en Dennis is niet kapot, nee, want Dennis heeft alleen maar een beetje schaapachtig zitten grinniken op de bank. Ik vond hem net zo irritant als die 2 bimbo's gisteravond, snap nu wie nr. 3 is in kut, kutter, kutst.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Naad denkt dat de lichten uitblijven omdat Lieke zo kan bijslapen.
Dennix: Die is helemaal kapot, echt kapot.
Raar hè Dennix?![]()
Geloof me. Als je met elkaar in bed ligt en je begint wat te fliflooien en de vrouw kapt het af en begint te zeuren, dan flip je alleen niet door als de geilheid nog groter is dan de frustratie op dat moment.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:24 schreef miesy het volgende:
[..]
hem helpen doet ze niet, maar dat neemt hij haar zo te zien niet kwalijk...![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:28 schreef Py het volgende:
[..]
Geloof me. Als je met elkaar in bed ligt en je begint wat te fliflooien en de vrouw kapt het af en begint te zeuren, dan flip je alleen niet door als de geilheid nog groter is dan de frustratie op dat moment.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:28 schreef Py het volgende:
[..]
Geloof me. Als je met elkaar in bed ligt en je begint wat te fliflooien en de vrouw kapt het af en begint te zeuren, dan flip je alleen niet door als de geilheid nog groter is dan de frustratie op dat moment.![]()
Dan ga ik toch voor Brian.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en Dennis is niet kapot, nee, want Dennis heeft alleen maar een beetje schaapachtig zitten grinniken op de bank. Ik vond hem net zo irritant als die 2 bimbo's gisteravond, snap nu wie nr. 3 is in kut, kutter, kutst.
Hoe zat dat ook al weer met die propaganda over de streams gooien ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Naad denkt dat de lichten uitblijven omdat Lieke zo kan bijslapen.
Dennix: Die is helemaal kapot, echt kapot.
Raar hè Dennix?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:33 schreef Py het volgende:
Huub: 'Lekker sfeertje ondeling, dat wordt binnen 5 min. weer beveiliging'![]()
Huub is zijn kwakkie niet kwijt![]()
'k Heb me kapot zitten ergeren aan nix gisteren. Bijna net zo erg als aan kut en kutterquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond Dennis gisteravond net zo'n dom wijf als die andere twee domme wijven.
Ik erger me al maanden aan Nixquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
'k Heb me kapot zitten ergeren aan nix gisteren. Bijna net zo erg als aan kut en kutter![]()
Tuurlijk niet, Brian en Amanda zijn nog niet wakker, alleen durft hij namelijk nix.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:36 schreef Kaleddis het volgende:
Durft nix z'n bed niet uit ofzo ??
Hij klonk nogal opgefokt, vond je niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken![]()
Ik ook. Bijna altijd als hij in beeld komt dat mute ik de stream. Op de een of andere manier presteert hij het altijd om irritant te zijn met z'n gekweel, ijsklontjes, stomme gelach etc etc. Daarnaast erger ik me ook omdat hij gewoonweg weigerd om het spel te spelen. Maarja, zoals hij zelf zegt, ik ben elke avond in de uitzendingquote:
Hij heeft gewoon een plofkop, komt door zijn opgekropte darkside.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:36 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je met je opgezette hoofd naar het ziekenhuis omdat je denkt dat je een allergische reactie hebt, maar volgens mij komt het van het vele eten
Je bent nu al een uur geobsedeerd door het kwakkie van Huub. Get a gripquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef Py het volgende:
[..]
Hij klonk nogal opgefokt, vond je niet.
'Ze doen maar. Ik wijk geen cm. Ze kunnen het krijgen. ...'
Herken je iets ofzo?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef Py het volgende:
[..]
Hij klonk nogal opgefokt, vond je niet.
'Ze doen maar. Ik wijk geen cm. Ze kunnen het krijgen. ...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |