+1quote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Word nog onpasselijker dan ooit, als ik nu naar die paranoiakutkop kijk!
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werdquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Katewalker het volgende:
Als Brian en Amanda dit filmpje zouden zien dan zullen ze zeggen dat het zo erg lijkt omdat Amanda tegenwerkt..net zoals Lieke deed toen ze haar in de vijver wilden gooien..
![]()
Dacht jij gelijk dat je hem zelf moest uploaden voordat het verwijderd zou worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die is duidelijker dan die van mij!![]()
Dat is zekerheid want dat spraken ze dag daarna uit.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werd
ik zie de voorpagina van dgk.tv. Klopt dat?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
Wat we niet zagen tijdens de SL
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
Anita zou zeggen alleen van Lieke. Amanda werd namelijk in eerste instantie zo boos om Lieke want die zat op bed heel passief agressief te wezen. En brian moest amanda weer intomen, dat had Lieke best kunnen zien voorzien.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of dat het de schuld van huub en lieke is dat brian zo para werd
Maar dan wel in een TBS-kliniek.....en géén uitstapjes naar de tandartsquote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan laten ze morgen na dat geweld die jankscene zien, dat ze er allebei zo'n spijt van hebben., vooral Brian. Zoooooveel spijt betuigen moet beloond worden met een voortdurend verblijf.![]()
Is ook zo, maar vraag is ; waarom zenden ze het wel uit?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stop nu toch eens met Brian die er wel/niet/misschien uit zal gaan. Het is toch duidelijk dat hij er niet uitgaat! Anders was het op z'n laatst een dag later gebeurt.
Ik hoop het. Dat is een passende beloning.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar dan wel in een TBS-kliniek.....en géén uitstapjes naar de tandarts![]()
You never know.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dacht jij gelijk dat je hem zelf moest uploaden voordat het verwijderd zou worden?
Misschien kunnen ze het zo knippen en plakken dat het Huub is die Amanda onder de koude douche zet....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef pullup het volgende:
De schop van Brian tegen dat glas was al exitwaardig genoeg .
Ik ben erg bang dat er nu heel wat redactieleden met scharen klaar zitten voor de voorbereidde filmpjes van morgen. Hoe meer shit ze nu over zich heen krijgen hoe creatiever ze in de ruwe beelden gaan knippen. Er staat ons nog de verminking van Luc door Nadia te wachten en de tegenaanval van Amanda op Brian.
Ik hoop dat we alles te zien zullen krijgen
Ik weet bijna zeker dat hij de beelden allang achter gezien heeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef yvonne het volgende:
En toch en toch, Brian weet absoluut niet dat ze dit uit gaan zenden, hij weet dus niet waar straks zijn lage positie van komt in de pop, op zich uiterst vilein van rtl.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |