ik heb genoeg kunnen zienquote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk geprobeerd... jammer dat het zo donker is
quote:
...en dat is dan eigenlijk erg zielig...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda ziet de Gouden Kooi als haar Thuis![]()
Gekarameliseerde en geflambeerde ananas met een bolletje citroenijs.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Wat is Willem aan het maken?..suiker in een pan en dan appel...?
ach aan het werk komt hij niet meer, evt toekomstige werkgevers kunnen genieten (en het filmpje) van zijn korte lontje en waar dit toe kan leiden. (denk aan een conflict met een collega)quote:Op woensdag 7 november 2007 19:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Laat het filmpje maar zitten dan..hier word ik al beroerd van..en pissig..ik had hem helemaal verrot geschopt![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach aan het werk komt hij niet meer, evt toekomstige werkgevers kunnen genieten (van het filmpje) van zijn korte lontje en waar dit toe kan leiden. (denk aan een conflict met een collega)
Sowieso, dat de dingen die tijdens de SL gebeuren wel op tv komen is van de zotte!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:52 schreef wie.. het volgende:
Oke het is nu dus bevestigt fisiek geweld is toegestaand in DGK zelfs in de tv uitzending is het te zien hoe die hellemaal para word..
Dan laten ze het echt niet allemaal zien en waarschijnlijk brengen ze het ook nog zo dat het een verstandige actie was van Brian om Amanda weg te trekken omdat ze nogal agressief werd. Hiervoor krijgt hij morgen 500cp.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het komt morgen in de uitzending![]()
is gewoon schandalig daar betalen wij niet voor.....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Sowieso, dat de dingen die tijdens de SL gebeuren wel op tv komen is van de zotte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |