quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:30 schreef Belana het volgende:
ach die dreumesen tochhier nog zo 1 hoor. over het algemeen weet ezra zich wel uit te drukken op zijn manier, maar als ie moe is dan moet je oppassen
gillen en krijsen
ach ja, het hoort erbij.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier is het de halve nacht feest geweest... not... Urenlang gekrijs in het holst van de nacht waar echt niets mee te beginnen viel. Op schoot wilde hij ook niet slapen maar was hij wel rustiger. Compleet uitgeteld en snikkend viel hij dan toch om kwart over 5 ergens in slaap. Nasleep van zijn verjaardagsfeestje hopelijk. Bah, 1x en nooit weer! Ik kende mijn kind nog niet op deze manier
Iemand een tip tegen exceemachtige uitslag? Al weken loopt hij met rode en droge korstjes en pukkeltjes rond zijn neus. Uierzalf helpt tot nu toe niet echt.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:06 schreef Mibos het volgende:
Hier vast voorzichtig om het hoekje komt gluren...
En PV met de sluitende postquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:10 schreef ik80 het volgende:
Lotte komt meegluren, ze mist Kaith nu al
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl is nu qua ontwikkeling heel lichamelijk bezig. Communiceren met woorden staat nu dus op een lager pitje. Een hoop gegil en gebrul dus. Ach ja... we blijven gewoon rustig en leggen zijn gedrag uit in woorden. Babygebaren ...nooit echt gelukt hier. 't Kwam niet aan. Uiteindelijk heb ik gewoon weer aandacht besteed aan zijn andere wensen.
Ja of als je ff de was op hangt je hele huiskamer vol zand gooien en dan heel onschuldig kijken en naar de hond wijzenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Lijdende voorwerpen!![]()
Doen jullie dreumessen ook van die leuke dingen? Zoals roeren met een vliegenmepper in de waterbak van de hond, of een steen in jekopje koffie droppen?![]()
Nee hoor, mijn kind doet tenminste normaal.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Doen jullie dreumessen ook van die leuke dingen? Zoals roeren met een vliegenmepper in de waterbak van de hond, of een steen in jekopje koffie droppen?![]()
Ja hoor. Spenen in een pan verstoppen. Snijplanken onder de bank leggen. Met een vergiet op je hoofd rondlopen. Tikkertje spelen met de poppen. Dus van de ene pop naar de andere rennen en aantikken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn kind doet tenminste normaal.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ook al.. Mén die Simon, dat is me een vage!
Ik ben echt even heel druk druk druk.. stuur van het weekend als ik meer tijd heb even een Pm ok wil alleen ff laten weten da ik het supervind ( vriendinnetje smste me over topic dus snel pc ff aangedraaid )quote:Op woensdag 7 november 2007 19:08 schreef YPPY het volgende:
Kijk eens wat er op de krant staat. Hoeveel pakken heb je nodig?
datum is weggevallen, is dus de krant van vandaag
Kijk aan, dat is het betere werk!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:35 schreef YPPY het volgende:
Anna doet vooral graag poetsen. Schone was van de verwarming halen en daar de vloer mee schoonmaken. Ze snapt ook wat water is. Gooit keurig haar flesje in het waterbakje van de poezen. En ze wijst aan wat we moeten doen. "Die!" slabbertje "Die!" drinken "Die!" bordje "Die!" boterham. Grappig is dat. Gehaaid is ze ook. Net doen of ze moet huilen als we niet snel genoeg zijn. En wijzen en roepen als wij iets eten dat zij (nog) niet krijgt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Mibos het volgende:
Fijn zo'n papa-hangdagje he Rock?
Arwen is ietskes zwaarder en 1 cm groter en is bijna 2 en dies middelmaat qua gewichtquote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Mibos het volgende:
Bix hahaha... Bedankt nog hoor!
Fijn zo'n papa-hangdagje he Rock?
Hier vanmiddag de elf maanden prikjes gehaald en was 79 cm en woog 9660 gram met 1 jaar en 1 dag. Conclusie te licht maar goed dat was niks nieuws.
Te licht... ja, daahaag! Je bedoelt zeker dat ie NET ff onder de gemiddelde lijn ligt?!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Mibos het volgende:
Hier vanmiddag de elf maanden prikjes gehaald en was 79 cm en woog 9660 gram met 1 jaar en 1 dag. Conclusie te licht maar goed dat was niks nieuws.
Kendahl zit ook onder de gemiddelde lijn, maar hij is prima in evenwicht. Niet te dun voor zijn lengte. Hij ziet er prima uit, ik trek me weinig aan van die grafiekjes. Alleen vraag ik me wel eens af of Ken uiteindelijk net zo lang zal worden als wij zijn. Misschien later...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Te licht... ja, daahaag! Je bedoelt zeker dat ie NET ff onder de gemiddelde lijn ligt?!
Mijn dochter woog met 14 maanden 8835 gram en zelfs die viel nog binnen de marge! Betwijfel of ze nu met 19 maanden al 9660 gram weegt! Maar dan is ze nog steeds niet TE licht.
Komt Mikael aan met zijn 86/87 cm met 14 maandquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Kindjes uit het oosten zijn bewezen groter dan kindjes uit het westen des lands... Dat is trouwens bij geboorte al.
Precies, ik ben er heilig van overtuigd dat elk kind zijn of haar eigen groeiritme heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:33 schreef nebelung het volgende:
Mijn kleine meid, die toch al bijna 2 is, weegt 10 kilo en is 80 cm. Die is ook niet zo van de grote en de zware. Maar geeft niks hoor. Ze groeit in elk geval
En niet te vergeten, de onverdeelde aandacht van papa en mamaquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef E.T. het volgende:
Ze is bijna twee en duidelijk d'r grenzen aan het verkennen.... en he, wat is er mooier dan mijn lippen op elkaar houden bij dingen die ik moet eten.. ik krijg toch wel lekkers daarna![]()
omdat jij ze steeds weer bij m aantrektquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:23 schreef RockabeIIa het volgende:
..en waarom trekt hij toch de hele dag zijn sokken uit?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
omdat jij ze steeds weer bij m aantrekt![]()
Oh mijn godquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb echt een meisjeZe wil heel graag kettingen en armbandjes om
klein liefie.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh mijn godIk heb ook een meisje
![]()
![]()
Mikael loopt de hele dag met mijn haarband in. Oh mama mooiquote:
Jaaaaa, en voor de spiegel staan, naar haar haartjes kijken en 'hoosje' om (horloge van mama) en knipjes en staartjes en armbandjes en 'kedding' omquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb echt een meisjeZe wil heel graag kettingen en armbandjes om
klein liefie.
Lief dat je er naar vraagt. Met Jetske gaat het enorm goed. Ze is een tijdje terug wat weken ziek geweest maar daarna echt heel erg vrolijk weer er bovenop gekomen. Ze loopt sinds twee weken (en doet ook niets anders meer) en kletst de oren van onze hoofden af. Ze kent al zoveel woorden ik ben echt onder de indruk: trein, nijn, bal, papa, mama, blauw, hajjo, dag, en uiteraard de dieren, bij, sssss (=slang) boeeee, meeee, kukelekukele, het varken probeert ze ook maar ze heeft nog niet door hoe ze moet knorren, ze maakt nu een geluidje tussen haar tanden. En het zingen en dansen is ook altijd dikke pret.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met kleine merlijn, en cas en jetske en alle andere dreumesjes?
quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Ajjo allemaalWat leuk en herkenbaar, die verhalen over gaan lopen en woordjes zeggen.
Lucie heeft gisteren en vandaag op het potje geplast. Ze zei er zelf "pssjt pssjt" bij.
Pff, dan zou Fons al 13,5 kilo moeten wegen, en hij haalde de tien nog niet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef Mibos het volgende:
Ik bedoelde wel dat wij de hele tijd op het bureau horen dat Kaith te licht is. Ze moeten in het eerste jaar 3 x het geboortegewicht hebben volgens een oude cb-arts.
Heeft morris zelf de schaar gehanteerd, dat jij dit mantra gebruiktquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:27 schreef snoopy het volgende:
Ik ben 2 weken geleden met Lis naar de kinderkapper geweest. Die heeft al het babypluishaar eruit geknipt zodat het straks gewoon in een keer langer kan groeien. Mijn nieuwe mantra is: het groeit wel weer aan, het groeit wel weer aan![]()
Nee, zijn vader heeft al zijn krullen er eens uit laten knippen vlak na de ziekenhuisperiode van Lis. Toen kon ik steeds alleen maar huilen als ik hem zagquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heeft morris zelf de schaar gehanteerd, dat jij dit mantra gebruikt
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee, zijn vader heeft al zijn krullen er eens uit laten knippen vlak na de ziekenhuisperiode van Lis. Toen kon ik steeds alleen maar huilen als ik hem zag
Ik had wel wat voor Thies kunnen bewaren iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Moonah het volgende:
Gut, dat babypluis dat jullie er allemaal zo voortvarend af (laten) knippen, daar zijn wij nou juist zo blij mee!![]()
Ah, was ik mooi op tijd om die knappe boterhammensmeerder nog even te bewonderen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef cattie het volgende:
(de foto haal ik vanavond weer weg)
Tinka spreekt ook al hele volzinnen... wij moeten de taal alleen nog leren!quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:21 schreef YPPY het volgende:
Anna zegt Die! Die! Die! En dalgierupaeitgndklfserijsjVan alles, maar er is niks van te maken.
Hah! Dacht ik het niet! Charmeurtje!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef cattie het volgende:
Dank jullie wel voor de complimentjes! Ive is een ontzettende charmeur.![]()
Rockabella, wat grappig dat Brent al alleen maar maat 86 draagt, maar toch kleiner is dan Ive. Al wisselen de maten natuurlijk ook per merk.
Kendahl had bij de geboorte donkerbruin stijl haar. Dat ging binnen zes maanden allemaal weg en toen was hij een tijdje wat kalig. Nu heeft hij een beetje rossig haar, met soms een slagje erin.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek he, dat die kleur zo kan veranderen. Fons is ook echt blond nu. Wij zijn beiden donker, dat vinden de mensen meestal zo gek.
Niet!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:14 schreef bixister het volgende:
er is een filmpje van hoor moonah!
Neenee, er zit ene rode bij en die doet hij ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef bixister het volgende:
bass-miss, nah, hij doet alleen de blauwe!
Ja, dat doet Fons ook wel eens, eerst de ronde door het gaatje, dan deksel open en de rest erin, en dan deksel weer dicht. Klaar!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef pinquit het volgende:
max doet de deksel van de vormenstoof open en doet dan alle blokjes erin![]()
Loopt hij aan je hand!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:19 schreef PM-girl het volgende:
PV, dankjewel voor je reactie! Ik vind het ook niet erg hoor, Simon is gewoon met andere dingen druk bezig! Zo leuk om te zien dat het lopen steeds beter gaat! Aan je handje mee![]()
door de winkel!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:43 schreef ik80 het volgende:
vieze poep
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:52 schreef Moonah het volgende:
Oh PM, wat cuuuute dat hij aan je hand door de winkel loopt!![]()
Ha Maud! Het clubje is weer zo'n beetje compleet nu.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:14 schreef Sugar het volgende:
Je bedoelt de Nederlandse versie neem ik aan? Die is pas ergens in het najaar volgend jaar. In april is eerst de Russische versie aan de beurt.![]()
Misschien is ze gewoon bang? als ze buiten het huilen niks heeft denk ik niet aan een allergie hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 00:16 schreef Djeez het volgende:
Even een vraagje van ons:
Ingrids ouders hebben zojuist Kim teruggebracht. Kim zou er eigenlijk blijven slapen, zodat ik een beetje kan rusten ivm mijn recente operatie. Helaas, Kim heeft constant bij hen zitten brullen en weigerde te gaan slapen. Omdat ze de vorige twee logeerpartijtjes mijn schoonouders 's nachts heeft wakker gehouden, werden zij er flauw van en hebben haar hier weer gedumpt. Nu ze nog geen kwartier bij ons is, is ze de rust zelve.
Nu hebben mijn schoonouders sinds enkele weken een hond, een zeer langharig beest. Zou het kunnen dat Kim er allergisch voor is, dat ze benauwd wordt en dus niet kan slapen en wil eten? Ikzelf ben namelijk zwaar astmatisch, en ook allergisch voor honden. Als ik benauwd ben, kan ik ook niet slapen en heb dan ook geen honger.
Of zou het kunnen dat Kim eenkennig wordt nu? De laatste tijd klampt ze zich heel stevig aan ons vast. Alleen kent ze Ingrids ouders door en door, ze blijft er geregeld slapen en ze ziet hen sowieso elke week wel een keer. Ik denk nu zelf dat het met een allergie te maken heeft, omdat ze voorheen gewoon goed sliep, maar sinds de komst van het langharige mormel zijn de problemen begonnen. Kan Kim, die bij na twee is, al een allergietest ondergaan? Vroeger kon dat iig niet, ik kon pas op mijn tiende worden onderworpen aan zo'n test.
Ik denk dat je schoonouders je dochter beter begrijpen dan jijquote:Op zondag 18 november 2007 00:16 schreef Djeez het volgende:
Even een vraagje van ons:
Ingrids ouders hebben zojuist Kim teruggebracht. Kim zou er eigenlijk blijven slapen, zodat ik een beetje kan rusten ivm mijn recente operatie. Helaas, Kim heeft constant bij hen zitten brullen en weigerde te gaan slapen. Omdat ze de vorige twee logeerpartijtjes mijn schoonouders 's nachts heeft wakker gehouden, werden zij er flauw van en hebben haar hier weer gedumpt. Nu ze nog geen kwartier bij ons is, is ze de rust zelve.
Nu hebben mijn schoonouders sinds enkele weken een hond, een zeer langharig beest. Zou het kunnen dat Kim er allergisch voor is, dat ze benauwd wordt en dus niet kan slapen en wil eten? Ikzelf ben namelijk zwaar astmatisch, en ook allergisch voor honden. Als ik benauwd ben, kan ik ook niet slapen en heb dan ook geen honger.
Of zou het kunnen dat Kim eenkennig wordt nu? De laatste tijd klampt ze zich heel stevig aan ons vast. Alleen kent ze Ingrids ouders door en door, ze blijft er geregeld slapen en ze ziet hen sowieso elke week wel een keer. Ik denk nu zelf dat het met een allergie te maken heeft, omdat ze voorheen gewoon goed sliep, maar sinds de komst van het langharige mormel zijn de problemen begonnen. Kan Kim, die bij na twee is, al een allergietest ondergaan? Vroeger kon dat iig niet, ik kon pas op mijn tiende worden onderworpen aan zo'n test.
quote:
Beterschapquote:dankjulliewel voor de beterschap wensen! lief
het gaat wel ietsje beter geloof ik. ff kijken of ie zo iets wil eten.
Achossie menneke! Havermoutbadje? Oh, dat ga ik onthouden (proberen althans) voor in de toekomst! Gewoon water met havermout, hoeveel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:56 schreef Belana het volgende:
even onbijgelezen vertellen dat Ezra nu toch ook de waterpokken heeft. gistermiddag kwamen ze ineens opzetten. dat gaat in 3 fases heb ik begrepen, vanavond zag ik de 2e strom vlekjes opkomen.
Vanmiddag had ie hoge koorts, echt een vaatdoekje het arme kereltje.
[ afbeelding ]
Hij heeft wel weer voor het eerst in 5 dagen gegeten vanavond, met smaak zat ie aardappelen te eten dus dat vind ik wel een goed teken
Vanavond in een havermoutbadje geweest en dat gaan we de komende dagen dus maar doen, drogen de pokkies snel in. Vanavond is ie wel al 2 keer wakker geweest het arme kind.
Hopenlijk morgen weer wat beter.
De hond (mickey) is er nu zo'n 2 maanden. Ze is er gek op, het was natuurlijk eerst wel wennen.quote:Op zondag 18 november 2007 10:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Achossie menneke! Havermoutbadje? Oh, dat ga ik onthouden (proberen althans) voor in de toekomst! Gewoon water met havermout, hoeveel?
@Djeez: Ik denk aan je tweede redenatie. En die hond zou er in dat geval mee te maken kunnen hebben. Dus niet in de zin van allergie, want zo snel trekt dat niet weg zoals evenstar al opmerkte.
Zou het niet kunnen dat Kim gevoelig is voor de verandering? Eerst ging ze altijd bij je schoonouders en dan was alle aandacht voor haar en nu is daar ineens een hond. Ik heb weinig ervaring met die leeftijd, maar wel dat peuters nogal gehecht kunnen zijn aan regelmaat. Misschien helpt het om de hond aan haar te "introduceren"? Leuke dingen doen met de hond, die hoort er nu immers ook bij
Gewenning.
Ze reageert er goed op. Lekker knuffelen en aaien en ze probeert ermee te spelen. Ze moet wel vaak niezen, verder niks.quote:Op zondag 18 november 2007 14:32 schreef YPPY het volgende:
Ingrid, hoe reageert ze als ze overdag bij de hond is? Daar kun je ook wat uit opmaken natuurlijk. Ze kan makkelijk eenkennig zijn. Veel kinderen maken zo'n periode door.
Boehoe huilie!quote:Op zondag 18 november 2007 14:31 schreef YPPY het volgende:
Djeez, wat ben je weer verschrikkelijk. Ik zou blij zal als mijn huilende dochter thuis werd gebracht. Als ze verdriet heeft kan ze toch het beste thuis zijn? En 'dumpen'. Ik vind het echt erg.
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
Boehoe huilie!Ik ben net vier dagen geleden geopereerd aan een gezwel in mijn reet. Ik heb nu 24/7 last van helse pijnen. Ik kan net fatsoenlijk zitten, lopen, staan, stoelgang etc. Ik slik zware tabletten tegen de pijn, al helpen die bijna geen flikker. De zwaarste pillen die ze mogen voorschrijven slikte ik eerst, maar daar kreeg ik het juist heel benauwd van dus die mag ik niet meer slikken. Dus nu slik ik 'gewone' Naproxen, om de pijn nog enigszins te onderdrukken. Dusse..
Laat ik duidelijk zijn. Ondanks dat ik in mijn posts vaak overkom als een slechte vader, houd ik juist zielsveel van mijn kind en ben ik stapelgek met haar. Maar als je al zolang last hebt van pijn (al maanden voor de operatie) dan word je vanzelf strontflauw van elk huiltje, en ben je blij dat ze af en toe even weg is. Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Proestquote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!
Op die opmerking zat ik al te wachten.quote:Op zondag 18 november 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet je haar een flesje whiskey geven!
Ik denk dat het probleem er vooral inzit dat de mensen hier je niet anders dan egoïstisch kennen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
daar had je aan moeten denken voor je je leuter gebruikte.quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
[..]
. Ondanks dat ik in mijn posts vaak overkom als een slechte vader, houd ik juist zielsveel van mijn kind en ben ik stapelgek met haar. Maar als je al zolang last hebt van pijn (al maanden voor de operatie) dan word je vanzelf strontflauw van elk huiltje, en ben je blij dat ze af en toe even weg is. Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Ik durf het eigenlijk niet te suggereren, maar wat je nu omschrijft, klinkt mij als een migraine aanval in de oren. De oorzaak er van kan heel divers zijn. Het krijsen van pijn, geen aanraking of licht kunnen verdragen. Ik weet dat toen ik klein was ik letterlijk met mijn hoofd tegen de muur aan het bonken was. Reden: alle andere pijn is beter dan de pijn in mijn hoofd. Maar goed hopelijk is het wat je als laatste zegt. Ik weet wel dat ik met zware aanvallen ook moest spugen, maar of mijn darmen reageerde weet ik niet.quote:Op zondag 18 november 2007 15:19 schreef pinquit het volgende:
Omg menicole! mika kan wel een acteur worden als ik dat zo zie(dat filmpje bedoel ik he)
En eigenlijk wil ik er niet op reageren, maar Djeez, je kan toch van te voren aan zien komen dat als je dit soort berichten post in een topic vol vrouwen die ook nog eens mama zijn, dat dat in het verkeerde keelgat schiet?
Max was gisterenavond heel HEEL zielig. hij werd wakker en begon me toch te krijsen!! en niet gillen ofzo, maar echt krijsen. met druk erachter. zo hard mogelijk. ik mocht niet met hem naar beneden, het licht van de badkamer deed zeer aan zijn ogen, ik mocht hem liever ook niet aanraken. hij lag op het grote bed met zijn benen te schoppen en alles weg te slaan wat ik hem aanbood. hij leek wel bezeten op een gegeven moment
het was echt heel eng! mijn broer kwam even kijken, nou dat was ook al niet goed, dus die is snel weer weggegaan. uiteindelijk na een uur krijsen is hij met alle lichten uit rustig geworden. ik denk dat hij last van zijn darmen had, want vanochtend had hij een luier VOL. en daarna nog een natte wind gelaten.
Ik heb hem nog nooit zo hard horen huilen.![]()
![]()
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken?quote:Op zondag 18 november 2007 19:30 schreef moussy het volgende:
[..]
daar had je aan moeten denken voor je je leuter gebruikte.
Ik zou het even bij de HA navragen hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef pinquit het volgende:
jaa ik moest zelf ook huilen![]()
ik zat ook al aan hoofdpijn te denken, maar kan migraine al bij die kleintjes?? ik hoop iig echt dat dat het niet is, is dat erfelijk eigenlijk?
Ik zal eens in de bieb kijken. We hebben wel boeken gelezen, maar dat was tijdens de zwangerschap. En online genoeg.quote:Op zondag 18 november 2007 19:43 schreef Lois het volgende:
Genoeg jongens met de steken onder water oke?
Ingrid, Djeez hebben julie uberhaupt wel boeken gelezen over de ontwikkeling van kinderen? Dit zijn wel aanraders denk ik:
de ontwikkeling van je kind en omgaan met je kind.
Misschien dat jullie dan beter doorkrijgen hoe het werkt, dat opgroeien.
Dat doet Anna ook!quote:Op zondag 18 november 2007 18:29 schreef cattie het volgende:
Ive zei heel enthousiast Poes! tegen alle dieren.![]()
![]()
yep, migraine kan al bij babietjesquote:Op zondag 18 november 2007 21:07 schreef pinquit het volgende:
jaa ik moest zelf ook huilen![]()
ik zat ook al aan hoofdpijn te denken, maar kan migraine al bij die kleintjes?? ik hoop iig echt dat dat het niet is, is dat erfelijk eigenlijk?
max heeft qua tanden: 8 voortanden, 4 kiezen en 1 hoektand.
quote:Op zondag 18 november 2007 14:39 schreef Djeez het volgende:
Dus mag ik verdomme eens egoïstisch zijn?
Fons heeft twee ondertanden en de bovenaan komt er net eentje door...quote:Op zondag 18 november 2007 21:11 schreef Moonah het volgende:
Ja hallo.
Ik wilde even pimpen met Thies zijn gebit ja. Ik wilde niet aan alle kanten overtroffen worden.
He's backquote:Op zondag 18 november 2007 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want dat ben je tenslotte verder nooit
Kendahl kreeg in de bovenkaak eerst hoektanden en toen voortanden: Graaf Draculaquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 20:58 schreef Mibos het volgende:
Ingrid en Djeez ik heb mijn mond gehouden maar ik kan het ook ergens niet. Hoe kan je nu praten over dumpen en over egoistisch zijn terwijl je kind je zo hard nodig heeft. Als ik pijn in mijn kont zou hebben en weet ik veel wat nog meer dan nog zou ik mezelf optrekken en mijn dochter gaan troosten of wat er dan ook nodig is en mijn eigen pijnlijke kont naar het tweede plekje verhuizen. Ik snap niet hoe jullie zo kunnen denken.
Ik snap het wel. Maar ik voel(de) het niet zo.quote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Mibos het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel toch en volgens mij woont je lieftallige man in hetzelfde huis of niet soms?
Daar moet je wel mee oppassen hoor. Ik wil ook niet aangesproken worden op wat J. zegt.quote:Op maandag 19 november 2007 21:21 schreef Mibos het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel toch en volgens mij woont je lieftallige man in hetzelfde huis of niet soms?
Ik zeg de hele dag nee tegen de hondquote:Op maandag 19 november 2007 21:43 schreef Mibos het volgende:
Hoe vaak zeg jij nee tegen dat manneke MeNicole? Plaag je hoor!!!
Neem van mij aan dat dat de helft scheeltquote:Op maandag 19 november 2007 23:27 schreef Mammietje het volgende:
Zo... ikkies in het hol van de leeuw. Zal schelen dat ik geen idee heb wie Djeez is, daar ga ik maar van uit.
Nee hij had echt gwoon naar gedroomd. Want normaal slaapt ie wel gewoon de hele nacht door. Maar ook omdt ie de hele tijd zei: Neej MIJN mamaquote:Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Vivi het volgende:
MeNicole, wat zielig zeg, voor Mika, misschien heeft ie toch een beetje verlatingsangst vanwege de scheiding?
Maar wet je zomaar ineens zonder papa is het niet eens. Kevin was de hele dag na school en als ie 's avonds thuis kwam gingen we eten, dook Kevin achter de computer en deed ik Mikael in bad en in bed. Sinds we uit elkaar zijn heeft Kevin Mikael vaker gezien en meer met hem gedaan dan dat jaar dat we wel bij elkaar woonden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:21 schreef YPPY het volgende:
Dat kan best. Hij woont natuurlijk 'ineens' zonder papa. Dan is hij bij papa, maar zonder mama. Hij is vast bang dat er weer zoiets gebeurd.
Ja ik weet het niet. Tis wel een slim ventje en hij weet ok wel heel goed waar Kevin nou woont. Als we er langs fietsen gaat ie helemaal zwaaien, DAAAAG PAPAquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:36 schreef YPPY het volgende:
Voor Mika is het misschien wel ineens? Hij merkt vast het verschil, hij is zo snugger.
Ah, het zit in de lucht denk ik. Anna had er rond 4 uur ook genoeg van.quote:Op woensdag 21 november 2007 05:48 schreef Sugar het volgende:
Storm vond het om 4.45 ook weer genoeg geweest voor vannacht.
Jep, we hebben hier ook een kleine nijdigaard.quote:Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:
Zijn jullie dreumesen btw ook zo driftig?
Storm is ongelofelijk echt.![]()
Ha, dit was vannacht ook mijn (jammerlijk mislukte) taktiek.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
oja, ik hoorde laatst ergens iets, misschien wel hier, over dat je je kindje het beste nog een paar keer neer kunt leggen in bed. En dan vooral niet aankijken, geen oogcontact maken. Laten merken dat het nog niet tijd is om wakker te zijn, maar tijd om te slapen. Misschien dat eens proberen, MeNicole?
Zooow herkenbaar... En daarna nog kwader zijn omdat dat ding kwijt is!quote:Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:
Zijn jullie dreumesen btw ook zo driftig?
Storm is ongelofelijk echt.![]()
Als er iets niet mag, loopt ie boos rondjes om zijn as te brullen. Liefst gooit ie dan ook nog met iets en soms moet dat dan maar zijn geliefde speen zijn.Plukt ie dus in al zijn drift zijn speen uit zijn mondje, om het vervolgens met een ferme worp richting de grond te smashen. Héél grappig.
Hier is het teken van blijheid een ventje dat door zijn knietjes staat te buigen.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef PM-girl het volgende:
Er zijn twee soorten grommen, 1 van blijdschap/lekkerigheid en 1 van boosheid
Dat heb ik allemaal allang geprobeert. Hij vind het wel tijd om wakker te worden en dat laat ie dan wel blijken ook. Maar ach, ik neem hem als het niet te vroeg ik gewoon lekker bij me in bed. Op cb zeiden ze dat het vanzelf wel weer overgaat.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Misschien moeten we een dreumesdriftbuienclub starten?
oja, ik hoorde laatst ergens iets, misschien wel hier, over dat je je kindje het beste nog een paar keer neer kunt leggen in bed. En dan vooral niet aankijken, geen oogcontact maken. Laten merken dat het nog niet tijd is om wakker te zijn, maar tijd om te slapen. Misschien dat eens proberen, MeNicole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |