Hoe kunnen ze dit nu uitzenden en vervolgens denken dat iedereen dit slikt, dat strookt toch met het anti geweld RTL.quote:
En dit is volgens mij nog het minst erge van die avond.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nu uitzenden en vervolgens denken dat iedereen dit slikt, dat strookt toch met het anti geweld RTL.
Zou dit dan toch nog een exit van Brian kunnen betekenen?
Dan doen ze er wel lang over om die sanctie uit te spreken.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dit nu uitzenden en vervolgens denken dat iedereen dit slikt, dat strookt toch met het anti geweld RTL.
nou zo zielig is dat mokkel niet hoor ze nam het gewoon voor hem op........quote:Op woensdag 7 november 2007 19:26 schreef Lady-night het volgende:
Nu begrijp ik helemaal niet meer dat hij er nog inzit ....Arme Amanda
Waarschijnlijk wilde Amanda dat niet...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:34 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk nog eens en ik word echt kotsmisselijk.
Grof geweld, heel grof geweld. Dit kan niet anders dan een -verlate- exit betekenen.
Toch?
![]()
De Brianfans op vol zie je ineens niet meer.Lig er dubbel om.Doen ze nou altijdquote:Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou zo zielig is dat mokkel niet hoor ze nam het gewoon voor hem op........![]()
een brok agressie die jongen, wat een maniak zeg.......ik zou mijn hond er op afsturenquote:
dat zou heel goed kunnen, temeer omdat brian het daarstraks over een gast had ( amanda moest zich aankleden) en omdat Dimitri er nu is.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef Katewalker het volgende:
Waarschijnlijk wilde Amanda dat niet...
Tsja, meer zie je niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk geprobeerd... jammer dat het zo donker is
ik hoorde iets met ananasquote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Wat is Willem aan het maken?..suiker in een pan en dan appel...?
Leuke demo voor de vrouwenhulpverleningquote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.
Ach hier wordt het allemaal tot in detail beschreven en verder zijn er nog de filmpjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |