Dus kindjes van God mogen van God los gaan? Ik ben me echt te pletter geschrokken van de beelden, niet te geloven.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:00 schreef schatje het volgende:
Brian is een kindje van God.
Kindjes van God mogen alles.
Niet zo lang toch? Het leek korter dan het filmpje op de site.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was net ook in de uitzending, als voorproefje voor morgen. Scherp in beeld.
Die Rat moet er meteen uitquote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef happyme28 het volgende:
Met grote verbazing heb ik net op tv gezien wat Brian bij Amanda deed (en dat was slechts een voorstukje). Ook dat glas gooien naar Dennis is natuurlijk ontoelaatbaar). Maar waarom die jongen daar nog zit is echt belachelijk.
Dit moeten de programmamakers zichzelf aanrekenen. Echt belachelijk, het is geen spel meer voor Brian, hij is totaal de weg kwijt en Amanda heeft hij totaal in zijn macht dat het niet gezond meer is.
Hij moet er echt uitgehaald worden.
Klopt.... in de uitzending was de promo verknipt.....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet zo lang toch? Het leek korter dan het filmpje op de site.
Maar het was niet de eerste keer. Dat vind ik misschien nog erger. Deze Brian hebben we al eerder gezien en iedereen weet dat het in hem zit. Dit kunnen ze iig niet verkopen als een eenmalig incident waarbij Brian voor het eerst uit zijn stekker gaat.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel... Ik vind de beelden echt heel erg. Die jongen gaat volledig uit zijn dak..... Alsof er een rode waas voor zijn ogen trekt....
You Tube.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:12 schreef Kinga het volgende:
Ik heb hele promo opgenomen, waar kan ik die het beste uploaden?
Daar laten ze het vast weghalen.quote:
Ik vrees het wel. Het moet echt misgaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Zou hij echt iemand moeten neersteken voordat hij weggaat ????
Eng hoor.
De voice over zegt "kortsluiting bij Brian".quote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Zou hij echt iemand moeten neersteken voordat hij weggaat ????
Eng hoor.
Toch verbergen ze deze kant niet voor de tv kijker; pols van Huub, glas naar Dennis, deur kapot, incident met Amanda, het is deze week allemaal uitgezonden. Dit heeft toch gevolgen voor Brian kan niet anders.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het was niet de eerste keer. Dat vind ik misschien nog erger. Deze Brian hebben we al eerder gezien en iedereen weet dat het in hem zit. Dit kunnen ze iig niet verkopen als een eenmalig incident waarbij Brian voor het eerst uit zijn stekker gaat.
Zo'n faces of death, op prime time, waar zijn hersenen gefrituurd worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
De voice over zegt "kortsluiting bij Brian".
Zet hem wat mij betreft op'"High Voltage".
Is het te uploaden bij Fok! ?quote:
In de OP is het ook te zien.....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Verida het volgende:
Ik krijg dat filmje niet te zien via die link van tien, iemand anders een andere link of iets youtubigs of zo?
Ik denk het niet....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
Misschien laten ze ook wel zien dat Amanda Brian met de douchekop op z'n neus slaat waardoor ie een bloedneus kreeg. En Amanda die hem achterna zit met een bloempot.
Ik heb echt geen greintje medelijden meer met haar. Ze gaf de dag daarna Huub en Lieke de schuld en ze trooste Brian.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Sanne het volgende:
Als Amanda het nu nog goed heeft gemaakt met Brian is ze nog een dommere trut dan ik al dacht.
Zielig hoor.
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 7 november 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
Ah duidelijk, geen exit waardig deze beelden.
Is allemaal heel gewoon voor Amanda. Die paravriendjes.
Gelukkig is er een superredaktie die haar goed beschermt.
En Brian gaat op deze manier echt eens geboeit exit... maar wie is het slachteroffer... is het zijn prinsesje Amanda of is het die gemene, valse, achterbakse Huub.
Anyways als het dan toch van de redaktie moet en wannabees niet beschermd hoeven worden dan het liefste een beetje snel.
Al meer dan een week vraag ik me dit af. Maar nee wat gebeurt er? Brian geeft iedereen de schuld behalve zichzelf. Zo snel mogelijk de focus verleggen. Het is te schandalig voor woorden. Nog schandaliger dat er totaal geen reactie komt van de feboquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Vandaag... het volgende:
Holy fuck, het is nog erger dan ik had verwacht!
Waarom gaan ze dit uitzenden??? En belangrijker: waarom is brian nog niet exit?
En waarom zit amanda niet in therapie voor haar ´battered wife syndrom´?
Wat wil je er aan gaan doen dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk het niet....
In de uitzending was de promo al ingekort....
Mijn hemel wat is de redactie arrogant om die beelden te laten zien en volgens mij denken ze ook nog dat ze er mee wegkomen.....![]()
Ik verwacht ook niet anders.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
Wat gisteren in de promo was, was niet allemaal in de uitzending.
Ik hou er rekening mee dat we morgen ook niets meer (of niet veel meer) te zien krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |