Verder alles goed?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:00 schreef Py het volgende:
'Een overschatte gnoom die een kussentje onder zijn kont moet hebben om mee te praten'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk laat Lieke zijn zak vol na eerst wat geflirtquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:01 schreef avonne het volgende:
Huub wil neuken
Lekker toch? Als Lieke ook zin heeft, geen probleem toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij wel waar, is ook al vaker aan de hand geweest dat ze even bij elkaar weg moesten blijven. Alhoewel vorig weekend Jaap vrijwillig even boven afstond aan H en L.
Ondertussen zegt Huub eerst dat hij van Lieke houdt en geeft nu gewoon toe dat hij eigenlijk alleen maar geil is.......
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:02 schreef Darklight het volgende:
Ze moeten toch uit bed om 3uur?
Net zoals zee naar bed moeten om 1uur, maar dat gebeurd volgend mij ook niet meer
Mooi , die streams staan hier op mute, lezen is al erg genoeg.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef STAP01 het volgende:
Brian: heb je geen peper en zout erop gedaan? Amanda: Jawel is het niet genoeg schatje?
Brain ; heb je geen drinken meegenomen? Amanda: iets onverstaanbaars
Brian: niet smakken daar hou ik niet van
Brian ontdekt vast wel iets bij het ontbijtje wat niet naar zijn zin is, "inelkaarslaanwaardig" zal ik maar zeggen....quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef STAP01 het volgende:
Brian: heb je geen peper en zout erop gedaan? Amanda: Jawel is het niet genoeg schatje?
Preciesquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef marky het volgende:
Volgens mij heeft achter gewoon hun ok gegeven aan het wegpesten van Lieke door het trailertrash. Dit alles waarschijnlijk zonder medeweten van Huub en Jaap. Het geeft toch prachtige TV. Ze vergeten aleen een ding dat het wegpesten door het trailertrash altijd gepaard zal gaan met geweld. Daar waar Huub en Jaap Eric hebben weggepest door gewoon sarren. Wegpesten op de manier van Jaap en Huub kan alleen maar door mensen met enige vorm van hersens gedaan worden en trailertrash hebben die niet.
Brian "je bent dus vergeten drinken mee te nemen"quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Brian ontdekt vast wel iets bij het ontbijtje wat niet naar zijn zin is, "inelkaarslaanwaardig" zal ik maar zeggen....
En zo is het..quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar. Alles loopt uit de klauw daar door verkeerde leiding van achter en op de een of andere manier zijn hier mensen heel druk bezig om het zo te draaien dat Huub er ook schuldig aan is. Huub houdt zich al dagen in. Loopt iedere keer weg laat Lieke haar eigen gevechten vechten. Hij komt alleen voor haar op als ze geweld tegen haar gaan gebruiken. Hij doet het wat dat betreft vele malen beter dan vroeger.
Ik krijg een beetje het idee dat men Huub maar totaal ideaal wil hebben zonder fouten. Hij is niet zonder fouten hij maakt er velen maar van alles wat er in die kooi rondloopt is hij mi nog steeds het meest opecht in zijn spel.
Je hebt wel een punt, maar je vergeet een wezenlijk verschil tussen beiden te melden. De wijze waarop Brian vrouwen in de overtreffende trap vrouwen op hun plek probeert te zetten valt simpelweg onder "Huiselijk geweld" en is zieker dan ziek. Gebruik maken van kracht tegen het zwakke geslacht is een item waar veel vrouwen dagelijks de ellende van moeten dragen, het is een zwaktebod en het is simpelweg strafbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef T-lex het volgende:
Arme Huubje en Slieko...![]()
Brian heeft natuurlijk weer van alles gedaan, en Huub heeft zich uiteraard braaf koest gehouden. Zo gaat dat daar. Huub is de rust zelf op zuke momenten en bemoeid zich nergens mee. Ook fysiek geweld keurt Huub af, dus ook daar zal hij zich niet schuldig aan maken.![]()
Huub heeft 1 probleem...hij denkt dat hij die grote bek van hem kan backen als het er op aan komt. Maar dat kan die niet. Hoogmoedwaanzin noemen ze dat.![]()
Typisch voorbeeld was toch wel (in mijn ogen) het opstootje laatst in de keuken. Daarbij pakt Huub de arm van Brian en knijpt er in. Brian pakt daarop Huubs arm en draaid hem even.
Opschudding al om op alle fora, want dat kon echt niet.Actie reactie zeg ik dan.
Zelfde als Huub, Brian een klap zou geven en vervolgens haald Brian 1x uit en slaat Huub knock-out. Maakt dat dan het slaan van Brian veel erger?! Velen zullen zeggen van wel. Maar ik zie het als risico wat Huub op dat moment neemt..(weet wie je tegenover je hebt)..en ja, als je er eentje uitdeeld, moet je hem ook vangen.![]()
Ik begreep het prima hoor en je gevoelens ook . Ik kan me ook niet voorstellen dat er niet over en weer niet wat telefoontjes gepleegd zijn. Lieke heeft besloten daar te blijven, zoveel is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef ThomasSlayer het volgende:
Tuurlijk , slaap lekker allemaal
Ik ga niet terugzoeken wat je hebt geschreven, maar volgens mij legde je de beschuldigende vinger eerder neer bij Huub, die haar volgens jou zou mishandelen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik heb wat reacties gehad op mijn schrijven richting de ouders van Lieke o.a. van Polonium.
Ik vind het jammer dat mensen het stukje niet goed begrepen hebben dawel wellicht te vlug lezen.
Als je goed leest gaat deze brief niet over Lieke. En ik twijfel niet over het feit dat ze voor zichzelf kan beslissen (dat betwijfel ik wel maar daar gaat het stuk niet over)
Mijn schrijven gaat over liefde.
Toen ik gisteren het eindeloze treiteren zag wilde ik zelf al met een auto door het hek rijden.
het lijkt mij sterk dat als je van je kind houdt je die gevoelens niet in je op komen.
Ik vraag mij hardop af hoe je als keurig rijtjeshuis middenstandsgezin zo diep kunt vallen door je eigen bloed dit allemaal te laten ondergaan.
Dat er niet in je opkomt om een einde te maken aan deze vuiligheid.
Is de geur van die vette miljonairsworst dan zo sterk dat je je eigen kind ervoor prostitueert?
Bijna iedereen op dit forum sprak van schande gisteren.
Maar een reactie van je ouders hoef je niet te verwachten.
O O O onze Lieke is zo sterk.
wat is liefde toch mooiquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef STAP01 het volgende:
Vrouwenhumorquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:10 schreef Py het volgende:
Schitterend.![]()
Huub zo geil als boter en wil maar 1 ding
En Lieke begint te zeuren over van de week toen hij ... tegen haar zei, en die andere keer toen hij ... deed![]()
Kleine meisjes worden groot en slaan hun vleugels uit. Daar kun je als ouder op in lullen wat je wilt, maar zeker bij een type als Lieke is dat onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik heb wat reacties gehad op mijn schrijven richting de ouders van Lieke o.a. van Polonium.
Ik vind het jammer dat mensen het stukje niet goed begrepen hebben dawel wellicht te vlug lezen.
Als je goed leest gaat deze brief niet over Lieke. En ik twijfel niet over het feit dat ze voor zichzelf kan beslissen (dat betwijfel ik wel maar daar gaat het stuk niet over)
Mijn schrijven gaat over liefde.
Toen ik gisteren het eindeloze treiteren zag wilde ik zelf al met een auto door het hek rijden.
het lijkt mij sterk dat als je van je kind houdt je die gevoelens niet in je op komen.
Ik vraag mij hardop af hoe je als keurig rijtjeshuis middenstandsgezin zo diep kunt vallen door je eigen bloed dit allemaal te laten ondergaan.
Dat er niet in je opkomt om een einde te maken aan deze vuiligheid.
Is de geur van die vette miljonairsworst dan zo sterk dat je je eigen kind ervoor prostitueert?
Bijna iedereen op dit forum sprak van schande gisteren.
Maar een reactie van je ouders hoef je niet te verwachten.
O O O onze Lieke is zo sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |