Pff, dan zou Fons al 13,5 kilo moeten wegen, en hij haalde de tien nog niet.quote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef Mibos het volgende:
Ik bedoelde wel dat wij de hele tijd op het bureau horen dat Kaith te licht is. Ze moeten in het eerste jaar 3 x het geboortegewicht hebben volgens een oude cb-arts.
Heeft morris zelf de schaar gehanteerd, dat jij dit mantra gebruiktquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:27 schreef snoopy het volgende:
Ik ben 2 weken geleden met Lis naar de kinderkapper geweest. Die heeft al het babypluishaar eruit geknipt zodat het straks gewoon in een keer langer kan groeien. Mijn nieuwe mantra is: het groeit wel weer aan, het groeit wel weer aan![]()
Nee, zijn vader heeft al zijn krullen er eens uit laten knippen vlak na de ziekenhuisperiode van Lis. Toen kon ik steeds alleen maar huilen als ik hem zagquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heeft morris zelf de schaar gehanteerd, dat jij dit mantra gebruikt
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee, zijn vader heeft al zijn krullen er eens uit laten knippen vlak na de ziekenhuisperiode van Lis. Toen kon ik steeds alleen maar huilen als ik hem zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |