Pff, dan zou Fons al 13,5 kilo moeten wegen, en hij haalde de tien nog niet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef Mibos het volgende:
Ik bedoelde wel dat wij de hele tijd op het bureau horen dat Kaith te licht is. Ze moeten in het eerste jaar 3 x het geboortegewicht hebben volgens een oude cb-arts.
Heeft morris zelf de schaar gehanteerd, dat jij dit mantra gebruiktquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:27 schreef snoopy het volgende:
Ik ben 2 weken geleden met Lis naar de kinderkapper geweest. Die heeft al het babypluishaar eruit geknipt zodat het straks gewoon in een keer langer kan groeien. Mijn nieuwe mantra is: het groeit wel weer aan, het groeit wel weer aan![]()
Nee, zijn vader heeft al zijn krullen er eens uit laten knippen vlak na de ziekenhuisperiode van Lis. Toen kon ik steeds alleen maar huilen als ik hem zagquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heeft morris zelf de schaar gehanteerd, dat jij dit mantra gebruikt
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee, zijn vader heeft al zijn krullen er eens uit laten knippen vlak na de ziekenhuisperiode van Lis. Toen kon ik steeds alleen maar huilen als ik hem zag
Ik had wel wat voor Thies kunnen bewaren iddquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Moonah het volgende:
Gut, dat babypluis dat jullie er allemaal zo voortvarend af (laten) knippen, daar zijn wij nou juist zo blij mee!![]()
Ah, was ik mooi op tijd om die knappe boterhammensmeerder nog even te bewonderen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef cattie het volgende:
(de foto haal ik vanavond weer weg)
Tinka spreekt ook al hele volzinnen... wij moeten de taal alleen nog leren!quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:21 schreef YPPY het volgende:
Anna zegt Die! Die! Die! En dalgierupaeitgndklfserijsjVan alles, maar er is niks van te maken.
Hah! Dacht ik het niet! Charmeurtje!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef cattie het volgende:
Dank jullie wel voor de complimentjes! Ive is een ontzettende charmeur.![]()
Rockabella, wat grappig dat Brent al alleen maar maat 86 draagt, maar toch kleiner is dan Ive. Al wisselen de maten natuurlijk ook per merk.
Kendahl had bij de geboorte donkerbruin stijl haar. Dat ging binnen zes maanden allemaal weg en toen was hij een tijdje wat kalig. Nu heeft hij een beetje rossig haar, met soms een slagje erin.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek he, dat die kleur zo kan veranderen. Fons is ook echt blond nu. Wij zijn beiden donker, dat vinden de mensen meestal zo gek.
Niet!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:14 schreef bixister het volgende:
er is een filmpje van hoor moonah!
Neenee, er zit ene rode bij en die doet hij ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef bixister het volgende:
bass-miss, nah, hij doet alleen de blauwe!
Ja, dat doet Fons ook wel eens, eerst de ronde door het gaatje, dan deksel open en de rest erin, en dan deksel weer dicht. Klaar!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef pinquit het volgende:
max doet de deksel van de vormenstoof open en doet dan alle blokjes erin![]()
Loopt hij aan je hand!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:19 schreef PM-girl het volgende:
PV, dankjewel voor je reactie! Ik vind het ook niet erg hoor, Simon is gewoon met andere dingen druk bezig! Zo leuk om te zien dat het lopen steeds beter gaat! Aan je handje mee![]()
door de winkel!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:43 schreef ik80 het volgende:
vieze poep
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:52 schreef Moonah het volgende:
Oh PM, wat cuuuute dat hij aan je hand door de winkel loopt!![]()
Ha Maud! Het clubje is weer zo'n beetje compleet nu.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:14 schreef Sugar het volgende:
Je bedoelt de Nederlandse versie neem ik aan? Die is pas ergens in het najaar volgend jaar. In april is eerst de Russische versie aan de beurt.![]()
Misschien is ze gewoon bang? als ze buiten het huilen niks heeft denk ik niet aan een allergie hoor.quote:Op zondag 18 november 2007 00:16 schreef Djeez het volgende:
Even een vraagje van ons:
Ingrids ouders hebben zojuist Kim teruggebracht. Kim zou er eigenlijk blijven slapen, zodat ik een beetje kan rusten ivm mijn recente operatie. Helaas, Kim heeft constant bij hen zitten brullen en weigerde te gaan slapen. Omdat ze de vorige twee logeerpartijtjes mijn schoonouders 's nachts heeft wakker gehouden, werden zij er flauw van en hebben haar hier weer gedumpt. Nu ze nog geen kwartier bij ons is, is ze de rust zelve.
Nu hebben mijn schoonouders sinds enkele weken een hond, een zeer langharig beest. Zou het kunnen dat Kim er allergisch voor is, dat ze benauwd wordt en dus niet kan slapen en wil eten? Ikzelf ben namelijk zwaar astmatisch, en ook allergisch voor honden. Als ik benauwd ben, kan ik ook niet slapen en heb dan ook geen honger.
Of zou het kunnen dat Kim eenkennig wordt nu? De laatste tijd klampt ze zich heel stevig aan ons vast. Alleen kent ze Ingrids ouders door en door, ze blijft er geregeld slapen en ze ziet hen sowieso elke week wel een keer. Ik denk nu zelf dat het met een allergie te maken heeft, omdat ze voorheen gewoon goed sliep, maar sinds de komst van het langharige mormel zijn de problemen begonnen. Kan Kim, die bij na twee is, al een allergietest ondergaan? Vroeger kon dat iig niet, ik kon pas op mijn tiende worden onderworpen aan zo'n test.
Ik denk dat je schoonouders je dochter beter begrijpen dan jijquote:Op zondag 18 november 2007 00:16 schreef Djeez het volgende:
Even een vraagje van ons:
Ingrids ouders hebben zojuist Kim teruggebracht. Kim zou er eigenlijk blijven slapen, zodat ik een beetje kan rusten ivm mijn recente operatie. Helaas, Kim heeft constant bij hen zitten brullen en weigerde te gaan slapen. Omdat ze de vorige twee logeerpartijtjes mijn schoonouders 's nachts heeft wakker gehouden, werden zij er flauw van en hebben haar hier weer gedumpt. Nu ze nog geen kwartier bij ons is, is ze de rust zelve.
Nu hebben mijn schoonouders sinds enkele weken een hond, een zeer langharig beest. Zou het kunnen dat Kim er allergisch voor is, dat ze benauwd wordt en dus niet kan slapen en wil eten? Ikzelf ben namelijk zwaar astmatisch, en ook allergisch voor honden. Als ik benauwd ben, kan ik ook niet slapen en heb dan ook geen honger.
Of zou het kunnen dat Kim eenkennig wordt nu? De laatste tijd klampt ze zich heel stevig aan ons vast. Alleen kent ze Ingrids ouders door en door, ze blijft er geregeld slapen en ze ziet hen sowieso elke week wel een keer. Ik denk nu zelf dat het met een allergie te maken heeft, omdat ze voorheen gewoon goed sliep, maar sinds de komst van het langharige mormel zijn de problemen begonnen. Kan Kim, die bij na twee is, al een allergietest ondergaan? Vroeger kon dat iig niet, ik kon pas op mijn tiende worden onderworpen aan zo'n test.
quote:
Beterschapquote:dankjulliewel voor de beterschap wensen! lief
het gaat wel ietsje beter geloof ik. ff kijken of ie zo iets wil eten.
Achossie menneke! Havermoutbadje? Oh, dat ga ik onthouden (proberen althans) voor in de toekomst! Gewoon water met havermout, hoeveel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:56 schreef Belana het volgende:
even onbijgelezen vertellen dat Ezra nu toch ook de waterpokken heeft. gistermiddag kwamen ze ineens opzetten. dat gaat in 3 fases heb ik begrepen, vanavond zag ik de 2e strom vlekjes opkomen.
Vanmiddag had ie hoge koorts, echt een vaatdoekje het arme kereltje.
[ afbeelding ]
Hij heeft wel weer voor het eerst in 5 dagen gegeten vanavond, met smaak zat ie aardappelen te eten dus dat vind ik wel een goed teken
Vanavond in een havermoutbadje geweest en dat gaan we de komende dagen dus maar doen, drogen de pokkies snel in. Vanavond is ie wel al 2 keer wakker geweest het arme kind.
Hopenlijk morgen weer wat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |