Hoe weet Nadia dat Brian een brief had gevonden?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Naad begint over de brief die Brian heeft gevonden..... ze vraagt aan Amanda waar die brief is.
Knap toneelspel.
playboy met kwabbenkinquote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Varen het volgende:
Dennis laat zijn playboy kant veel te weinig zien in de kooi, volgens een fan.
Geen idee?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:21 schreef avonne het volgende:
komt Brian nu pas het huis binnen?
Komt hij van achter?
Afscheidscript, omdat ze er niet meer onderuit kunnen hem alsnog uit de villa te moeten verwijderen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Die krijgt een nieuw script!![]()
Maar dat krijgt hij pas als hij uitgejankt is, omdat hij te horen krijgt, dat zijn bruut geweld morgen in de uitzending is.
Goeie vraag. Het hokje speelt wrs iedereen tegen elkaar uit, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe weet Nadia dat Brian een brief had gevonden?
(volgens het script, dan he?)
En Amanda wil een freese...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Dark het volgende:
Braai wil de mobile studio naar de kooi halen, want hij wil opnemen, opnemen, opnemen.........
kunnen ze dan nog niet eens een script schrijven zonder gaten erin?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het hokje speelt wrs iedereen tegen elkaar uit, iets anders kan ik er niet van maken.
Maar dat slaat toch nergens op, waarom doen ze dat? Willen ze hem dan toch exit en nog één keer door het lint zien gaan?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
Brian ziet er weer afgepist uit.
Ik denk dat hij weet wat er uitgezonden is![]()
Dat wordt weer moeilijk voor hem
En Lieke gaat Jaap weer trooste.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Japie is boos op Cora.Hij leest nu haar brief.
Als jij dat vind waarom dan deze postquote:Op woensdag 7 november 2007 21:27 schreef zomaareennaam het volgende:
wat een vreselijke verspilling van computer-energie : dit soort onderwerpen.
sooo zielug.....
Volgens mij gaat hem om zakelijke dingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef jassy het volgende:
Denk dat Cora hem beinvloed in het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |