Vorige week kregen Nadia en Amanda kleding, en Lieke niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mèn wat zullen Naad en Amanda jaloers zijn....way to go hokje, eindelijk iets positiefs.![]()
![]()
Nope, ook Lieke kreeg vorige week ook nieuwe kleding.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Vorige week kregen Nadia en Amanda kleding, en Lieke niet.
Eigenlijk is Lieke de dupe, dus, want die moest wachten.
Dan wordt Brian uiteindelijk ook altijd boos...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:15 schreef Varen het volgende:
Amanda is boos
dankje, is wel offtopic, maar ik ben er heel blij om, het wordt mijn eerste kleinkind, leuk hequote:Op woensdag 7 november 2007 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Boring dagje dus weer?
Ik lees net dat Verida oma wordtGefeliciteerd
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is uit en we hebben gewoon af en toe sex met elkaar....."
Sommige dingen moet je strikt gescheiden kunnen zienquote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is uit en we hebben gewoon af en toe sex met elkaar....."
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
Kunnen ze Nienke niet een keer met rust laten?
Dennix kweelt zelf tijdens de maaltijd.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, is wel offtopic, maar ik ben er heel blij om, het wordt mijn eerste kleinkind, leuk he![]()
\quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, is wel offtopic, maar ik ben er heel blij om, het wordt mijn eerste kleinkind, leuk he![]()
offtopic. Leuk!!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets gemist heb, wie is Nienke?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan JW. Hij moet gewoon niet reageren of zeggen dat ze het onderwerp Nienke moeten laten rusten.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
....en dàt is natuurlijk wel weer leuk,het is weer woensdag, dus tijd voor Brian om "het vrouwtje"weer eens in elkaar te rammen, dan weet hij tenminste zeker dat Amanda morgen weer haar excuses aan komt bieden, en dan is hij vervolgens weer grootmoedig genoeg om het haar te vergeven.......pffffffffquote:Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt Brian uiteindelijk ook altijd boos...
Zooooooooooo dat is heftig! Op welk net komt het en hoe laatquote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
Wat we niet zagen tijdens de SL
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
Op vijf....19.30quote:Op woensdag 7 november 2007 19:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Zooooooooooo dat is heftig! Op welk net komt het en hoe laat
Jeeeeeez, ik schrik me echt kapot van Brian.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
Hier nog één, dat dat geen exit is is niet normaalquote:Op woensdag 7 november 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeez, ik schrik me echt kapot van Brian.
Ik kan die link niet openen, waar staat het op de site zelf?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
Zooo dat is heftigquote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
inloggen..heb ik geen zin in..quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan het ook niet openen krijg een witte paginaquote:Op woensdag 7 november 2007 19:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan die link niet openen, waar staat het op de site zelf?
Wat een heftig filmpje, ik schrok ervan!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
Je moet wel ingelogd zijn bij 10.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:28 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik kan het ook niet openen krijg een witte pagina
Log maar op mij in, ik stuur je een pm of hoe heet datquote:Op woensdag 7 november 2007 19:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
inloggen..heb ik geen zin in..![]()
Dat was ik, maar het is inmiddels geluktquote:
En dat noemen ze normaal.Ben benieuwd hoe de Brianfans hier over denken.Die keurde alles goed,maar na dit kan dat toch echt niet meer.quote:
Idd wat een idiootquote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat noemen ze normaal.Ben benieuwd hoe de Brianfans hier over denken.Die keurde alles goed,maar na dit kan dat toch echt niet meer.
Hoe kunnen ze dit nu uitzenden en vervolgens denken dat iedereen dit slikt, dat strookt toch met het anti geweld RTL.quote:
En dit is volgens mij nog het minst erge van die avond.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nu uitzenden en vervolgens denken dat iedereen dit slikt, dat strookt toch met het anti geweld RTL.
Zou dit dan toch nog een exit van Brian kunnen betekenen?
Dan doen ze er wel lang over om die sanctie uit te spreken.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nu uitzenden en vervolgens denken dat iedereen dit slikt, dat strookt toch met het anti geweld RTL.
nou zo zielig is dat mokkel niet hoor ze nam het gewoon voor hem op........quote:Op woensdag 7 november 2007 19:26 schreef Lady-night het volgende:
Nu begrijp ik helemaal niet meer dat hij er nog inzit ....Arme Amanda
Waarschijnlijk wilde Amanda dat niet...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk nog eens en ik word echt kotsmisselijk.
Grof geweld, heel grof geweld. Dit kan niet anders dan een -verlate- exit betekenen.
Toch?
![]()
De Brianfans op vol zie je ineens niet meer.Lig er dubbel om.Doen ze nou altijdquote:Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou zo zielig is dat mokkel niet hoor ze nam het gewoon voor hem op........![]()
een brok agressie die jongen, wat een maniak zeg.......ik zou mijn hond er op afsturenquote:
dat zou heel goed kunnen, temeer omdat brian het daarstraks over een gast had ( amanda moest zich aankleden) en omdat Dimitri er nu is.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef Katewalker het volgende:
Waarschijnlijk wilde Amanda dat niet...
Tsja, meer zie je niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk geprobeerd... jammer dat het zo donker is
ik hoorde iets met ananasquote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Wat is Willem aan het maken?..suiker in een pan en dan appel...?
Leuke demo voor de vrouwenhulpverleningquote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.
Ach hier wordt het allemaal tot in detail beschreven en verder zijn er nog de filmpjes.quote:
ik heb genoeg kunnen zienquote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk geprobeerd... jammer dat het zo donker is
quote:
...en dat is dan eigenlijk erg zielig...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda ziet de Gouden Kooi als haar Thuis![]()
Gekarameliseerde en geflambeerde ananas met een bolletje citroenijs.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Wat is Willem aan het maken?..suiker in een pan en dan appel...?
ach aan het werk komt hij niet meer, evt toekomstige werkgevers kunnen genieten (en het filmpje) van zijn korte lontje en waar dit toe kan leiden. (denk aan een conflict met een collega)quote:Op woensdag 7 november 2007 19:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Laat het filmpje maar zitten dan..hier word ik al beroerd van..en pissig..ik had hem helemaal verrot geschopt![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach aan het werk komt hij niet meer, evt toekomstige werkgevers kunnen genieten (van het filmpje) van zijn korte lontje en waar dit toe kan leiden. (denk aan een conflict met een collega)
Sowieso, dat de dingen die tijdens de SL gebeuren wel op tv komen is van de zotte!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:52 schreef wie.. het volgende:
Oke het is nu dus bevestigt fisiek geweld is toegestaand in DGK zelfs in de tv uitzending is het te zien hoe die hellemaal para word..
Dan laten ze het echt niet allemaal zien en waarschijnlijk brengen ze het ook nog zo dat het een verstandige actie was van Brian om Amanda weg te trekken omdat ze nogal agressief werd. Hiervoor krijgt hij morgen 500cp.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het komt morgen in de uitzending![]()
is gewoon schandalig daar betalen wij niet voor.....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Sowieso, dat de dingen die tijdens de SL gebeuren wel op tv komen is van de zotte!
Waarom het dan wel laten zien in de promo....ik ben de weg kwijt.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan laten ze het echt niet allemaal zien en waarschijnlijk brengen ze het ook nog zo dat het een verstandige actie was van Brian om Amanda weg te trekken omdat ze nogal agressief werd. Hiervoor krijgt hij morgen 500cp.
Dat laatste ben ik het wel mee eens, had ik niet verwacht dat dit in de uitzending zou komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[quote]Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.
[/quote
Het valt mij in ieder geval mee en ik vind het positief dat ze het wel laten zien.
En dan laten ze morgen na dat geweld die jankscene zien, dat ze er allebei zo'n spijt van hebben., vooral Brian. Zoooooveel spijt betuigen moet beloond worden met een voortdurend verblijf.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[quote]Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
[/quote
Het valt mij in ieder geval mee en ik vind het positief dat ze het wel laten zien.
ja akelige beeldenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Het filmpje vond ik echt schokkender dan dat het in mijn hoofd was. Ik weet wat er is gebeurd todat ik je het ziet en dan is het nog erger.
Vooral dat ze het niet alleen uitzenden maar hij er nog in zit.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Charmian het volgende:
Toch wel gedurfd dat RTL dat uit gaat zenden, je leest overal dat ze huiselijk geweld willen terugdringen
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom zeggen jullie allemaal van: het filmpje is nog erger dan ik dacht? je ziet helemaal niets op dat gifgeval.
Ik ben me echt te pletter geschrokken, wat een agressie schjuit er in Holy Kubatz.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Het filmpje vond ik echt schokkender dan dat het in mijn hoofd was. Ik weet wat er is gebeurd todat ik je het ziet en dan is het nog erger.
Ik vertrouw achter voor geen meter. Al maanden zetten ze Brian neer als heilige. De eerste klap die hij Amanda verkocht is nooit in de uitzending geweest want dat was niet relevant aldus de redactie.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom het dan wel laten zien in de promo....ik ben de weg kwijt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom zeggen jullie allemaal van: het filmpje is nog erger dan ik dacht? je ziet helemaal niets op dat gifgeval.
Het was net ook in de uitzending, als voorproefje voor morgen. Scherp in beeld.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Thanxquote:Op woensdag 7 november 2007 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
Om de COS te ontlasten...... Hier een topic voor al het commentaar op de promo van morgen waarin Brian als een beest tekeer gaat......
DGK - Komt Brian hier mee weg ??????
Dan moet je ff het filmpje zelf kijken, die is duidelijker en niet zo donker... Dat ie zo hysterisch doet met de douche kop bijvoorbeeld... Vraag me echt af wat ie daarmee wilde doen, haar kop inslaan?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
nee maar wel op de talpa site.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Vanmiddag zei Huub, dat er een grote barst in de douchewand zit, wel 1 meter lang.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan moet je ff het filmpje zelf kijken, die is duidelijker en niet zo donker... Dat ie zo hysterisch doet met de douche kop bijvoorbeeld... Vraag me echt af wat ie daarmee wilde doen, haar kop inslaan?
+1quote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Word nog onpasselijker dan ooit, als ik nu naar die paranoiakutkop kijk!
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werdquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Katewalker het volgende:
Als Brian en Amanda dit filmpje zouden zien dan zullen ze zeggen dat het zo erg lijkt omdat Amanda tegenwerkt..net zoals Lieke deed toen ze haar in de vijver wilden gooien..
![]()
Dacht jij gelijk dat je hem zelf moest uploaden voordat het verwijderd zou worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die is duidelijker dan die van mij!![]()
Dat is zekerheid want dat spraken ze dag daarna uit.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werd
ik zie de voorpagina van dgk.tv. Klopt dat?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
Anita zou zeggen alleen van Lieke. Amanda werd namelijk in eerste instantie zo boos om Lieke want die zat op bed heel passief agressief te wezen. En brian moest amanda weer intomen, dat had Lieke best kunnen zien voorzien.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werd
Maar dan wel in een TBS-kliniek.....en géén uitstapjes naar de tandartsquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan laten ze morgen na dat geweld die jankscene zien, dat ze er allebei zo'n spijt van hebben., vooral Brian. Zoooooveel spijt betuigen moet beloond worden met een voortdurend verblijf.![]()
Is ook zo, maar vraag is ; waarom zenden ze het wel uit?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stop nu toch eens met Brian die er wel/niet/misschien uit zal gaan. Het is toch duidelijk dat hij er niet uitgaat! Anders was het op z'n laatst een dag later gebeurt.
Ik hoop het. Dat is een passende beloning.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar dan wel in een TBS-kliniek.....en géén uitstapjes naar de tandarts![]()
You never know.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dacht jij gelijk dat je hem zelf moest uploaden voordat het verwijderd zou worden?
Misschien kunnen ze het zo knippen en plakken dat het Huub is die Amanda onder de koude douche zet....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef pullup het volgende:
De schop van Brian tegen dat glas was al exitwaardig genoeg .
Ik ben erg bang dat er nu heel wat redactieleden met scharen klaar zitten voor de voorbereidde filmpjes van morgen. Hoe meer shit ze nu over zich heen krijgen hoe creatiever ze in de ruwe beelden gaan knippen. Er staat ons nog de verminking van Luc door Nadia te wachten en de tegenaanval van Amanda op Brian.
Ik hoop dat we alles te zien zullen krijgen
Ik weet bijna zeker dat hij de beelden allang achter gezien heeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef yvonne het volgende:
En toch en toch, Brian weet absoluut niet dat ze dit uit gaan zenden, hij weet dus niet waar straks zijn lage positie van komt in de pop, op zich uiterst vilein van rtl.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat hij de beelden allang achter gezien heeft.
Maar niet dat ze het gaan uitzenden toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het spel is al een hele tijd weg, eigenlijk al vanaf de zomer. Doel 1 was het programma verkopen, doel 2 is nu gewoon tv maken. Een "op het randje" real live seriequote:Op woensdag 7 november 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
K. Ik heb het echt hélemaal gehad met die redactie...... Het spelelement is nu volledig weg....
En men reutelt maar door in de kooi.....
