Nou zo te zien niet... meneer Brian mag rustig het land in om z'n single te promoten... daarnaast heeft ie al maanden ook regelmatig overleg met Amanda op de golfbaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Toch verbergen ze deze kant niet voor de tv kijker; pols van Huub, glas naar Dennis, deur kapot, incident met Amanda, het is deze week allemaal uitgezonden. Dit heeft toch gevolgen voor Brian kan niet anders.
Dit topic openen; zodat niet verloren gaat welk wanbeleid de redactie voert. En daarmee een statement maken tegen de onrechtvaardigheid van het DGK concept.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat wil je er aan gaan doen dan?![]()
Het is werkelijk onbegrijpelijk. Wat een arrogantie....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... wachten ze tot na de uitzending met de exit voor Brian of komt er een mededeling van RTL dat het programma idd te agressief voor RTL is en dat daarom de stekker eruit gaat...
Het is al verbazingwekkend dat ze het uitzenden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
De aanranding van Brian naar Amanda toe.
Nog minder als een dier wordt ze hier behandeld....
Dit kan toch niet ????
![]()
[ afbeelding ]
Cap: Dreamboy
Het is een goede taktiek... mensen praten erover, willen de volgene dag kijken en dan is Brian weer een lieverdje.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk het niet....
In de uitzending was de promo al ingekort....
Mijn hemel wat is de redactie arrogant om die beelden te laten zien en volgens mij denken ze ook nog dat ze er mee wegkomen.....![]()
Je bent lief.....maar ook naïef...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit topic openen; zodat niet verloren gaat welk wanbeleid de redactie voert. En daarmee een statement maken tegen de onrechtvaardigheid van het DGK concept.
En hopen dat er een jurist opstaat die aangeeft welke wegen te bewandelen.
Zeggen ze dat op de streams nu net die uitzendig is geweest?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef tuinfluiter het volgende:
(Bezoekjes aan de productie en tandarts)
Lieke: Is er wat met Brian?
Huub: Hoezo?
Lieke: Brian is de laatste tijd zoveel weg , ziet er moe en ziek uit.
Huub: Brian zal wel wat aan het afdwingen zijn, die zieligerd.
(Doucheruimte)
Huub: Heb je die barst gezien in de douchewand?
Lieke: Is dat van Brian en Amanda?
Huub: Een barst van zeker 1 meter.
Ik begrijp er ook geen moer van.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:
Kolere zeg... wachten ze tot na de uitzending met de exit voor Brian of komt er een mededeling van RTL dat het programma idd te agressief is voor RTL en dat daarom de stekker eruit gaat...
Het is al verbazingwekkend dat ze het uitzenden.
Nee dat waren twee afzonderlijke scenes van vanmiddagquote:Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeggen ze dat op de streams nu net die uitzendig is geweest?
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Toch verbergen ze deze kant niet voor de tv kijker; pols van Huub, glas naar Dennis, deur kapot, incident met Amanda, het is deze week allemaal uitgezonden. Dit heeft toch gevolgen voor Brian kan niet anders.
I 2nd that....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
Ik stel voor dat de stekker er direct uitgaat...
Ja mag van mij ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I 2nd that....
Ik wil geen bodybags uit de kooi zien komen....
![]()
Ik geloof dat de DGK_Redactie op een "suicide-mission" is...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoezo kun je iemand helemaal als gevaarlijke gek neerzetten (issie ook, natuurlijk) en dan daar toch geen consequenties aan verbinden.
NIet dat ik een onverwachte ontknoping verwacht, maar de redenering van erachter snap ik niet zo.
Behalve "wij zijn commercieel en we willen overal aan verdienen" moet er ook een (desnoods gefakede) facade van fatsoenlijke omroep blijven hooggehouden.
En dat houdt mij dus bezig, ik bedoel; zelfs geen lullig briefje zoals na het glas gooien is er gekomen, waarom niet?????quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoezo kun je iemand helemaal als gevaarlijke gek neerzetten (issie ook, natuurlijk) en dan daar toch geen consequenties aan verbinden.
NIet dat ik een onverwachte ontknoping verwacht, maar de redenering van erachter snap ik niet zo.
Behalve "wij zijn commercieel en we willen overal aan verdienen" moet er ook een (desnoods gefakede) facade van fatsoenlijke omroep blijven hooggehouden.
Idd... Amanda met haar Battered Wife Syndrome doet sowieso geen aangifte van dit soort dingen, maar om zo iets onder je eigen dak te laten gebeuren en er geen consequenties aan te verbinden is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja mag van mij ook.
Sterker nog ik zou het een mooi gebaar vinden als Fons vanavond nog de stekker van de streams eruit trekt en ze allemaal naar huis stuurt.
Is dat handje je nieuwe sig?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
I 2nd that....
Ik wil geen bodybags uit de kooi zien komen....
![]()
Het is een soort van "thuiskomen" voor Amanda vermoed ik...quote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... Amanda met haar Battered Wife Syndrome doet sowieso geen aangifte van dit soort dingen, maar om zo iets onder je eigen dak te laten gebeuren en er geen consequenties aan te verbinden is te triest voor woorden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef chufi het volgende:
Misschien wordt de huilscene wel zo verknipt en als laatste vertoond en bedoeld om Brian te laten doen beseffen dat ie oprotten moet. Morgenavond on 20:15 brief ! 22:00 Exit Brian !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |