abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:54:27 #201
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54506051
Volgens mij heeft achter gewoon hun ok gegeven aan het wegpesten van Lieke door het trailertrash. Dit alles waarschijnlijk zonder medeweten van Huub en Jaap. Het geeft toch prachtige TV. Ze vergeten aleen een ding dat het wegpesten door het trailertrash altijd gepaard zal gaan met geweld. Daar waar Huub en Jaap Eric hebben weggepest door gewoon sarren. Wegpesten op de manier van Jaap en Huub kan alleen maar door mensen met enige vorm van hersens gedaan worden en trailertrash hebben die niet.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:54:42 #202
166006 Polonium-120
the morning after
pi_54506056
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
Snap trouwens geen moer van de ouders van Lieke .
Wat doen jullie als Lieke in een relatie zit waarbij ze dagelijks van dichtbij het behang mag zien?
Dat de blauwe plekken door haar panty heen te zien zijn?
Dan trek je haar toch ook bij die vent weg?
Of laat je alles over je kant gaan? Houdt jullie verantwoordelijkheid en liefde op , op het moment dat ze 18 werd?
Toon toch eens wat ballen en meer nog, laat al die andere bewoners zien dat jullie wel van je kind houden. Dat je je dierbare veel gunt maar nog meer beschermt. Denk daar eens over na.
Of willen jullie later het verwijt "je stond erbij en keek erna?'
Niks redelijkheid, ram je auto door die poort dwars door de pui het huis in en neem je dochter mee.
Niks geen 24 uur, niks tas inpakken. Laat de mongolen de mongolen. Jullie willen toch niet echt ooit met Huub rond de kersttafel? Zo'n overschatte gnoom die dan een kussentje onder zijn kont moet hebben om mee te kunnen praten.
En er is geen de Mol die jullie wat doet hoor. Want hij weet ook wel dat je je voor dit gedrocht wat in Hilversum een programma heet niet kan verantwoorden.
Nou niet aankomen met een collect call. Niet weer het beeld van je dochter huilend in de private.
Gewoon ouderlijke lef tonen. Laat heel Nederland zien dat bij jullie heel veel kan maar dat ze met hun poten van je kinderen moeten afblijven.
Ze is niet van John de Mol, ze is jullie Lieke. Een meid die veel meer waard is dan alle beloofde miljoenen bij elkaar.
Help haar , redt haar en redt jullie ooit zo leuke kleine middenstandsgezinnnetje.
Zodat je elkaar jaren na dit zwarte hoofdstuk nog recht in het gezicht kan aankijken.
wat een verhaal....

lieke is volwassen genoeg om zelf (de juiste) beslissingen te nemen... tot nu toe is haar besluit om te blijven... so be it
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:54:51 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_54506061
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef tipsch het volgende:
Komt er nog een vervolg op de 10.000 euro vandaag? of is dat verhaltje al passé?
Over en sluiten. Stemming ging gisteravond down the drain.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:55:29 #204
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54506077
Er kan er maar één de domste zijn
pi_54506080
Zou mooi zijn als er vanavond spandoeken zijn in Haaksbergen......met WIFE-BEATER Brian...
Buiten bij de ingang dan, want binnen kun je toch niets uithalen.....in zo'n massa
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54506084
Lieke. nee doe toch maar niet het is niet goed.
Huub. waarom niet?
Lieke. jou een beetje kennende als er een keer een lekker wijf binnen stapt dan is het van ja het is toch uit.

Daar heeft Lieke wel gelijk in.
pi_54506087
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:41 schreef Py het volgende:

[..]

En met uitlokken bedoel ik zuigen, zeuren, hinderen, jennen, sarren, opfokken. Alles om de ander psychisch gek te maken. Aanraken vind ik eigenlijk al een stapje te ver. Maar in dgk ligt de grens net iets verder blijkbaar.
Het vervelende van dit uitlokken van gisteravond is dat dit puur gedaan werd om Lieke uit te lokken tot het plegen van fysiek geweld. Wat moet je doen als iemand een uur met zijn vingers tot een centimeter van je gezicht pikt? Je kan dan (afgezien van weglopen) alleen maar de hand van de ander wegduwen, maar dat is dus aanraken en ''dat mag niet meer''. Pure treiterij.

Maar door de verbale sterkte van Lieke haat Amandel haar nu. Lieke wijst Amandel op veel fouten/problemen/onjuistheden van snollie en dat vreet snollie van binnenuit op. Het enige wat met die verbale sterke van Lieke dus opgeroepen kan worden is haat, en dit is natuurlijk geen reden voor snollie voor vertrek uit de kooi. Het enige wat er nog gedaan KAN worden om andere uit de kooi te krijgen is de ander aan te zetten tot fysiek geweld waardoor die ander de kooi moet verlaten. Zo is het spel nu gemaakt door de kromme en niet te handhaven regels.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:56:01 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54506088
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Toen hij 2 dagen geleden ruzie met Lieke had en Dennis zich ermee ging bemoeien greep hij Dennis ook naar keel en had al een stoel boven z'n hoofd om richting Dennis te gooien.
Maar dat is iedereen hier alweer vergeten, zo gaat dat. Met je laatste alinea ben ik het wel eens
Ik ken iemand in de kooi die zijn vriendin tegen de muur van de douch heeft gekwakt zonder enig gevolg.
pi_54506105
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Netjes Zal Naad wel van balen, niet binnen kunnen halen ondanks de voorzetjes die ze van de redactie had gekregen.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 15:57:05 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_54506108
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Da's alweer even geleden, blijft een mooie cap. Deze zie ik graag vandaag live uitgevoerd.
― Mark Twain
pi_54506113
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:56 schreef marky het volgende:

[..]

Ik ken iemand in de kooi die zijn vriendin tegen de muur van de douch heeft gekwakt zonder enig gevolg.
Ja dat is algemeen bekend, ik keur dat ook zeker af. Wat bedoel je hier dan mee?
pi_54506124
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef akveor het volgende:

[..]

Vannacht mocht Lieke anders niet d'r spulletjes van beneden halen. En dat is toch raar dat het je in je eigen huis verboden wordt om vrij rond te lopen. Je bent opgesloten in de villa en landgoed en niet in de MB.
Mocht dat niet omdat dat op de plasma stond of omdat huub dat zei?
En mochten de anderen wel vrij door t huis bewegen of zijn beide groepen even uit elkaar gehaald?
Of is t echt zo dat Huub en Lieke zo hard aangepakt en vernederd zijn dat ze voor hun eigen veiligheid de rest van de tijd maar in de MB moeten blijven?
pi_54506138
Opvallend, ook Brian en Amande ontbijten op bed..
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54506139
Sinds wanneer mogen ze gewoon maar de hele dag op bed blijven liggen en hoeven ze er om 3 uur niet uit ??
pi_54506146
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef Py het volgende:

[..]

Mocht dat niet omdat dat op de plasma stond of omdat huub dat zei?
En mochten de anderen wel vrij door t huis bewegen of zijn beide groepen even uit elkaar gehaald?
Of is t echt zo dat Huub en Lieke zo hard aangepakt en vernederd zijn dat ze voor hun eigen veiligheid de rest van de tijd maar in de MB moeten blijven?
Dit zijn de enige juiste vragen die je kunt stellen.....
pi_54506152
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Ja dat is algemeen bekend, ik keur dat ook zeker af. Wat bedoel je hier dan mee?
Ga eens ergens anders heen, zeg.
Dit is de COS, over aktuele zaken op de streams.
Er zijn andere topics voor beschouwende discussies.

Finito!
pi_54506157
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.

Natuurlijk kunnen ze uit bed, natuurlijk kunnen ze hun dingetjes doen die ze willen. Ze zijn alleen hartstikke lui, liggen lekker en maken er gebruik van om dit soort teksten de ether in te gooien. Wanneer begrijpen mensen dit nu toch eens.......
dus dat ze vannacht verplicht boven moesten blijven was ook een leugen, of...?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54506173
'Een overschatte gnoom die een kussentje onder zijn kont moet hebben om mee te praten'
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 16:00:18 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_54506176
Ach gossie, hoe schattig van VV.
quote:
Amanda is gekust door haar prins, en dat niet alleen… De matras heeft weer bewezen van zeer goede kwaliteit te zijn. De vering is excellent! Na de rek- en strekoefeningen duikt Brian zijn boek weer in. Amanda kiest haar eigen weg, zij zakt weg in een diepe slaap. Zijn het normaliter niet de mannen die meteen gaan slapen?

En nu brengt ze haar prins ontbijt op bed.
― Mark Twain
pi_54506187
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zoals voorspeld...
Door wrijving ontstaat glans
pi_54506194
Huub wil neuken
pi_54506195
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dit zijn de enige juiste vragen die je kunt stellen.....
Vragen die allang beantwoord zijn in de COS.
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:01:56 #223
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54506205
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Waarom erbij halen dat Huub ruzie had met dennis en met een stoel in zijn handen stond. Die stoel heeft niet dennis geraakt. Dus is er niets gebeurd. Waar wel wat is gebeurd dat moet worden afgekeurd en herhaald zodat het nooit vergeten wordt.
pi_54506207
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef miesy het volgende:

[..]

dus dat ze vannacht verplicht boven moesten blijven was ook een leugen, of...?
Nee, dat lijkt mij wel waar, is ook al vaker aan de hand geweest dat ze even bij elkaar weg moesten blijven. Alhoewel vorig weekend Jaap vrijwillig even boven afstond aan H en L.

Ondertussen zegt Huub eerst dat hij van Lieke houdt en geeft nu gewoon toe dat hij eigenlijk alleen maar geil is.......
pi_54506208
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef avonne het volgende:

[..]

Ga eens ergens anders heen, zeg.
Dit is de COS, over aktuele zaken op de streams.
Er zijn andere topics voor beschouwende discussies.

Finito!
Dit lijkt me aardig actueel en deze hele cos gaat al daarover. Dat je het er niet mee eens bent prima, maar om alleen mij daarover aan te spreken is niet correct. Maar ik ben al weg hoor
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 16:02:14 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_54506213
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:00 schreef Py het volgende:
'Een overschatte gnoom die een kussentje onder zijn kont moet hebben om mee te praten'
Verder alles goed?
― Mark Twain
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:02:48 #227
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54506221
Ze moeten toch uit bed om 3uur?
Net zoals zee naar bed moeten om 1uur, maar dat gebeurd volgend mij ook niet meer
pi_54506249
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:01 schreef avonne het volgende:
Huub wil neuken
Hopelijk laat Lieke zijn zak vol na eerst wat geflirt
pi_54506257
Huub mag niet neuken en gaat maar weer eens de discussie aan. Niet neuken betekend immers frustratie en z'n zin niet krijgen.......Lieke's fout natuurlijk, die geeft allemaal verkeerde signalen (volgens Huub dan)
pi_54506258
Arme Huubje en Slieko...

Brian heeft natuurlijk weer van alles gedaan, en Huub heeft zich uiteraard braaf koest gehouden. Zo gaat dat daar. Huub is de rust zelf op zuke momenten en bemoeid zich nergens mee. Ook fysiek geweld keurt Huub af, dus ook daar zal hij zich niet schuldig aan maken.

Huub heeft 1 probleem...hij denkt dat hij die grote bek van hem kan backen als het er op aan komt. Maar dat kan die niet. Hoogmoedwaanzin noemen ze dat.
Typisch voorbeeld was toch wel (in mijn ogen) het opstootje laatst in de keuken. Daarbij pakt Huub de arm van Brian en knijpt er in. Brian pakt daarop Huubs arm en draaid hem even.
Opschudding al om op alle fora, want dat kon echt niet. Actie reactie zeg ik dan.

Zelfde als Huub, Brian een klap zou geven en vervolgens haald Brian 1x uit en slaat Huub knock-out. Maakt dat dan het slaan van Brian veel erger?! Velen zullen zeggen van wel. Maar ik zie het als risico wat Huub op dat moment neemt..(weet wie je tegenover je hebt)..en ja, als je er eentje uitdeeld, moet je hem ook vangen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:04:57 #231
168951 STAP01
body and brain
pi_54506259
Brian: heb je geen peper en zout erop gedaan? Amanda: Jawel is het niet genoeg schatje?
Brain ; heb je geen drinken meegenomen? Amanda: iets onverstaanbaars
Brian: niet smakken daar hou ik niet van
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54506262
Lieke wil ook wel, maar het lijkt d'r niet verstandig..
Knap van d'r !
pi_54506263
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt mij wel waar, is ook al vaker aan de hand geweest dat ze even bij elkaar weg moesten blijven. Alhoewel vorig weekend Jaap vrijwillig even boven afstond aan H en L.

Ondertussen zegt Huub eerst dat hij van Lieke houdt en geeft nu gewoon toe dat hij eigenlijk alleen maar geil is.......
Lekker toch? Als Lieke ook zin heeft, geen probleem toch?
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:05:08 #234
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54506265
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:02 schreef Darklight het volgende:
Ze moeten toch uit bed om 3uur?
Net zoals zee naar bed moeten om 1uur, maar dat gebeurd volgend mij ook niet meer

Ach er is al een tijdje niets meer wat moet. als je iemand tegen een muur kwakt hoef je ook niet meer exit dus tja dan kan je ook wel blijven liggen als de klok allang drie geslagen heeft.
pi_54506285
Ik heb wat reacties gehad op mijn schrijven richting de ouders van Lieke o.a. van Polonium.
Ik vind het jammer dat mensen het stukje niet goed begrepen hebben dawel wellicht te vlug lezen.
Als je goed leest gaat deze brief niet over Lieke. En ik twijfel niet over het feit dat ze voor zichzelf kan beslissen (dat betwijfel ik wel maar daar gaat het stuk niet over)
Mijn schrijven gaat over liefde.
Toen ik gisteren het eindeloze treiteren zag wilde ik zelf al met een auto door het hek rijden.
het lijkt mij sterk dat als je van je kind houdt je die gevoelens niet in je op komen.
Ik vraag mij hardop af hoe je als keurig rijtjeshuis middenstandsgezin zo diep kunt vallen door je eigen bloed dit allemaal te laten ondergaan.
Dat er niet in je opkomt om een einde te maken aan deze vuiligheid.
Is de geur van die vette miljonairsworst dan zo sterk dat je je eigen kind ervoor prostitueert?
Bijna iedereen op dit forum sprak van schande gisteren.
Maar een reactie van je ouders hoef je niet te verwachten.
O O O onze Lieke is zo sterk.
Tuurlijk , slaap lekker allemaal
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 16:06:40 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_54506293
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef STAP01 het volgende:
Brian: heb je geen peper en zout erop gedaan? Amanda: Jawel is het niet genoeg schatje?
Mooi , die streams staan hier op mute, lezen is al erg genoeg.
― Mark Twain
pi_54506300
quote:
Brian ontdekt vast wel iets bij het ontbijtje wat niet naar zijn zin is, "inelkaarslaanwaardig" zal ik maar zeggen....
pi_54506327
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef marky het volgende:
Volgens mij heeft achter gewoon hun ok gegeven aan het wegpesten van Lieke door het trailertrash. Dit alles waarschijnlijk zonder medeweten van Huub en Jaap. Het geeft toch prachtige TV. Ze vergeten aleen een ding dat het wegpesten door het trailertrash altijd gepaard zal gaan met geweld. Daar waar Huub en Jaap Eric hebben weggepest door gewoon sarren. Wegpesten op de manier van Jaap en Huub kan alleen maar door mensen met enige vorm van hersens gedaan worden en trailertrash hebben die niet.
Precies
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54506328
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Brian ontdekt vast wel iets bij het ontbijtje wat niet naar zijn zin is, "inelkaarslaanwaardig" zal ik maar zeggen....
Brian "je bent dus vergeten drinken mee te nemen"
Amanda "het zijn maar 2 boterhammetjes, hoor"
pi_54506333
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:43 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar. Alles loopt uit de klauw daar door verkeerde leiding van achter en op de een of andere manier zijn hier mensen heel druk bezig om het zo te draaien dat Huub er ook schuldig aan is. Huub houdt zich al dagen in. Loopt iedere keer weg laat Lieke haar eigen gevechten vechten. Hij komt alleen voor haar op als ze geweld tegen haar gaan gebruiken. Hij doet het wat dat betreft vele malen beter dan vroeger.

Ik krijg een beetje het idee dat men Huub maar totaal ideaal wil hebben zonder fouten. Hij is niet zonder fouten hij maakt er velen maar van alles wat er in die kooi rondloopt is hij mi nog steeds het meest opecht in zijn spel.
En zo is het..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54506334
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef T-lex het volgende:
Arme Huubje en Slieko...

Brian heeft natuurlijk weer van alles gedaan, en Huub heeft zich uiteraard braaf koest gehouden. Zo gaat dat daar. Huub is de rust zelf op zuke momenten en bemoeid zich nergens mee. Ook fysiek geweld keurt Huub af, dus ook daar zal hij zich niet schuldig aan maken.

Huub heeft 1 probleem...hij denkt dat hij die grote bek van hem kan backen als het er op aan komt. Maar dat kan die niet. Hoogmoedwaanzin noemen ze dat.
Typisch voorbeeld was toch wel (in mijn ogen) het opstootje laatst in de keuken. Daarbij pakt Huub de arm van Brian en knijpt er in. Brian pakt daarop Huubs arm en draaid hem even.
Opschudding al om op alle fora, want dat kon echt niet. Actie reactie zeg ik dan.

Zelfde als Huub, Brian een klap zou geven en vervolgens haald Brian 1x uit en slaat Huub knock-out. Maakt dat dan het slaan van Brian veel erger?! Velen zullen zeggen van wel. Maar ik zie het als risico wat Huub op dat moment neemt..(weet wie je tegenover je hebt)..en ja, als je er eentje uitdeeld, moet je hem ook vangen.
Je hebt wel een punt, maar je vergeet een wezenlijk verschil tussen beiden te melden. De wijze waarop Brian vrouwen in de overtreffende trap vrouwen op hun plek probeert te zetten valt simpelweg onder "Huiselijk geweld" en is zieker dan ziek. Gebruik maken van kracht tegen het zwakke geslacht is een item waar veel vrouwen dagelijks de ellende van moeten dragen, het is een zwaktebod en het is simpelweg strafbaar.
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 16:10:03 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_54506349
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:06 schreef ThomasSlayer het volgende:

Ik begreep het prima hoor en je gevoelens ook . Ik kan me ook niet voorstellen dat er niet over en weer niet wat telefoontjes gepleegd zijn. Lieke heeft besloten daar te blijven, zoveel is wel duidelijk.
― Mark Twain
pi_54506356
quote:
Ik heb wat reacties gehad op mijn schrijven richting de ouders van Lieke o.a. van Polonium.
Ik vind het jammer dat mensen het stukje niet goed begrepen hebben dawel wellicht te vlug lezen.
Als je goed leest gaat deze brief niet over Lieke. En ik twijfel niet over het feit dat ze voor zichzelf kan beslissen (dat betwijfel ik wel maar daar gaat het stuk niet over)
Toen ik gisteren het eindeloze treiteren zag wilde ik zelf al met een auto door het hek rijden.
het lijkt mij sterk dat als je van je kind houdt je die gevoelens niet in je op komen.
Ik vraag mij hardop af hoe je als keurig rijtjeshuis middenstandsgezin zo diep kunt vallen door je eigen bloed dit allemaal te laten ondergaan.
Is de geur van die vette miljonairsworst dan zo sterk dat je je eigen kind ervoor prostitueert?
Ik ga niet terugzoeken wat je hebt geschreven, maar volgens mij legde je de beschuldigende vinger eerder neer bij Huub, die haar volgens jou zou mishandelen.
pi_54506357
quote:
wat is liefde toch mooi

you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54506358
Schitterend.
Huub zo geil als boter en wil maar 1 ding
En Lieke begint te zeuren over van de week toen hij ... tegen haar zei, en die andere keer toen hij ... deed
pi_54506368
tipsch kan niet lezen
pi_54506411
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:10 schreef Py het volgende:
Schitterend.
Huub zo geil als boter en wil maar 1 ding
En Lieke begint te zeuren over van de week toen hij ... tegen haar zei, en die andere keer toen hij ... deed
Vrouwenhumor
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_54506425
quote:
Kleine meisjes worden groot en slaan hun vleugels uit. Daar kun je als ouder op in lullen wat je wilt, maar zeker bij een type als Lieke is dat onbegonnen werk.
Zoals jij het stelt hebben haar ouders haar de kooi in gestuurd om geld te winnen voor t gezin.
pi_54506426
---------------------------------------------------- < streep

hierna ga ik verwijderen
Topic staat klaar Geweld in de Gouden Kooi

Dat er niets op de streams gebeurt wil niet zeggen dat het hier dan maar druk moet blijven
pi_54506439
kom op huub, als je je kwakkie kwijt moet gebruik je gewoon je hand.

je kan het!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')