Vorige week kregen Nadia en Amanda kleding, en Lieke niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mèn wat zullen Naad en Amanda jaloers zijn....way to go hokje, eindelijk iets positiefs.![]()
![]()
Nope, ook Lieke kreeg vorige week ook nieuwe kleding.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Vorige week kregen Nadia en Amanda kleding, en Lieke niet.
Eigenlijk is Lieke de dupe, dus, want die moest wachten.
Dan wordt Brian uiteindelijk ook altijd boos...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:15 schreef Varen het volgende:
Amanda is boos
dankje, is wel offtopic, maar ik ben er heel blij om, het wordt mijn eerste kleinkind, leuk hequote:Op woensdag 7 november 2007 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Boring dagje dus weer?
Ik lees net dat Verida oma wordtGefeliciteerd
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is uit en we hebben gewoon af en toe sex met elkaar....."
Sommige dingen moet je strikt gescheiden kunnen zienquote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is uit en we hebben gewoon af en toe sex met elkaar....."
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
Kunnen ze Nienke niet een keer met rust laten?
Dennix kweelt zelf tijdens de maaltijd.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, is wel offtopic, maar ik ben er heel blij om, het wordt mijn eerste kleinkind, leuk he![]()
\quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje, is wel offtopic, maar ik ben er heel blij om, het wordt mijn eerste kleinkind, leuk he![]()
offtopic. Leuk!!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets gemist heb, wie is Nienke?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan JW. Hij moet gewoon niet reageren of zeggen dat ze het onderwerp Nienke moeten laten rusten.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |