Precies, ik ben er heilig van overtuigd dat elk kind zijn of haar eigen groeiritme heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:33 schreef nebelung het volgende:
Mijn kleine meid, die toch al bijna 2 is, weegt 10 kilo en is 80 cm. Die is ook niet zo van de grote en de zware. Maar geeft niks hoor. Ze groeit in elk geval
En niet te vergeten, de onverdeelde aandacht van papa en mamaquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef E.T. het volgende:
Ze is bijna twee en duidelijk d'r grenzen aan het verkennen.... en he, wat is er mooier dan mijn lippen op elkaar houden bij dingen die ik moet eten.. ik krijg toch wel lekkers daarna![]()
omdat jij ze steeds weer bij m aantrektquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:23 schreef RockabeIIa het volgende:
..en waarom trekt hij toch de hele dag zijn sokken uit?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
omdat jij ze steeds weer bij m aantrekt![]()
Oh mijn godquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb echt een meisjeZe wil heel graag kettingen en armbandjes om
klein liefie.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Oh mijn godIk heb ook een meisje
![]()
![]()
Mikael loopt de hele dag met mijn haarband in. Oh mama mooiquote:
Jaaaaa, en voor de spiegel staan, naar haar haartjes kijken en 'hoosje' om (horloge van mama) en knipjes en staartjes en armbandjes en 'kedding' omquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb echt een meisjeZe wil heel graag kettingen en armbandjes om
klein liefie.
Lief dat je er naar vraagt. Met Jetske gaat het enorm goed. Ze is een tijdje terug wat weken ziek geweest maar daarna echt heel erg vrolijk weer er bovenop gekomen. Ze loopt sinds twee weken (en doet ook niets anders meer) en kletst de oren van onze hoofden af. Ze kent al zoveel woorden ik ben echt onder de indruk: trein, nijn, bal, papa, mama, blauw, hajjo, dag, en uiteraard de dieren, bij, sssss (=slang) boeeee, meeee, kukelekukele, het varken probeert ze ook maar ze heeft nog niet door hoe ze moet knorren, ze maakt nu een geluidje tussen haar tanden. En het zingen en dansen is ook altijd dikke pret.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met kleine merlijn, en cas en jetske en alle andere dreumesjes?
quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Ajjo allemaalWat leuk en herkenbaar, die verhalen over gaan lopen en woordjes zeggen.
Lucie heeft gisteren en vandaag op het potje geplast. Ze zei er zelf "pssjt pssjt" bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |