abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54492551
jeej brent, wat goed!!! loop maar lekker door hoor kerel!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_54494332
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik heb echt een meisje Ze wil heel graag kettingen en armbandjes om klein liefie.
Jaaaaa, en voor de spiegel staan, naar haar haartjes kijken en 'hoosje' om (horloge van mama) en knipjes en staartjes en armbandjes en 'kedding' om
Variety is the spice of life
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:09:44 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54494424
Wandelende brent

hajjo storm

en Nebelung wat grappig dat Arwen en jou meisje zo gelijkig op gaan

Ingrid met eten kan ik je helaas geen ervaringstip geven , maar hebt al goede adviezen hier gehad denk ik.

Hoe is het eigenlijk met kleine merlijn, en cas en jetske en alle andere dreumesjes ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54496853
Kendahl zei vandaag: 'Aapp!' ahummm...gisteren... ik kan niet slapen, maar ik moet gewoon in mijn bed gaan liggen denk ik...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54499898
Hajjo Storm! Wat leuk.

Brent al lopen, die vluggert!

En Mika die een meisje is.

Bedoelde hij ook echt een aap PV?

Wat een positiviteit echt leuk!

Anna vanochtend wijzen naar mijn borst (ze was al klaar met drinken), ik me weer uitkleden, gooit ze haar knuffelschaap bovenop me! Ben ik toch aan het tandemvoeden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54500089
Als je het over bv hebt

Mikael zal gister gefasineerd te kijken naar een moeder die bv gaf. Na dikke 10 minuten loopt ie erna toen en gaat er lekkerlijk met zijn neus boven op zitten. Dus ik haal hem daar weg omdat kleintje beetje nieuwsgeirig werd. Mikael tijdens het weglopen. Mama das bah he Dus ik zei: Nee das niet vies, kindje gaat melk drinken. Mikael: Koe Boe
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:23:06 #82
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54500392
Go Brent, Go Brent!
Maakt hij ook van die zombie-achtige armbewegingen erbij?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:08:40 #83
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54500901
Het zou wel passen in ene enge film als het op film in slow motion afgespeeld zou worden. Vooralsnog doet hij het weloverwogen en is ie supertrots als de bestemming bereikt is.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54502640
@YPPY: ja, ik geloof dat hij ook 'aap' bedoelde. Ik heb zo'n armpopaap gekocht bij Blijdorp en hij is er helemaal gek mee. De aap hoort ook bij het bed-ritueel. Hij wijst al naar de aap als we de kamer binnenkomen. Hij wijst en benoemt het. Vanochtend was hij steeds 'aap aap aap' aan het roepen, dus ik haal die aap en hij keek helemaal vergenoegd. Toeval?
pi_54521369
Zal weer eens een update over Merlijn plaatsen.

Merlijn is niet een vlotte prater, heeft "lijkt" het nog weinig woordjes. Maar het worden er in een erg rap tempo steeds meer want ineens zijn er steeds meer twee woordjes zinnen. Hij verbaasd ons steeds maar weer wat hij kent bv liedjes en versjes al uit zijn hoofd die we op Muziek op Schoot hebben geleerd. Zo leuk. Het versje van een boterham met kaas (klap op de hand), een boterham met jam (strijken over de hand) en een boterham met hagelslag (kriebelen met de vingers op de hand) is helemaal favoriet.

Ook lijkt hij het verband tussen de baby in mijn buik en een baby in de buggy te kunnen leggen. Van de week bij zwemmen zat er een babytje in de buggy en die kreeg zijn volle aandacht en daarna mamma's buik knuffelen want dat was ook baby. En steeds die handjes op mijn buik vind ik ook prachtig als hij even wil voelen. Dan roept hij "kaar" en moet mamma der buik weer in pakken. . Verder is hij een super helpertje en helpt met boodschappen opruimen etc.

Wel is zijn gedrag steeds anders aan het worden en is hij veel aan het uitproberen. Hij schreeuwt gelukkig niet maar kan lang huilen als hij zijn zin niet krijgt. Met eten gaat het op moment even iets minder aangezien hij een voorkeur voor boterhammen lijkt te hebben. Eet hij liever dan warm eten op het moment. Maar daar maken we geen probleem van, het is natuurlijk wel zo dat het niet vanzelfsprekend is dat hij een boterham krijgt als hij dat wil terwijl hij warm moet eten. Ach manderijntjes zijn nu ook zo favoriet dat hij daar ontzettend veel van kan eten en hij krijgt toch wel het nodige binnen, dus druk maken we er ons niet om.

In vergelijking met andere kindjes blijft Merlijn wel maar een klein mannetje, op muziek op schoot is hij bijna het oudste en de kindjes van 15 maanden schieten hem voorbij. Ben benieuwd wanneer hij iets meer de lengte in gaat. Alhoewel maat 86 broeken hem wel steeds beter gaan zitten en de pijpen niet meer omgeslagen hoeven worden. Poeh lang verhaal zo.

Leuk om de ontwikkelingen te lezen van de kindje hier, maar ik merk wel dat ik me er niet zo thuis meer voel. Nog iets minder dan twee maanden en hij wordt al twee. De tijd gaat snel.
  zondag 11 november 2007 @ 12:45:47 #86
108648 cattie
lieve moeder
pi_54523331
Met Ive gaat het weer helemaal oke. Het papflesje woensdagavond heeft het ritme doorbroken en Ive eet en slaapt nu gelukkig weer goed.

Hopelijk gaan alle andere slechter etende kindjes ook weer lekker eten!

En Brent al aan de wandel, super!
pi_54526214
Zo, Brent al lopen....

Leuk om weer iets van Merlijn te lezen. Klinkt als een lief ventje. Sommige dingen komen me bekend voor. Dat eten en het opruimen

Fijn dat Ive weer lekker slaapt.
  zondag 11 november 2007 @ 15:14:46 #88
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54527090
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met kleine merlijn, en cas en jetske en alle andere dreumesjes ?
Lief dat je er naar vraagt. Met Jetske gaat het enorm goed. Ze is een tijdje terug wat weken ziek geweest maar daarna echt heel erg vrolijk weer er bovenop gekomen. Ze loopt sinds twee weken (en doet ook niets anders meer) en kletst de oren van onze hoofden af. Ze kent al zoveel woorden ik ben echt onder de indruk: trein, nijn, bal, papa, mama, blauw, hajjo, dag, en uiteraard de dieren, bij, sssss (=slang) boeeee, meeee, kukelekukele, het varken probeert ze ook maar ze heeft nog niet door hoe ze moet knorren, ze maakt nu een geluidje tussen haar tanden. En het zingen en dansen is ook altijd dikke pret.

Ik ben hier nu wat minder omdat ze nu ook echt haar aandacht nodig heeft en als Jet ligt te slapen dan ben ik aan mijn rust toe. Zo'n tweede zwangerschap is echt heel veel vermoeiender vind ik.
Ik lees nog wel erg graag mee hier dus probeer op die manier lekker op de hoogte te blijven. Ik hoop eigenlijk in februari nog fit genoeg te zijn om jullie te meeten in Zeist.

Gaan jullie vanavond met de dreumessen St. Maarten lopen? Wij blijven binnen en gaan kijken of ze binnen met een lampion de kindjes wil opvangen.

Fijn cattie dat het met Ive weer beter gaat.
Lekker douchen!
  zondag 11 november 2007 @ 15:22:39 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_54527289
Sjak, wat leuk om weer wat over Jetske te horen! Fijn dat het zo goed gaat, wat zegt ze al veel.
Ik vind Ive nog wat te klein om langs de deuren te gaan. Hij loopt goed, maar wil geen handje vasthouden en wil zelf bepalen waar hij naar toe gaat, dus echt langs de deuren gaan wordt lastig.
  zondag 11 november 2007 @ 15:43:10 #90
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54527775
Wij hadden bedacht dat een rondje door de buurt best zou kunnen maar toen bedachten we dat ze waarschijnlijk alleen maar snoepjes krijgt die ze toch niet mag. Volgend jaar wel, als ze wat liedjes kan zingen tegen die tijd.
Lekker douchen!
pi_54529578
Kendahl loopt ook eigenlijk de hele tijd door. Alleen als hij moe wordt, kruipt hij eventjes. Maar hij heeft wel door dat je met lopen een stuk sneller vooruit komt. En je kunt natuurlijk overal beter bij....
pi_54535130
Snapt Jetske al dat je zwanger bent? Een vriendin van me is nu bijna 20 weken en haar dochter is van april 2006. Het lijkt alsof ze het al snapt.

Anna gaat nu voorzichtig los staan. Ben benieuwd wanneer ze echt loopt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54535241
Anna knap hoor. Voor je het weet rent ze alle kanten op YPPY

Kennelijk zeg ik heel vaak tegen Lis: kom maar. Zij zegt het nu ook
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 11 november 2007 @ 20:42:20 #94
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54535300
Nee ik geloof niet dat het het echt snapt. Ik heb het er wel veel met haar over, als ik vraag waar de baby is dan trekt ze mijn kleren omhoog en duwt een vinger in mijn navel onderwijl beeebiiiieeeee zeggend. Maar echt snappen, nee hoor, ik kan me dat niet voorstellen. Ik snap het al niet

Tussen los staan en lopen heeft hier wel een tijdje tussen gezeten, Yppy. Geniet dus nog maar even van de rust. Wat ik zo mooi vond toen ze echt ging staan was de verandering die er kwam in haar. Veel meer bewust van haar omgeving enzo. Het werd daardoor steeds meer een dreumes ipv een baby.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 22:25:21 #95
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54538098
Ajjo allemaal Wat leuk en herkenbaar, die verhalen over gaan lopen en woordjes zeggen.
Lucie heeft gisteren en vandaag op het potje geplast. Ze zei er zelf "pssjt pssjt" bij.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 12 november 2007 @ 00:07:03 #96
197123 Onslaught
The One and Only [|v|]-Unit
pi_54540694
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Ajjo allemaal Wat leuk en herkenbaar, die verhalen over gaan lopen en woordjes zeggen.
Lucie heeft gisteren en vandaag op het potje geplast. Ze zei er zelf "pssjt pssjt" bij.

Cool!
Onslaught, No One Is SAFE!
pi_54544147
Wat gaat Lucie snel zeg! Potje, geen middagslaapje meer....
En Brent al lopen! Wow!
Thies staat net als Anna af en toe los. Al is het bij hem nog steeds per ongeluk. Ook nog geen aanstalten tot loslopen of woorden zeggen (nou ja, Mammmaaaamamaammaaammmaaaa ).

Gisteren hadden we couscous gegeten. Hebben jullie dat al eens met je dreumes gedaan?

En wat ik erg leuk vind, Thies begrijpt echt al dingen die ik hem zeg.
Gisteren had hij zijn sok uitgetrokken ( ), dus ik vroeg hem: "Waar is je sok?" Hij kijkt naar zijn sok.
"Geef je sok maar aan mama." Ik moest het wel drie keer langzaam zeggen, maar ja hoor.... tadaaaa!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 12 november 2007 @ 11:07:00 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54546026
Leuk is dat he dat ze steeds zoveel meer kunnen.

Vind arwen zo slim ze weet goed wat ze wil, weet alles aan te wijzen, soms ook bets veel te benoemen, praten gaat beter en beter , vrijdag in de winkel, liep ze stukje vooruit met oma.. en ineens met der lieve stemmetje.. mama waar beejjenouuuuu
ze maakt nog best veel andere verbasteringen ervan, op dingen zoals, kom je zitten is ooke sit. telefoon is foes en dat soort dingen, erg lief

Ze is echt een peutertje aan het worden, wel een ziek peutertje.. voor het eerst is ze echt echt ziek, blaft als een otter en de snot komt er met bakken uit :-9 , eten doet ze ook slecht maar daar vinden we wel een oplossing voor.. de kinderarts belt strakjes toch dus kan ik dat mooi vragen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54554459
Hier blijft het lopen nog steeds beperkt tot kleine stukjes, net zoals twee maanden geleden... En hij heeft ontdekt dat kruipen veel makkelijker op je handen en knieen gaat dan op je buik. Favoriet momenteel is razendsnel de trap opkruipen en alle speelgoed kan dienen als drumstel.
Woordjes zijn er ook nog helemaal niet en de derde tand is er nu pas aan het doorkomen.
En kopjes geven is veel leuker dan kusjes geven ( geleerd van de poezen).
pi_54554514
Hier nog even reactie beetje laat maar ik was niet eerder op internet.

Ik bedoelde wel dat wij de hele tijd op het bureau horen dat Kaith te licht is. Ze moeten in het eerste jaar 3 x het geboortegewicht hebben volgens een oude cb-arts.

Wij maken er geen punt van hoor en ze doet gewoon haar eigen lijntje volgen.

Lief hoor al die lopende kindjes en kletsende idndjes!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54556727
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef Mibos het volgende:

Ik bedoelde wel dat wij de hele tijd op het bureau horen dat Kaith te licht is. Ze moeten in het eerste jaar 3 x het geboortegewicht hebben volgens een oude cb-arts.
Pff, dan zou Fons al 13,5 kilo moeten wegen, en hij haalde de tien nog niet.
  maandag 12 november 2007 @ 19:52:14 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54556898
Wat wij in het ziekenhuis gebruiken is leeftijd x 2+8=gemiddeld gewicht. Inmiddels is dat ivm kinderen met overgewicht wat bijgesteld naar leeftijd x 2,5 +8. Wij gebruiken het voornamelijk als schatting.
Lekker douchen!
pi_54558331
Wowie Lucie, knappe meid!

Anna heeft al heel vaak couscous op, is lekker makkelijk.

Die drie keer halen wij ook bij lange na niet Mibos. Twee keer halen we ook niet.
*OUD heilige*
  maandag 12 november 2007 @ 21:23:49 #104
94046 PM-girl
pi_54559477
Wat leuk om alle verschillen en overeenkomsten te lezen hier! Was het eerste jaar vaak nog terug te lezen in een uniform postgedrag van ons moeders, nu is het zo verschillend en al zo vol van karakter en eigen persoontjes

Simon zegt niets, behalve ja en die! Hij loopt als een tierelier, dans door het huis met klappende handjes en begint echt verstopspelletjes te ontdekken!

Moonah, nee couscous is al even geleden. Zelf yoghurt met een lepel laten eten doet ook veel voor mooie foto's!
*
pi_54567281
Anna slaapt nog. Voor het eerst in weken gedouched voor de wakker is. Om 4 uur wat gedronken, en verder goed geslapen. Doet een mens goed.

Anna zegt Die! Die! Die! En dalgierupaeitgndklfserijsj Van alles, maar er is niks van te maken. Wel erg schattig als ze tegen haar knuffel zit te praten, of tegen een poes.
*OUD heilige*
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:22:30 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54567283
Vind ik ook heel grappig, die verschillen.

Ik ben benieuwd hoeveel Storm weegt, vandaag moeten we naar het cb voor prikken enzo. En hij is al helemaal niet lekker, hoest veel en is snipverkouden. Slapen en eten gaat ook niet zo best.
Maar ben wel benieuwd hoe groot hij is en hoe zwaar en hoe trots ik weer zal mogen zijn op hem.

Storm zegt nu: hajlo, disjt (dicht, want hij doet deuren graag open en dicht), mama, papa, ia (Maria!), hai, die.
En hij kan heel goed ja knikken en nee schudden, echt bedoeld als antwoord ook.

Nu nog leren dat het echt onzin is om elke dag (!!!!) om 5 uur wakker te worden en te blijven.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:03:46 #107
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54567552
Wordt Storm nog altijd zo vroeg wakker? Vreselijk....
En als hij zo snip is mag hij dan wel zijn prikken?
pi_54567856
Elke dag? Dan hebben wij echt geluk met Anna. Echt vroeg is dat. Bij Anna vragen ze altijd of ze ziek is geweest. Als dat kort geleden is, stellen ze de prikjes uit. Degene die hij nu krijgt zijn echt 'heftig', dus dan zullen ze daar wel extra opletten. Laat ze daar maar zien hoe trots je bent!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:35:14 #109
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54567892
Ja, nu al een week of 3 elke dag en daarvoor was het steeds ongeveer 5.45 u.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:16:47 #110
108648 cattie
lieve moeder
pi_54570940
Ooh, Sugar, wat zwaar... Slaapt Storm overdag nog veel? Dat je zelf ook een beetje kunt bijkomen?

Ive heeft gisteren zijn eigen boterham gesmeerd! Hij was druk aan het wijzen en geluidjes aan het maken dat hij iets wilde. Omdat ik hem niet begreep, heb ik vervolgens precies gedaan wat hij aanwees, om te kijken waar het heen ging. Eerst wilde hij een boterham, daarna een mes (wij hebben gelukkig hele botte messen), de boter, mes in de boter en op de boterham, smeren, boterkuipje dichtdoen en terug geven aan mij, pindakaas aanwijzen, mes in de pindakaas en op de boterham, smeren, boterham dubbelklappen en opeten! Ik zat met open mond van verbazing! Het ging erg goed, hij deed het echt zelf.

En later kwam hij bij mij met zijn sjaaltje al om en zijn jas in zijn handjes. Meneer wilde buiten spelen.

Hij wordt al zo groot!
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:53:16 #111
94046 PM-girl
pi_54573191
Ive, wat goed!!

Simon komt niet verder dan heel gedecideerd wijzen naar zijn beker wanneer hij wil drinken. Het liefst moeten wij dan de beker nog voor hem vasthouden he
*
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:31:09 #112
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54575479
Wanneer en hoe hebben jullie voor de eerste keer het haar geknipt?
Lotte heeft echt van die pieken over haar voorhoofd hangen. Heb echt zin om die kort te wieken. Maar dan ziet de rest er ook niet uit?
Help hoe en wat misschien de tondeuse erover heen? (heb er dus echt geen ervaring mee)
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:46:14 #113
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54575875
*leest zich al stiekum even in*

- lopen
- praten
- klimmen
- zingen
- dansen
- ...... de wereld ontdekken

al die dreumes-dingen. Ja, ook Maud komt er aan

Ik80. Maud knip ik zelf de haren. Gewoon nog kleine stukjes eraf en proberen een lengte te krijgen. Echt verknippen lukt toch nog niet bij die kleintjes. Beetje gel en het staat al gauw goed.
pi_54576058
Mijn dochter was een maand of 14 toen ik haar voor de eerste keer naar de kapper bracht. Daarvoor had ik het zelf wel wat geknipt, maar het leek nergens meer op. Ik kon dat dus wel heel goed verknippen
Variety is the spice of life
pi_54576095
ik80 ik zou ook 'gewoon' heel voorzichtig hier en daar een paar piekjes wat korter knippen, en er verder nog niet teveel aan doen. je kunt 't natuurlijk ook best aan een kapper overlaten, dan is de kans kleiner dat je er echt iets aan 'verknalt'. maar bij die kleintjes vind ik een echt precieze coupe nog niet zo belangrijk (en wat wisselende piekjes juist ook wel schattig).

chacama is maud ook alweer bijna 1?
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:14:07 #116
108648 cattie
lieve moeder
pi_54576530
Ik heb Ive nu twee keer geknipt. Alleen de lange plukken eruit, zodat het meer op 1 lengte is. Hij heeft nu nog steeds een heerlijke "coupe dreumes", alles alle kanten dus op.
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:27:18 #117
94046 PM-girl
pi_54576901
Simon is al twee keer naar de echte kapper geweest, zoals sommigen hier wel weten, heeft hij ook echt gigantisch veel haar voor zijn leeftijd.
*
pi_54576909
Ik ben 2 weken geleden met Lis naar de kinderkapper geweest. Die heeft al het babypluishaar eruit geknipt zodat het straks gewoon in een keer langer kan groeien. Mijn nieuwe mantra is: het groeit wel weer aan, het groeit wel weer aan
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:28:54 #119
94046 PM-girl
pi_54576940
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:27 schreef snoopy het volgende:
Ik ben 2 weken geleden met Lis naar de kinderkapper geweest. Die heeft al het babypluishaar eruit geknipt zodat het straks gewoon in een keer langer kan groeien. Mijn nieuwe mantra is: het groeit wel weer aan, het groeit wel weer aan
Heeft morris zelf de schaar gehanteerd, dat jij dit mantra gebruikt
*
pi_54576984
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Heeft morris zelf de schaar gehanteerd, dat jij dit mantra gebruikt
Nee, zijn vader heeft al zijn krullen er eens uit laten knippen vlak na de ziekenhuisperiode van Lis. Toen kon ik steeds alleen maar huilen als ik hem zag
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:33:03 #121
94046 PM-girl
pi_54577053
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:30 schreef snoopy het volgende:

[..]

Nee, zijn vader heeft al zijn krullen er eens uit laten knippen vlak na de ziekenhuisperiode van Lis. Toen kon ik steeds alleen maar huilen als ik hem zag
Ah, vandaar (ben benieuwd of Simon op mij gaat lijken: eens zien of je een uitgekauwde kauwgom in je haar kunt plakken, zo dicht mogelijk op de hoofdhuid... tsja, mini_PM in de vriezer lukte niet )
*
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:23:15 #122
190853 RockabeIIa
pi_54579766
Sugar, hoe was't nou met Storm vandaag op het CB?

Ive <3 Die wordt later topkok zo te horen! Hoe staat het met zijn lengte en gewicht cattie? Hij leek me zo lang. Of niet?

Brent is al meerdere keren geknipt. Eerst hebben we het babydons weggeknipt met een maand of 6 en toen was zijn 'Paterlook' in elk geval weg. Met een maand of 9 de lange rooie plokken ('t is moeilijk dat plukken te noemen, zulk zacht haar. Ik heb wel een plok bewaard want het is zo mooi van kleur). En toen had ik opeens een blond kind! En nu is het erg dik aan het worden en moet het eigenlijk weer met zijn mini-matje.
Tijd voor een echt kapsel dus we laten het maar gewoon groeien.
pi_54580002
Gek he, dat die kleur zo kan veranderen. Fons is ook echt blond nu. Wij zijn beiden donker, dat vinden de mensen meestal zo gek.
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:43:02 #124
190853 RockabeIIa
pi_54580277
Dit staat hem goed Maar ik moet zeggen dat hij wel duidelijk een rossige glans heeft. Zou me niets verbazen als het weer wat rooier wordt op den duur (of 's winters)

Wij hebben echt gedacht dat het een rossig of roodharig jongetje zou worden aangezien zijn papa zo vuurrood was vroeger. Dat heeft hij nog wel maar nu dan donkerrood. Ikzelf heb goudblond haar dus dat rossige zit er aan beide kanten in. Daarom heet hij ook Brent (wat o.a. vurig betekent). Het paste voor ons gevoel zo enorm destijds. En nu zou ik geen andere naam meer voor hem kunnen verzinnen. Hij is echt Brent geworden
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:10:55 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54584082
Gut, dat babypluis dat jullie er allemaal zo voortvarend af (laten) knippen, daar zijn wij nou juist zo blij mee!
pi_54584140
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Moonah het volgende:
Gut, dat babypluis dat jullie er allemaal zo voortvarend af (laten) knippen, daar zijn wij nou juist zo blij mee!
Ik had wel wat voor Thies kunnen bewaren idd
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:16:26 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_54584226
Rockabella, Ive is nu ruim 12 kg en ongeveer 85 cm (dat schat ik, hij is net te groot voor maat 80, maar nog net iets te klein voor 86). Volgens de boekjes is hij net wat boven gemiddeld. Niet heel groot, maar zeker ook niet klein.

Wat leuk, die verwisselende haarkleuren! Ive is altijd blond geweest en zal het ook wel blijven.
Hoedjes staan hem trouwens ook goed!
--en weg!--
(de foto haal ik vanavond weer weg)

[ Bericht 11% gewijzigd door cattie op 13-11-2007 21:40:43 ]
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:22:57 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54584391
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef cattie het volgende:
(de foto haal ik vanavond weer weg)
Ah, was ik mooi op tijd om die knappe boterhammensmeerder nog even te bewonderen!
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:27:10 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54584503
En ik ook! Heerlijk ventje.

Oh en Rockabella, ik bleek me vergist te hebben in de afspraak en was er dus voor niks (zie moederstopic ). Donderdag nieuwe poging.
pi_54584546
Wat een lekker koppie
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:58:23 #131
190853 RockabeIIa
pi_54585339
Cattie, ik vind hem erg veranderd, zeg! Wat een binkie al Lijkt me een echte charmeur, die Ive. Erg mooie foto ook. Heerlijk ventje <3

Brent draagt eigenlijk alleen maar maat 86, zowel qua broeken als shirts, en ik schat hem zo rond de 80 cm. Hij weegt net als Ive 12 kg.

Oops Sugar... Ik had daar niet gelezen. Nouja, a.s. donderdag is ook een mooie dag om een vrolijke dag van te maken
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:36:00 #132
94046 PM-girl
pi_54586307
Wat leuk om Ive weer even te zien hier! Mooi mannetje is het Cattie!
*
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:40:21 #133
108648 cattie
lieve moeder
pi_54586448
Dank jullie wel voor de complimentjes! Ive is een ontzettende charmeur.

Rockabella, wat grappig dat Brent al alleen maar maat 86 draagt, maar toch kleiner is dan Ive. Al wisselen de maten natuurlijk ook per merk.
pi_54588221
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:21 schreef YPPY het volgende:
Anna zegt Die! Die! Die! En dalgierupaeitgndklfserijsj Van alles, maar er is niks van te maken.
Tinka spreekt ook al hele volzinnen... wij moeten de taal alleen nog leren!
Die taal gaat heel erg vlug, maar op een gegeven moment ging het ons opvallen dat er soms dezelfde klanken in terug kwamen. Toen ik wat beter op ging letten, bleken er echt woorden tussen te zitten! Zo betekent "Tikla" (zo snel uitspreken als maar mogelijk is!) Tinka! Verder zegt ze nu: bah, auw, bebe (baby), daa(r), klaa(r), toetuuu (toetje met armpjes in de lucht! ), hallooooo (alleen als ik het liedje zing van Big en Betsy! ). En verder zegt ze soms eenmalig (!!!) dingen na, maar dan echt dingen waarvan je denkt "Pardon?!" Om 2 voorbeelden te noemen: fabelekaaant (fabeltjeskrant) en aadappel (aardappel)! Ik merk ook dat ze ontzettend aan het oefenen is met taal, mag ook wel eens, ze ligt aardig achter op haar broer!

Vandaag naar het CB geweest. Ze is weer APK-goedgekeurd met een kanttekening van haar gewicht, die nu de onderlijn uit dreigt te gaan. Ze weegt nu 9460 gram met 19 maanden, met 81 cm lang. Tja, wat doe je er aan?! Of ik me zorgen maakte, vroeg de wijkverpleegkundige... Nee, niet meer, helpt toch niet en ze doet het verder lekker. Ben allang blij dat ik nu zuivelproducten gevonden heb die ze lust, ze eet fruit alsof het snoep is, warm eten gaat de ene dag niet en de andere dag beter. Alleen brood krijg ik er amper in, probeer ik op te lossen met bammetjes, krentebroodjes, volkorenkoekjes en dat soort dingen. Soms helpt bordjes van Tinka en Randy ruilen halverwege het eten. Vond ze de juiste instelling: doen wat je kan en je er verder niet druk over maken. Heb ook echt fijne mensen bij het CB... kan niet anders zeggen, lees hier ook wel eens anders.

Tinka's haar heb ik nog nooit geknipt. Zal wel moeten binnenkort, want ik begin dooie puntjes te zien, maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen! Knip mijn mannen altijd zelf, maar weet bij Tinka niet zo goed waar ik beginnen moet. Wil het niet op 1 lengte knippen omdat er dan teveel vanaf moet en ben zo blij dat ze 2 staartjes in kan (op een matje in haar nek na dan!). Moet ook wel, want haar haar groeit bovenop naar voren en dus over haar gezicht. Bovendien heeft ze bovenop nog geboortehaar (ze heeft maanden een hanekam gehad!) en dat is veel donkerder waardoor het lijkt dat ze highlights heeft, zo grappig!
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:51:08 #135
190853 RockabeIIa
pi_54588576
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef cattie het volgende:
Dank jullie wel voor de complimentjes! Ive is een ontzettende charmeur.

Rockabella, wat grappig dat Brent al alleen maar maat 86 draagt, maar toch kleiner is dan Ive. Al wisselen de maten natuurlijk ook per merk.
Hah! Dacht ik het niet! Charmeurtje!
Ik vind het niet zo raar. Brent zal meer cm's in omvang hebben en dan klopt het wel denk ik.
pi_54593111
Heb ik toch de foto van Ive gemist.

Anna is bij de kapper geweest, vond ze leuk. Ze ging steeds rondkijken en totaal niet stilzitten natuurlijk. Het moest ook wel, want d'r haar ging voor haar gezicht hangen en het zag er heel vreemd uit in haar nek. Nu kan haar voorste haar met speldjes opzij. Staartjes vind ik dan weer zo babyachtig, terwijl het wel superschattig staat bij haar vriendinnetje van het kdv.
*OUD heilige*
pi_54593858
Oh ik ben blij dat ik dus niet de enige ben die vind dat ze gewoon haar eigen groeilijntje aangaat. Hier gaat Kaith al naar de kapper vanaf 4 maanden ongeveer om bij te knippen. Als we dat niet doen dan hangt het bij haar neus ongeveer.

Hier belde het cb gisteren dat ze een combi/hepatitis prik vergeten zijn en ze die nu met de 1 1/2 jaar controle krijgt. Kan gebeuren zullen we maar zeggen.

Ive is echt een mooi manneke Cattie.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54596460
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef Bass-Miss het volgende:
Gek he, dat die kleur zo kan veranderen. Fons is ook echt blond nu. Wij zijn beiden donker, dat vinden de mensen meestal zo gek.
Kendahl had bij de geboorte donkerbruin stijl haar. Dat ging binnen zes maanden allemaal weg en toen was hij een tijdje wat kalig. Nu heeft hij een beetje rossig haar, met soms een slagje erin.
Dat vinden de meeste mensen nog niet zo gek... Nee, hij heeft blauwe ogen en wij beiden bruin
Dat heeft hij dan waarschijnlijk meegekregen van de opa's.
Ik kijk nu naar een foto.... Oh wat issie MOOI!
pi_54605349
Anna heeft al een vriendje, op het kdv. Hoef ik niet meer te bedenken of ik haar aan Simon, Storm of Thies ga koppelen.
*OUD heilige*
  woensdag 14 november 2007 @ 20:39:01 #140
190853 RockabeIIa
pi_54610315
Gelukkig wordt Brent homo
  woensdag 14 november 2007 @ 21:01:11 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54610987
Het lijkt me best gezellig om een homo als zoon te hebben
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:06:13 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54611093
Vief! En alle dikke mensen zijn ook gezellig...

Thies wordt trouwens lesbo.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:07:46 #143
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54611132
Hm, beetje rare post van mij.
Ik bedoel dus dat ook niet alle dikke mensen per definitie gezellig zijn, zoals de zegswijze doet geloven.
En die laatste opmerking was gewoon flauw.
Tijd om maar eens offline te gaan.
pi_54627029
hahaha gekke moon
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 november 2007 @ 21:18:14 #145
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54635394
Storm mocht vandaag wél verder dan het aankleedkussen op het cb!
Hij weegt 9600 gram, is 76 cm. lang en kan al heel erg veel. Ze gaf hem blokjes om te zorgen dat hij iets had om mee te spelen. Bouwt ie een torentje van 4 blokjes. "Dat hoef je pas te kunnen als je 2 bent, Storm", zei de arts. Glim glim.
"En hij loopt al zie ik!"
"En hij zegt al Bob de Bouwer?" Ik ---> Jaaaaaa!

Maar wel een kleintje is ie, he?
pi_54635480
Storm, kleine patser
pi_54635488
Klein? Laat ik maar niks zeggen.
*OUD heilige*
pi_54636833
Steken jullie kindjes ook alleen maar de ronde vormpjes in de vormenstoof?
Fons haalt die eruit en dan is hij klaar. En dat telkens opnieuw.
pi_54636868
De ronde vormen zijn natuurlijk het makkelijkst he. Maar zelfs dát doet Thies nog niet.
pi_54636894
En Sugar, ik geloof er niets van dat Storm als "Bob de Bouwer" kan zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')