quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:23 schreef ThomasSlayer het volgende:
Snap trouwens geen moer van de ouders van Lieke .
Wat doen jullie als Lieke in een relatie zit waarbij ze dagelijks van dichtbij het behang mag zien?
Dat de blauwe plekken door haar panty heen te zien zijn?
Dan trek je haar toch ook bij die vent weg?
Of laat je alles over je kant gaan? Houdt jullie verantwoordelijkheid en liefde op , op het moment dat ze 18 werd?
Toon toch eens wat ballen en meer nog, laat al die andere bewoners zien dat jullie wel van je kind houden. Dat je je dierbare veel gunt maar nog meer beschermt. Denk daar eens over na.
Of willen jullie later het verwijt "je stond erbij en keek erna?'
Niks redelijkheid, ram je auto door die poort dwars door de pui het huis in en neem je dochter mee.
Niks geen 24 uur, niks tas inpakken. Laat de mongolen de mongolen. Jullie willen toch niet echt ooit met Huub rond de kersttafel? Zo'n overschatte gnoom die dan een kussentje onder zijn kont moet hebben om mee te kunnen praten.
En er is geen de Mol die jullie wat doet hoor. Want hij weet ook wel dat je je voor dit gedrocht wat in Hilversum een programma heet niet kan verantwoorden.
Nou niet aankomen met een collect call. Niet weer het beeld van je dochter huilend in de private.
Gewoon ouderlijke lef tonen. Laat heel Nederland zien dat bij jullie heel veel kan maar dat ze met hun poten van je kinderen moeten afblijven.
Ze is niet van John de Mol, ze is jullie Lieke. Een meid die veel meer waard is dan alle beloofde miljoenen bij elkaar.
Help haar , redt haar en redt jullie ooit zo leuke kleine middenstandsgezinnnetje.
Zodat je elkaar jaren na dit zwarte hoofdstuk nog recht in het gezicht kan aankijken.
Over en sluiten. Stemming ging gisteravond down the drain.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef tipsch het volgende:
Komt er nog een vervolg op de 10.000 euro vandaag? of is dat verhaltje al passé?
Het vervelende van dit uitlokken van gisteravond is dat dit puur gedaan werd om Lieke uit te lokken tot het plegen van fysiek geweld. Wat moet je doen als iemand een uur met zijn vingers tot een centimeter van je gezicht pikt? Je kan dan (afgezien van weglopen) alleen maar de hand van de ander wegduwen, maar dat is dus aanraken en ''dat mag niet meer''. Pure treiterij.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:41 schreef Py het volgende:
[..]
En met uitlokken bedoel ik zuigen, zeuren, hinderen, jennen, sarren, opfokken. Alles om de ander psychisch gek te maken. Aanraken vind ik eigenlijk al een stapje te ver. Maar in dgk ligt de grens net iets verder blijkbaar.
Ik ken iemand in de kooi die zijn vriendin tegen de muur van de douch heeft gekwakt zonder enig gevolg.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Toen hij 2 dagen geleden ruzie met Lieke had en Dennis zich ermee ging bemoeien greep hij Dennis ook naar keel en had al een stoel boven z'n hoofd om richting Dennis te gooien.
Maar dat is iedereen hier alweer vergeten, zo gaat dat. Met je laatste alinea ben ik het wel eens
Netjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over en sluiten. Stemming ging gisteravond down the drain.
Da's alweer even geleden, blijft een mooie cap. Deze zie ik graag vandaag live uitgevoerd.quote:
Ja dat is algemeen bekend, ik keur dat ook zeker af. Wat bedoel je hier dan mee?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ken iemand in de kooi die zijn vriendin tegen de muur van de douch heeft gekwakt zonder enig gevolg.
Mocht dat niet omdat dat op de plasma stond of omdat huub dat zei?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Vannacht mocht Lieke anders niet d'r spulletjes van beneden halen. En dat is toch raar dat het je in je eigen huis verboden wordt om vrij rond te lopen. Je bent opgesloten in de villa en landgoed en niet in de MB.
Dit zijn de enige juiste vragen die je kunt stellen.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef Py het volgende:
[..]
Mocht dat niet omdat dat op de plasma stond of omdat huub dat zei?
En mochten de anderen wel vrij door t huis bewegen of zijn beide groepen even uit elkaar gehaald?
Of is t echt zo dat Huub en Lieke zo hard aangepakt en vernederd zijn dat ze voor hun eigen veiligheid de rest van de tijd maar in de MB moeten blijven?
Ga eens ergens anders heen, zeg.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja dat is algemeen bekend, ik keur dat ook zeker af. Wat bedoel je hier dan mee?
dus dat ze vannacht verplicht boven moesten blijven was ook een leugen, of...?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dit zijn die boodschapjes voor de streamers. Wij kunnen niet uit bed, die anderen zijn heel slecht, we kunnen ons niet meer vertonen, etc. Allemaal onzin en het bespelen van de streamers die er voor een groot deel instinken.
Natuurlijk kunnen ze uit bed, natuurlijk kunnen ze hun dingetjes doen die ze willen. Ze zijn alleen hartstikke lui, liggen lekker en maken er gebruik van om dit soort teksten de ether in te gooien. Wanneer begrijpen mensen dit nu toch eens.......![]()
quote:Amanda is gekust door haar prins, en dat niet alleen… De matras heeft weer bewezen van zeer goede kwaliteit te zijn. De vering is excellent! Na de rek- en strekoefeningen duikt Brian zijn boek weer in. Amanda kiest haar eigen weg, zij zakt weg in een diepe slaap. Zijn het normaliter niet de mannen die meteen gaan slapen?
Zoals voorspeld...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Over en sluiten. Stemming ging gisteravond down the drain.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zijn de enige juiste vragen die je kunt stellen.....
Waarom erbij halen dat Huub ruzie had met dennis en met een stoel in zijn handen stond. Die stoel heeft niet dennis geraakt. Dus is er niets gebeurd. Waar wel wat is gebeurd dat moet worden afgekeurd en herhaald zodat het nooit vergeten wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja dat is algemeen bekend, ik keur dat ook zeker af. Wat bedoel je hier dan mee?
Nee, dat lijkt mij wel waar, is ook al vaker aan de hand geweest dat ze even bij elkaar weg moesten blijven. Alhoewel vorig weekend Jaap vrijwillig even boven afstond aan H en L.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef miesy het volgende:
[..]
dus dat ze vannacht verplicht boven moesten blijven was ook een leugen, of...?
Dit lijkt me aardig actueel en deze hele cos gaat al daarover. Dat je het er niet mee eens bent prima, maar om alleen mij daarover aan te spreken is niet correct. Maar ik ben al weg hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders heen, zeg.
Dit is de COS, over aktuele zaken op de streams.
Er zijn andere topics voor beschouwende discussies.
Finito!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |