abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2007 @ 19:56:43 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_54437520
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef noekje het volgende:

[..]

Dan laten ze het echt niet allemaal zien en waarschijnlijk brengen ze het ook nog zo dat het een verstandige actie was van Brian om Amanda weg te trekken omdat ze nogal agressief werd. Hiervoor krijgt hij morgen 500cp.
Waarom het dan wel laten zien in de promo....ik ben de weg kwijt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54437561
Het filmpje vond ik echt schokkender dan dat het in mijn hoofd was. Ik weet wat er is gebeurd todat ik je het ziet en dan is het nog erger.
Go hard or go home
pi_54437567
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[quote]Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.
[/quote
Het valt mij in ieder geval mee en ik vind het positief dat ze het wel laten zien.
Dat laatste ben ik het wel mee eens, had ik niet verwacht dat dit in de uitzending zou komen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 7 november 2007 @ 19:58:15 #104
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54437569
Kom op mensen Brian gebruikt niet meer geweld als de gemiddelde TBS er op proefverlof
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54437576
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[quote]Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.
[/quote
Het valt mij in ieder geval mee en ik vind het positief dat ze het wel laten zien.
En dan laten ze morgen na dat geweld die jankscene zien, dat ze er allebei zo'n spijt van hebben., vooral Brian. Zoooooveel spijt betuigen moet beloond worden met een voortdurend verblijf.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54437583
waarom zeggen jullie allemaal van: het filmpje is nog erger dan ik dacht? je ziet helemaal niets op dat gifgeval.
pi_54437586
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Het filmpje vond ik echt schokkender dan dat het in mijn hoofd was. Ik weet wat er is gebeurd todat ik je het ziet en dan is het nog erger.
ja akelige beelden
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54437593
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Charmian het volgende:
Toch wel gedurfd dat RTL dat uit gaat zenden, je leest overal dat ze huiselijk geweld willen terugdringen
Vooral dat ze het niet alleen uitzenden maar hij er nog in zit.
pi_54437619
Om de COS te ontlasten...... Hier een topic voor al het commentaar op de promo van morgen waarin Brian als een beest tekeer gaat......

DGK - Komt Brian hier mee weg ??????
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54437633
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom zeggen jullie allemaal van: het filmpje is nog erger dan ik dacht? je ziet helemaal niets op dat gifgeval.
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2007 @ 20:00:30 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_54437634
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Ik ben me echt te pletter geschrokken, wat een agressie schjuit er in Holy Kubatz.

Hoe kun je dit verkopen naar streamend en TV kijkend Nederland, onbegrijpelijk.
― Mark Twain
pi_54437638
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom het dan wel laten zien in de promo....ik ben de weg kwijt.
Ik vertrouw achter voor geen meter. Al maanden zetten ze Brian neer als heilige. De eerste klap die hij Amanda verkocht is nooit in de uitzending geweest want dat was niet relevant aldus de redactie.
Als ze morgen alles laten zien dan zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ze eindelijk eens goed bezig zijn maar ik zie het niet gebeuren. Dan gaat de shots op zwart of naar de lucht.
Go hard or go home
pi_54437639
Omdat er een normaal filmpje is waarvan de link op de vorige pagina staat. Daar zie je op hoe para-Brian amanda beet pakt en agressief de douche insleurt... Ik wist dat hij agressief kon worden maar zoiets? Had ik niet verwacht, vooral omdat er geen exit voor para-brian kwam..
quote:
pi_54437646
quote:
Het was net ook in de uitzending, als voorproefje voor morgen. Scherp in beeld.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54437655
goeienavond allemaal

zo, dat ze alles laten zien zeg, op tv!
hoe kan het dat ie er nog zit... er zijn mensen voor veel minder weggestuurd
ik snap er helemaal niks meer van.
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2007 @ 20:01:31 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_54437662
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
Om de COS te ontlasten...... Hier een topic voor al het commentaar op de promo van morgen waarin Brian als een beest tekeer gaat......

DGK - Komt Brian hier mee weg ??????
Thanx
― Mark Twain
pi_54437670
BRIAN MAG ALLES
  woensdag 7 november 2007 @ 20:02:14 #118
130755 Kinga
versier hier
pi_54437681
quote:
Dan moet je ff het filmpje zelf kijken, die is duidelijker en niet zo donker... Dat ie zo hysterisch doet met de douche kop bijvoorbeeld... Vraag me echt af wat ie daarmee wilde doen, haar kop inslaan?
  woensdag 7 november 2007 @ 20:03:04 #119
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54437708
Word nog onpasselijker dan ooit, als ik nu naar die paranoiakutkop kijk!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54437720
quote:
nee maar wel op de talpa site.
pi_54437748
  woensdag 7 november 2007 @ 20:04:12 #122
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54437750
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:

[..]

Dan moet je ff het filmpje zelf kijken, die is duidelijker en niet zo donker... Dat ie zo hysterisch doet met de douche kop bijvoorbeeld... Vraag me echt af wat ie daarmee wilde doen, haar kop inslaan?
Vanmiddag zei Huub, dat er een grote barst in de douchewand zit, wel 1 meter lang.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54437751
Als Brian en Amanda dit filmpje zouden zien dan zullen ze zeggen dat het zo erg lijkt omdat Amanda tegenwerkt..net zoals Lieke deed toen ze haar in de vijver wilden gooien..

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_54437784
Vaag trouwens, de promo die online staat is net weer iets spannender en langer dan die op TV was te zien
pi_54437806
Ze willen in het nieuws komen met die beelden, dat er weer een discussie komt.
Dan gaan er weer meer mensen kijken, en wie weet alsnog exit voor Brian.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')