Ik vermoed dat ze hem daar wel die beelden hebben laten zien en hem ook vrij pittig geconfronteerd hebben met z'n acties. Zelfs denk ik dat ze hem ook de reacties op fora hebben laten lezen. Tegelijkertijd is hem denk ik wel verteld dat z'n grens wel bereikt is.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Vandaar ook zijn minutenlange huilen toen hij terugkwam van achter.....![]()
Natuurlijk! Dat was een realitycheck, en wij toen maar denken dat hij exit moest.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Vandaar ook zijn minutenlange huilen toen hij terugkwam van achter.....![]()
JdM zijn zakken zijn weer gevuld maar Fons is nu toch de baas? He zou toch "RTL style" verder moeten tot het einde?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het spel is al een hele tijd weg, eigenlijk al vanaf de zomer. Doel 1 was het programma verkopen, doel 2 is nu gewoon tv maken. Een "op het randje" real live serie
Vind je? Ik mis Natasia bijvoorbeeld TOTAAL niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik vind Brian ook echt een rat en gun het helemaal totaal niet om te winnen. Maar laten we even realistisch zijn: als hij weg is, wordt het spel een stuk saaier.
Van mij mogen eerst Dennix en Nadia eruit.
Dat is een pijnstiller die door het eigen lichaam word aangemaakt bij bijvoorbeeld inspanningen bij het sportenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap krijgt "natuurlijke endorfinen" toegediend.....
Is dat een bezodiazepine ?
en toch is die al dagen bezig over hoe slecht Huub is en hoe goed hij is. Sterker nog, toen Amanda het over een column had over foute mannen wilde hij dat het over Huub ging. Nergens trekt hij een boetekleed aan.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem daar wel die beelden hebben laten zien en hem ook vrij pittig geconfronteerd hebben met z'n acties. Zelfs denk ik dat ze hem ook de reacties op fora hebben laten lezen. Tegelijkertijd is hem denk ik wel verteld dat z'n grens wel bereikt is.
Optimel contol!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap krijgt "natuurlijke endorfinen" toegediend.....
Is dat een bezodiazepine ?
Promo was wrs weer een lek van iemand in het hokje. Op de site is het filmpje niet meer te vinden .quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook echt goed van je! Ik dacht nl gelijk,'hopelijk gaat iemand dit snel uploaden voordat het verwijderd wordt!'
Niet helemaal waar Ruud....Fons zend het uit, niets meer en niets minder....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JdM zijn zakken zijn weer gevuld maar Fons is nu toch de baas? He zou toch "RTL style" verder moeten tot het einde?
Nadia stelde Amanda laatst gerust dat ze het zeker weten niet zouden uitzenden.. "Je weet toch.. RTL".. zei ze toen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar niet dat ze het gaan uitzenden toch?
We dachten ook dat het saai zou zijn zonder Natasia, die was binnen een dag vergeten.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik vind Brian ook echt een rat en gun het helemaal totaal niet om te winnen. Maar laten we even realistisch zijn: als hij weg is, wordt het spel een stuk saaier.
Van mij mogen eerst Dennix en Nadia eruit.
Jawel hoor, hij staat onder Tell Me he.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Promo was wrs weer een lek van iemand in het hokje. Op de site is het filmpje niet meer te vinden .
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
okeequote:Op woensdag 7 november 2007 20:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar Ruud....Fons zend het uit, niets meer en niets minder....
het format en de produktie word gemaakt door Talpa.
Dit is toch niet normaal meer....moet je die agressie zien van brian....waarom is die vent dat huis niet uit???????????????????quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind dat Brian zich nog nèt zo arrogant als voor dit gebeuren gedraagt, de eerste twee dagen was hij nog een beetje timide, maar nu voelt hij zich weer helemaal veilig, iets wat je duidelijk aan zijn gedrag merkt , en zoals hij over Huub zat te roddelen vandaag geeft mij ook niet het idee dat hij bang is voor een exit, anders had hij daar zijn mond wel over gehouden lijkt mij. Ook de manier waarop hij met zijn harem omgaat doet niet vermoeden dat hij zich ergens zorgen over maakt, integendeel, hij voelt zich heer en meester. Wat zal het een genoegdoening geven als hij er nu tóch nog uit moet, weliswaar veel te laat, maar ik wil die bllik op zijn gezicht zien als hij het vonnis hoort....kan me er vreselijk op verheugen....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk trouwens dat Brian donders goed weet dat hij zich niet veel meer kan verloorloven. Ze zijn achter redelijk coulant zo af en toe maar vermoedelijk ook niet helemaal gek.
Dat is vreemd. Waarom in godsnaam onder Tell Me, daar komt normaal gesproken geen hond meer.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij staat onder Tell Me he.
Zou Netty nu wanhopige pogingen doen om een collectcall te plegen?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Nadia stelde Amanda laatst gerust dat ze het zeker weten niet zouden uitzenden.. "Je weet toch.. RTL".. zei ze toen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Waarom in godsnaam onder Tell Me, daar komt normaal gesproken geen hond meer.
Ze vullen dat al tijden niet meer in. Daarom denk ik dus dat er wel een lek is bij het hokje.![]()
Mooi zo, Met geluid. Mogen ze het van hun site afpleuren. Het zit nu op veel plaatsen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:34 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591
Ja,natuurlijk. Die volgende middag toen hij jankend in de kapsalon kwam. Zij neus was toen helemaal rood en opgezet van het janken.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat was geen bescherming...dat is pure agressie richting haar....opgekropte frustatie...al die lachjes en babytoontjes die hij produceert dagelijks tegen Amanda is puur voor het beeld wat hij bij de kijker wil scheppen....hij speelt dat en de frustatie van steeds alles inslikken..... van zijn irritatie jegens haar komt er zoals je in dat filmpje ziet in één klap uit....Brian is gewoon een gevaar...snap niet dat ze hem hierop er niet uitgegooid hebben.quote:
Ze gaan het morgen uitzenden, dus maak je niet drukquote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi zo, Met geluid. Mogen ze het van hun site afpleuren. Het zit nu op veel plaatsen.![]()
Typerend voor Nada, dit soort steken, bahquote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Dark het volgende:
Naad - Ik ben zo blij met post van mijn moeder, vind het zo jammer voor jou manny, dat heb jij gewoon niet!
Ook lekker, zo'n sneer naar je allerbeste vriendin.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Dark het volgende:
Naad - Ik ben zo blij met post van mijn moeder, vind het zo jammer voor jou manny, dat heb jij gewoon niet!
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Dark het volgende:
Zo ziet mijn lijstje er ook ongeveer uit, ik heb alleen Huub nog steeds bovenaan, en Lieke 2, vind het inderdaad een sympathieke sportieve, leuke meid.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Momenteel is mijn top 7 weer helemaal veranderd vergeleken met een maandje terug.
1. Lieke (snap niet wat iedereen in dat huis tegen haar heeft. vind het een zeer sympathieke meid)
2. Huub (de beste speler gewoonweg, wel op de tweede plaats vanwege bot gedrag jegens lieke)
3. Jaap (was in mei/juni erg vermakelijk, is nu eigenlijk niet veel meer aan. is wel een goede gast)
4. Dennix (vind het een noob, maar hij is wel minder erg dan BAN)
5. Nadia (schijnheilig wijf, lijkt wel in de ban van pooier Brian...)
6/7. Brian en Amanda (walgelijk, vooral hoe amanda altijd tegen lieke bezig is... en brian is gewoon een creep)
Ik had Huub eerst ook op 1, maar heb het gehad met zijn botte gedrag richting Lieke. Opzich is Lieke de enige fatsoenlijke bewoner.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zo ziet mijn lijstje er ook ongeveer uit, ik heb alleen Huub nog steeds bovenaan, en Lieke 2, vind het inderdaad een sympathieke sportieve, leuke meid.
Daar heb je gelijk in, alleen wel een beetje gevaarlijk voor zijn medebewoners, nou ja, die zijn ook een beetje gek natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, zolang hij daar zit, zit hij lekker opgesloten en kan hij de samenleving niet tot last zijn met z'n handelen. Dat is dan wel weer positief.
Net als Zdngmw is Naad een van haar favorieten. Ik hoef je toch niet uit te leggen waarom.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
wanneer krijgt zij eens een gigantische lading shit over zich heen, de trut.
En maar verwend worden door de Febo en haar medebewoners![]()
Ik laat de streams maar even uit
Ik heb precies dezelfde volgorde.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Momenteel is mijn top 7 weer helemaal veranderd vergeleken met een maandje terug.
1. Lieke (snap niet wat iedereen in dat huis tegen haar heeft. vind het een zeer sympathieke meid)
2. Huub (de beste speler gewoonweg, wel op de tweede plaats vanwege bot gedrag jegens lieke)
3. Jaap (was in mei/juni erg vermakelijk, is nu eigenlijk niet veel meer aan. is wel een goede gast)
6/7. Brian en Amanda (walgelijk, vooral hoe amanda altijd tegen lieke bezig is... en brian is gewoon een creep)
Nou ja zeg, ze wil dus écht niet dat Brian weggaat, ze laat zich liever op wekelijkse basis in elkaar tremmen dan dat ze een keertje zonder "bescherming" van een man is....zielig kind....laat ze eerst eens leren op eigen benen te staan, ik kan nog steeds niet geloven dat ze nog maar 19 is, als ik die afgeleefde kop zie, en dat stemgeluid hoor, denk ik met een doorgewinterde ho te maken te hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Scandalous het volgende:@ gifje en uitzending
Amanda had gezegd dat ze ging vragen of ze het niet uit willen zenden.
Huub staat bij mij op 1 en Jaap op 2 en Lieke op 3.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Das dus een goeie actie van aar geweest !! Mogelijk dat Brian daarom extra pissed is / wordt als ze morgen voor het eerst de TV-uitzending live mogen meemaken !!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Scandalous het volgende:@ gifje en uitzending
uitzenden die hap ..................iedereen mag weten hoe een rat Brain isquote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Scandalous het volgende:@ gifje en uitzending
Dat witte jasje kwam anders op tv nog veel lulliger over zag ik vanavond.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef Dark het volgende:
Naad fluistert - Ik haat het wat ik aan heb, bouwvakkeroutfit!
Vind je?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Naad begint over de brief die Brian heeft gevonden..... ze vraagt aan Amanda waar die brief is.
Knap toneelspel.
Hij zegt dat de streamers denken dat het zijn moeder(s) isquote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Dennis heeft het over zijn fans: Chantal en Anneke en Chantal en Anneke...
Hoe erg het is ook is, het is zo waar. Als hij sneaky gaat doen of het roept in een ruzie dan is het waar. Doet hij het open en bloot, dan is het geacteerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind je?![]()
We weten toch hoe het gaat lopen, de sneak heeft zichzelf verraden, juist door eens een keer niet te sneaken, wat een sukkel![]()
Ik quote mezelf nooit maar deze sluit mooi aan. Dit ging over de steunkousen van Lieke en de snerende opmerking van Amanda.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat witte jasje kwam anders op tv nog veel lulliger over zag ik vanavond.![]()
quote:Maatje bouwvakker, zelfs mijn oma is slanker....
Die krijgt een nieuw script!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
Waar is Brian?
Ze heeft laatst toch ook gezegd dat als Brian gaat, zij ook gaat. Die kan echt niks alleen he.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ze wil dus écht niet dat Brian weggaat, ze laat zich liever op wekelijkse basis in elkaar tremmen dan dat ze een keertje zonder "bescherming" van een man is....zielig kind....laat ze eerst eens leren op eigen benen te staan, ik kan nog steeds niet geloven dat ze nog maar 19 is, als ik die afgeleefde kop zie, en dat stemgeluid hoor, denk ik met een doorgewinterde ho te maken te hebben.
Raar hè.......hij begint weer te kwelen dus mute ik maar weer.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:15 schreef Varen het volgende:
Veel mensen zijn blij met zingen van Dennis, ze gaan er van huilen
Hoe weet Nadia dat Brian een brief had gevonden?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Naad begint over de brief die Brian heeft gevonden..... ze vraagt aan Amanda waar die brief is.
Knap toneelspel.
playboy met kwabbenkinquote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Varen het volgende:
Dennis laat zijn playboy kant veel te weinig zien in de kooi, volgens een fan.
Geen idee?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef avonne het volgende:
komt Brian nu pas het huis binnen?
Komt hij van achter?
Afscheidscript, omdat ze er niet meer onderuit kunnen hem alsnog uit de villa te moeten verwijderen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Die krijgt een nieuw script!![]()
Maar dat krijgt hij pas als hij uitgejankt is, omdat hij te horen krijgt, dat zijn bruut geweld morgen in de uitzending is.
Goeie vraag. Het hokje speelt wrs iedereen tegen elkaar uit, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe weet Nadia dat Brian een brief had gevonden?
(volgens het script, dan he?)
En Amanda wil een freese...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Dark het volgende:
Braai wil de mobile studio naar de kooi halen, want hij wil opnemen, opnemen, opnemen.........
kunnen ze dan nog niet eens een script schrijven zonder gaten erin?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het hokje speelt wrs iedereen tegen elkaar uit, iets anders kan ik er niet van maken.
Maar dat slaat toch nergens op, waarom doen ze dat? Willen ze hem dan toch exit en nog één keer door het lint zien gaan?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
Brian ziet er weer afgepist uit.
Ik denk dat hij weet wat er uitgezonden is![]()
Dat wordt weer moeilijk voor hem
En Lieke gaat Jaap weer trooste.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Japie is boos op Cora.Hij leest nu haar brief.
Als jij dat vind waarom dan deze postquote:Op woensdag 7 november 2007 21:27 schreef zomaareennaam het volgende:
wat een vreselijke verspilling van computer-energie : dit soort onderwerpen.
sooo zielug.....
Volgens mij gaat hem om zakelijke dingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef jassy het volgende:
Denk dat Cora hem beinvloed in het spel
Das dan een hoop stront!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Ziet het volgende:
cora kan door de stront zakken zegt ie
Dat deed Tupac ook voordat hij de bak inmoest, nummers opnemen opnemen opnemen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Dark het volgende:
Braai wil de mobile studio naar de kooi halen, want hij wil opnemen, opnemen, opnemen.........
Wel echt denk ik.Maar snap er weinig van.Heeft niks met de relatie te maken, maar Cora kan in de stront zakken.Zal wel weer met achter te maken hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Ziet het volgende:
is dit van jaap echt?
(heb het ff niet gevolgd, of gaat ie het nu zeggen?)
Hoeveel Japen wil je hebben? Dit is wrs de BoosJaap en maakt TV.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Ziet het volgende:
is dit van jaap echt?
(heb het ff niet gevolgd, of gaat ie het nu zeggen?)
Weer een verhaallijntje waar definitief de gum overheen kan worden gehaald.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Ziet het volgende:
cora kan door de stront zakken zegt ie
Mijn lijstje is ook ongeveer gelijk, Lieke mag van mij nu winnen en Jaap is bij mij zelfs opgeklommen naar de tweede plaats.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ja dat gemaakte vond ik dus ook,quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hem om zakelijke dingen.
Cora moest toch een BV of zo oprichten?
Misschien dat het niet zo gedaan is als hij wilde.
Ik vind hem raar reageren. Gemaakt en geacteerd?
Je bent goed op de hoogte wat Tupac betreft.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat deed Tupac ook voordat hij de bak inmoest, nummers opnemen opnemen opnemen.Brian zit weer letterlijk zijn voorbeeld te quoten
Viel me in de uitzending wel op dat Jaap perfect weet hoe hij tv moet maken, ik moest echt om hem lachen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoeveel Japen wil je hebben? Dit is wrs de BoosJaap en maakt TV.
Het is niet meer bij te houden. Nu moet Dennix weer naar het hokje.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef blomst het volgende:
Is Huub naar achter nu?
Ja ik ben zo'n rap groupiequote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Je bent goed op de hoogte wat Tupac betreft.
Waar zou Brian nu zijn, weer in het hokje?
Volgens Naad en Amanda is Brian in zijn "spelmodus".quote:
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:38 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat op SL!
dat schopje van nena jaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Ik heb net dat filmpje bekeken, maar dat schopje van Nena word nu echt een lachertje, was het al, na de schoppen die natasja aan Jaap uitdeelde.
Op welke stream Kinga ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:39 schreef Kinga het volgende:
Waarom is er een SL?
Dat zelfmoord gezeik was over iets anders, weet niet eens meer wat...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat schopje van nena ja
en toen was de reactie van brian al behoorlijk sick: met zijn zelfmoord dreigement
Ik wel. Hij zucht en steunt........uitstellen van zijn agressie.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
Vinden jullie dat Brian er para uitziet?
Beetje wel, het eerste wat ie zei toen hij ging zitten was 'ai ai ai'quote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
Vinden jullie dat Brian er para uitziet?
En fokking hell........quote:Op woensdag 7 november 2007 21:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Beetje wel, het eerste wat ie zei toen hij ging zitten was 'ai ai ai'
Yep, Brian weer uit de wind houden......hokje ik haat jullie.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:43 schreef Varen het volgende:
Dennis wordt weer mikpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |