quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat hij de beelden allang achter gezien heeft.
Maar niet dat ze het gaan uitzenden toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat hij de beelden allang achter gezien heeft.
Het spel is al een hele tijd weg, eigenlijk al vanaf de zomer. Doel 1 was het programma verkopen, doel 2 is nu gewoon tv maken. Een "op het randje" real live seriequote:Op woensdag 7 november 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
K. Ik heb het echt hélemaal gehad met die redactie...... Het spelelement is nu volledig weg....
En men reutelt maar door in de kooi.....
Ik vermoed dat ze hem daar wel die beelden hebben laten zien en hem ook vrij pittig geconfronteerd hebben met z'n acties. Zelfs denk ik dat ze hem ook de reacties op fora hebben laten lezen. Tegelijkertijd is hem denk ik wel verteld dat z'n grens wel bereikt is.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Vandaar ook zijn minutenlange huilen toen hij terugkwam van achter.....![]()
Natuurlijk! Dat was een realitycheck, en wij toen maar denken dat hij exit moest.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Vandaar ook zijn minutenlange huilen toen hij terugkwam van achter.....![]()
JdM zijn zakken zijn weer gevuld maar Fons is nu toch de baas? He zou toch "RTL style" verder moeten tot het einde?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het spel is al een hele tijd weg, eigenlijk al vanaf de zomer. Doel 1 was het programma verkopen, doel 2 is nu gewoon tv maken. Een "op het randje" real live serie
Vind je? Ik mis Natasia bijvoorbeeld TOTAAL niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik vind Brian ook echt een rat en gun het helemaal totaal niet om te winnen. Maar laten we even realistisch zijn: als hij weg is, wordt het spel een stuk saaier.
Van mij mogen eerst Dennix en Nadia eruit.
Dat is een pijnstiller die door het eigen lichaam word aangemaakt bij bijvoorbeeld inspanningen bij het sportenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap krijgt "natuurlijke endorfinen" toegediend.....
Is dat een bezodiazepine ?
en toch is die al dagen bezig over hoe slecht Huub is en hoe goed hij is. Sterker nog, toen Amanda het over een column had over foute mannen wilde hij dat het over Huub ging. Nergens trekt hij een boetekleed aan.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze hem daar wel die beelden hebben laten zien en hem ook vrij pittig geconfronteerd hebben met z'n acties. Zelfs denk ik dat ze hem ook de reacties op fora hebben laten lezen. Tegelijkertijd is hem denk ik wel verteld dat z'n grens wel bereikt is.
Optimel contol!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap krijgt "natuurlijke endorfinen" toegediend.....
Is dat een bezodiazepine ?
Promo was wrs weer een lek van iemand in het hokje. Op de site is het filmpje niet meer te vinden .quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook echt goed van je! Ik dacht nl gelijk,'hopelijk gaat iemand dit snel uploaden voordat het verwijderd wordt!'
Niet helemaal waar Ruud....Fons zend het uit, niets meer en niets minder....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JdM zijn zakken zijn weer gevuld maar Fons is nu toch de baas? He zou toch "RTL style" verder moeten tot het einde?
Nadia stelde Amanda laatst gerust dat ze het zeker weten niet zouden uitzenden.. "Je weet toch.. RTL".. zei ze toen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar niet dat ze het gaan uitzenden toch?
We dachten ook dat het saai zou zijn zonder Natasia, die was binnen een dag vergeten.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik vind Brian ook echt een rat en gun het helemaal totaal niet om te winnen. Maar laten we even realistisch zijn: als hij weg is, wordt het spel een stuk saaier.
Van mij mogen eerst Dennix en Nadia eruit.
Jawel hoor, hij staat onder Tell Me he.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Promo was wrs weer een lek van iemand in het hokje. Op de site is het filmpje niet meer te vinden .
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
okeequote:Op woensdag 7 november 2007 20:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar Ruud....Fons zend het uit, niets meer en niets minder....
het format en de produktie word gemaakt door Talpa.
Dit is toch niet normaal meer....moet je die agressie zien van brian....waarom is die vent dat huis niet uit???????????????????quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Lady-night het volgende:
Wat we niet zagen tijdens de SL
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
Ik vind dat Brian zich nog nèt zo arrogant als voor dit gebeuren gedraagt, de eerste twee dagen was hij nog een beetje timide, maar nu voelt hij zich weer helemaal veilig, iets wat je duidelijk aan zijn gedrag merkt , en zoals hij over Huub zat te roddelen vandaag geeft mij ook niet het idee dat hij bang is voor een exit, anders had hij daar zijn mond wel over gehouden lijkt mij. Ook de manier waarop hij met zijn harem omgaat doet niet vermoeden dat hij zich ergens zorgen over maakt, integendeel, hij voelt zich heer en meester. Wat zal het een genoegdoening geven als hij er nu tóch nog uit moet, weliswaar veel te laat, maar ik wil die bllik op zijn gezicht zien als hij het vonnis hoort....kan me er vreselijk op verheugen....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk trouwens dat Brian donders goed weet dat hij zich niet veel meer kan verloorloven. Ze zijn achter redelijk coulant zo af en toe maar vermoedelijk ook niet helemaal gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |