Nou ja zeg, ze wil dus écht niet dat Brian weggaat, ze laat zich liever op wekelijkse basis in elkaar tremmen dan dat ze een keertje zonder "bescherming" van een man is....zielig kind....laat ze eerst eens leren op eigen benen te staan, ik kan nog steeds niet geloven dat ze nog maar 19 is, als ik die afgeleefde kop zie, en dat stemgeluid hoor, denk ik met een doorgewinterde ho te maken te hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Scandalous het volgende:@ gifje en uitzending
Amanda had gezegd dat ze ging vragen of ze het niet uit willen zenden.
Huub staat bij mij op 1 en Jaap op 2 en Lieke op 3.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Momenteel is mijn top 7 weer helemaal veranderd vergeleken met een maandje terug.
1. Lieke (snap niet wat iedereen in dat huis tegen haar heeft. vind het een zeer sympathieke meid)
2. Huub (de beste speler gewoonweg, wel op de tweede plaats vanwege bot gedrag jegens lieke)
3. Jaap (was in mei/juni erg vermakelijk, is nu eigenlijk niet veel meer aan. is wel een goede gast)
4. Dennix (vind het een noob, maar hij is wel minder erg dan BAN)
5. Nadia (schijnheilig wijf, lijkt wel in de ban van pooier Brian...)
6/7. Brian en Amanda (walgelijk, vooral hoe amanda altijd tegen lieke bezig is... en brian is gewoon een creep)
Das dus een goeie actie van aar geweest !! Mogelijk dat Brian daarom extra pissed is / wordt als ze morgen voor het eerst de TV-uitzending live mogen meemaken !!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Scandalous het volgende:@ gifje en uitzending
uitzenden die hap ..................iedereen mag weten hoe een rat Brain isquote:Op woensdag 7 november 2007 20:57 schreef Scandalous het volgende:@ gifje en uitzending
Dat witte jasje kwam anders op tv nog veel lulliger over zag ik vanavond.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef Dark het volgende:
Naad fluistert - Ik haat het wat ik aan heb, bouwvakkeroutfit!
Vind je?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Naad begint over de brief die Brian heeft gevonden..... ze vraagt aan Amanda waar die brief is.
Knap toneelspel.
Hij zegt dat de streamers denken dat het zijn moeder(s) isquote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Dennis heeft het over zijn fans: Chantal en Anneke en Chantal en Anneke...
Hoe erg het is ook is, het is zo waar. Als hij sneaky gaat doen of het roept in een ruzie dan is het waar. Doet hij het open en bloot, dan is het geacteerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind je?![]()
We weten toch hoe het gaat lopen, de sneak heeft zichzelf verraden, juist door eens een keer niet te sneaken, wat een sukkel![]()
Ik quote mezelf nooit maar deze sluit mooi aan. Dit ging over de steunkousen van Lieke en de snerende opmerking van Amanda.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat witte jasje kwam anders op tv nog veel lulliger over zag ik vanavond.![]()
quote:Maatje bouwvakker, zelfs mijn oma is slanker....
Die krijgt een nieuw script!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
Waar is Brian?
Ze heeft laatst toch ook gezegd dat als Brian gaat, zij ook gaat. Die kan echt niks alleen he.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ze wil dus écht niet dat Brian weggaat, ze laat zich liever op wekelijkse basis in elkaar tremmen dan dat ze een keertje zonder "bescherming" van een man is....zielig kind....laat ze eerst eens leren op eigen benen te staan, ik kan nog steeds niet geloven dat ze nog maar 19 is, als ik die afgeleefde kop zie, en dat stemgeluid hoor, denk ik met een doorgewinterde ho te maken te hebben.
Raar hè.......hij begint weer te kwelen dus mute ik maar weer.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:15 schreef Varen het volgende:
Veel mensen zijn blij met zingen van Dennis, ze gaan er van huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |