abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2007 @ 20:35:10 #51
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54438624
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef 2live het volgende:

[..]

Toch verbergen ze deze kant niet voor de tv kijker; pols van Huub, glas naar Dennis, deur kapot, incident met Amanda, het is deze week allemaal uitgezonden. Dit heeft toch gevolgen voor Brian kan niet anders.
Nou zo te zien niet... meneer Brian mag rustig het land in om z'n single te promoten... daarnaast heeft ie al maanden ook regelmatig overleg met Amanda op de golfbaan.
Maar Brian heeft slechts Amanda onder de douche gezet zodat ze een beetje kon afkoelen...
Op woensdag 7 november 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wat wil je er aan gaan doen dan?
Dit topic openen; zodat niet verloren gaat welk wanbeleid de redactie voert. En daarmee een statement maken tegen de onrechtvaardigheid van het DGK concept.

En hopen dat er een jurist opstaat die aangeeft welke wegen te bewandelen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 7 november 2007 @ 20:35:26 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54438630
Kolere zeg... wachten ze tot na de uitzending met de exit voor Brian of komt er een mededeling van RTL dat het programma idd te agressief is voor RTL en dat daarom de stekker eruit gaat...

Het is al verbazingwekkend dat ze het uitzenden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2007 @ 20:37:09 #54
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_54438668
(Bezoekjes aan de productie en tandarts)
Lieke: Is er wat met Brian?
Huub: Hoezo?
Lieke: Brian is de laatste tijd zoveel weg , ziet er moe en ziek uit.
Huub: Brian zal wel wat aan het afdwingen zijn, die zieligerd.
(Doucheruimte)
Huub: Heb je die barst gezien in de douchewand?
Lieke: Is dat van Brian en Amanda?
Huub: Een barst van zeker 1 meter.
pi_54438669
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... wachten ze tot na de uitzending met de exit voor Brian of komt er een mededeling van RTL dat het programma idd te agressief voor RTL is en dat daarom de stekker eruit gaat...

Het is werkelijk onbegrijpelijk. Wat een arrogantie....

Volgens mij gaan ze voor het oneervol ontslag daar....

"Maar we hebben wel spraakmakende TV gemaakt "
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_54438679
Weg met die Brian, wat een psycho!
En straks gaat ie weer klagen "ze heeft me op me fakking kutgezicht geslagen, ben helemaal para!"
pi_54438710
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254

De aanranding van Brian naar Amanda toe.

Nog minder als een dier wordt ze hier behandeld....

Dit kan toch niet ????

[ afbeelding ]

Cap: Dreamboy
brian:alles wat je doet doe je goed
  woensdag 7 november 2007 @ 20:39:12 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54438720
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik denk het niet....

In de uitzending was de promo al ingekort....

Mijn hemel wat is de redactie arrogant om die beelden te laten zien en volgens mij denken ze ook nog dat ze er mee wegkomen.....
Het is een goede taktiek... mensen praten erover, willen de volgene dag kijken en dan is Brian weer een lieverdje.
Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Dit topic openen; zodat niet verloren gaat welk wanbeleid de redactie voert. En daarmee een statement maken tegen de onrechtvaardigheid van het DGK concept.

En hopen dat er een jurist opstaat die aangeeft welke wegen te bewandelen.
Je bent lief.....maar ook naïef...
  woensdag 7 november 2007 @ 20:40:51 #60
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54438750
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:
(Bezoekjes aan de productie en tandarts)
Lieke: Is er wat met Brian?
Huub: Hoezo?
Lieke: Brian is de laatste tijd zoveel weg , ziet er moe en ziek uit.
Huub: Brian zal wel wat aan het afdwingen zijn, die zieligerd.
(Doucheruimte)
Huub: Heb je die barst gezien in de douchewand?
Lieke: Is dat van Brian en Amanda?
Huub: Een barst van zeker 1 meter.
Zeggen ze dat op de streams nu net die uitzendig is geweest?
  woensdag 7 november 2007 @ 20:42:17 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54438792
Ik stel voor dat de stekker er direct uitgaat...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 november 2007 @ 20:42:37 #62
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54438804
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... wachten ze tot na de uitzending met de exit voor Brian of komt er een mededeling van RTL dat het programma idd te agressief is voor RTL en dat daarom de stekker eruit gaat...

Ik begrijp er ook geen moer van.

Of alles waait gewoon over en trekt misschien juist kijkers, óf het is het gemakkelijk einde van de gouden kooi als er (politieke) ophef komt.

Een soort "alles of niets" zet van de redactie, omdat ze zelf ook niet meer weten hoe ze er een eind aan moeten breien?
pi_54438824
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Zeggen ze dat op de streams nu net die uitzendig is geweest?
Nee dat waren twee afzonderlijke scenes van vanmiddag
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 7 november 2007 @ 20:45:59 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54438863
Ik hoop gewoon dat er bezoek voor Brian komt n.a.v. die beelden... even mee naar het bureau.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_54438868
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef 2live het volgende:

[..]

Toch verbergen ze deze kant niet voor de tv kijker; pols van Huub, glas naar Dennis, deur kapot, incident met Amanda, het is deze week allemaal uitgezonden. Dit heeft toch gevolgen voor Brian kan niet anders.
Inderdaad.
Hoezo kun je iemand helemaal als gevaarlijke gek neerzetten (issie ook, natuurlijk) en dan daar toch geen consequenties aan verbinden.

NIet dat ik een onverwachte ontknoping verwacht, maar de redenering van erachter snap ik niet zo.
Behalve "wij zijn commercieel en we willen overal aan verdienen" moet er ook een (desnoods gefakede) facade van fatsoenlijke omroep blijven hooggehouden.
pi_54438890
Ik geloof ook niet dat Brian zo hard is aangepakt op dit incident. Brian was zat, Amanda was zo blauw als een tientje en de volgende dag hoorde ik ze zeggen dat ze geen alcohol meer mochten en wat dronken ze de dag daarna?
En maar wijzen naar anderen.
Go hard or go home
pi_54438895
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
Ik stel voor dat de stekker er direct uitgaat...
I 2nd that....

Ik wil geen bodybags uit de kooi zien komen....

woensdag 7 november 2007 @ 20:48:14 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_54438919
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

I 2nd that....

Ja mag van mij ook.
Sterker nog ik zou het een mooi gebaar vinden als Fons vanavond nog de stekker van de streams eruit trekt en ze allemaal naar huis stuurt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 7 november 2007 @ 20:49:42 #69
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54438951
Je zult als vrouw maar de douche ingesleurd worden door zo'n gast. Ik kan aalleen maar zeggen dat Amnda gelukkig veel heeft gezopen. Anders lijkt me dit toch een zeer traumatische ervaring. Het doet me denken aan toen Huub vast gehouden werd tijdens de molestatie. Je kunt gewoon niets meer doen omdat je fydsiek uitgeschakeld wordt.
Anita zal al wel al geweest zijn en net als bij LIeke was het natuurlijk Amanda's eigen schuld.
Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef avonne het volgende:

[..]

Inderdaad.
Hoezo kun je iemand helemaal als gevaarlijke gek neerzetten (issie ook, natuurlijk) en dan daar toch geen consequenties aan verbinden.

NIet dat ik een onverwachte ontknoping verwacht, maar de redenering van erachter snap ik niet zo.
Behalve "wij zijn commercieel en we willen overal aan verdienen" moet er ook een (desnoods gefakede) facade van fatsoenlijke omroep blijven hooggehouden.
Ik geloof dat de DGK_Redactie op een "suicide-mission" is...

De dood of de gladiolen.....
pi_54438971
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef avonne het volgende:

[..]

Inderdaad.

En dat houdt mij dus bezig, ik bedoel; zelfs geen lullig briefje zoals na het glas gooien is er gekomen, waarom niet?????
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 7 november 2007 @ 20:50:11 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54438974
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja mag van mij ook.
Sterker nog ik zou het een mooi gebaar vinden als Fons vanavond nog de stekker van de streams eruit trekt en ze allemaal naar huis stuurt.
Idd... Amanda met haar Battered Wife Syndrome doet sowieso geen aangifte van dit soort dingen, maar om zo iets onder je eigen dak te laten gebeuren en er geen consequenties aan te verbinden is te triest voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 november 2007 @ 20:51:28 #73
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54439007
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

I 2nd that....

Is dat handje je nieuwe sig?
Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd... Amanda met haar Battered Wife Syndrome doet sowieso geen aangifte van dit soort dingen, maar om zo iets onder je eigen dak te laten gebeuren en er geen consequenties aan te verbinden is te triest voor woorden.
Het is een soort van "thuiskomen" voor Amanda vermoed ik...
pi_54439043
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef chufi het volgende:
Misschien wordt de huilscene wel zo verknipt en als laatste vertoond en bedoeld om Brian te laten doen beseffen dat ie oprotten moet. Morgenavond on 20:15 brief ! 22:00 Exit Brian !!!!

daarom dat ze opeens rap een week inlopen met de uitzendingen. Dan kan zijn exit morgen LIVE in de uitzending
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')