Dat is vreemd. Waarom in godsnaam onder Tell Me, daar komt normaal gesproken geen hond meer.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij staat onder Tell Me he.
Zou Netty nu wanhopige pogingen doen om een collectcall te plegen?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Nadia stelde Amanda laatst gerust dat ze het zeker weten niet zouden uitzenden.. "Je weet toch.. RTL".. zei ze toen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Waarom in godsnaam onder Tell Me, daar komt normaal gesproken geen hond meer.
Ze vullen dat al tijden niet meer in. Daarom denk ik dus dat er wel een lek is bij het hokje.![]()
Mooi zo, Met geluid. Mogen ze het van hun site afpleuren. Het zit nu op veel plaatsen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:34 schreef Lady-night het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591
Ja,natuurlijk. Die volgende middag toen hij jankend in de kapsalon kwam. Zij neus was toen helemaal rood en opgezet van het janken.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat hij de beelden allang achter gezien heeft.
Dat was geen bescherming...dat is pure agressie richting haar....opgekropte frustatie...al die lachjes en babytoontjes die hij produceert dagelijks tegen Amanda is puur voor het beeld wat hij bij de kijker wil scheppen....hij speelt dat en de frustatie van steeds alles inslikken..... van zijn irritatie jegens haar komt er zoals je in dat filmpje ziet in één klap uit....Brian is gewoon een gevaar...snap niet dat ze hem hierop er niet uitgegooid hebben.quote:
Ze gaan het morgen uitzenden, dus maak je niet drukquote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi zo, Met geluid. Mogen ze het van hun site afpleuren. Het zit nu op veel plaatsen.![]()
Typerend voor Nada, dit soort steken, bahquote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Dark het volgende:
Naad - Ik ben zo blij met post van mijn moeder, vind het zo jammer voor jou manny, dat heb jij gewoon niet!
Ook lekker, zo'n sneer naar je allerbeste vriendin.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Dark het volgende:
Naad - Ik ben zo blij met post van mijn moeder, vind het zo jammer voor jou manny, dat heb jij gewoon niet!
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:43 schreef Dark het volgende:
Zo ziet mijn lijstje er ook ongeveer uit, ik heb alleen Huub nog steeds bovenaan, en Lieke 2, vind het inderdaad een sympathieke sportieve, leuke meid.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Momenteel is mijn top 7 weer helemaal veranderd vergeleken met een maandje terug.
1. Lieke (snap niet wat iedereen in dat huis tegen haar heeft. vind het een zeer sympathieke meid)
2. Huub (de beste speler gewoonweg, wel op de tweede plaats vanwege bot gedrag jegens lieke)
3. Jaap (was in mei/juni erg vermakelijk, is nu eigenlijk niet veel meer aan. is wel een goede gast)
4. Dennix (vind het een noob, maar hij is wel minder erg dan BAN)
5. Nadia (schijnheilig wijf, lijkt wel in de ban van pooier Brian...)
6/7. Brian en Amanda (walgelijk, vooral hoe amanda altijd tegen lieke bezig is... en brian is gewoon een creep)
Ik had Huub eerst ook op 1, maar heb het gehad met zijn botte gedrag richting Lieke. Opzich is Lieke de enige fatsoenlijke bewoner.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zo ziet mijn lijstje er ook ongeveer uit, ik heb alleen Huub nog steeds bovenaan, en Lieke 2, vind het inderdaad een sympathieke sportieve, leuke meid.
Daar heb je gelijk in, alleen wel een beetje gevaarlijk voor zijn medebewoners, nou ja, die zijn ook een beetje gek natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, zolang hij daar zit, zit hij lekker opgesloten en kan hij de samenleving niet tot last zijn met z'n handelen. Dat is dan wel weer positief.
Net als Zdngmw is Naad een van haar favorieten. Ik hoef je toch niet uit te leggen waarom.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
wanneer krijgt zij eens een gigantische lading shit over zich heen, de trut.
En maar verwend worden door de Febo en haar medebewoners![]()
Ik laat de streams maar even uit
Ik heb precies dezelfde volgorde.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:45 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Momenteel is mijn top 7 weer helemaal veranderd vergeleken met een maandje terug.
1. Lieke (snap niet wat iedereen in dat huis tegen haar heeft. vind het een zeer sympathieke meid)
2. Huub (de beste speler gewoonweg, wel op de tweede plaats vanwege bot gedrag jegens lieke)
3. Jaap (was in mei/juni erg vermakelijk, is nu eigenlijk niet veel meer aan. is wel een goede gast)
4. Dennix (vind het een noob, maar hij is wel minder erg dan BAN)
5. Nadia (schijnheilig wijf, lijkt wel in de ban van pooier Brian...)
6/7. Brian en Amanda (walgelijk, vooral hoe amanda altijd tegen lieke bezig is... en brian is gewoon een creep)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |