Waarom het dan wel laten zien in de promo....ik ben de weg kwijt.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan laten ze het echt niet allemaal zien en waarschijnlijk brengen ze het ook nog zo dat het een verstandige actie was van Brian om Amanda weg te trekken omdat ze nogal agressief werd. Hiervoor krijgt hij morgen 500cp.
Dat laatste ben ik het wel mee eens, had ik niet verwacht dat dit in de uitzending zou komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[quote]Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.
[/quote
Het valt mij in ieder geval mee en ik vind het positief dat ze het wel laten zien.
En dan laten ze morgen na dat geweld die jankscene zien, dat ze er allebei zo'n spijt van hebben., vooral Brian. Zoooooveel spijt betuigen moet beloond worden met een voortdurend verblijf.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[quote]Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist met haar achtergrond dient de productie haar verantwoording in deze op zich te nemen. Wat Amanda wel of niet wil, Brian heeft zeer excessief geweld gebruikt. Daar kan je na het zien van deze beelden niet omheen.
[/quote
Het valt mij in ieder geval mee en ik vind het positief dat ze het wel laten zien.
ja akelige beeldenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Het filmpje vond ik echt schokkender dan dat het in mijn hoofd was. Ik weet wat er is gebeurd todat ik je het ziet en dan is het nog erger.
Vooral dat ze het niet alleen uitzenden maar hij er nog in zit.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef Charmian het volgende:
Toch wel gedurfd dat RTL dat uit gaat zenden, je leest overal dat ze huiselijk geweld willen terugdringen
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom zeggen jullie allemaal van: het filmpje is nog erger dan ik dacht? je ziet helemaal niets op dat gifgeval.
Ik ben me echt te pletter geschrokken, wat een agressie schjuit er in Holy Kubatz.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Het filmpje vond ik echt schokkender dan dat het in mijn hoofd was. Ik weet wat er is gebeurd todat ik je het ziet en dan is het nog erger.
Ik vertrouw achter voor geen meter. Al maanden zetten ze Brian neer als heilige. De eerste klap die hij Amanda verkocht is nooit in de uitzending geweest want dat was niet relevant aldus de redactie.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom het dan wel laten zien in de promo....ik ben de weg kwijt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom zeggen jullie allemaal van: het filmpje is nog erger dan ik dacht? je ziet helemaal niets op dat gifgeval.
Het was net ook in de uitzending, als voorproefje voor morgen. Scherp in beeld.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Thanxquote:Op woensdag 7 november 2007 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
Om de COS te ontlasten...... Hier een topic voor al het commentaar op de promo van morgen waarin Brian als een beest tekeer gaat......
DGK - Komt Brian hier mee weg ??????
Dan moet je ff het filmpje zelf kijken, die is duidelijker en niet zo donker... Dat ie zo hysterisch doet met de douche kop bijvoorbeeld... Vraag me echt af wat ie daarmee wilde doen, haar kop inslaan?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
nee maar wel op de talpa site.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Vanmiddag zei Huub, dat er een grote barst in de douchewand zit, wel 1 meter lang.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan moet je ff het filmpje zelf kijken, die is duidelijker en niet zo donker... Dat ie zo hysterisch doet met de douche kop bijvoorbeeld... Vraag me echt af wat ie daarmee wilde doen, haar kop inslaan?
+1quote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Word nog onpasselijker dan ooit, als ik nu naar die paranoiakutkop kijk!
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werdquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Katewalker het volgende:
Als Brian en Amanda dit filmpje zouden zien dan zullen ze zeggen dat het zo erg lijkt omdat Amanda tegenwerkt..net zoals Lieke deed toen ze haar in de vijver wilden gooien..
![]()
Dacht jij gelijk dat je hem zelf moest uploaden voordat het verwijderd zou worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die is duidelijker dan die van mij!![]()
Dat is zekerheid want dat spraken ze dag daarna uit.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werd
ik zie de voorpagina van dgk.tv. Klopt dat?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
Wat we niet zagen tijdens de SL
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
Anita zou zeggen alleen van Lieke. Amanda werd namelijk in eerste instantie zo boos om Lieke want die zat op bed heel passief agressief te wezen. En brian moest amanda weer intomen, dat had Lieke best kunnen zien voorzien.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werd
Maar dan wel in een TBS-kliniek.....en géén uitstapjes naar de tandartsquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan laten ze morgen na dat geweld die jankscene zien, dat ze er allebei zo'n spijt van hebben., vooral Brian. Zoooooveel spijt betuigen moet beloond worden met een voortdurend verblijf.![]()
Is ook zo, maar vraag is ; waarom zenden ze het wel uit?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stop nu toch eens met Brian die er wel/niet/misschien uit zal gaan. Het is toch duidelijk dat hij er niet uitgaat! Anders was het op z'n laatst een dag later gebeurt.
Ik hoop het. Dat is een passende beloning.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar dan wel in een TBS-kliniek.....en géén uitstapjes naar de tandarts![]()
You never know.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dacht jij gelijk dat je hem zelf moest uploaden voordat het verwijderd zou worden?
Misschien kunnen ze het zo knippen en plakken dat het Huub is die Amanda onder de koude douche zet....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef pullup het volgende:
De schop van Brian tegen dat glas was al exitwaardig genoeg .
Ik ben erg bang dat er nu heel wat redactieleden met scharen klaar zitten voor de voorbereidde filmpjes van morgen. Hoe meer shit ze nu over zich heen krijgen hoe creatiever ze in de ruwe beelden gaan knippen. Er staat ons nog de verminking van Luc door Nadia te wachten en de tegenaanval van Amanda op Brian.
Ik hoop dat we alles te zien zullen krijgen
Ik weet bijna zeker dat hij de beelden allang achter gezien heeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef yvonne het volgende:
En toch en toch, Brian weet absoluut niet dat ze dit uit gaan zenden, hij weet dus niet waar straks zijn lage positie van komt in de pop, op zich uiterst vilein van rtl.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |