze regelmatig en toont dat ze geen spel speelt maar handelt uit emotie. En slettie Nada loopt alleen maar achter snollie aan, haar back-up.
Aangezien ik de TT heb bedacht...
In de vorige cos was de discussie of Amanda en Nadia nu schuldig zijn aan het uitlokken van fysiek geweld.
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:31 schreef iemand bijvoorbeeld het volgende:

[..]

Inderdaad.

Even voor de duidelijkheid...dit heeft dus UREN geduurd..eerst in de masterbedroom en daarna in de huiskamer..

Uren..moet je je voor stellen dat je uren vlak bij je oor uitgescholden wordt door twee kuttekoppen..dat je UREN getreiterd wordt met vingers richting oog...vuistjes voor je gezicht..over je haar ge-aaid..over je wang gestreeld..je hand aantikken..en weer die vinger richting oog en weer die aai over je bol...en maar getetter horen over hoe slecht en lelijk je bent..

Wat doe jij dan..?
Terwijl ik vind dat uitlokken een onderdeel van het spel is.

Dus ja, iemand heeft daar over nagedacht
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:25:40 #126
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54505479
Stream 1 en 2 Huub en Lieke ontbijt op bed in de MB

Stream 3 en 4 op Nadia in bed en ander bed Brian en Amanda.
Zo te zien alleen Brian en Nadia wakker.
.
pi_54505481
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
Lieke moet gewoon zo slim zijn als ze zelf zegt dat ze is en gewoon naar huis toe gaan met haar kop omhoog.
Gewoon afstand nemen van die asociale kutbende.
Ze zit daar al meer dan 6 maanden, en met nog maar 2.5 maand te gaan gaat ze niet zomaar de handdoek in de ring gooien natuurlijk, dat betekent dat dat asociale tuig gewonnen heeft. Als het programma stopt op 1 february stopt dann zal het prijzengeld waarschijnlijk door 7 gedeeld gaan worden, een ander einde zou niet logisch zijn, hoewel je het met die amateurs van de redaktie nooit zeker weet. Die zijn nog in staat om het volledige prijzengeld aan Wifebeater te geven, alleen maar omdat ie er het langst in zit...
pi_54505486
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:03 schreef Inukshuk het volgende:
En toch vind ik HJL ook fout. Ze hadden het nooit moeten pikken dat Brian vorige week ermee weg kwam. I don't give a shit wat ze belooft is door achter, ze ( HJL) staan dit zelf toe.
Dit maakt het geheel voor mij zo allemaal nep.

Toen ik de streams gisteren 5 minuten aanzette was mijn enige vraag "waarom zegt Lieke nooit iets terug?"

Ik denk ook niet dat het er vandaag van zal komen. Om één of andere reden zijn ze murw (afgekocht of niet) en maken ze alleen met elkaar (H&L) ruzie, en kunnen ze het niet meer opbrengen om tegen de tokkies op te komen (er is toch niets te bereiken).
Het is gewoon over en uit, dit spel.
pi_54505488

zaterdag 10 november 2007 @ 15:27:16 #130
168951 STAP01
body and brain
pi_54505505
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ho eens even. Dat verhaal van Huub is uiteindelijk wel dat hok ingekomen , kregen we toen een SL?
Amanda roept te pas en te onpas dat Huub zijn vrienden in Amerika heeft vermoord, krijgen we da een SL?

Dacht het niet, maar nu gaat het om de zus van Amanda en krijgen we wel een SL, terwijl iedereen weet wat er aan de hand is.

Meten met twee maten misschien?
Uiteindelijk wel ja maar er stond voor Dennix een verbod op. Maar he! Ik vind het prima hoor als Lieke het gaat gebruiken tegen Amanda! Begrijp me niet verkeerd. Als de redaktie 1 lijn wil trekken zouden ze het Lieke verbieden imho
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54505507
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef Py het volgende:
Als de spelregels nadrukkelijk vermelden dat uitlokken NIET mag, dan is het dus duidelijk geen onderdeel van het spel. Maar met deze redaktie stellen die regels niets meer voor.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:27:35 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54505513
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef Guuskeee het volgende:
Ik snap het niet: "niet meer uitlokken aub"??? Heeft iemand daar echt over nagedacht? Wat gebeurd er als er door niemand niks meer uitgelokt mag worden? Dan is het spel afgelopen, er gebeurd niks meer en iedereen kan niks anders meer doen dan allemaal vriendjes worden.
Uitlokken is een essentieel onderdeel van het spel. De bedoeling is dat je als enige overblijft in de kooi en dat de rest vertrekt. Hoe wil je dat doen als je niks meer mag uitlokken? Moet je je medespelers wegjagen met vriendelijkheid een liefde? Probeer maar eens.

Het enige is dat gisteren niet echt uitlokken was, omdat Amandel geen spel speelt, omdat je daar voor moet kunnen nadenken, en dit is niet een van Snollies vaardigheden. Snollie HAAT Lieke en Huub, dit zegt ze regelmatig en toont dat ze geen spel speelt maar handelt uit emotie. En slettie Nada loopt alleen maar achter snollie aan, haar back-up.
Met niet meer uitlokken aub wordt bedoelt dat het niet moet escaleren in fysiek geweld.... een goede scheldpartij is de redaktie gewoon blij mee. Het probleem is dat elke aktie meteen als zo'n grote aanval gezien wordt dat door veel wannabees niets overblijft dan zich fysiek groot te maken. Niemand lijkt nog te kunnen incasseren en te relativeren. Brian is daarin wat mij betreft helemaal de weg kwijt. Hij zag het afluisteren van Dennis als een aanval en kon niets anders meer dan fysiek duidelijk te maken dat hij daarvan niet gedient was en een glas de hal intrapte.
Maar je zag het ook tussen Dennis en Huub.... aanvallen met woorden werden gepareerd met fysiek aanvallen want beide kunnen ze niet accepteren dat hun ego ordt gekrenkt.
Op zaterdag 10 november 2007 15:07 schreef akveor het volgende:

[..]

En terecht. Al komt er zoveel vuiigheid bij amanda vandan... dit hoeft voor mij niet.
Maar Amanda heeft het zelf ook over Cora, waar ze geen ene fuck mee te maken heeft en ze schreeuwde van de week ook al naar Huub dat zijn zus zich maar lekker in elkaar moest laten slaan. Als ze zo beginnen dan zou ik ook over haar zus beginnen, hoewel het inderdaad niet mijn ding is, maar dan voelt ze het tenminste wel.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:28:41 #134
168951 STAP01
body and brain
pi_54505537
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 1 en 2 Huub en Lieke ontbijt op bed in de MB

Stream 3 en 4 op Nadia in bed en ander bed Brian en Amanda.
Zo te zien alleen Brian en Nadia wakker.
Juist de personen die ik het liefst nooit meer wakker zie worden...;)
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54505538
Wat een miljonairsleven....

je kunt met goed fatsoen de slaapkamer niet uit...
tokkies all over the place...

Het bruggetje naar "geld maakt niet gelukkig" is een beetje te gemakkelijk. In het echte leven zouden miljonairs bewakers in dienst nemen, maar dat kan hier blijkbaar ook niet. Dus het plaatje klopt zowiezo niet.
pi_54505569
Meer een opvangtehuis ?
pi_54505570
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
In het echte leven zouden miljonairs bewakers in dienst nemen, maar dat kan hier blijkbaar ook niet. Dus het plaatje klopt zowiezo niet.
Oh, ze hebben wel bewaking, maar daar heb je weinig aan als die staat toe te kijken hoe Wifebeater Lieke weer eens slaat
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:31:13 #138
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54505572
HJL moeten gewoon dreigen met opstappen alledrie tegelijk. En dit zonder enige vorm van maken van TV dan ook gewoon gedrieen naar achter en daar zeggen nu ingrijpen of wij gaan niet meer terug die kooi in. Ze kunnen nooit gedwongen worden omdat te doen. Ik vermoed zomaar dat JdM binnen 5 tellen daar in het hokje staat om in te grijpen. Als HJL in een keer de kooi uitgaan is er geen uitzending meer te maken.
pi_54505578
pi_54505590
Het vreemde in het hele verhaal blijft het gegeven als Lieke Brian aan wil pakken dat ze tegengehouden wordt, ook door Huub. Het gegeven dat ze het doucheincident niet gebruikte gisteravond tijdens de bash zegt genoeg. Daar mogen ze het dus blijkbaar niet over hebben...en dat is iedere keer zo als er wat gebeurd is. Kan me nog herinneren dat Brian na zo'n incident zijn verhaal aan Carlos vertelde aan tafel. OP de andere stream hadden Huub en Jaap het erover en die werd weggedraaid.
Wat gisteravond gebeurde verbaal...moet kunnen van die twee meiden...alleen steeds die vinger in Lieke haar gezicht DUS niet!!!!!
Wat ik wel smerig vond was de opmerking van Nadia, ovr de vermeende aanranding van Lieke. Er mocht eerder niet over gesproken worden, filmpjes werden weggehaald, bij Jensen mocht er niet over gepraat worden en dan wel op deze manier zo'n walgelijke situatie oprakelen...en zeggen dat het onzin was...die aanranding, een verzinsel van Lieke, die daar toch behoorlijk last van heeft gehad.
IK HAAT Brian....en wat mij betreft stopt dat hele programma vandaag
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54505595
H&L kletsen wat in bed

Amanda, Nadia en Dennis zijn op, en hebben een big smile op hun gezicht.
pi_54505605
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef marky het volgende:
HJL moeten gewoon dreigen met opstappen alledrie tegelijk. En dit zonder enige vorm van maken van TV dan ook gewoon gedrieen naar achter en daar zeggen nu ingrijpen of wij gaan niet meer terug die kooi in. Ze kunnen nooit gedwongen worden omdat te doen. Ik vermoed zomaar dat JdM binnen 5 tellen daar in het hokje staat om in te grijpen. Als HJL in een keer de kooi uitgaan is er geen uitzending meer te maken.
Jaap heeft al eens eerder gestaakt.
'Teringlijers, ik haat ze'
pi_54505622
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja joh, dat moet je zelf weten. Ik geloof die twee alvast heel vaak niet. Het zijn gewoon goede spelers die het redelijk naar hun hand weten te zetten. Geloof jij het gedraai van Huub naar Lieke toe iedere keer? Het ene moment schoffeert hij haar tot op het bot, een paar tel later zegt hij dat hij niet zonder haar kan, haar geweldig vindt, etc. Niet één keer, niet twee keer, maar tientallen keren. Hoe geloofwaardig is het nog?

En dat doet hij dus met alles en iedereen. Er zit best wel eerlijkheid in, maar het gehalte is bij mij niet zo heel hoog afhankelijk van het onderwerp en moment.
Ik geef je gelijk wat betreft het gedraai van Huub.Zeker toen hij vannacht zei:''wat ben ik blij dat ik met jullie speel''.Daar had ik absoluut moeite mee, omdat hij naar mijn mening de laatste dagen vervelend tegen Jaap en lieke is geweest.Lieke en Jaap zeiden ook niets terug.
Huub heeft natuurlijk heel duidelijk aangegeven dat DGK zijn grote liefde is,daar moet alles en iedereen voor wijken.
Het is jammer dat Huub hierin veel te ver met het hokje meegaat.
pi_54505644
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Lieke heeft gekozen voor de rol "sociaal wenselijk gedrag". Weet je nog een week geleden hoe Huub haar daar op aansprak toen ze uit die rol viel en in de aanval ging? Huub bleef maar hameren op het feit dat die rol niet bij haar zou passen.

De volgende vragen komen dan bij mij op: Bedoelt Huub dat ze niet voor de aanval moet kiezen, omdat het echt niet bij haar past of bedoelt hij dat ze met die aangemeten rol heel veel streamers op haar hand heeft weten te krijgen en ze die vooral moet vasthouden. Dat verteld hij op een manier zodat het bij de streamers als echt overkomt. Voor mij is het een manier om heel slinks en op een verborgen manier sturing te geven aan haar en haar bij de les te houden.

Ik gok op het tweede......
Weer eensch. Begint vervelend te worden
Lieke's frustraties doen haar uit haar rol vallen
pi_54505645
Vorige keer zei Lieke dat ze Brian ging aanpakken over de trap, Huub zei toen zoiets van...Mag niet..
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:35:26 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_54505651
Brian en Amanda hebben net liggen ketsen. Amanda haalt een borstel door heur haar, smeert creme op haar gezicht maar douchen ho maar. Vies wijf.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:37:19 #147
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54505691
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Lieke heeft gekozen voor de rol "sociaal wenselijk gedrag". Weet je nog een week geleden hoe Huub haar daar op aansprak toen ze uit die rol viel en in de aanval ging? Huub bleef maar hameren op het feit dat die rol niet bij haar zou passen.

De volgende vragen komen dan bij mij op: Bedoelt Huub dat ze niet voor de aanval moet kiezen, omdat het echt niet bij haar past of bedoelt hij dat ze met die aangemeten rol heel veel streamers op haar hand heeft weten te krijgen en ze die vooral moet vasthouden. Dat verteld hij op een manier zodat het bij de streamers als echt overkomt. Voor mij is het een manier om heel slinks en op een verborgen manier sturing te geven aan haar en haar bij de les te houden.

Ik gok op het tweede......
Ik vind het niet slinks... Huub speelt zijn spel en zal z'n medespelers gebruiken voor zichzelf. Toch hoeft dit niet slecht voor Lieke te zijn. Aangzien Lieke daar ook voor het geld zit kan ze luisteren naar Huub en gebruiken naar eigen inzicht. Als ik dan kijk naar Sylvia die Huub hierin alle ruimte gaf is Lieke juist het tegenovergestelde. Zij meet zich bijna dezelfde rol als Huub aan. Heeft iets van iedereen is gelijk... een uitdrukking die ik verafschuw. Het is juist belangrijk om elkaars verschillen te onderkennen en daar niet over te gaan strijden.
Op zaterdag 10 november 2007 15:25 schreef Py het volgende:

[..]

Aangezien ik de TT heb bedacht...
In de vorige cos was de discussie of Amanda en Nadia nu schuldig zijn aan het uitlokken van fysiek geweld.
[..]

Dus ja, iemand heeft daar over nagedacht
okee, dat we het er maar over eens zijn dat het een essentieel onderdeel van het spel is...
pi_54505703
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:34 schreef Lady-night het volgende:
Vorige keer zei Lieke dat ze Brian ging aanpakken over de trap, Huub zei toen zoiets van...Mag niet..
Zoals je eerder al schreef, waar ik het volledig mee eens ben, is het dan ook retekrom wanneer Nadia die uit de klauwen gelopen aanval op Lieke mag aanhalen.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:38:28 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_54505718
Huub en Lieke zeggen dat ze de hele dag op bed blijven liggen. Ze zijn allebei bang dat het direct weer verkeerd gaat lopen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54505730
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef Sylar het volgende:
Meer een opvangtehuis ?
dat is precie wat mama manda ervan vind
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:39:48 #152
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54505740
Lieke - Hebben we niet gezien, hebben we niet gezien, dat z'n am werd omgedraaid!
Huub - Wie zei dat?
Lieke - Myrthe?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54505746
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke zeggen dat ze de hele dag op bed blijven liggen. Ze zijn allebei bang dat het direct weer verkeerd gaat lopen.
Einde DGK is dus in zicht
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:40:07 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54505748
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef Lady-night het volgende:
Het vreemde in het hele verhaal blijft het gegeven als Lieke Brian aan wil pakken dat ze tegengehouden wordt, ook door Huub. Het gegeven dat ze het doucheincident niet gebruikte gisteravond tijdens de bash zegt genoeg. Daar mogen ze het dus blijkbaar niet over hebben...en dat is iedere keer zo als er wat gebeurd is. Kan me nog herinneren dat Brian na zo'n incident zijn verhaal aan Carlos vertelde aan tafel. OP de andere stream hadden Huub en Jaap het erover en die werd weggedraaid.
Wat gisteravond gebeurde verbaal...moet kunnen van die twee meiden...alleen steeds die vinger in Lieke haar gezicht DUS niet!!!!!
Wat ik wel smerig vond was de opmerking van Nadia, ovr de vermeende aanranding van Lieke. Er mocht eerder niet over gesproken worden, filmpjes werden weggehaald, bij Jensen mocht er niet over gepraat worden en dan wel op deze manier zo'n walgelijke situatie oprakelen...en zeggen dat het onzin was...die aanranding, een verzinsel van Lieke, die daar toch behoorlijk last van heeft gehad.
IK HAAT Brian....en wat mij betreft stopt dat hele programma vandaag
Ik denk dat er meer gesproken moet worden over Brian's geestelijke gezondheid. Hij is in mijn ogen zwaar overspannen en daarmee heeft de redaktie een probleem. Hoe kunnen zij verkopen dat er iemand geestelijk kapot gemaakt is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')