Dus kindjes van God mogen van God los gaan? Ik ben me echt te pletter geschrokken van de beelden, niet te geloven.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:00 schreef schatje het volgende:
Brian is een kindje van God.
Kindjes van God mogen alles.
Niet zo lang toch? Het leek korter dan het filmpje op de site.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was net ook in de uitzending, als voorproefje voor morgen. Scherp in beeld.
Die Rat moet er meteen uitquote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef happyme28 het volgende:
Met grote verbazing heb ik net op tv gezien wat Brian bij Amanda deed (en dat was slechts een voorstukje). Ook dat glas gooien naar Dennis is natuurlijk ontoelaatbaar). Maar waarom die jongen daar nog zit is echt belachelijk.
Dit moeten de programmamakers zichzelf aanrekenen. Echt belachelijk, het is geen spel meer voor Brian, hij is totaal de weg kwijt en Amanda heeft hij totaal in zijn macht dat het niet gezond meer is.
Hij moet er echt uitgehaald worden.
Klopt.... in de uitzending was de promo verknipt.....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet zo lang toch? Het leek korter dan het filmpje op de site.
Maar het was niet de eerste keer. Dat vind ik misschien nog erger. Deze Brian hebben we al eerder gezien en iedereen weet dat het in hem zit. Dit kunnen ze iig niet verkopen als een eenmalig incident waarbij Brian voor het eerst uit zijn stekker gaat.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel... Ik vind de beelden echt heel erg. Die jongen gaat volledig uit zijn dak..... Alsof er een rode waas voor zijn ogen trekt....
You Tube.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:12 schreef Kinga het volgende:
Ik heb hele promo opgenomen, waar kan ik die het beste uploaden?
Daar laten ze het vast weghalen.quote:
Ik vrees het wel. Het moet echt misgaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Zou hij echt iemand moeten neersteken voordat hij weggaat ????
Eng hoor.
De voice over zegt "kortsluiting bij Brian".quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Zou hij echt iemand moeten neersteken voordat hij weggaat ????
Eng hoor.
Toch verbergen ze deze kant niet voor de tv kijker; pols van Huub, glas naar Dennis, deur kapot, incident met Amanda, het is deze week allemaal uitgezonden. Dit heeft toch gevolgen voor Brian kan niet anders.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het was niet de eerste keer. Dat vind ik misschien nog erger. Deze Brian hebben we al eerder gezien en iedereen weet dat het in hem zit. Dit kunnen ze iig niet verkopen als een eenmalig incident waarbij Brian voor het eerst uit zijn stekker gaat.
Zo'n faces of death, op prime time, waar zijn hersenen gefrituurd worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
De voice over zegt "kortsluiting bij Brian".
Zet hem wat mij betreft op'"High Voltage".
Is het te uploaden bij Fok! ?quote:
In de OP is het ook te zien.....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Verida het volgende:
Ik krijg dat filmje niet te zien via die link van tien, iemand anders een andere link of iets youtubigs of zo?
Ik denk het niet....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
Misschien laten ze ook wel zien dat Amanda Brian met de douchekop op z'n neus slaat waardoor ie een bloedneus kreeg. En Amanda die hem achterna zit met een bloempot.
Ik heb echt geen greintje medelijden meer met haar. Ze gaf de dag daarna Huub en Lieke de schuld en ze trooste Brian.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Sanne het volgende:
Als Amanda het nu nog goed heeft gemaakt met Brian is ze nog een dommere trut dan ik al dacht.
Zielig hoor.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 7 november 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
Ah duidelijk, geen exit waardig deze beelden.
Is allemaal heel gewoon voor Amanda. Die paravriendjes.
Gelukkig is er een superredaktie die haar goed beschermt.
En Brian gaat op deze manier echt eens geboeit exit... maar wie is het slachteroffer... is het zijn prinsesje Amanda of is het die gemene, valse, achterbakse Huub.
Anyways als het dan toch van de redaktie moet en wannabees niet beschermd hoeven worden dan het liefste een beetje snel.
Al meer dan een week vraag ik me dit af. Maar nee wat gebeurt er? Brian geeft iedereen de schuld behalve zichzelf. Zo snel mogelijk de focus verleggen. Het is te schandalig voor woorden. Nog schandaliger dat er totaal geen reactie komt van de feboquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Vandaag... het volgende:
Holy fuck, het is nog erger dan ik had verwacht!
Waarom gaan ze dit uitzenden??? En belangrijker: waarom is brian nog niet exit?
En waarom zit amanda niet in therapie voor haar ´battered wife syndrom´?
Wat wil je er aan gaan doen dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk het niet....
In de uitzending was de promo al ingekort....
Mijn hemel wat is de redactie arrogant om die beelden te laten zien en volgens mij denken ze ook nog dat ze er mee wegkomen.....![]()
Ik verwacht ook niet anders.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
Wat gisteren in de promo was, was niet allemaal in de uitzending.
Ik hou er rekening mee dat we morgen ook niets meer (of niet veel meer) te zien krijgen.
Nou zo te zien niet... meneer Brian mag rustig het land in om z'n single te promoten... daarnaast heeft ie al maanden ook regelmatig overleg met Amanda op de golfbaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Toch verbergen ze deze kant niet voor de tv kijker; pols van Huub, glas naar Dennis, deur kapot, incident met Amanda, het is deze week allemaal uitgezonden. Dit heeft toch gevolgen voor Brian kan niet anders.
Dit topic openen; zodat niet verloren gaat welk wanbeleid de redactie voert. En daarmee een statement maken tegen de onrechtvaardigheid van het DGK concept.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat wil je er aan gaan doen dan?![]()
Het is werkelijk onbegrijpelijk. Wat een arrogantie....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... wachten ze tot na de uitzending met de exit voor Brian of komt er een mededeling van RTL dat het programma idd te agressief voor RTL is en dat daarom de stekker eruit gaat...
Het is al verbazingwekkend dat ze het uitzenden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
De aanranding van Brian naar Amanda toe.
Nog minder als een dier wordt ze hier behandeld....
Dit kan toch niet ????
![]()
[ afbeelding ]
Cap: Dreamboy
Het is een goede taktiek... mensen praten erover, willen de volgene dag kijken en dan is Brian weer een lieverdje.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk het niet....
In de uitzending was de promo al ingekort....
Mijn hemel wat is de redactie arrogant om die beelden te laten zien en volgens mij denken ze ook nog dat ze er mee wegkomen.....![]()
Je bent lief.....maar ook naïef...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit topic openen; zodat niet verloren gaat welk wanbeleid de redactie voert. En daarmee een statement maken tegen de onrechtvaardigheid van het DGK concept.
En hopen dat er een jurist opstaat die aangeeft welke wegen te bewandelen.
Zeggen ze dat op de streams nu net die uitzendig is geweest?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:
(Bezoekjes aan de productie en tandarts)
Lieke: Is er wat met Brian?
Huub: Hoezo?
Lieke: Brian is de laatste tijd zoveel weg , ziet er moe en ziek uit.
Huub: Brian zal wel wat aan het afdwingen zijn, die zieligerd.
(Doucheruimte)
Huub: Heb je die barst gezien in de douchewand?
Lieke: Is dat van Brian en Amanda?
Huub: Een barst van zeker 1 meter.
Ik begrijp er ook geen moer van.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... wachten ze tot na de uitzending met de exit voor Brian of komt er een mededeling van RTL dat het programma idd te agressief is voor RTL en dat daarom de stekker eruit gaat...
Het is al verbazingwekkend dat ze het uitzenden.
Nee dat waren twee afzonderlijke scenes van vanmiddagquote:Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeggen ze dat op de streams nu net die uitzendig is geweest?
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Toch verbergen ze deze kant niet voor de tv kijker; pols van Huub, glas naar Dennis, deur kapot, incident met Amanda, het is deze week allemaal uitgezonden. Dit heeft toch gevolgen voor Brian kan niet anders.
I 2nd that....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
Ik stel voor dat de stekker er direct uitgaat...
Ja mag van mij ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I 2nd that....
Ik wil geen bodybags uit de kooi zien komen....
![]()
Ik geloof dat de DGK_Redactie op een "suicide-mission" is...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoezo kun je iemand helemaal als gevaarlijke gek neerzetten (issie ook, natuurlijk) en dan daar toch geen consequenties aan verbinden.
NIet dat ik een onverwachte ontknoping verwacht, maar de redenering van erachter snap ik niet zo.
Behalve "wij zijn commercieel en we willen overal aan verdienen" moet er ook een (desnoods gefakede) facade van fatsoenlijke omroep blijven hooggehouden.
En dat houdt mij dus bezig, ik bedoel; zelfs geen lullig briefje zoals na het glas gooien is er gekomen, waarom niet?????quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoezo kun je iemand helemaal als gevaarlijke gek neerzetten (issie ook, natuurlijk) en dan daar toch geen consequenties aan verbinden.
NIet dat ik een onverwachte ontknoping verwacht, maar de redenering van erachter snap ik niet zo.
Behalve "wij zijn commercieel en we willen overal aan verdienen" moet er ook een (desnoods gefakede) facade van fatsoenlijke omroep blijven hooggehouden.
Idd... Amanda met haar Battered Wife Syndrome doet sowieso geen aangifte van dit soort dingen, maar om zo iets onder je eigen dak te laten gebeuren en er geen consequenties aan te verbinden is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja mag van mij ook.
Sterker nog ik zou het een mooi gebaar vinden als Fons vanavond nog de stekker van de streams eruit trekt en ze allemaal naar huis stuurt.
Is dat handje je nieuwe sig?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I 2nd that....
Ik wil geen bodybags uit de kooi zien komen....
![]()
Het is een soort van "thuiskomen" voor Amanda vermoed ik...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... Amanda met haar Battered Wife Syndrome doet sowieso geen aangifte van dit soort dingen, maar om zo iets onder je eigen dak te laten gebeuren en er geen consequenties aan te verbinden is te triest voor woorden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef chufi het volgende:
Misschien wordt de huilscene wel zo verknipt en als laatste vertoond en bedoeld om Brian te laten doen beseffen dat ie oprotten moet. Morgenavond on 20:15 brief ! 22:00 Exit Brian !!!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Is dat handje je nieuwe sig?
![]()
die conclusie had ik al getrokken nadat ze na 8 maanden voor het eerst belde. Met als reden dat ze onderdak zocht voor de hondjes.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef carpediem23 het volgende:
Ik verwacht op zijn minst een collect call van de moeder van Amanda. Dat mens kijkt totaal niet om naar haar dochter, maar dit accepteer je niet als moeder. Eerst je andere dochter half dood geslagen zien met blijvende schade en nu dit op tv. Als ze niets laat horen dan vind ik het echt een schande die hele moeder.
Wat een regel lijkt te zijn is dat het slachtoffer moet bellen. Dat is een rare regel. Daarmee tolereerd de febo dus gewoon fysiek geweld tenzij er gebeld word dan zijn ze eventueel bereid om de beelden terug te kijken.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... Amanda met haar Battered Wife Syndrome doet sowieso geen aangifte van dit soort dingen, maar om zo iets onder je eigen dak te laten gebeuren en er geen consequenties aan te verbinden is te triest voor woorden.
Ik hoop het zo !quote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
daarom dat ze opeens rap een week inlopen met de uitzendingen. Dan kan zijn exit morgen LIVE in de uitzending
Of ze er mee bekend is maakt niet uit, dat geeft alleen maar aan hoe triest haar leven tot nu toe is geweest, 19 jaar en al last van BWS...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een soort van "thuiskomen" voor Amanda vermoed ik...
maar ze hebben dennis toch ook een boete gegeven voor het verscheuren van post? Daar was ook niet over gebeld.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een regel lijkt te zijn is dat het slachtoffer moet bellen. Dat is een rare regel. Daarmee tolereerd de febo dus gewoon fysiek geweld tenzij er gebeld word dan zijn ze eventueel bereid om de beelden terug te kijken.
WTF.... dat schopje van Nena was in verhouding helemaal niets. En welke vieze klootzak stond jankend aan de telefoon de febo te bellen...... Precies. Door die aso is mijn Neentje er niet meer.
Door die K-Redactie is mijn Syl er niet meer, en is vanaf dat moment het concept DGK down the drain gegooid...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
WTF.... dat schopje van Nena was in verhouding helemaal niets. En welke vieze klootzak stond jankend aan de telefoon de febo te bellen...... Precies. Door die aso is mijn Neentje er niet meer.
Zover ik het begrepen heb zit die andere dochter weer bij de zelfde vent die haar van de trap geflikkerd heeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef carpediem23 het volgende:
Ik verwacht op zijn minst een collect call van de moeder van Amanda. Dat mens kijkt totaal niet om naar haar dochter, maar dit accepteer je niet als moeder. Eerst je andere dochter half dood geslagen zien met blijvende schade en nu dit op tv. Als ze niets laat horen dan vind ik het echt een schande die hele moeder.
Ehm... volgens mij is in NL de wetgeving veranderd inzake huiselijk geweld, ook als een slachtoffer geen aangifte of melding doet kan de OvJ actie ondernemen, juist omdat mensen die regelmatig mishandeld zijn dit niet doen/durven.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een regel lijkt te zijn is dat het slachtoffer moet bellen. Dat is een rare regel. Daarmee tolereerd de febo dus gewoon fysiek geweld tenzij er gebeld word dan zijn ze eventueel bereid om de beelden terug te kijken.
Wil je daar ONS Neentje van makenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
LOL... jij vergelijkt een toneelstuk met een RL-show ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef Pavement het volgende:
kom op zeg, dit is een TV programma. Als Ludo Janine mept bellen jullie dan ook met de politie ?
ff serieus als er echt hard was geslagen zonder script of wat dan ook was hij al weggestuurd.
Denk jij nu dat dit script was?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef Pavement het volgende:
kom op zeg, dit is een TV programma. Als Ludo Janine mept bellen jullie dan ook met de politie ?
ff serieus als er echt hard was geslagen zonder script of wat dan ook was hij al weggestuurd.
dude, de helft van Amanda´s extensions waren eruit de volgende dag, Brian had een tand door de lip, er zit een scheur in de douchewand... denk je dat dat gescript was?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef Pavement het volgende:
Die Luc was er toen toch al uit, of kwam hij weer terug?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef Lady-night het volgende:
Brian en Amanda met Luc in gesprek over het douche-incident
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50982&sess=12617
Huub vertelde dat hij niet had gebeld voor de exit van Nathanael.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een regel lijkt te zijn is dat het slachtoffer moet bellen. Dat is een rare regel.
het vond plaats tijdens de laatste nacht van Luc. Dus 's ochtends bij het afscheid nemen was dit gesprek.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Luc was er toen toch al uit, of kwam hij weer terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |