Das dan een hoop stront!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Ziet het volgende:
cora kan door de stront zakken zegt ie
Dat deed Tupac ook voordat hij de bak inmoest, nummers opnemen opnemen opnemen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Dark het volgende:
Braai wil de mobile studio naar de kooi halen, want hij wil opnemen, opnemen, opnemen.........
Wel echt denk ik.Maar snap er weinig van.Heeft niks met de relatie te maken, maar Cora kan in de stront zakken.Zal wel weer met achter te maken hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Ziet het volgende:
is dit van jaap echt?
(heb het ff niet gevolgd, of gaat ie het nu zeggen?)
Hoeveel Japen wil je hebben? Dit is wrs de BoosJaap en maakt TV.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Ziet het volgende:
is dit van jaap echt?
(heb het ff niet gevolgd, of gaat ie het nu zeggen?)
Weer een verhaallijntje waar definitief de gum overheen kan worden gehaald.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:30 schreef Ziet het volgende:
cora kan door de stront zakken zegt ie
Mijn lijstje is ook ongeveer gelijk, Lieke mag van mij nu winnen en Jaap is bij mij zelfs opgeklommen naar de tweede plaats.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Momenteel is mijn top 7 weer helemaal veranderd vergeleken met een maandje terug.
1. Lieke (snap niet wat iedereen in dat huis tegen haar heeft. vind het een zeer sympathieke meid)
2. Huub (de beste speler gewoonweg, wel op de tweede plaats vanwege bot gedrag jegens lieke)
3. Jaap (was in mei/juni erg vermakelijk, is nu eigenlijk niet veel meer aan. is wel een goede gast)
4. Dennix (vind het een noob, maar hij is wel minder erg dan BAN)
5. Nadia (schijnheilig wijf, lijkt wel in de ban van pooier Brian...)
6/7. Brian en Amanda (walgelijk, vooral hoe amanda altijd tegen lieke bezig is... en brian is gewoon een creep)
ja dat gemaakte vond ik dus ook,quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hem om zakelijke dingen.
Cora moest toch een BV of zo oprichten?
Misschien dat het niet zo gedaan is als hij wilde.
Ik vind hem raar reageren. Gemaakt en geacteerd?
Je bent goed op de hoogte wat Tupac betreft.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat deed Tupac ook voordat hij de bak inmoest, nummers opnemen opnemen opnemen.Brian zit weer letterlijk zijn voorbeeld te quoten
Viel me in de uitzending wel op dat Jaap perfect weet hoe hij tv moet maken, ik moest echt om hem lachen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoeveel Japen wil je hebben? Dit is wrs de BoosJaap en maakt TV.
Het is niet meer bij te houden. Nu moet Dennix weer naar het hokje.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef blomst het volgende:
Is Huub naar achter nu?
Ja ik ben zo'n rap groupiequote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Je bent goed op de hoogte wat Tupac betreft.
Waar zou Brian nu zijn, weer in het hokje?
Volgens Naad en Amanda is Brian in zijn "spelmodus".quote:
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:38 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat op SL!
dat schopje van nena jaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef blomst het volgende:
Ik heb net dat filmpje bekeken, maar dat schopje van Nena word nu echt een lachertje, was het al, na de schoppen die natasja aan Jaap uitdeelde.
Op welke stream Kinga ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:39 schreef Kinga het volgende:
Waarom is er een SL?
Dat zelfmoord gezeik was over iets anders, weet niet eens meer wat...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef Ziet het volgende:
[..]
dat schopje van nena ja
en toen was de reactie van brian al behoorlijk sick: met zijn zelfmoord dreigement
Ik wel. Hij zucht en steunt........uitstellen van zijn agressie.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
Vinden jullie dat Brian er para uitziet?
Beetje wel, het eerste wat ie zei toen hij ging zitten was 'ai ai ai'quote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
Vinden jullie dat Brian er para uitziet?
En fokking hell........quote:Op woensdag 7 november 2007 21:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Beetje wel, het eerste wat ie zei toen hij ging zitten was 'ai ai ai'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |