abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54477693
Mijn kleine meid, die toch al bijna 2 is, weegt 10 kilo en is 80 cm. Die is ook niet zo van de grote en de zware. Maar geeft niks hoor. Ze groeit in elk geval
Variety is the spice of life
pi_54477879
Jaaaa, als Anna over een jaar ook 80 cm is, mag ik zomerkleertjes kopen in maat 80!

J, lees je dit????
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54477911
Hahaha
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:15:21 #54
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54478589
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:33 schreef nebelung het volgende:
Mijn kleine meid, die toch al bijna 2 is, weegt 10 kilo en is 80 cm. Die is ook niet zo van de grote en de zware. Maar geeft niks hoor. Ze groeit in elk geval
Precies, ik ben er heilig van overtuigd dat elk kind zijn of haar eigen groeiritme heeft.

Men verwacht trouwens dat Brent ongeveer 2 meter gaat worden dus hij moet misschien in percentages hetzelfde als jullie kindjes nog gaan groeien? Ik maak me er niet druk over in elk geval. Kan me trouwens ook niet voorstellen dat ik over een jaar of 15 tegen hem op moet kijken

Yppy, het heeft absoluut zijn voordelen met die kleine schattige meiskes. Ik wil geloof ik ook helemaal niet weten wat ik tot nu toe aan geld heb uitgegeven voor kleding voor Brent
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:13:53 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54480107
Storm zegt "Hajjo".
Heel erg lief is dat.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:40:42 #56
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54480788
Jaaa, dat doet Jet ook. Sowieso heel veel kletsen en ze loopt ook! Kleine meisjes worden groot

Cattie, dat doe ik ook regelmatig hoor, als Jetske niet goed eet. Ik heb liever dat ze dan nog wat naar binnen krijgt. We hebben laatst ook zo'n periode gehad, nadat ze een nacht heel erg gespuugd had leek het wel of ze niets durfde te eten behalve pap. Nou, dan maar pap Na een tijdje is het hier altijd weer over en doet ze weer gewoon met de pot mee. Wij maken nooit zo veel drukte om het eten.
Lekker douchen!
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:10:40 #57
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54481510
Hajjoo, wat lief!

Mijn mannetje is echt nog klein volgens mij, hij zit in de maxi-cosi ook nog steeds met zijn hoofd helemaal onder de rand
Eten gaat erg slecht hier momenteel, niet eigenlijk. Hij is ook erg hangerig, maar dat zal allemaal wel door de tandjes komen, ze schieten er als paddenstoelen uit
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54481747
Hajjo Storm

PM, wil hij ook geen yoghurt of kwark? Meestal vinden ze dat wel lekker als tandjes doorkomen. Lekker koel denk ik.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:25:44 #59
94046 PM-girl
pi_54481924
Snoopy, dankjewel! Yoghurt gaat inderdaad wel, net als borstvoeding. Maar ook de koeken, kaas en banaan laat hij links liggen. Zolang hij maar drinkt vind ik het nog niet zo erg. Ik hoop maar dat zijn laatste 2 tandjes ook vlug komen, dan zijn we er klaar mee (dan alleen nog die achterste 4 kiezen).
*
  vrijdag 9 november 2007 @ 16:18:20 #60
190853 RockabeIIa
pi_54484524
Hajjoooo

Brent heeft het alleen maar over Tettie, de hele dag door, hele verhalen met en over tettie. Het is ook het eerste woordje 's ochtends als ik hem op de commode zet en als hij de woonkamer binnenkomt wijst ie er naar. Onze teckel, Peggy.

Het enige eetprobleem wat hij nu heeft is dat hij na een paar happen zijn groente weigert. Blokjes in zijn eten spuugt hij nog steeds uit. Alles in zijn warme avondmaal moet papperig zijn terwijl hij wel hele boterhammen wegkauwt.
  vrijdag 9 november 2007 @ 16:23:17 #61
190853 RockabeIIa
pi_54484630
..en waarom trekt hij toch de hele dag zijn sokken uit?
pi_54489336
Kim zegt nu daghallooooo.
En trekt ook telkens haar sokkken uit. Maar haar voetjes voelen wel altijd lekker warm aan.
En zoals het ook in het speeltuinbankje staat, hebben we een eet en drink probleem hier.

Kim eet heel erg weinig op het moment. En drinken gaat ook niet best.
Ik denk dat het wel de leeftijd moet zijn. Maar ik vind het wel moeilijk. Ben wel bang dat ze af gaat vallen.
Djeez is juist bang dat haar lichamelijk iets mankeert.
Ze wil momenteel alleen maar koekjes en toetjes. Dat krijgt ze van mij echt niet elke dag alleen maar!

"Normale" dag is:
's Morgens krijgt ze een fles melk. Later een boterham zonder iets erop. Dan is het de meeste kans dat ze het op eet. Verder staat er een rietjesbeker diksap, zodat ze dat kan pakken als ze zin heeft. En mijn bidonflesje water, die pakt ze ook nog weleens.
Crackers willen ook nog weleens lukken en anders 's middags weer een droge boterham. Tussendoor rozijnen, biscuit, mini ontbijtkoek, soepstengel, fruit ed.
En dan 's avonds met de pot mee of een potje. En dan een toetje.

Maar de laatste dagen is niks goed. Gelukkig heeft ze wel wat uit mijn fles gedronken en toetje gehad en een cracker. Maar wat zouden jullie doen?
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:45:00 #63
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54489493
Wat ik bij mijn kinderen altijd deed, na een langere periode van slecht eten/drinken (dwz, nog slechter dan normaal ), was even langs de HA gaan of ze geen oorontsteking hadden. Dan doet slikken nl zeer.

Hadden ze geen oorontsteking dan hadden ze vette pech, hadden ze wel oorontsteking dan was ik wat coulanter .

Ik zou zeggen, ze heeft geen koorts, ze maakt geen zieke indruk als ik het zo lees. Dus eten aanbieden, en wil ze niet, dan wil ze niet. Zet een bordje fruit/crackers neer, met wat te drinken. Haal dat na een halfuurtje weer weg, bij het volgende eetmoment is ze weer aan de beurt. Geen woorden aan vuil maken, niet aandringen, maar gewoon op vaste tijden aanbieden.
Dreumesen kunnen heel lang van de lucht leven hoor .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54489621
Bedankt voor de tips. Ze zit niet aan haar oortje. Maar we houden het in de gaten. Goed idee om het na een half uur weg te halen. En nu eens kijken of kim gaat slapen. Fijn weekend allemaal!
pi_54489696
Ingrid, je zou de diksap kunnen vervangen door water, in diksap zit dan wel geen geraffineerde suiker maar wel fruitsuikers, daardoor kan het zijn dat ze minder trek heeft. (is ook nog slecht voor haar tanden steeds weer een stoot suikers)
En idd Wat Leah zegt, vaste momenten om te eten. Ennuh van een fles melk zitze waarschijnlijk zo vol dat zeecht geen trek heeft in die boterham. Misschien eet ze meer als je eerst de boterham geeft en dan halverwege de melk.
Kijk het nog even aan,bied haar favoriete fruit en groente aan.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:53:26 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54489700
Zoals het CB hier zegt: "ze leven op lucht en liefde"

zoals ik op het bankje ook al zei: gewoon aanbieden, eet ze niet, dan niet.. volgende maaltijd weer een kans. Geen vervangende lekkernijen iig
En zo lang ze drinkt valt 't allemaal wel mee.

Ze is bijna twee en duidelijk d'r grenzen aan het verkennen.... en he, wat is er mooier dan mijn lippen op elkaar houden bij dingen die ik moet eten.. ik krijg toch wel lekkers daarna
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:57:13 #67
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54489802
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef E.T. het volgende:

Ze is bijna twee en duidelijk d'r grenzen aan het verkennen.... en he, wat is er mooier dan mijn lippen op elkaar houden bij dingen die ik moet eten.. ik krijg toch wel lekkers daarna
En niet te vergeten, de onverdeelde aandacht van papa en mama
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_54490743
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:23 schreef RockabeIIa het volgende:
..en waarom trekt hij toch de hele dag zijn sokken uit?
omdat jij ze steeds weer bij m aantrekt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:04:48 #69
190853 RockabeIIa
pi_54491403
Zonder sokken loopt hij wel makkelijker

Hij is echt heel lang te schijterig geweest zonder houvast te lopen maar sinds een paar dagen durft hij steeds meer (en vandaag ging het helemaal toppie!)
pi_54491990
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:34 schreef pinquit het volgende:

[..]

omdat jij ze steeds weer bij m aantrekt

Ik heb echt een meisje Ze wil heel graag kettingen en armbandjes om klein liefie.
pi_54492159
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik heb echt een meisje Ze wil heel graag kettingen en armbandjes om klein liefie.
Oh mijn god Ik heb ook een meisje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54492248
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:34 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Oh mijn god Ik heb ook een meisje
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:39:12 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54492270
Wat goed van Brent!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54492304
Brent al aan de wandel? Cool
pi_54492450
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef snoopy het volgende:

[..]

Mikael loopt de hele dag met mijn haarband in. Oh mama mooi
Liefde
pi_54492551
jeej brent, wat goed!!! loop maar lekker door hoor kerel!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_54494332
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:27 schreef snoopy het volgende:

[..]

Jaaaaa, en voor de spiegel staan, naar haar haartjes kijken en 'hoosje' om (horloge van mama) en knipjes en staartjes en armbandjes en 'kedding' om
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:09:44 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54494424
Wandelende brent

hajjo storm

en Nebelung wat grappig dat Arwen en jou meisje zo gelijkig op gaan

Ingrid met eten kan ik je helaas geen ervaringstip geven , maar hebt al goede adviezen hier gehad denk ik.

Hoe is het eigenlijk met kleine merlijn, en cas en jetske en alle andere dreumesjes ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54496853
Kendahl zei vandaag: 'Aapp!' ahummm...gisteren... ik kan niet slapen, maar ik moet gewoon in mijn bed gaan liggen denk ik...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54499898
Hajjo Storm! Wat leuk.

Brent al lopen, die vluggert!

En Mika die een meisje is.

Bedoelde hij ook echt een aap PV?

Wat een positiviteit echt leuk!

Anna vanochtend wijzen naar mijn borst (ze was al klaar met drinken), ik me weer uitkleden, gooit ze haar knuffelschaap bovenop me! Ben ik toch aan het tandemvoeden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54500089
Als je het over bv hebt

Mikael zal gister gefasineerd te kijken naar een moeder die bv gaf. Na dikke 10 minuten loopt ie erna toen en gaat er lekkerlijk met zijn neus boven op zitten. Dus ik haal hem daar weg omdat kleintje beetje nieuwsgeirig werd. Mikael tijdens het weglopen. Mama das bah he Dus ik zei: Nee das niet vies, kindje gaat melk drinken. Mikael: Koe Boe
Liefde
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:23:06 #82
94046 PM-girl
pi_54500392
Go Brent, Go Brent!
Maakt hij ook van die zombie-achtige armbewegingen erbij?
*
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:08:40 #83
190853 RockabeIIa
pi_54500901
Het zou wel passen in ene enge film als het op film in slow motion afgespeeld zou worden. Vooralsnog doet hij het weloverwogen en is ie supertrots als de bestemming bereikt is.
pi_54502640
@YPPY: ja, ik geloof dat hij ook 'aap' bedoelde. Ik heb zo'n armpopaap gekocht bij Blijdorp en hij is er helemaal gek mee. De aap hoort ook bij het bed-ritueel. Hij wijst al naar de aap als we de kamer binnenkomen. Hij wijst en benoemt het. Vanochtend was hij steeds 'aap aap aap' aan het roepen, dus ik haal die aap en hij keek helemaal vergenoegd. Toeval?
pi_54521369
Zal weer eens een update over Merlijn plaatsen.

Merlijn is niet een vlotte prater, heeft "lijkt" het nog weinig woordjes. Maar het worden er in een erg rap tempo steeds meer want ineens zijn er steeds meer twee woordjes zinnen. Hij verbaasd ons steeds maar weer wat hij kent bv liedjes en versjes al uit zijn hoofd die we op Muziek op Schoot hebben geleerd. Zo leuk. Het versje van een boterham met kaas (klap op de hand), een boterham met jam (strijken over de hand) en een boterham met hagelslag (kriebelen met de vingers op de hand) is helemaal favoriet.

Ook lijkt hij het verband tussen de baby in mijn buik en een baby in de buggy te kunnen leggen. Van de week bij zwemmen zat er een babytje in de buggy en die kreeg zijn volle aandacht en daarna mamma's buik knuffelen want dat was ook baby. En steeds die handjes op mijn buik vind ik ook prachtig als hij even wil voelen. Dan roept hij "kaar" en moet mamma der buik weer in pakken. . Verder is hij een super helpertje en helpt met boodschappen opruimen etc.

Wel is zijn gedrag steeds anders aan het worden en is hij veel aan het uitproberen. Hij schreeuwt gelukkig niet maar kan lang huilen als hij zijn zin niet krijgt. Met eten gaat het op moment even iets minder aangezien hij een voorkeur voor boterhammen lijkt te hebben. Eet hij liever dan warm eten op het moment. Maar daar maken we geen probleem van, het is natuurlijk wel zo dat het niet vanzelfsprekend is dat hij een boterham krijgt als hij dat wil terwijl hij warm moet eten. Ach manderijntjes zijn nu ook zo favoriet dat hij daar ontzettend veel van kan eten en hij krijgt toch wel het nodige binnen, dus druk maken we er ons niet om.

In vergelijking met andere kindjes blijft Merlijn wel maar een klein mannetje, op muziek op schoot is hij bijna het oudste en de kindjes van 15 maanden schieten hem voorbij. Ben benieuwd wanneer hij iets meer de lengte in gaat. Alhoewel maat 86 broeken hem wel steeds beter gaan zitten en de pijpen niet meer omgeslagen hoeven worden. Poeh lang verhaal zo.

Leuk om de ontwikkelingen te lezen van de kindje hier, maar ik merk wel dat ik me er niet zo thuis meer voel. Nog iets minder dan twee maanden en hij wordt al twee. De tijd gaat snel.
  zondag 11 november 2007 @ 12:45:47 #86
108648 cattie
lieve moeder
pi_54523331
Met Ive gaat het weer helemaal oke. Het papflesje woensdagavond heeft het ritme doorbroken en Ive eet en slaapt nu gelukkig weer goed.

Hopelijk gaan alle andere slechter etende kindjes ook weer lekker eten!

En Brent al aan de wandel, super!
pi_54526214
Zo, Brent al lopen....

Leuk om weer iets van Merlijn te lezen. Klinkt als een lief ventje. Sommige dingen komen me bekend voor. Dat eten en het opruimen

Fijn dat Ive weer lekker slaapt.
  zondag 11 november 2007 @ 15:14:46 #88
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54527090
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met kleine merlijn, en cas en jetske en alle andere dreumesjes ?
Lief dat je er naar vraagt. Met Jetske gaat het enorm goed. Ze is een tijdje terug wat weken ziek geweest maar daarna echt heel erg vrolijk weer er bovenop gekomen. Ze loopt sinds twee weken (en doet ook niets anders meer) en kletst de oren van onze hoofden af. Ze kent al zoveel woorden ik ben echt onder de indruk: trein, nijn, bal, papa, mama, blauw, hajjo, dag, en uiteraard de dieren, bij, sssss (=slang) boeeee, meeee, kukelekukele, het varken probeert ze ook maar ze heeft nog niet door hoe ze moet knorren, ze maakt nu een geluidje tussen haar tanden. En het zingen en dansen is ook altijd dikke pret.

Ik ben hier nu wat minder omdat ze nu ook echt haar aandacht nodig heeft en als Jet ligt te slapen dan ben ik aan mijn rust toe. Zo'n tweede zwangerschap is echt heel veel vermoeiender vind ik.
Ik lees nog wel erg graag mee hier dus probeer op die manier lekker op de hoogte te blijven. Ik hoop eigenlijk in februari nog fit genoeg te zijn om jullie te meeten in Zeist.

Gaan jullie vanavond met de dreumessen St. Maarten lopen? Wij blijven binnen en gaan kijken of ze binnen met een lampion de kindjes wil opvangen.

Fijn cattie dat het met Ive weer beter gaat.
Lekker douchen!
  zondag 11 november 2007 @ 15:22:39 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_54527289
Sjak, wat leuk om weer wat over Jetske te horen! Fijn dat het zo goed gaat, wat zegt ze al veel.
Ik vind Ive nog wat te klein om langs de deuren te gaan. Hij loopt goed, maar wil geen handje vasthouden en wil zelf bepalen waar hij naar toe gaat, dus echt langs de deuren gaan wordt lastig.
  zondag 11 november 2007 @ 15:43:10 #90
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54527775
Wij hadden bedacht dat een rondje door de buurt best zou kunnen maar toen bedachten we dat ze waarschijnlijk alleen maar snoepjes krijgt die ze toch niet mag. Volgend jaar wel, als ze wat liedjes kan zingen tegen die tijd.
Lekker douchen!
pi_54529578
Kendahl loopt ook eigenlijk de hele tijd door. Alleen als hij moe wordt, kruipt hij eventjes. Maar hij heeft wel door dat je met lopen een stuk sneller vooruit komt. En je kunt natuurlijk overal beter bij....
pi_54535130
Snapt Jetske al dat je zwanger bent? Een vriendin van me is nu bijna 20 weken en haar dochter is van april 2006. Het lijkt alsof ze het al snapt.

Anna gaat nu voorzichtig los staan. Ben benieuwd wanneer ze echt loopt.
*OUD heilige*
pi_54535241
Anna knap hoor. Voor je het weet rent ze alle kanten op YPPY

Kennelijk zeg ik heel vaak tegen Lis: kom maar. Zij zegt het nu ook
  zondag 11 november 2007 @ 20:42:20 #94
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54535300
Nee ik geloof niet dat het het echt snapt. Ik heb het er wel veel met haar over, als ik vraag waar de baby is dan trekt ze mijn kleren omhoog en duwt een vinger in mijn navel onderwijl beeebiiiieeeee zeggend. Maar echt snappen, nee hoor, ik kan me dat niet voorstellen. Ik snap het al niet

Tussen los staan en lopen heeft hier wel een tijdje tussen gezeten, Yppy. Geniet dus nog maar even van de rust. Wat ik zo mooi vond toen ze echt ging staan was de verandering die er kwam in haar. Veel meer bewust van haar omgeving enzo. Het werd daardoor steeds meer een dreumes ipv een baby.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 22:25:21 #95
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54538098
Ajjo allemaal Wat leuk en herkenbaar, die verhalen over gaan lopen en woordjes zeggen.
Lucie heeft gisteren en vandaag op het potje geplast. Ze zei er zelf "pssjt pssjt" bij.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 12 november 2007 @ 00:07:03 #96
197123 Onslaught
The One and Only [|v|]-Unit
pi_54540694
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Macka66 het volgende:
Ajjo allemaal Wat leuk en herkenbaar, die verhalen over gaan lopen en woordjes zeggen.
Lucie heeft gisteren en vandaag op het potje geplast. Ze zei er zelf "pssjt pssjt" bij.

Cool!
Onslaught, No One Is SAFE!
pi_54544147
Wat gaat Lucie snel zeg! Potje, geen middagslaapje meer....
En Brent al lopen! Wow!
Thies staat net als Anna af en toe los. Al is het bij hem nog steeds per ongeluk. Ook nog geen aanstalten tot loslopen of woorden zeggen (nou ja, Mammmaaaamamaammaaammmaaaa ).

Gisteren hadden we couscous gegeten. Hebben jullie dat al eens met je dreumes gedaan?

En wat ik erg leuk vind, Thies begrijpt echt al dingen die ik hem zeg.
Gisteren had hij zijn sok uitgetrokken ( ), dus ik vroeg hem: "Waar is je sok?" Hij kijkt naar zijn sok.
"Geef je sok maar aan mama." Ik moest het wel drie keer langzaam zeggen, maar ja hoor.... tadaaaa!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 12 november 2007 @ 11:07:00 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54546026
Leuk is dat he dat ze steeds zoveel meer kunnen.

Vind arwen zo slim ze weet goed wat ze wil, weet alles aan te wijzen, soms ook bets veel te benoemen, praten gaat beter en beter , vrijdag in de winkel, liep ze stukje vooruit met oma.. en ineens met der lieve stemmetje.. mama waar beejjenouuuuu
ze maakt nog best veel andere verbasteringen ervan, op dingen zoals, kom je zitten is ooke sit. telefoon is foes en dat soort dingen, erg lief

Ze is echt een peutertje aan het worden, wel een ziek peutertje.. voor het eerst is ze echt echt ziek, blaft als een otter en de snot komt er met bakken uit :-9 , eten doet ze ook slecht maar daar vinden we wel een oplossing voor.. de kinderarts belt strakjes toch dus kan ik dat mooi vragen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54554459
Hier blijft het lopen nog steeds beperkt tot kleine stukjes, net zoals twee maanden geleden... En hij heeft ontdekt dat kruipen veel makkelijker op je handen en knieen gaat dan op je buik. Favoriet momenteel is razendsnel de trap opkruipen en alle speelgoed kan dienen als drumstel.
Woordjes zijn er ook nog helemaal niet en de derde tand is er nu pas aan het doorkomen.
En kopjes geven is veel leuker dan kusjes geven ( geleerd van de poezen).
pi_54554514
Hier nog even reactie beetje laat maar ik was niet eerder op internet.

Ik bedoelde wel dat wij de hele tijd op het bureau horen dat Kaith te licht is. Ze moeten in het eerste jaar 3 x het geboortegewicht hebben volgens een oude cb-arts.

Wij maken er geen punt van hoor en ze doet gewoon haar eigen lijntje volgen.

Lief hoor al die lopende kindjes en kletsende idndjes!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')